96-ban még tanítottam a MOK-ban.... Szerintem ismerjük egymást... Mondjuk én műszerészeket oktattam, akik nem csapoltak kerót :))) Meg a stúdiót nyomtam.
Ha ti is úgy gondoljátok, hogy ezt jó lenne elkerülni, akkor olvassátok el az alábbi tiltakozást és azt, egy saját levélbe átmásolva és a nevetekkel aláírva küldjétek a BA Zrt-nek a "velemeny@bud.hu" címre, valamint a MALÉV honlapján az alábbi lapra értelemszerűen helyezzétek el. "http://www.malev.hu/BP/HUN/I%5FCUSTOMER/"
Ez a tiltakozás többek egyetértésével született. Csatlakozzatok hozzá és MENTSÜK MEG AZ IL-18-ast.
" Tiltakozom az ellen, hogy barbár, az egész repülős társadalomhoz méltatlan módon, a legendás IL-18-as típus egyik utolsó hazai példányát, a HA-MOG -ot pusztulásra itéljék és arra kérjük a témában döntési jogkörrel rendelkezőket, hogy keressenek más megoldást a repülőgép további hasznosítására."
Itt is meg kellene ismételni a tiltakozást, hogy ne merüljön el, de azt hiszem hogy nekem nem fogja engedni ugyanezt a szöveget. Ha valaki megtenné és közben kijavítaná a BA email címét - kerdezek@bud.hu -ra.
Én arról nem hallottam, hogy szét akarnák vágni a gépet, de érdemes lenne figyelembe venni azt is, hogy a korábbi tartózkodási helye mellett kábé fél méterre fog elhaladni a reptér most épülő biztonsági kerítése.
A magam részéről ezt tartom a legvalószínűbb elvontatási oknak, de lehet, hogy tévedek... Ugyanezért cibálták máshová a Jak-40-est is.
Nagyon elszomorító ez a hír, valamit mindenképp tenni kellene. Én is benne lennék mindenféle mentőakcióban. Egyelőre feltettem egy hirtelen összeütött bannert a Flightlevel-re, ami ide mutat, de ha konkretizálódik, hogy kihez és mivel lehetene fordulni, akkor lehet, hogy érdemes lenne egy komplett oldalt csinálni a cél érdekében, ahogy a NOHAB-GM alpítvány tette.
Kb 10 eve MOK tanulokent gyakran bejartam ebbe a gepbe. Az utaster mar akkor is ilyen volt es igen, olyan budos volt benne, hogy ra lehetett konyokolni. Volt benne kero is mert azt rendeszeresen kellett csapolnunk a tanaroknak. Megdobbenve lattam a kepet a kabinrol. '96-ban meg teljesen egyben volt, sot az egesz gepet aram ala lehetett helyezni. Mukodtek a fekszarnyak meg ki tudja meg mi. Asszem hideginditast is lehetett rajta csinalni.
Üzenetét megkaptuk, munkatársunk válaszáig szíves türelmét kérjük. Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy levelére munkanapokon 08.00-16.00 között áll módunkban válaszolni.
Az előbb jártam arrafelé, most húzzák ki az oktató bázisról a gépet. Visszafelé menet le is zárták az utat, csak a hátsó szervízuton lehetett közlekedni.
Kocka nagyon jó ötlet volt elküldeni a bochkoréknak a mail-t és remélem ez a szollár gyerek csak segithet valami és nem csak a szája járt a nyilvánosság előtt!!!
Az elkövetkezendő percekben fog a HA-MOG elindulni a méltatlan vég felé.
Ha ti is úgy gondoljátok, hogy ezt jó lenne elkerülni, akkor olvassátok el az alábbi tiltakozást és azt, egy saját levélbe átmásolva és a nevetekkel aláírva küldjétek a BA Zrt-nek a velelmeny@bud.hu címre, valamint a MALÉV honlapján az alábbi lapra értelemszerűen helyezzétek el. http://www.malev.hu/BP/HUN/I%5FCUSTOMER/
Ez a tiltakozás többek egyetértésével született, jómagam természetesen az elsők közt fogom elküldeni.
Csatlakozzatok hozzá és MENTSÜK MEG AZ IL-18-ast.
" Tiltakozom az ellen, hogy barbár, az egész repülős társadalomhoz méltatlan módon, a legendás IL-18-as típus egyik utolsó hazai példányát, a HA-MOG -ot pusztulásra itéljék és arra kérjük a témában döntési jogkörrel rendelkezőket, hogy keressenek más megoldást a repülőgép további hasznosítására."