Keresés

Részletes keresés

QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350431

50% az valójában 40% mert az utolsó 10%-t, nem engedi csak rendkívüli esetben kihasználni. Ha tolod neki az nem lesz 300 km.

Előzmény: Rangun (350430)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350430

Ja, az első 50%-ban, az meg akár 300km is lehet.

Előzmény: QuantumSingularitas (350429)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2019.06.17 0 1 350429

de 200-250KW-al tölthető, ha lenne gyorstöltő, előbb utóbb lesz, akkor 10 perc tankolással akár gyorsan is mehetnél, nem törődve a sebességhatárokkal.

Hát a 10 perc tankolással nem jutnál messzire, mert 200KW-al igen csak elején tölt utána rohamosan csökkenti, hogy nehogy por se maradjon az autóból és töltőből. 

Előzmény: Rangun (350428)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350428

130-al tud a legjobb Tesla 500km-t, ha persze nem tartod be a sebességhatárt, akkor tényleg nem tud, akár még 400-at sem,de 200-250KW-al tölthető, ha lenne gyorstöltő, előbb utóbb lesz, akkor 10 perc tankolással akár gyorsan is mehetnél, nem törődve a sebességhatárokkal.

Előzmény: advocatusdiaboli (350426)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.06.17 0 1 350427

"Advo megállás nélkül akar 700 km-t autózni..."

 

Ha nem is megállás nélkül - de kis megállásokkal. Nem egyszer mentem már egyhuzamban 1200-1600km közötti távokat - igen, ez nálam igény. Persze, ebben volt 2-3 tankolás, közben kis nyújtás, meg esetleg ebéd, kávézás - de 15-25 perc alatt ez mind letudható.

Persze, tudom, szerintetek a csoda gyorstöltő ennyi idő alatt fel is tolja az EV-t, de a valóság egészen más - tessék szépen a gyakorlati tapasztalatokat megnézni. Jó lehet majd ez idővel - de egyelőre nem az.

 

És ami még fontosabb (és amit már sokszor leírtam) - még az sem egyértelmű, hogy egy takarékos és tiszta üzemű ICE kocsival jobban szennyezzük összességében így a környezetet, mint a mostani EV modellekkel.

Előzmény: szilvatövis (350421)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.06.17 0 1 350426

Nem budapesti vagyok. Pont. Csak "közeli".

 

Ha nem 70-el tötyörögsz és nyomod a klímát is rendesen - akkor nem megy el az 400km-t sem, jó, ha 300 kijön belőle.

Az meg egy odaútig szorosan, de elég lehet - ám töltés nélkül nincs akkor visszaút. Arra meg idő nem lett volna (meg lehetőség sem).

Előzmény: Rangun (350419)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350425

EV-ről beszélgetünk itten ,neked nem tűnt fel? Akkor ki a hülye?

Előzmény: Taurus Obscurus (350424)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350424

Hulye vagy. A norveg az nem "piac".

Előzmény: Rangun (350418)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350423

"mindehol a Tesla vezeti a piacot"

 

Melyik parhuzamos valosagban?

Előzmény: ,m,1710 (350416)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350422

Olyan viszont már nem sokáig lesz, de előbb majd le kell tennie a belsőégésűt, és tömegközlekedmie kell, ha be akar jutni egy nagyvárosba, vagy mehet elektromos taxival.

Előzmény: szilvatövis (350421)
szilvatövis Creative Commons License 2019.06.17 -1 0 350421

Advo megállás nélkül akar 700 km-t autózni... ha majd lesz olyan, akkor olyan kell amivel ezer km-t lehet egyhuzomban és ha olyan is lesz, akkor olyan amivel egy tankolásal körbe lehet autózni a Földet az Egyenlítő mentén.... és ingyen sör is járjon hozzá, különben marad a jól bevált belsőégésűnél. :-)

Előzmény: Rangun (350419)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350420

De az új Tesla S EPA szerint tud majd 640km-t.

Előzmény: Rangun (350419)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350419

Egy Bp-Debrecen 500km sincs, egy Model 3 tankolás nélkül tudja.

Előzmény: advocatusdiaboli (350415)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350418

Kisebb EV piac, mint a norvég, ami egy 5 milliós ország, de kisebb a francia, vagy angol EV piactól is, te tudálékos.

Előzmény: Taurus Obscurus (350414)
,m,1710 Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350417

A EV nemmindenkinek passzol, ehez vita nemfér

Előzmény: advocatusdiaboli (350415)
,m,1710 Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350416

Ha EVröl beszélünk akkor mindeg mindehol a Tesla vezeti a piacot ehez elég a csori,T model 3

és mind ismeretes, a Teslá gyárt töbfajta prámiumot is 

nemfárasztok mindenféle ábrákkal  fölösleges

Előzmény: Taurus Obscurus (350412)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.06.17 -1 2 350415

Ezek így is valójában eléggé csekélyke számok.

Megjegyzem - ma úgy alakult, hogy munkaügyben le kellett "ugranom" Debrecenbe. Meg még be Pestre is elintézni ezt-azt. És még csak nem is rohantam, 9h előtt indultam, nemrég értem haza, és ebből a cca. 8 órából "csak" kb: 6-ot autókáztam, a többi az érdemi ügyintézés volt. Összejött majdnem kereken 700km (zömében persze autópályán). Igazándiból, ha full tele tankkal indultam volna, meg lehetett volna oldani egy tankolással, így menet közben azért egyszer tankoltam, legalább vettem egy jégkrémet meg egy kávét is, így sem volt 10 perc az egész.

 

Ezt jelenleg semmilyen villanyautóval nem lehet megcsinálni. Semmilyennel, semmilyen pénzért sem. Sőt normális autópálya tempót tartva és a hőségben a klímát is rendesen használva már a félutat, Debrecenig lejutni sem lehet csupán 1-2 modellel. Az én szememben ez egy hétköznapi elvárás - ergo az én szememben az EV még hétköznapi használatra alkalmatlan.

Előzmény: Taurus Obscurus (350410)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350414
LOL. Európa legnagyobb piaca mióta réspiac te szerencsétlen?

Amúgy nemsokara lesznek európai adatok, akkor majd beszélünk róla.
Előzmény: Rangun (350413)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350413

Hol, ember, én Európáról beszélek, nem egy réspiacról.

Előzmény: Taurus Obscurus (350412)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350412

Mert nem draga Model 3 NEM LÈTEZIK...

 

Amugy meg szokas szerint hazudsz, a Zoe a piacvezeto, januar-majus: 4.531.

Model 3: 4.016.

i3: 3.807

 

az e-Golf nincs kulon benne a KBA statisztikajaban.

 

Mellesleg eTron: 1.536

Model X: 220

Model S: 368

 

Azaz majdnem 3x tobb eTront adtak el, mint X-et es S-et ÖSSZESEN. LOL.

Előzmény: Rangun (350411)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350411

Álmodik a nyomor, eddig csak drága Model 3 volt kapható a németeknél, azzal is piacvezetők.

Előzmény: Taurus Obscurus (350410)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350410

De, a Zoet is, hivatalos KBA adatok szerint Zoe 875, i3 878.

 

raadasul a Zoe egy olcso kisauto, az i3 pedig egy draga BMW, es igy is.

 

A Model 3 egy nagy tomegeknek szant kommersz auto, az i3 pedig egy retegautonak tervezett relative draga premiumjarmu. A potencialis vevokore a teslanak sokkal nagyob, de csak elvileg...

 

A nemet piacon majus vegen meg a Model 3 vezetett de nem sokkal, de kerdes hogy mi lesz ev vegeig, ha ilyen aranyok maradnak akkor az i3 lenyomja, ami kurva nagy szegyen lenne...

Előzmény: szilvatövis (350407)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350409

Ja és ne a német EV piacot nézd, ami kisebb mint a norvég, hanem az egész kontinenst.

Előzmény: Taurus Obscurus (350398)
Rangun Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350408

Ne egy hónap adataira verd ki, nézd a január -május időszakot, Model 3 a piacvezető EV Európában, a német autógyártók nagy szégyenére.

Előzmény: Taurus Obscurus (350398)
szilvatövis Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350407

A Zoet talán nem, ami hazai pályán elég nagy szégyen.

Also, Renault ZOE did pretty well with 875 new registrations,....

https://insideevs.com/news/354892/may-2019-plugin-sales-germany-increased/

 

Amúgy majd az EU piac lesz releváns. Áprilisban még a Model 3 vezetett az I3 előtt:

 

https://cleantechnica.com/2019/06/03/electric-vehicle-sales-up-70-in-europe-april-ev-sales-report/

 

Ez ugyancsak elég nagy szégyen, ha azt nézzük, hogy amcsi autó Európában nemigen rúg labdába, de az irány jó, verseny, növekedés, harc a vásárlók kegyeiért, vége a langyos pocsolyákban dagonyázásnak.

Előzmény: Taurus Obscurus (350404)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350406

Nem tudom, nem olvasom egyiket se.

Előzmény: Taurus Obscurus (350403)
Auralianus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350405

És még nem írta meg az insideevs meg a cleantechnica ? :Đ Rúgjátok ki a marketingeseket :Đ

Előzmény: Taurus Obscurus (350403)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350404

Amugy majusban Nemetorszagban az i3 volt a legnagyobb darabszamban eladott villanyauto, a Zoet is megelozte.

Az Audi eTron sem szerepelt rosszul, 322 darabbal, meg az is megelozte a Model 3-at, pedig joval dragabb auto.

Előzmény: Auralianus (350399)
Taurus Obscurus Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350403

Egyaltalan nincs, pont ellenkezoleg. Majusban globalisan +40%-ot produkalt tavaly majushoz kepest.

Előzmény: Auralianus (350399)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.17 0 0 350402

"Nem voltam ott - de gondolom ugyanezt mondhatták az első gőzhajókról is. Mi több, ezt hivatalosan írásba is foglalták."

 

Jaja Napoleon Bonaparte is megmondta, hogy fassag a gozhajo (es az o idohorizontjan tenyleg az volt... mellesleg ugyanaz a Fulton tengeralattjaroval is hazalt nala, arra is azt mondta, hogy fassag).

Előzmény: GPS (350373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!