Keresés

Részletes keresés

róbertke Creative Commons License 2016.10.02 0 0 26706

Azt sem tartanám kizártnak, hogy az eredeti pályaszáma megegyezne az 1945 utánival. 

Előzmény: gumidani (26698)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 26705

A csapágytok alatti merevítő az egyiknél íves, a másiknál egyenes.

Előzmény: Zsivany2 (26703)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.10.02 -1 0 26704

Gépelést vállalok. Ha mással nem is, de ezzel hozzá tudok járulni.

Előzmény: Felek Ferenc (26699)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 26703

Szerintem meg az átalakítás során újrafestették. 

Ha jól megnézed a nyitott oldalát ott elég sok mindent átalakítottak rajta: sarokmerevítők, különféle vasalatok eltávolítása, stb. Ha nem festették volna le ezeket a részeket, ma rozsdásodna ezeken a helyeken.

 

Nincs a másik végéről fotód? Mert a festék lepörgési minta sem azonos a homlokfalon. (Hogyan lehet az újabb képen lévő kocsin festék ott, ahol a régiről már lepörgött.)

Előzmény: gumidani (26700)
Milos Grimasz2 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 26702

Esetleg Ganz, vagy Weitzer teherkocsi listája van valakinek? Nem begépelni akarom... :-)

 

Ha ilyet is készítesz az engem érdekel. :)

Előzmény: Felek Ferenc (26699)
fantal Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26701

Én ott mást olvastam.

 

**

 

Jogos. A Szolnok Cukorgyár 001 a jó adat.

Előzmény: gumidani (26698)
gumidani Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26700

Lényeg a lényeg. Így nagy valószínűséggel ő az. Hátha jelentkezik a piszkei kép készítője és esetleg tud időpontot is mondani.

Előzmény: gumidani (26698)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.10.01 0 1 26699

Ma elkezdtem Excel listának begépelni, szerintem hetekbe telik, mire végzek vele. Akkor majd szerteküldöm, akit érdekel.

 

Esetleg Ganz, vagy Weitzer teherkocsi listája van valakinek? Nem begépelni akarom... :-)

 

MWG 1916. Magyar Vasútforgalmi Rt.

 

Rn 504 842-504 843 - 2x7 500 Literes fahordó, 12 060 kg önsúly

Rn 504 848

Rn 503 364-366

Előzmény: Felek Ferenc (26684)
gumidani Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26698

Én ott mást olvastam.

 

"A szolnoki RepTárban álló színpadkocsi életrajza

 

Gyártó: Weitzer, Arad 1909

Gh xxx xxx -> 1945 után: Gh 171758 -> 118  5383 -> XXIII. segélykocsi -> Szolnoki Cukorgyár 001"

Előzmény: fantal (26697)
fantal Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26697

Beírtam múltkor, hogy utoljára a Szolnoki Papírgyár 1-es sz. üzemi kocsija volt a Reptáras kocsi. Hogy ez szervezetileg egy volt-e a Piszkei Papírgyárral.... 

Előzmény: gumidani (26695)
fantal Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26696

Van a Parknak is, csak azzal annyi ideig szegecsszámlálóztak, hogy mire elkészült az abszolút korhű csapágytok hozzá, elfogyott a felújitásra szánt pénz  úgyhogy most csak egy váz.

Előzmény: division by zero (26693)
gumidani Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26695

A szine alapján lehet, hogy ez került Piszléről Szolnokra?

Előzmény: gumidani (26622)
gumidani Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26694

Nem tudom, hogy ez Hatvanban megvan-e még.

 

 

 

Ez pedig Istvántelken lett "megőrizve"

Előzmény: division by zero (26693)
division by zero Creative Commons License 2016.10.01 0 0 26693

És maradt még ilyen Gh kocsi, vagy az egyetlen megmaradt példányt berhelték szét?

Előzmény: fantal (26665)
tempotaxi Creative Commons License 2016.09.30 -1 3 26692

Dobrý den.

Stavba modelu požárního vagonu MAV ug 30 55 5364138-0. (MAV CXIII TÜZOLTÓVONAT).

Více zde:  http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=4&t=10380

Prost o pořadatele info.

tempotaxi Creative Commons License 2016.09.30 -1 2 26691

Dobrý den.

Stavba modelu požárního vagonu MAV ug 30 55 5364138-0. (MAV CXIII TÜZOLTÓVONAT).

Více zde:  http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=4&t=10380

Prost o pořadatele info.

Izé bizézé Creative Commons License 2016.09.30 0 0 26690

ez az!

Előzmény: gumidani (26687)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.09.30 0 0 26689

1902. - Claus E. Orosháza - MÁV N 99 881-99 886 - szárnyas szállító - légfékes - 12 020 kg önsúly

 

Lett is fotó hozzá:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141177540&t=9166155

gumidani Creative Commons License 2016.09.30 0 1 26688

Gyakran történik meg velem, hogy valamit keresve olyasmire bukkanok, amit régebben kerestem, de akkor nem találtam meg.

Fertőboz 1994 felirattal mentettem el valamikor. Talán wrn3060 többet tud róla?

Előzmény: Szütyi (26467)
gumidani Creative Commons License 2016.09.30 0 0 26687

Ugyanarról a kocsiról további képek (szokás szerint) általam ismeretlen szerző fényképezőgépéből.

Előzmény: Zsivany2 (26683)
Milos Grimasz2 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 26686

Ez engem is érdekelne.

Előzmény: Felek Ferenc (26684)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 26685

Nekem nem, de érdekelne. :)

Előzmény: Felek Ferenc (26684)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.09.30 -1 0 26684

Urak! Létezik ilyen összeírás Word dokumentumban bárkinek?

 

Magyar Waggon és Gépgyár, Győr

 

Normál nyomtávolságú teherkocsik a hazai vasutak számára, 1897-1945.

 

1897. – Kárpáti Petróleum Rt. – KsOD R 503 063-503 092 – tartály – 15 t raksúly – 9 000 kg önsúly

1897. – Magyar Vasútforgalmi Rt. - MÁV Kc 05 201-05 275 – szénszállító – 15 t raksúly – 6 070 kg önsúly

1897. – Hernádvölgyi Vasmű – KKStB 1-6 – pőre – 10 t raksúly – 4 800 kg önsúly

1897. – Győri Szeszgyár és Finomító – KsOD Rn 502 090-502 098 – 3 tengelyes tartály – 15 t raksúly – 11 060 kg önsúly

1897. – Magyar Vasútforgalmi Rt. – KsOD Jkh 015 538-015 601 – nyitott – 15 t raksúly – 6 500 kg önsúly

1898. – Magyar Vasútforgalmi Rt. – Sud/DV Jh 09 001-09 004 – forgózsámolyos szálfa szállító – 12.5 t raksúly – 5 560 kg önsúly

1898. ...

Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 26683

Találtam egy jobb képet, ezzel teljesen azonosnak tekinthető a modell:

 

Előzmény: Zsivany2 (26682)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 26682

Ez egy idegen eredetű (Uerdingeni) tartálykocsi.

Egy topictárs készítette az alábbi képet Dorogon, amely egy nagyon hasonló kocsit ábrázol. A modell ennek a III. korszakos változata. (Sajnos az eredetiről nincs fotóm.)

Előzmény: Izé bizézé (26678)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.09.29 0 1 26681

Volt szó régebben a hazai fedett teherkocsiban hordós és savtartályos tehervagonokról. Találtam néhányat, hacsak nem tévedek:

 

1911. MWG Győr, Palugyai J. és fiai - MÁV G 99 867-870, borszállító, 10 760 kg önsúly

1913. MWG Győr, Palugyai J. és fiai - MÁV G 99 893-894, borszállító, 10 900 kg önsúly

 

1912. MWG Győr, Klotild Vegyipari Vállalat, MÁV Rn 504 736, sósav edény, 9 000 Liter, fékbódé, 11 900 kg önsúly

1912. MWG Győr, Klotild Vegyipari Vállalat, MÁV Rn 504 748, sósav edény, 8 000 Liter

MTU-890 Creative Commons License 2016.09.29 0 1 26680

Nincs mit.

 

A Vasút 1973/8. számában van a keresett autószállító kocsiról egy írás:

 

 

Előzmény: Zolcsi67 (26671)
Divrotcé Creative Commons License 2016.09.29 0 0 26679

Jé, ott őriznek M1:1 vasútmodelleket is?

Előzmény: fantal (26670)
Izé bizézé Creative Commons License 2016.09.29 -1 0 26678

A másik fele:

Előzmény: Zsivany2 (26675)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 26677
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 26676

Feljárólépcső a homlokfalon? Én látni vélek egy alsó lépcsőfokot a kocsi sarkánál.

 

Ez a jobb oldali kocsi egyébként segélykocsi lehetett? Csak a szituációból ítélve.

Előzmény: Milos Grimasz2 (26673)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 26675

Ha a másik végéről csinálsz fotót, akkor látszik a pályaszám. Sokat segítene.

Előzmény: Izé bizézé (26674)
Izé bizézé Creative Commons License 2016.09.29 0 0 26674

Sziasztok! Megtudnátok nekem mondani milyen tipusúsú az a TT-s tartájkocsi?

Üdv.:Szabi

Milos Grimasz2 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 26673

Hoppá! Poggyász mellékkocsi van az előtérben? A tetején az a hajlított vasrúd az mi lehet?

Van ilyen még a tarsolyodba?

Előzmény: 505519570004 (26672)
505519570004 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 26672

Ez a kép volt már?

Zolcsi67 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 26671

Ez nagyon hasznos dokumentum, köszönöm szépen!

Előzmény: MTU-890 (26669)
fantal Creative Commons License 2016.09.27 0 0 26670

Közlekedési Múzeum (a lista szerint), de egy másik papíron a Tatai út is szerepel.

*

A kettő ugyanaz. Az ikresített autószállító a KM Tatai úti raktárbázisán van, és úgy tűnik örökre annak foglya marad... (megszűnt vágánykapcsolat)

Előzmény: MTU-890 (26669)
MTU-890 Creative Commons License 2016.09.27 0 1 26669

"A 403-as sorozatú kocsikról tudtok valamit?"

 

 

Eddig nem hallottam erről a sorozatról.

 

Az 1982-es Menetrendfüggelékben a teherkocsi típusok között szerepel az Les sorozatú autószállító kocsi a következő adatokkal: saját tömeg: 12,6t; megengedett rakománytömeg: ~7t; teljes hossz: 13,96m; tengelytáv: 8m.

 

A 2004. évi Múzeális kocsik listájában a megőrzési célból védett teherkocsik között szerepel a 403 0000 psz. kocsi is (tengelytáv: 8m, gyártási év: 1971., múzeális psz.: 117 9631), melynek tárolási helye a Közlekedési Múzeum (a lista szerint), de egy másik papíron a Tatai út is szerepel.

 

 

Ha már szóba kerültek az autószállítók, akkor átalakított Ks kocsikról itt egy rendelet 1973-ból:

 

Előzmény: Zolcsi67 (26651)
kombi Creative Commons License 2016.09.27 0 0 26668

Ez durva...

Előzmény: Tamasch (26667)
Tamasch Creative Commons License 2016.09.26 0 0 26667

róbertke Creative Commons License 2016.09.26 0 0 26666

Akkor mégiscsak neki volt igaza....

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141027801&t=9121454 

 

Megkövetlek gumidani....:-)))))

Előzmény: fantal (26665)
fantal Creative Commons License 2016.09.26 0 1 26665

A szolnoki RepTárban álló színpadkocsi életrajza

 

Gyártó: Weitzer, Arad 1909

Gh xxx xxx -> 1945 után: Gh 171758 -> 118  5383 -> XXIII. segélykocsi -> Szolnoki Cukorgyár 001

Előzmény: gumidani (26622)
róbertke Creative Commons License 2016.09.24 0 0 26664
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.23 0 0 26663

Majd legközelebb ellenörzőszámot is írunk. :))))

Előzmény: róbertke (26662)
róbertke Creative Commons License 2016.09.22 0 0 26662

Én meg azt hittem elírta a számokat ..... :-))))

Előzmény: Zsivany2 (26657)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 26661

Közkívánatra:

RhB Creative Commons License 2016.09.22 -1 0 26660

Azért a Színesfém utca "bejárata" fölött még megvan a felírat. :-)

 

 

Előzmény: róbertke (26644)
RhB Creative Commons License 2016.09.22 0 0 26659

Sejtelmem sincs. Talán amikor külön szedték az ikerkocsikat, de ennek dátumát sem tudom. Azt sem tudom, pontosan mettől meddig közlekedtek (állítólag két évig).

 

@róbertke: tudom, van róla képem.

 

Előzmény: Zsivany2 (26658)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 26658

Mikor döntöttek úgy, hogy inkább mégis személykocsi?

Előzmény: RhB (26654)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 26657

Az Sgnss az 457 5...

Előzmény: róbertke (26656)
róbertke Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26656

Az általad írt kocsi Sgnss és köszöni szépen jól van, most van Fővizsgán Dunakeszin...

A személykocsiból lett autószállító képe pár éve lett betéve ide a Topicba..:-)))

Előzmény: RhB (26654)
Zolcsi67 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26655

Röppent egy túlméretes postagalamb.

Előzmény: RhB (26652)
RhB Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26654

Az a 475 5000....

Előzmény: Zsivany2 (26653)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26653

Az nem a 98-10-es leánykori neve?

Előzmény: Zolcsi67 (26651)
RhB Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26652

Hát én még nem is hallottam róla, csak a 475 5000/1 és /2-ről tudok, de az későbbi és tudtommal miskolci.

Előzmény: Zolcsi67 (26651)
Zolcsi67 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26651

A 403-as sorozatú kocsikról tudtok valamit? 1970-es évek elején, Fehérváron gyártott, emeletes autószállító, tpiri oldalán sincs infó róla.

 

Köszi
Z67

RhB Creative Commons License 2016.09.21 -1 0 26650

Ezen a benti szar sötét monitoron szinte semmit nem látok belőle, de inkább ez. A szintén szar sötét képre ráhúztam egy kis fényerőt. Ki kéne menni rendes géppel rendes fénynél... A helyszín ugyanaz.

 

 

 

Előzmény: Zsivany2 (26648)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26649
Előzmény: Zsivany2 (26648)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26648
Előzmény: RhB (26647)
RhB Creative Commons License 2016.09.21 -1 1 26647

Hát ja, telik-múlik az idő. Én meg örültem, hogy így le tudtam fotózni mobillal. Már korábban terveztem, hogy viszek fotógépet, akkor még rendesebb nyár volt, azaz 8 óra körül - kb. akkor érek oda - még világosabb volt, de aztán mindig elfelejtettem. Na meg az a fránya autó majdnem mindig ott parkol...

 

Hehe, kaptam még egy pluszt. :-)

Előzmény: Zsivany2 (26645)
RhB Creative Commons License 2016.09.21 -1 0 26646

Ááááááá nem. Pedig egyszer végig kéne járni* fotógéppel, rengeteg elveszett vágány van meg jópofa épület/objektum van, meg van egy klassz pőrekocsi is (fotóztam autóból szürkületben mobillal, szar is lett, ahogy kell). Sajnos nincs időm kimenni, most meg már az időjárás sem az igazi.

 

Minden szerdán - ma is - megyek a Központi út 13-ba, ott megyek el a konténerek előtt...

 

*Eddig csak itt voltam a Színesfém út-Központi út vonalon..

Előzmény: róbertke (26644)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26645
Előzmény: RhB (26643)
róbertke Creative Commons License 2016.09.21 0 0 26644

Áááá, szóval mentél te is Vöcsit fotózkodni, azt csak úgy egyet Guggoltál útközben.....:-)))

Előzmény: RhB (26643)
RhB Creative Commons License 2016.09.20 -1 0 26643

Ezért tettem be a hajós topikba, ahol le se szarták, csak kaptam érte egy mínuszt. :-) Itt rögtön kaptam egy pluszt. :-)

 

A volt Csepel Művek területén, a Központi út 11 előtt, a Szent Imre tértől 10 perc gyalog. A Gúglin jó kép van oldalról.

 

https://www.google.hu/maps/place/Budapest,+K%C3%B6zponti+%C3%BAt+11,+1211/@47.4318254,19.0635214,583m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4741e78b09ba016d:0x17df23ba8a10840a!8m2!3d47.4329903!4d19.0613113

 

Előzmény: kombi (26642)
kombi Creative Commons License 2016.09.20 -2 0 26642

Tegyük hozzá azt is, itt ezekért bizony nem mínusz, hanem egy alapos kiseprűzés járna: merthogy ezek bizony ráadásul exmahartos, tehát vastagon

offtopik konténerek ;) ;) ;)

 

De egye penész, kivételt teszünk, pláne, ha elárulod, hol találtad ezt a két kivénhedt jószágot? :) :) :)

Előzmény: RhB (26639)
róbertke Creative Commons License 2016.09.20 0 0 26641

Hol az ördögben tudtál mindjárt kettőt is lencsevégre kapni??? 

Mázlista - ezért öt mínusz jár ....:-))))

Előzmény: RhB (26639)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.09.20 -1 0 26640

Bocs, de a cikkről jut eszembe egy fotó:

 

Amikor a visszafoglalt Nyíregyházán a Német katona az Oroszoktól zsákmányolt Amerikai konzervet falatozza, mely konzervekhez Magyar szekeret rekviráltak a hódítok...

Előzmény: RhB (26638)
RhB Creative Commons License 2016.09.20 -1 2 26639

Úgy emlékszek, hogy ti - a hajósokkal ellentétben - szeretitek a konténereket, ezért most kis késéssel megkapjátok ti is. :-) Erre odaát nulla reakció volt, de legalább kaptam egy mínuszt. -)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=140661183&t=9011160

 

RhB Creative Commons License 2016.09.20 0 0 26638

Nem tudom, volt-e már?

 

http://m.cdn.blog.hu/na/napitortenelmiforras/image/Gy%c3%b6rgy%20S%c3%a1ndor/megujabb/salynoemi.jpg

 

A kép ebből a cikkből (a 2. kép):

 

Kígyóhús, műméz és a négylábú "katonaszökevény"

Régóta köztudott, hogy a katona (és a kollégista diák) mindig éhes, emiatt pedig minden alkalmat megragad arra, hogy táplálkozzon, vagy ételt szerezzen be és azt ínségesebb időkre tartalékolja. Az első nagyobb seregek megjelenése óta pedig külön gondot okoz a katonák[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

 

 

gumidani Creative Commons License 2016.09.19 0 0 26637

írni      írnom

Előzmény: gumidani (26636)
gumidani Creative Commons License 2016.09.19 0 1 26636

Egyszerűbb lett volna a zavaros számítgatás helyett annyit írni, hogy az újólag berakott deszkák bizonyára szélesebbek a régieknél.

gumidani Creative Commons License 2016.09.19 0 0 26635

Igen.

Előzmény: rezgaras (26634)
rezgaras Creative Commons License 2016.09.19 -1 0 26634

Dani, szerintem valamit elnéztél. A 2870mm a kocsiszekrény teljes magassága a tető csúcsáig, az oldalfal magassága a rajz alapján 2080mm. 2080/17=122,35mm, 2080/17.5=188.85mm, azaz nagyjából 120mm (gondolom aki tervezte egy mérnök lehetett és egy mérnök nyilván kerek számot alkalmaz - a mérnökök már csak ilyenek ;-))

 

Előzmény: gumidani (26632)
rezgaras Creative Commons License 2016.09.19 0 1 26633

A fal magasságát feltehetőleg nem változtatták meg, hiszen a homlokfalon az andráskereszt formájú merevítők teljesen megvannak, azokat nehezen építhették volna át, márcsak a csomóponti lemezek miatt is. Az oldalfalak a régi vasúti kocsikon szerintem 120mm széles lécekből voltak, ezt számoltam és mértem többször is. A padló pedig többnyire 240mm széles deszkákból volt, már rajzokon megjelenik más is - bár az is lehet, hogy a rajzoló nem tulajdonított jelentőséget ennek a részletnek.

Előzmény: gumidani (26632)
gumidani Creative Commons License 2016.09.18 -1 0 26632

Az a deszka szélességétől függő. Becslésem szerint a mostani deszkák szélessége 1,13333.... -szorosa lehet az eredetinek.

A régi rajzon a jelzett magasság 2870 mm és 17, vagy 17,5 deszka számolható meg. Vagyis kb. 17 cm szélesek lehettek az eredeti deszkák. Ha a mostaniak kb. 19 cm szélesek, akkor rendben van a dolog.   

Előzmény: róbertke (26631)
róbertke Creative Commons License 2016.09.17 -1 0 26631

Biztos?? A mozgószinpad pántolása 14 deszka magas, míg a tiéd 17-18 körül van.

Előzmény: gumidani (26625)
Felek Ferenc Creative Commons License 2016.09.17 0 0 26630

Mozgószínpadnak tűnik.

Előzmény: alkotasu (26629)
alkotasu Creative Commons License 2016.09.17 -1 0 26629

Ez mi ez?

Milyen vásári bódé lett szegény kocsiból? :-(

Előzmény: gumidani (26622)
division by zero Creative Commons License 2016.09.17 0 0 26628

Ilyenből maradt ép példány, vagy az egyetlen létezőt barmolták szét?

Előzmény: gumidani (26625)
505519570004 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 26627

Előzmény: 505519570004 (26626)
505519570004 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 26626
gumidani Creative Commons License 2016.09.17 0 0 26625

Ilyen volt hajdanán.

Előzmény: Milos Grimasz2 (26624)
Milos Grimasz2 Creative Commons License 2016.09.17 -1 0 26624

Kár érte. Biztos akadt volna értéktelenebb kocsi. Ráadásul ahogy nézem ez egy marhaszállító kocsi volt.

Előzmény: gumidani (26622)
505519570004 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26623

82 55 595 9 520-2 Eas

gumidani Creative Commons License 2016.09.16 -1 0 26622

Jól elbántak ezzel a legalább 103 éves kocsival. Ószolnokon áll a Reptárban. Kár, hogy nem találtak helyette egy fiatalabb selejt kocsit.

M62-902 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26621

Jó. Akkor csak egy kicsit tévedtem. Köszönöm.

Előzmény: Zsivany2 (26619)
tpiri Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26620

Köszi, azt hiszem ez a kép bizonyítja a legjobban, hogy alumínium (nem ezüst, ahogy írtam, bocs) szinűek voltak az eredeti ajtók, az alváz pedig sötétszürke.

Köszi mindenkinek, akkor tehát nem kell átfestenem a már lefújt modellemet... hála égnek.

Nekem is aluminium volt az első benyomásom, de elbizonytalanodtam.

 

Előzmény: Zsivany2 (26617)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26619

A '90-es évek végén.

Előzmény: M62-902 (26612)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26618

Még egy kép és befejeztem a monologizálást:

 

Ha az ajtó is festve lenne, valószínűleg arról is ugyanúgy pörögne a festék, mint a tetőről.

Előzmény: Zsivany2 (26617)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26617

Na ez milyen színű? Fehér? :)

 

 

A lent írtak a Hillmrrs-re is igazak.

Előzmény: tpiri (26614)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26616

Az alváz szerintem RAL 9011 lehetett, ami nem teljesen fekete, enyhén sötétszürkés. Később ezt is "rendes" szürkére festették.

Előzmény: tpiri (26614)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.09.16 -1 0 26615

Nem, az ajtók aluminium színűek voltak. (Gondolom, mivel aluminiumból voltak. :)

 

Ezt a képet én csináltam a 98-as Industria kiállításon (1998.05.21-én).

 

Eredeti képek:

http://www.vagongyar.hu/hu/photos/photo180.jpg

http://www.vagongyar.hu/hu/photos/photo136.jpg

http://www.vagongyar.hu/hu/photos/photo135.jpg

 

Később már volt olyan, amelyik ajtajait egyértelműen a tető színére festették.

Előzmény: tpiri (26614)
tpiri Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26614

Köszi a képeket.

Én arra gyanakszom, hogy az eltolható oldalajtók nem ezüstos színüek voltak (mint pl. Habbins 277 0), hanem világos szürkére voltak festve (más szürke, mint a homlokfal és az oldafelező merevítő), az alváz pedig sötétszürke volt.

Előzmény: gumidani (26611)
M62-902 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26613

Bocs elírtam.  277-et írtam,de természetesen 227 4-re gondoltam.

Előzmény: M62-902 (26612)
M62-902 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26612

Urak!

 

Ha már szóba került. Az alant említett 277 4-es kocsikat mikor állította forgalomba a MÁV? Jól emlékszem,hogy a 90-es évek elején?

gumidani Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26611

Általam ismeretlen alkotó ismeretlen időben készített képe.

Előzmény: tpiri (26605)
gumidani Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26610

Még néhány régi kép.

gumidani Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26609

A ferencvárosi.

Előzmény: gumidani (26608)
gumidani Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26608

Azt hiszem, hogy ennél nincs eredetibb.

Előzmény: róbertke (26606)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2016.09.16 0 0 26607

293 2 

Előzmény: tpiri (26605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!