Keresés

Részletes keresés

LoLkA Creative Commons License 2004.09.15 0 0 47
Én ma láttam az FJZ-858-at. Sárga rendszámos és elég jól nézett ki Kunságos színekben. Gondolom még a 857 is az övék.
Előzmény: icelos (46)
icelos Creative Commons License 2004.09.15 0 0 46

Fehéren érkeztek, Budapest irányából láttam őket jönni. Egész biztos, hogy helyközi vonalon vannak (lesznek), nyilván az erre jellemző fényezést is kapják.

És semmi többet nem tudok elmondani...

Előzmény: laka04 (45)
laka04 Creative Commons License 2004.09.08 0 0 45

Szép Napot!!

 

Tudsz valamit a Credokról? Például milyen vonalakon járnak, helyközis színre lefestve vagy fehéren érkeztek, van-e benne valamilyen extra?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

Előzmény: icelos (43)
LoLkA Creative Commons License 2004.09.08 0 0 44
Láttam új E94-eseket... Szerintem min. 4 jött, ebből kettő egészen biztos helyi vonalon van.

Összesen 6 db van. Most 5 jött és pár hónapja még egy. Kettő a helyi közülük, bár csak fényezésre, mert az ajtókiosztás egyértelműen helyközi és még függönyök is vannak benne. Nem birom felfogni miért.

Talán a 15-ös járat.

Erre meg aztán teljesen alkalmatlan egy ilyen busz. :-(
Előzmény: icelos (43)
icelos Creative Commons License 2004.09.08 0 0 43

Megjöttek a Credók! Ha jól tudom három db.

Láttam új E94-eseket... Szerintem min. 4 jött, ebből kettő egészen biztos helyi vonalon van. Talán a 15-ös járat.

laka04 Creative Commons License 2004.08.27 0 0 42
Hát igen, arra ráférne! Mondjuk én nem nagyon ismerem a Kunság Volán buszait, de képekről már láttam őket, és nem volt valami fiatal és ép.
Előzmény: LoLkA (41)
LoLkA Creative Commons License 2004.08.26 0 0 41
Nem tudom, hogy kap e, de az biztos, hogy a helyi flottára már ráférne egy kis frissítés. Az az évi 1-2 busz nagyon kevés, de az legalább alacsonypadlós és Ikarus volt (412). Igaz volt közte MAN SL 222 is, de azokban is van lift.
Előzmény: laka04 (40)
laka04 Creative Commons License 2004.08.26 0 0 40
A Kunság kap a Credokból, és ha igen, akkor mennyit?
Előzmény: LoLkA (39)
LoLkA Creative Commons License 2004.08.26 0 0 39
A közbeszerzésen láttam régebben valami közös tendert városi csuklós és elővárosi buszokra.
Előzmény: laka04 (38)
laka04 Creative Commons License 2004.08.22 0 0 38

Kellemes Napot!

 

Ahogy elnézem eléggé kihalt ez a fórum. Ha még van itt valaki illetve betéved ide valaki, aki tud válszolni a kérdésemre, akkor köszönöm!!

 

A Kunság Volán idén milyen beszerzéseket tervez?

mavesz Creative Commons License 2003.07.28 0 0 37
Mélységesen egyet értek még hozzáteném a15-ös vonal is kritikus!!!!
Előzmény: donton (15)
icelos Creative Commons License 2003.06.30 0 0 36
A szőke cicababák inkább mellettem üljenek/feküdjenek mint egy busz fülkéjében idegesítsék az embert...
Akár sofőr akár sofőr figyelem elvonó. Én elhiszem, hogy a sofőrök unatkoznak, de a helyi vonalakat bejárni nem órákig tart, és a végállomásokon pihenhetnek. Na, akkor beszélgessenek!

A buszok valóban koszosak, de erről nem biztos, hogy a sofőrök tehetnek. Apropó, tudja valaki
miért jó olajjal fellocsolni a közlekedőt?
10-ből 9-szer biztos hogy hanyat vágódik az ember!

Előzmény: at3sz (33)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.21 0 0 35
Jajj, joszosabbak hát, inkább kívűlről nagyon randa!
Előzmény: at3sz (34)
at3sz Creative Commons License 2003.06.21 0 0 34
A pesti buszoknál is koszosabbak?
Hmmm vetélytársra akadt a BKV ???
Fejtsd ki milyen jelegű a kosz?
Előzmény: marcipa (27)
at3sz Creative Commons License 2003.06.21 0 0 33
Pesten vannak Szőke cicababák, mint sofőrök (buszon) Azon a buszon nem félnél?

OFF
És vörös cicababa nincs arrafelé?
ON

Előzmény: icelos (25)
at3sz Creative Commons License 2003.06.21 0 0 32
VAgy egy kis szíverősítő, csak akkor a többi utastársnak nem tetszik a lehelettünk :p
Előzmény: Grimbi (10)
Taxxis Creative Commons License 2003.06.19 0 0 31
Köszi Demi, én szerintem élni fogok ezzel a lehetőséggel!
Előzmény: Törölt nick (30)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 30
Én egerből jelentkezem ,Agria Volán helyi közlekedését naponta töbször használom!
Télen a fűtés itt is pocsék, de itt a sofőrök kabátba vannak!
A műlt hónapban utaztam Kunságos helyivel, jajj!!!!
A menetrend tábla! Jaajjj!
Bunkó sofőrok az 1-sen!
JAjj!
Eger közlekedése is iylen pocsék volt, de 5-6 éve jó.
Annak akinek meg nem tetszik az utolsó busz közlekedése: édesányám korán reggel, általában az első vagy második busszal megy, este az utolsóval jön! Itt is rendszer volt, az hogy hamarabb indult a busz! Akkor még nem volt netem, fogtam és felhívtam a volánt, kértem a helyi részleg illetékesét, vagy a vezérigazgatót. Nem volt ott csak a személyszállítási igazgató, annak elmondtam balyomat majd átkapcsoltatott Tötök Béla helyi üzem vezetőjének, az is meghallgatott, szerencsére tudtam a buszvezető nevét, rendszámot meg mindent (ismerem a buszokat és szeretm is). Azt mondta intézkedik. Édesanyám másnap korábba kiment és akkor időben járt a busz. Az első és az utolsó is! Azóta új busz és új sofőr is került a vonalra, ezért megint össze-vissza, akkor már összebarátkoztam a régi sofőrrel, akit napközbére osztottak be, ő intézkedett és egy hét múlva rendesen jönnek a buszok, már 2001 09.01 óta!
Ezt ajánlom mindenkinek, akinek ilyen problémája volt, kérdezze meg a sofőr nevét, meg jegyezze fel a rendszámot!
Taxxis Creative Commons License 2003.06.09 0 0 29
Egy fillért nem érdemelnek!Legalábbis a helyi járat.nagy nulla
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.26 0 0 28
Távolsági buszokhoz képest patyolattiszták. Van egy lábszagú járat Cegléd irányában. :(
Előzmény: marcipa (27)
marcipa Creative Commons License 2003.04.23 0 0 27
Undorítóan koszosak a buszok..
Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.13 0 0 26
Szervusztok!

Ez a 22-es járat olyan mint a 22-es csapdája, ha nincs (késik), akkor azért rossz, ha van (biztos hogy vagy öt perccel korábban jött, mint ahogy kellene), akkor még azért. ;-)

icelos Creative Commons License 2003.03.20 0 0 25
Legalább valamiben egyetértünk...

Lehet, hogy a KRESZ nem tiltja, de a volánosok munkakönyve, szabályzata, stb... valami, ha van nekik egyáltalán ilyen amihez alkalmazkodniuk kell, biztosan nem engedélyezi.

Nem akarok eseteket soroloni, amikor szőke cicababák miatt "aludtak el" a sofőrök.
Persze elaludhatnak (én is elaludnék), de talán nem egy busz vezetőfülkéjében kellene...

De hát ez is csak egy dolog a sok közül.

Előzmény: Grimbi (24)
Grimbi Creative Commons License 2003.03.17 0 0 24
A szőke cicababáktól?

Ha veszélyes lenne a beszélgetés tiltaná a KRESZ. Nekem még negatív tapasztalatom nem volt beszélgetés miatt, pozitív már volt. (Éberen tartja az ember figyelmét, sőt olyan is volt, hogy direkt lehívtam a haverom, mert nagyon fáradt voltam.)

Csak egy dologban értek veled egyett. Az utastájékoztatás egyenlő a nullával.

Előzmény: icelos (23)
icelos Creative Commons License 2003.03.17 0 0 23

Nem irigykedek... csak féltem az életemet.
Sajnos volt már néhány negatív tapasztalatom...

Előzmény: Grimbi (22)
Grimbi Creative Commons License 2003.03.14 0 0 22
Akkor gondolom nem nehéz elképzelni, hogy a kalauzos rendszer elsősorban azért szünt meg, mert senki se akarta ezt a munkát csinálni!

Trécselni és keresgélni a mikrofont 500 méterenként nem ugyanaz!
Különben is irigykedsz?:-))

Előzmény: icelos (21)
icelos Creative Commons License 2003.03.14 0 0 21
Nem, nem lennék ellenőr... Hálátlan feladat. De ettől függetlenül vannak és szükség van rájuk.

A sofőrök pedig inkább a megállók nevét monják be, minhogy szőke cicabaákkal trécseljenek vezetés közben. Sajnos ez is gyakori.

Előzmény: Grimbi (20)
Grimbi Creative Commons License 2003.03.13 0 0 20
A sofőr ne a megállóbemondással foglalkozzon szerintem, hanem a vezetéssel! (Tapasztalat)
Előzmény: icelos (18)
Grimbi Creative Commons License 2003.03.13 0 0 19
Még mindig nem válaszoltál arra a kérdésemre, hogy te lennél-e jegyellenőr?
Előzmény: icelos (11)
icelos Creative Commons License 2003.03.10 0 0 18
A Volán topicon olvastam, hogy a nyíregyházi Szabolcs Volán kötelezi a sofőröket, hogy a forgalmas városi járatokon bemondják a megállók nevét.
Nyíregyháza alig-alig nagyobb város Kecskemétnél...

Kérdezem: más társaságok vezetői miért értik meg, hogy mi a pozitív minőségpolitika?
Nyíregyházán az önkormányzat és a Volán karöltve próbálják frissíteni a járműparkot. Az önkormányzot rájött: a Volán hiába az ÁPV RT. tulajdona (nagy részben), a város érdeke is a minél gazdaságosabb és környezetkímélőbb autóbuszok üzembe helyezése.

Kecskemét város mennyi támogatást ad a Kunság Volánnak?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!