Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Láttam új E94-eseket... Szerintem min. 4 jött, ebből kettő egészen biztos helyi vonalon van.
Összesen 6 db van. Most 5 jött és pár hónapja még egy. Kettő a helyi közülük, bár csak fényezésre, mert az ajtókiosztás egyértelműen helyközi és még függönyök is vannak benne. Nem birom felfogni miért.
Talán a 15-ös járat.
Erre meg aztán teljesen alkalmatlan egy ilyen busz. :-(
Nem tudom, hogy kap e, de az biztos, hogy a helyi flottára már ráférne egy kis frissítés. Az az évi 1-2 busz nagyon kevés, de az legalább alacsonypadlós és Ikarus volt (412). Igaz volt közte MAN SL 222 is, de azokban is van lift.
A szőke cicababák inkább mellettem üljenek/feküdjenek mint egy busz fülkéjében idegesítsék az embert...
Akár sofőr akár sofőr figyelem elvonó. Én elhiszem, hogy a sofőrök unatkoznak, de a helyi vonalakat bejárni nem órákig tart, és a végállomásokon pihenhetnek. Na, akkor beszélgessenek!
A buszok valóban koszosak, de erről nem biztos, hogy a sofőrök tehetnek. Apropó, tudja valaki
miért jó olajjal fellocsolni a közlekedőt?
10-ből 9-szer biztos hogy hanyat vágódik az ember!
Én egerből jelentkezem ,Agria Volán helyi közlekedését naponta töbször használom!
Télen a fűtés itt is pocsék, de itt a sofőrök kabátba vannak!
A műlt hónapban utaztam Kunságos helyivel, jajj!!!!
A menetrend tábla! Jaajjj!
Bunkó sofőrok az 1-sen!
JAjj!
Eger közlekedése is iylen pocsék volt, de 5-6 éve jó.
Annak akinek meg nem tetszik az utolsó busz közlekedése: édesányám korán reggel, általában az első vagy második busszal megy, este az utolsóval jön! Itt is rendszer volt, az hogy hamarabb indult a busz! Akkor még nem volt netem, fogtam és felhívtam a volánt, kértem a helyi részleg illetékesét, vagy a vezérigazgatót. Nem volt ott csak a személyszállítási igazgató, annak elmondtam balyomat majd átkapcsoltatott Tötök Béla helyi üzem vezetőjének, az is meghallgatott, szerencsére tudtam a buszvezető nevét, rendszámot meg mindent (ismerem a buszokat és szeretm is). Azt mondta intézkedik. Édesanyám másnap korábba kiment és akkor időben járt a busz. Az első és az utolsó is! Azóta új busz és új sofőr is került a vonalra, ezért megint össze-vissza, akkor már összebarátkoztam a régi sofőrrel, akit napközbére osztottak be, ő intézkedett és egy hét múlva rendesen jönnek a buszok, már 2001 09.01 óta!
Ezt ajánlom mindenkinek, akinek ilyen problémája volt, kérdezze meg a sofőr nevét, meg jegyezze fel a rendszámot!
Ez a 22-es járat olyan mint a 22-es csapdája, ha nincs (késik), akkor azért rossz, ha van (biztos hogy vagy öt perccel korábban jött, mint ahogy kellene), akkor még azért. ;-)
Lehet, hogy a KRESZ nem tiltja, de a volánosok munkakönyve, szabályzata, stb... valami, ha van nekik egyáltalán ilyen amihez alkalmazkodniuk kell, biztosan nem engedélyezi.
Nem akarok eseteket soroloni, amikor szőke cicababák miatt "aludtak el" a sofőrök.
Persze elaludhatnak (én is elaludnék), de talán nem egy busz vezetőfülkéjében kellene...
Ha veszélyes lenne a beszélgetés tiltaná a KRESZ. Nekem még negatív tapasztalatom nem volt beszélgetés miatt, pozitív már volt. (Éberen tartja az ember figyelmét, sőt olyan is volt, hogy direkt lehívtam a haverom, mert nagyon fáradt voltam.)
Csak egy dologban értek veled egyett. Az utastájékoztatás egyenlő a nullával.
A Volán topicon olvastam, hogy a nyíregyházi Szabolcs Volán kötelezi a sofőröket, hogy a forgalmas városi járatokon bemondják a megállók nevét.
Nyíregyháza alig-alig nagyobb város Kecskemétnél...
Kérdezem: más társaságok vezetői miért értik meg, hogy mi a pozitív minőségpolitika?
Nyíregyházán az önkormányzat és a Volán karöltve próbálják frissíteni a járműparkot. Az önkormányzot rájött: a Volán hiába az ÁPV RT. tulajdona (nagy részben), a város érdeke is a minél gazdaságosabb és környezetkímélőbb autóbuszok üzembe helyezése.
Kecskemét város mennyi támogatást ad a Kunság Volánnak?
Sajnálattal olvasom, hogy a buszsofőröket szidjátok, holott ők tehetnek a legkevesebről.
A helyközisekkel nincs semmi gond a helyin is csak annyi van, hogy szarok a buszok.
A buszsofőr azért nem engedi fel az utasokat a hátsóajtón, mert ha épp ara jár valaki(mondjuk ellenőr) és feljelenti akkor 10%-os bércsökkentéssel jutalmazzák.
Egy konkrét eset nem is olyan régről(bár ez helyközis):Izsák felöl ment a buszsofőr Kecskemétre és Ágasegyházán várták az ellenőrök,
busz megáll első-hátsó ajtó kinyílik utasok le ellenőrök föl, és amíg a buszsofőr az ellenőrökkel foglalkozott hátul felsurrant egy gyerek akinél nem volt bérlet(spórolt 36 Ft-ot, ennyi lett volna a jegy) ellenőrők elkapták és feljelentették a gyereket is és a buszsofőrt is,
3 hónapra 10%-kal csökkentették a bérét.
Amíg a vezetésben nincs változás addig lentebb se
lesz, és bizony ebbe innen lentről mi nemtudunk beleszólni:(
Sajnos problémád nem csak az 1 és 11 vonalra vonatkozik.Nagyon sokszor az az érzésem, hogy a Volán logikátlánul és a helyi viszonyokat nem ismerve bonyolítja a buszközlekedtetést.