Keresés

Részletes keresés

MECSI Creative Commons License 2005.03.01 0 0 165
hali lehet, hogy ez itt érdekelni fog beneteket
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 164
Egész jók az eredmények! Éljen Szeged és a T6A2!! :)
Előzmény: *911* (162)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163
:-/
Előzmény: *911* (162)
*911* Creative Commons License 2005.02.28 0 0 162

A szavazásnak vége!

Eredményhirdetés:

Gömbölyű:

1. T3  (3 szavazat)

2.  T4 és RT6S (2-2 szavazat)

3.  K2, T2, RT6N1 (1-1-1 szavazat)

 

Szögletes:

 

1. T6A2 (7 szavazat)

 

2. KT8D5(N) (5 szavazat)

3. KT4 és T5C5(K) (4-4 szavazat)

4. csoda KT4, B6A2, RT8M, T7B5 (1-1-1-1 szavazat)

 

Színterv:

1. Szeged

2.  Berlin

3. Brno, Miskolc (zöld fehér), Miskolc (piros), Budapest, Szarajevó (1-1-1-1-1 szavazat)

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 161
:)
Előzmény: *911* (160)
*911* Creative Commons License 2005.02.27 0 0 160
Végre valaki szereti az RT6 szériát! :-)
Előzmény: Törölt nick (159)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.26 0 0 159

Hát akkor én is szavazok:

 

szögletes: T6A2

gömölyű: RT6S

fényezés: szegedi

 

Übertram: T6A2 -> mintapéldányok: szegedi 900, 906, 911, 912

*911* Creative Commons License 2005.02.24 0 0 158

KT4 meg T4 forgóvázból hajtás?

Megint jön a szokásos, miért nem vettünk még T6A2-t, vagy legalább új forgóvázakat?

Ez már elég elcsépelt kérdés, de nagy benne az igazság!

Előzmény: Törölt nick (156)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 157

 

Köszönöm, nem tudtam, hogy a hazai T6-ok nem alkalmasak vontatásra. Egyébként a szaggatótól függetlenül a Tátrák azzal együtt sem érik el a korszerű kocsik takarékosságát. Lásd T5C5 felújítás: kb. 30% megtakarítás érhető el. Ez tipikusan az, hogy attól függ, honnan nézzük.

Előzmény: Tr Józsi (155)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 156

Egyik megtörtént storym pont ide vág:

2004 szeptemberében történt azt hiszem a dolog. 900+910 csatolva volt. Rókusi templomnál felszállok hátra (910). Elindulunk. Feltűnt hogy nagy a  csönd. Biztos pirosat kaptunk és csak gurulunk. De aztán mentünk tovább. És semmi hangja nem volt a 910-nek. Csak a 900 hangját lehetett még hátul is hallani. Kivéve fékezéskor. Akkor már mi is bekapcsolódtunk. két órával később a 900 már egyedül járt. Gondolom a 910-el volt valami. És tényleg nem volt egy hú de milyen élmény. Szóval kell a pótokba a hajtás.

Előzmény: Törölt nick (154)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 155
De ne az akcelerátoros TATRA-kból indulj ki. A szegedi T6-osok IGBT hajtással rendelkeznek és a pótkocsi is IGBT szaggatós lesz. A szegedi T6-osoknak az áttétele nem megfalalő a pótkocsi vontatására, ahhoz módosítani kellene az áttételt. A cég szempontjbból sokkal egyszerőbb, hogy hajtást raknak a pótba, mert a forgóváz átalakítása komplikltabb lenne, szigorúbb az engedélyeztetés, mint egy már meglévő forgóváz esetében.
Előzmény: Törölt nick (154)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 154

 

Miért kell a pótnak is hajtás? A T6-ok (meg a T5-ök, stb.) igen erős motorokkal és remek dinamikával rendelkeznek, ezen tulajdonságaik képessé teszik őket egy pótkocsi dinamikus vontatására sík terepen! Márpedig Szeged nem olyan dimbes-dombos mint pl. Prága.

 

A másik oldalon - mint tudjuk - a Tátrák nem híresek takarékosságukról, így a vontatási energia többe fog kerülni.

Előzmény: *911* (151)
*911* Creative Commons License 2005.02.23 0 0 153

Szeretném felhívni a kedves topiclátogatók figyelmét, hogy a szavazás

Vasárnap éjfélkor véget ér!!!!!!!!

*911* Creative Commons License 2005.02.22 0 0 152

Gondoltam kedveskedek még egy kis képpel.

A képet nem én készítettem!!!

 

A 902-es számot viselte kint Rostockban. Mellette a 2004.11.08-ig SZEGED LEGJOBB VILLAMOSA címmel büszkélkedhatő 911-es pályaszámú T6A2.

Előzmény: *911* (151)
*911* Creative Commons License 2005.02.22 0 0 151

Már van 6 db kis csúfság.:-(

Hajtottak lesznek: Fillérekért összeeszkábálnak egy 1000mmes KT4, és egy 1435mmes forgóvázból egyet a pótkocsi alá. Az új 20 milla, de szerintem, ha már csináljuk, akkor rendesen!!! Mi a véleményetek?

A hajtásról a legújabb CEGELEC fog gondoskodni!

 

Hasonló hozzászólásért egy konkurens topicon kaptam a pofámra rendesen!

Előzmény: JGergely (149)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.22 0 0 150
Ó, akkor jó. Minden jó, ha Tátr a vége. :-) (Gonosz vagyok.)
Előzmény: JGergely (148)
JGergely Creative Commons License 2005.02.22 0 0 149

Szegeden lesznek a T6A2-höz pótkocsik?

JGergely Creative Commons License 2005.02.22 0 0 148
Szerintem Tatra, legalábbis a legtöbb honlap és a fórum címe is így írja. De ha nem hivatalos helyre kell írni, Tátra is lehet. 
Előzmény: Alkaa (147)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.22 0 0 147
Hé! Egy sem Tátra! :-) De most nézem, ha már 147-es hozzászólás, épp ott figyel a 147-es ex-miskolci bengáli is. Igaz, az se Tátra. :-) Tényleg! Tatra vagy Tátra? Mindkettő helyes?
Előzmény: JGergely (144)
*911* Creative Commons License 2005.02.21 0 0 146
:-)
Előzmény: JGergely (144)
JGergely Creative Commons License 2005.02.21 0 0 145
Szerintem a Tátrákat még ne kívánjátok múzeumba.
JGergely Creative Commons License 2005.02.21 0 0 144

Nem voltál még a Szentendrei Múzeumban? Itt van 3 kedvcsináló kép:

 

 

Előzmény: *911* (140)
mk4047 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 143
Én meg csak válaszoltam :-))
Előzmény: *911* (142)
*911* Creative Commons License 2005.02.20 0 0 142
Csak kérdeztem!
Előzmény: mk4047 (141)
mk4047 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 141
Kátrát Szentendrére...na még csak az kéne >:-| Majd, ha a 4000-est selejtezik oda kerül, ha egyáltalán ott lesz még a múzeum. És nincs semmilyen 20m-es csík. A 4000 egyszerűen csak ki van jelölve megőrzésre és kész.
Előzmény: Alkaa (137)
*911* Creative Commons License 2005.02.20 0 0 140

Még nem voltam a szentendrei múzeumba, tehát meg merem kérdezni: Tényleg ki van jelölve egy 20m-es sáv, és ott egy tábla T5C5 4000 prototípus???

 

Ezt most halálkomolyan kérdezem!

Előzmény: Alkaa (139)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.20 0 0 139
Tényleg? Hm... adjuk vagy ne adjuk? Amikor megcsinálták a múzeumot Szentendrén, már akkor ki volt jelölve a 4000-es, hogy majd egyszer odakerüljön. Vigyázzunk az értékeinkre! Szerintem. (A gumicsirke is egyetért velem! :-)) Vagy netán olyan szorgosak a csehek, hogy majd Manilából is elszállítják maguknak a nekik szükségeset? :-)
Előzmény: *911* (138)
*911* Creative Commons License 2005.02.19 0 0 138

Nem, nosztalgia járatot kéne belőle csinálni.

Nem lennék meglepődve, ha Prága jelentkezne a megvételére. Ők imádják a prototípusokat gyűjteni!

Előzmény: Alkaa (137)
Alkaa Creative Commons License 2005.02.19 0 0 137
Már most ki kéne rakni Szentendrére, akár a 4001-essel együtt, szépen kipucolva. Szerintem.
Előzmény: *911* (136)
*911* Creative Commons License 2005.02.19 0 0 136

Üdvözöllek a topicomban! :-)))

Nagyon jó, hogy még 1 szakmabelivel bővült a látogatók listája.

Szeretném tőled megkérdezni, hogy a 4000essel mit óhajtanak kezdeni? Én azt hallottam, hogy nem volt pénz a Ksítására,ezért átcsoportosították 1 másik kocsiszínbe, illetve, hogy van-e esély arra, hogy nem nyúlnak hozzá komolyabban? Szerintem egy prototípust nem kéne bántani!

Előzmény: Xanaduno1 (133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!