Szevasz! Engem egy töltike eke èrdekelne,csak a szálítást kell lebeszèlnünk! Email címed ha jól látom nem publikus,enyèm az! Kèrlek írj rá,hogy tudunk megegyezni! Veszprèm megyèben lakom! Gyula
Segítsetek ki kérlek! Honda GCV 190 gyári ajánlása a 10W-30-as olaj. Jó bele a személygépkocsikba való 10W-30 vagy direkt kertigépolaj legyen bele? Köszi!
Most szeretnék venni egy kapálógépet a veszprémiek egy típust gyártanak jelenleg a ROBI-156 DM-t, S850-es szériaszámú 5,5 LE-s BRIGGS motorral, 6 kapataggal.
Kinek mi a véleménye a motorról és a kihajtásról? Rotálni kellene meg kultivátorozni. Középkötött a talaj.
Ha minden klappol és összejön, akkor jövő héten szerdán megyünk a gépért! és elvileg akkor hozzuk haza a pótkocsi vázát is, kiváncsi leszek a gépre, majd ha haza érünk akkor teszek fel róla képet ide :)
áh, teljesen gyári megoldásban nem gondolkodom! ott többe lenne a hús,mint a leves! van otthon kisford önindítóm, van hozzá lendkerekem is fogaskoszorúval... majd meglátom, hogy mennyire lehet leterhelni vele a tengelyt.
a briggs lendkerék nekem is eszembe jutott, próbának talán van is otthon 1.. de ahhoz sem olcsó az önindító... vagy valami robogóból esetleg valami... ha be bírja pörgetni..
A másik ami adott az egy Fiat uno hátsó hídja lenne! a brava híd abból lenne jó még hogy oda mankó kereket is fel lehetne szerelni... viszont az uno-nak kisebb a kerék átmérője..
100ccm 2t gép után lenne, nem nagy teljesítményű, ezért kellene valami olcsó és egyben könnyű pótkocsi, maga a pótkocsi váz már meg van! viszont a egy Fiat brava hátsó híd az adott, dobfékes... tehát sokat nem kellene vele bajlódni sem, azon gondolkodtam hogy magát a kerék agyat lecsavaroznám, esetleg kivágnám a híd közepét és egyenesen elá lenne hegesztve a kocsi alá, kérdés annyi hogy nem e lessz magas a géphez? strapabíró terhelhető kocsit akarok viszont kis önsúlyút, meg fék minden képp kell, mert nagy dombot kell felfelé megmásznia, lefelé meg ha netán meg kell álni, nem rossz ha van fék...
Nekem Lada Samara agyak vannak a kezikocsi alatt. Siman lecsavarozhato, es megfelelo helyre fel lehet csavarozni. Ugyan ugy jo az Audi80, Skoda Forman, meg valamelyik regebbi Golf. Ezek tisztara egyformak. Egy tengely vegenek csak merolegesnek kell lennie, es nem allnak keresztben a kerekek.
Mekkora traki mögé kellene??
Egyszer csináltam trabant hátsó futóműből, a két oldali futómű rész közé beszabtam egy vastagabb csövet, annak a két végébe bedugtam a futómű részeket körbe hegesztettem, és erre rá a hosztartó vasakat és kész is, elég stabil, és terhelhető is, fék adott rajta, bowdesen, hidraulikus amelyik szimpatikus..
Igen, erre gondoltam én is, viszont kis teljesítményű gép elé kellene, tehát a kocsi súlyát minnél lejebb kellene vinni, maga a váz megvan, elég kicsi a méret, csak simson kerék volt benn, de annál azért komolyabb kocsit szeretnék.
Én (is) kerestem gumikereket, de közben feltappancsoztam a meglévő körmöset; 10 cm-es 50-es szögvas darabokat hegesztettem fel a körmökre. Igy elég jól harap :-)
Viszont túl széles volt a nyomtáv, amikor a felezőre raktam őket. Igy az ekét nem tudtam jól beállitani, ha a kerék a barázdában ment. Vagy birkózni kellett vele, vagy túl távolra kerültek egymástól a sorok.
Ezért levágtam az agyakat, kiesztergáltam a másik végüket is 25-ösre. (Remélem nem lesz túl gyenge igy.) Beforgatva jóval közelebb vannak a kerekek. Holnap próba.
"régi kopottabb még használható kést ketté vágtam, és a lehető legnagyobb még elforduló átmérőbe méretre vágtam a régi kés feleket. 90°-ban felhegesztett kés szárakat kapott"
Ez az, amit nem mernék megcsinálni. Hegesztett kés elrepülhet és az komoly bajt tud okozni.