Nincs megkötve a kor, mint számos városban. A két helyközi SG263 aligha fog forda szerint helyijáratozni, inkább onnan selejtezik, ahol most vannak. Esetleg áthelyezik egy időre valamelyik C80 helyére.
Mit mond a Békéscsabával kötött közszolgálati szerződés erről ?
Tudom, hogy most nincs érvényes szerződése a városnak a volánnal, hanem kényszerkijelölés van, de amíg nincs új szerződés - részben - a régi szabályai az irányadók.
Vélhetően emiatt volt sokáig velünk a HGR-751 (ugyanazon sofőrok, ugyanazon forda majdnem 20 évig). A 751 csak 1x kapott teljes felújítást ezidő alatt. Illetve emiatt távozott olyan hamar (2010-2011 környékén) a HCC-348, amit mindenki elfelejtett. (Például HBWeben nincs a listában sem, hogy létezett volna)
(Kicsit meglep, hogy egy több mint 20 éves busz még teljes felújítást kap, de a jelenlegi helyzetben sajnos még erre is szükség van. Gondolom van olyan állapotban, hogy érdemes még rendbe rakni. Ebben lehet hogy szerepet játszhat az is, hogy 20 évig ugyanazon a fordán, ugyanazok a sofőrök(?) hajtották. Ha gondos kezekben volt, nem hagyták lepukkanni a járgányt.)