Hajtottak lesznek: Fillérekért összeeszkábálnak egy 1000mmes KT4, és egy 1435mmes forgóvázból egyet a pótkocsi alá. Az új 20 milla, de szerintem, ha már csináljuk, akkor rendesen!!! Mi a véleményetek?
A hajtásról a legújabb CEGELEC fog gondoskodni!
Hasonló hozzászólásért egy konkurens topicon kaptam a pofámra rendesen!
Hé! Egy sem Tátra! :-) De most nézem, ha már 147-es hozzászólás, épp ott figyel a 147-es ex-miskolci bengáli is. Igaz, az se Tátra. :-) Tényleg! Tatra vagy Tátra? Mindkettő helyes?
Kátrát Szentendrére...na még csak az kéne >:-| Majd, ha a 4000-est selejtezik oda kerül, ha egyáltalán ott lesz még a múzeum. És nincs semmilyen 20m-es csík. A 4000 egyszerűen csak ki van jelölve megőrzésre és kész.
Tényleg? Hm... adjuk vagy ne adjuk? Amikor megcsinálták a múzeumot Szentendrén, már akkor ki volt jelölve a 4000-es, hogy majd egyszer odakerüljön. Vigyázzunk az értékeinkre! Szerintem. (A gumicsirke is egyetért velem! :-)) Vagy netán olyan szorgosak a csehek, hogy majd Manilából is elszállítják maguknak a nekik szükségeset? :-)
Nagyon jó, hogy még 1 szakmabelivel bővült a látogatók listája.
Szeretném tőled megkérdezni, hogy a 4000essel mit óhajtanak kezdeni? Én azt hallottam, hogy nem volt pénz a Ksítására,ezért átcsoportosították 1 másik kocsiszínbe, illetve, hogy van-e esély arra, hogy nem nyúlnak hozzá komolyabban? Szerintem egy prototípust nem kéne bántani!
Ma budapesten szerintem a Tatra típúsú villamosok a legjobbak, én javítottam anno a vezérlésüket és az elektronikájukat, és az is egy ritka modern és szuper megoldás, csak a csatlakozók ne ruszki-tankcsatlakozók lennének rajta!
Amik igaz, hogy szívósak és ellenállnak a rázkódásnak meg minden, de azokat főjavításkor kitekergetni meg betekergetni, közben persze rángatni hogy teljesen be legyen téve a helyére, mindezen műveleteket a kocsi hátuljában földön fekve kitekert csuklóval, az nem volt semmi!:-)))
Azért legyünk őszinték, a Tátrákon kívül is vannak igen jó kis villamosok! Például a Ganz csuklós: formatervében igencsak megelőzte a Tátrákat, sőt még a "nyugati" tujákat is!
Az optikai csalódás! Nincs annyira bevágva az eleje a nagyobb térkihasználás érdekében ezért látszik szélesebbnek. Ekkor még a Tatra az igazi formát kereste, hiszen nem sokkal vagyunk a KT4, és a T4 után!