Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Fehéren érkeztek, Budapest irányából láttam őket jönni. Egész biztos, hogy helyközi vonalon vannak (lesznek), nyilván az erre jellemző fényezést is kapják.
Láttam új E94-eseket... Szerintem min. 4 jött, ebből kettő egészen biztos helyi vonalon van.
Összesen 6 db van. Most 5 jött és pár hónapja még egy. Kettő a helyi közülük, bár csak fényezésre, mert az ajtókiosztás egyértelműen helyközi és még függönyök is vannak benne. Nem birom felfogni miért.
Talán a 15-ös járat.
Erre meg aztán teljesen alkalmatlan egy ilyen busz. :-(
Nem tudom, hogy kap e, de az biztos, hogy a helyi flottára már ráférne egy kis frissítés. Az az évi 1-2 busz nagyon kevés, de az legalább alacsonypadlós és Ikarus volt (412). Igaz volt közte MAN SL 222 is, de azokban is van lift.
A szőke cicababák inkább mellettem üljenek/feküdjenek mint egy busz fülkéjében idegesítsék az embert...
Akár sofőr akár sofőr figyelem elvonó. Én elhiszem, hogy a sofőrök unatkoznak, de a helyi vonalakat bejárni nem órákig tart, és a végállomásokon pihenhetnek. Na, akkor beszélgessenek!
A buszok valóban koszosak, de erről nem biztos, hogy a sofőrök tehetnek. Apropó, tudja valaki
miért jó olajjal fellocsolni a közlekedőt?
10-ből 9-szer biztos hogy hanyat vágódik az ember!
Én egerből jelentkezem ,Agria Volán helyi közlekedését naponta töbször használom!
Télen a fűtés itt is pocsék, de itt a sofőrök kabátba vannak!
A műlt hónapban utaztam Kunságos helyivel, jajj!!!!
A menetrend tábla! Jaajjj!
Bunkó sofőrok az 1-sen!
JAjj!
Eger közlekedése is iylen pocsék volt, de 5-6 éve jó.
Annak akinek meg nem tetszik az utolsó busz közlekedése: édesányám korán reggel, általában az első vagy második busszal megy, este az utolsóval jön! Itt is rendszer volt, az hogy hamarabb indult a busz! Akkor még nem volt netem, fogtam és felhívtam a volánt, kértem a helyi részleg illetékesét, vagy a vezérigazgatót. Nem volt ott csak a személyszállítási igazgató, annak elmondtam balyomat majd átkapcsoltatott Tötök Béla helyi üzem vezetőjének, az is meghallgatott, szerencsére tudtam a buszvezető nevét, rendszámot meg mindent (ismerem a buszokat és szeretm is). Azt mondta intézkedik. Édesanyám másnap korábba kiment és akkor időben járt a busz. Az első és az utolsó is! Azóta új busz és új sofőr is került a vonalra, ezért megint össze-vissza, akkor már összebarátkoztam a régi sofőrrel, akit napközbére osztottak be, ő intézkedett és egy hét múlva rendesen jönnek a buszok, már 2001 09.01 óta!
Ezt ajánlom mindenkinek, akinek ilyen problémája volt, kérdezze meg a sofőr nevét, meg jegyezze fel a rendszámot!
Ez a 22-es járat olyan mint a 22-es csapdája, ha nincs (késik), akkor azért rossz, ha van (biztos hogy vagy öt perccel korábban jött, mint ahogy kellene), akkor még azért. ;-)
Lehet, hogy a KRESZ nem tiltja, de a volánosok munkakönyve, szabályzata, stb... valami, ha van nekik egyáltalán ilyen amihez alkalmazkodniuk kell, biztosan nem engedélyezi.
Nem akarok eseteket soroloni, amikor szőke cicababák miatt "aludtak el" a sofőrök.
Persze elaludhatnak (én is elaludnék), de talán nem egy busz vezetőfülkéjében kellene...
Ha veszélyes lenne a beszélgetés tiltaná a KRESZ. Nekem még negatív tapasztalatom nem volt beszélgetés miatt, pozitív már volt. (Éberen tartja az ember figyelmét, sőt olyan is volt, hogy direkt lehívtam a haverom, mert nagyon fáradt voltam.)
Csak egy dologban értek veled egyett. Az utastájékoztatás egyenlő a nullával.
A Volán topicon olvastam, hogy a nyíregyházi Szabolcs Volán kötelezi a sofőröket, hogy a forgalmas városi járatokon bemondják a megállók nevét.
Nyíregyháza alig-alig nagyobb város Kecskemétnél...
Kérdezem: más társaságok vezetői miért értik meg, hogy mi a pozitív minőségpolitika?
Nyíregyházán az önkormányzat és a Volán karöltve próbálják frissíteni a járműparkot. Az önkormányzot rájött: a Volán hiába az ÁPV RT. tulajdona (nagy részben), a város érdeke is a minél gazdaságosabb és környezetkímélőbb autóbuszok üzembe helyezése.
Kecskemét város mennyi támogatást ad a Kunság Volánnak?