Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m_péter Creative Commons License 2016.07.03 0 0 63525

 

Sziasztok...

 

A Xsara-nkban kuplung (tárcsa, csapágy és szerkezet is) lett cserélve.

Most nagyon alacsonyan fog.

Szinte ahogyan kezdem felemelni már fog is.

Lehet ezen állítani valahogyan?

 

 

francecoupe: köszönöm.

 

francecoupe Creative Commons License 2016.07.02 0 0 63524

7"széles felninél csücskös az et18 hátul.

 

Gerimurr: mennyit mutat ennél a sebességnél?

Előzmény: m_péter (63519)
feryboy Creative Commons License 2016.07.02 0 0 63523

Sziasztok. Xsara 2-es hdim melegben  folyamatosan torpan  bármelyik sebességi fokozatban alacsony fordulatszámon.Ezt csak nyáron melegben csinálja.Valakinek  van esetleg valami ötlete,hogy mi lehet a gond? Köszönöm előre is az ötleteket. További szép napot mindenkinek!

Tomo1988 Creative Commons License 2016.07.02 0 0 63522

Vagy akkusaru negativ

Előzmény: Disturbing.noises. (63514)
Gerimurr Creative Commons License 2016.07.02 0 0 63521

Hali!

 

Xsara II-m van nagy sebességnél 120-130-nál elkezd melegedni a hűtővíz,városban nem jelentkezik ez a hiba.

Mi lehet a probléma?

agria11 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 63520

Enyireén nem értek hozzá nekem csak hoby célra kellet anyit tudok még hogy motor vezerlőt engedte frisíteni!

Előzmény: FeZ_ (63518)
m_péter Creative Commons License 2016.07.01 0 0 63519

Sziasztok...

Xsara I.-ünk van.

Néztem rá alufelnit.

15" átmérő

4x108x65

7" széles

ET18

7J15H2

Ez jó rá?

Nincs nagyon bent alatta?

Válaszotokat előre is köszönöm.

 

 

FeZ_ Creative Commons License 2016.07.01 0 0 63518

Az inkább csak engedélyeztetés volt, nem programozás. 

Előzmény: agria11 (63517)
agria11 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 63517

Én nekem a xsarát tudta programozni a tempomatot ezzel csináltam meg peugeot 206os is próbáltam azon is jól működött.

Az ára én nem akrok rajta egy fillért se nyerni amenyiért vettem az árát privátba beszéljük meg. Egerbe van a dolog

Előzmény: toji76 (63513)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.07.01 0 0 63516

Van esetleg tipped, hogy hova kössem? Kasztnihoz vagy akksi negatív?:) köszönöm!:)

Előzmény: Hf1968 (63515)
Hf1968 Creative Commons License 2016.07.01 0 0 63515

Szia

Az egy test kábel. Szerintem azonindítóhoz tartozik.

Előzmény: Disturbing.noises. (63514)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.07.01 0 0 63514

Sziasztok!

 

Valakinek van esetleg ötlete, hogy a képen szereplő kábel honnan szabadult el? A bsi-be tartó kábelkötegből jön ki.

 

http://indafoto.hu/datam/image/24249740-ad00e6aa/user

toji76 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 63513

Csak diagnosztikát tud vagy a programozós tudású?

Menyiért adod?

Előzmény: agria11 (63511)
peti.olah Creative Commons License 2016.06.30 0 0 63512

Mibe kerül egy ilyen szerkezet?

Előzmény: agria11 (63511)
agria11 Creative Commons License 2016.06.30 0 0 63511

Sziasztok eladóvá vált a Lexiám csak saját célra használtam egy párszor estleg érdekel valakit?

yetiric Creative Commons License 2016.06.29 0 0 63510

Üdv Fórumtársak !

Valaki tudna nekem segíteni? Van a  Xsara II Break 1.6 16v-ben  "indítórelé" ha igen merre keressem?

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.29 0 0 63509

szia ha a motorvezérlőd nem jó! és a BSI-d jó soha nem éled föl az economy módból.az aksi sarut hiába veszed le!

 

Diaggal meg kellene nézni van e kommunikáció a motorvezérlő számítógéppel ECU-BSI között!

 

nem tudom hol laksz Debrecenben tudok segíteni a diagnosztikában.

Előzmény: Pixi-trabi_ (63500)
Kornél 2 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 63508

Ez több minden lehet,mindenképpen ki kellene olvasni a motorvezérlőt. Addig felesleges találgatni,vagy bármit szétszedni.

Előzmény: K. csaba81 (63493)
toji76 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 63507

A BSI az autó komfort elektronikája. Az ECU a motort vezérli kizárólag a BSI azon kívül minden mást.

Előzmény: Pixi-trabi_ (63504)
Disturbing.noises. Creative Commons License 2016.06.28 0 0 63506

Szia!

Ezt nekem is csinálta az autó, beragadt economy módba. a BSI-t kell újraindítani, következő a folyamat:

-Vezetőoldali ablakot le kell húzni, gépháztetőt felnyitni
-Minden utastéri fogyasztót kikapcsolni, beleértve a beltéri világítást is.
-Ki kell szállni a kocsiból,ajtókat becsukni.
- Várj 3 percet, amíg kattan a relé a műszerfal alatt, akkor kapcsol ki ténylegesen mindent
-Akkisaru le, várj 15 másodpercet.
-Akksisaru vissza, várj 10 másodpercet, majd kapcsold fel a helyzetjelzőt.
-Ablakon keresztül adj gyújtást, és tartsd 10 másodpercig az ajtózár gombját(ezzel visszaprogramozod a kulcsot az autóhoz, ha nem nyomógombos a kulcs, nyilván nem kell visszaprogramozni)
-Központi zárat próbáld ki, hogy működik e a távirányítóval.
-Motor indítása.

Elvileg ezzel kiveszed abból a hurokba, amibe beragadt a software, amiatt ad állandó economy módot. Egyszer úgy lett levéve az akksi, hogy economyban volt az autó, és azt tárolta el helyes alapértéknek.

Előzmény: Pixi-trabi_ (63500)
BXtwelve Creative Commons License 2016.06.28 0 0 63505

Itt a gyári táblázat a klíma töltésről.

Egy topiktársunk tette fel anno, remélem nem haragszik érte, ha most megismétlem.

Pixi-trabi_ Creative Commons License 2016.06.28 0 0 63504

Szia,

 

Mi az a bsi, és mi a hiba vele? Javítható?

Előzmény: toji76 (63502)
toji76 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 63503

A SANDEN 6V12 kompresszorral szereltekbe 750 gramm gáz kell. Ez van benzinesbe (dízelbe nem tudom).

Előzmény: gli (63501)
toji76 Creative Commons License 2016.06.28 0 0 63502

Nem az ecu adja az economy módot, hanem a bsi. Azzal van gond.

Előzmény: Pixi-trabi_ (63500)
gli Creative Commons License 2016.06.27 0 0 63501

Nekem jó lett, túl volt töltve. Nem írta egyértelműen a táblázat. "Autodata szerint a KFX-esekbe (Xara) 965 gramm való, de azokat csak 2000-ig gyártották, 2000-től a KFW kódúak mentek (Xara II), de azokhoz csak 565 grammot ír." Nekem majdnem 700g volt benne és felnyomták 900g ra. Most leengedtük és működik. :D

Előzmény: sagabor (63470)
Pixi-trabi_ Creative Commons License 2016.06.27 0 0 63500

Sziasztok,

 

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy ismerős akinek a 2002-es 1,6-os xsara egyszer csak megállt, és azóta "economy mode on" üzenet van, és az autó nem indul! Már próbálták másik ECU-val is, és programozni is próbáltak valamit, és az eredetin is javítottak valamit szervízben, de sehogy sem indul.

Valakinek lenne ötellete, hogy lehetne működésre bírni, mert szerintem a bontóba betolás, és a majd félmilliós valami mókerolás nem hinném hogy megoldás lenne.

Előre is köszönöm a segítséget!

 

üdv

Zoli

Johnny1030 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 63499

Meg próbálom még egyszer hátha sikerül. Az én járgányom (Xsara II 2.0 HDI) szintén klímával szórakozik. Elvileg fel van töltve, mégsem fúj hideget. Pontosabban most már nem is fúj. A ventilátor max állásnál bekapcsol fúj egy kicsit maxon majd kikapcsol. Kicsit később újra bekapcsol, nem mindig maxon, valamikor közép fordulaton működik majd újra kikapcsol. A klíma elvileg működik, de hideget nem fúj. A kapcsolója világít, a pillanatnyi fogyasztás emelkedik bekapcsoláskor, de nem fúj hideget. Érzésre olyan, mintha akarna hideget fújni, de valamiért a fűtés is rá lenne nyitva. Tudom zűrösen hangzik, de mégis ez az érzésem. Tudtok esetleg egy tippet amivel lehetne orvosolni a gondunkat?

Csaba850214 Creative Commons License 2016.06.27 0 0 63498

Ok majd reklamálok, hátha az segít.

Előzmény: FeZ_ (63472)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2016.06.26 0 0 63497

"Ekkor már nagyon csikorog az ékszíj is"

Az nem lehet, hogy az ékszíjon keresztül valami, pl. a generátor visszafogja a motort?

Előzmény: travis99 (63492)
peti.olah Creative Commons License 2016.06.26 0 0 63496

Próbáld meg, hogy amikor előjön a hiba, esetleg leáll és nem indul, akkor egy vödörnyi hideg vízzel óvatosan leöntöd az adagolót. Ha ezután helyreáll a rend, akkor az azt jelenti, hogy melegedés hatására megnőnek a résveszteségek az adagolóban.

Előzmény: travis99 (63492)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!