Keresés

Részletes keresés

*911* Creative Commons License 2005.02.22 0 0 152

Gondoltam kedveskedek még egy kis képpel.

A képet nem én készítettem!!!

 

A 902-es számot viselte kint Rostockban. Mellette a 2004.11.08-ig SZEGED LEGJOBB VILLAMOSA címmel büszkélkedhatő 911-es pályaszámú T6A2.

Előzmény: *911* (151)
*911* Creative Commons License 2005.02.22 0 0 151

Már van 6 db kis csúfság.:-(

Hajtottak lesznek: Fillérekért összeeszkábálnak egy 1000mmes KT4, és egy 1435mmes forgóvázból egyet a pótkocsi alá. Az új 20 milla, de szerintem, ha már csináljuk, akkor rendesen!!! Mi a véleményetek?

A hajtásról a legújabb CEGELEC fog gondoskodni!

 

Hasonló hozzászólásért egy konkurens topicon kaptam a pofámra rendesen!

Előzmény: JGergely (149)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.22 0 0 150
Ó, akkor jó. Minden jó, ha Tátr a vége. :-) (Gonosz vagyok.)
Előzmény: JGergely (148)
JGergely Creative Commons License 2005.02.22 0 0 149

Szegeden lesznek a T6A2-höz pótkocsik?

JGergely Creative Commons License 2005.02.22 0 0 148
Szerintem Tatra, legalábbis a legtöbb honlap és a fórum címe is így írja. De ha nem hivatalos helyre kell írni, Tátra is lehet. 
Előzmény: Alkaa (147)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.22 0 0 147
Hé! Egy sem Tátra! :-) De most nézem, ha már 147-es hozzászólás, épp ott figyel a 147-es ex-miskolci bengáli is. Igaz, az se Tátra. :-) Tényleg! Tatra vagy Tátra? Mindkettő helyes?
Előzmény: JGergely (144)
*911* Creative Commons License 2005.02.21 0 0 146
:-)
Előzmény: JGergely (144)
JGergely Creative Commons License 2005.02.21 0 0 145
Szerintem a Tátrákat még ne kívánjátok múzeumba.
JGergely Creative Commons License 2005.02.21 0 0 144

Nem voltál még a Szentendrei Múzeumban? Itt van 3 kedvcsináló kép:

 

 

Előzmény: *911* (140)
mk4047 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 143
Én meg csak válaszoltam :-))
Előzmény: *911* (142)
*911* Creative Commons License 2005.02.20 0 0 142
Csak kérdeztem!
Előzmény: mk4047 (141)
mk4047 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 141
Kátrát Szentendrére...na még csak az kéne >:-| Majd, ha a 4000-est selejtezik oda kerül, ha egyáltalán ott lesz még a múzeum. És nincs semmilyen 20m-es csík. A 4000 egyszerűen csak ki van jelölve megőrzésre és kész.
Előzmény: Alkaa (137)
*911* Creative Commons License 2005.02.20 0 0 140

Még nem voltam a szentendrei múzeumba, tehát meg merem kérdezni: Tényleg ki van jelölve egy 20m-es sáv, és ott egy tábla T5C5 4000 prototípus???

 

Ezt most halálkomolyan kérdezem!

Előzmény: Alkaa (139)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.20 0 0 139
Tényleg? Hm... adjuk vagy ne adjuk? Amikor megcsinálták a múzeumot Szentendrén, már akkor ki volt jelölve a 4000-es, hogy majd egyszer odakerüljön. Vigyázzunk az értékeinkre! Szerintem. (A gumicsirke is egyetért velem! :-)) Vagy netán olyan szorgosak a csehek, hogy majd Manilából is elszállítják maguknak a nekik szükségeset? :-)
Előzmény: *911* (138)
*911* Creative Commons License 2005.02.19 0 0 138

Nem, nosztalgia járatot kéne belőle csinálni.

Nem lennék meglepődve, ha Prága jelentkezne a megvételére. Ők imádják a prototípusokat gyűjteni!

Előzmény: Alkaa (137)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.19 0 0 137
Már most ki kéne rakni Szentendrére, akár a 4001-essel együtt, szépen kipucolva. Szerintem.
Előzmény: *911* (136)
*911* Creative Commons License 2005.02.19 0 0 136

Üdvözöllek a topicomban! :-)))

Nagyon jó, hogy még 1 szakmabelivel bővült a látogatók listája.

Szeretném tőled megkérdezni, hogy a 4000essel mit óhajtanak kezdeni? Én azt hallottam, hogy nem volt pénz a Ksítására,ezért átcsoportosították 1 másik kocsiszínbe, illetve, hogy van-e esély arra, hogy nem nyúlnak hozzá komolyabban? Szerintem egy prototípust nem kéne bántani!

Előzmény: Xanaduno1 (133)
czzf50 Creative Commons License 2005.02.18 0 0 135
"A szögletesek közül a szegedi KT4. De ami a legjobban tetszik az a 26 m-es szegedi TATRA. A jövő héten felteszem a látványtervét."

Lássuk! Valami KTNF8-ról hallottam. Ebben a topikban tetszést fog aratni. Hosszútávon mennyit terveztek belöle?
Előzmény: mdozsa (106)
czzf50 Creative Commons License 2005.02.18 0 0 134
Valamit valamiért! Vannak könnyen bontható csatlakozók, azok bizony könnyen bontódnak - de maguktól is. ;-)
Előzmény: Xanaduno1 (133)
Xanaduno1 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 133

Ma budapesten szerintem a Tatra típúsú villamosok a legjobbak, én javítottam anno a vezérlésüket és az elektronikájukat, és az is egy ritka modern és szuper megoldás, csak a csatlakozók ne ruszki-tankcsatlakozók lennének rajta!

Amik igaz, hogy szívósak és ellenállnak a rázkódásnak meg minden, de azokat főjavításkor kitekergetni meg betekergetni, közben persze rángatni hogy teljesen be legyen téve a helyére, mindezen műveleteket a kocsi hátuljában földön fekve kitekert csuklóval, az nem volt semmi!:-)))

 

Üdvözletem!

 

Tr Józsi Creative Commons License 2005.02.16 0 0 132

"Azért az FVV csuklósok se rosszak."

 

Na ezt itt meg se hallottuk. :-))

Előzmény: JGergely (131)
JGergely Creative Commons License 2005.02.16 0 0 131

Ebben a topicban tényleg a Tátrákról kell beszélni (írni). Ide nem kell más típus, csak a Tátra.

 

Azért az FVV csuklósok se rosszak. :)))))

*911* Creative Commons License 2005.02.16 0 0 130
Köszönöm!!!
Előzmény: Törölt nick (127)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.15 0 0 129
Na ez a lényeg.
Előzmény: *911* (125)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.02.15 0 0 128
Igaz. Itt a TATRA a szent. :-)))
Előzmény: Törölt nick (127)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.15 0 0 127
legyünk őszinték, csak ne ebben a topicban.
Előzmény: Törölt nick (124)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.02.15 0 0 126
Mellik a KCSV6?
Előzmény: Törölt nick (124)
*911* Creative Commons License 2005.02.15 0 0 125
Én is őszinte leszek! A TATRA a legjobb és kész! :-)
Előzmény: Törölt nick (124)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.15 0 0 124

 

Azért legyünk őszinték, a Tátrákon kívül is vannak igen jó kis villamosok! Például a Ganz csuklós: formatervében igencsak megelőzte a Tátrákat, sőt még a "nyugati" tujákat is!

*911* Creative Commons License 2005.02.14 0 0 123
Az optikai csalódás! Nincs annyira bevágva az eleje a nagyobb térkihasználás érdekében ezért látszik szélesebbnek. Ekkor még a Tatra az igazi formát kereste, hiszen nem sokkal vagyunk a KT4, és a T4 után!
Előzmény: Tr Józsi (119)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!