Keresés

Részletes keresés

Alkaa Creative Commons License 2005.03.06 0 0 181
Erre mondják, hogy élő hulla... név nélkül ijesztget. Kísérteties. :-)
Előzmény: mk4047 (180)
mk4047 Creative Commons License 2005.03.04 0 0 180
Inkább maradjon is az...a nick megszűnt, az UV-topicban nyújtott gyalázatos produkciója miatt kimoderálták...
Előzmény: Alkaa (179)
Alkaa Creative Commons License 2005.03.04 0 0 179
Anonymus. :-)
Előzmény: *911* (178)
*911* Creative Commons License 2005.03.04 0 0 178
Majd ha lesz neved megtudod!
Előzmény: Törölt nick (177)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.03 0 0 177
Ez egészen pontosan hol van?
Előzmény: *911* (173)
*911* Creative Commons License 2005.03.03 0 0 176
Milyen faszán lehetne vele tépetni! :-DD
Előzmény: Alkaa (174)
Alkaa Creative Commons License 2005.03.03 0 0 175
Felejthetetlen élményem volt 3-4 éve, amikor osztálykiránduláson Nagyváradon, de főleg Kolozsváron lelógtam a csoporttól, hogy villanyosozhassak. Hát azok az ex-német Tátrák, hogy milyen feelingjük van... Tiszta Magdeburg meg Berlin. :-)
Előzmény: Alkaa (174)
Alkaa Creative Commons License 2005.03.03 0 0 174
Kérem, ez így jó, ahogy van. :-)
Előzmény: *911* (173)
*911* Creative Commons License 2005.03.03 0 0 173

Románia.

No comment! :-)

Előzmény: *911* (172)
*911* Creative Commons License 2005.03.03 0 0 172

Figyelem!!!!!!

Mátol a hónap végéig várom ide a legmurisabb TATRAs képeket. A képekre természetesen szavazni is lehet. A győztes kép BOLONDOK NAPján lesz kihirdetve!

Saját retusált képeket is várok!!!!

 

Kalandra fel!

:-)))))

Alkaa Creative Commons License 2005.03.02 0 0 171
Ezek a Tátrák se rosszak... :-)
Előzmény: MECSI (165)
*911* Creative Commons License 2005.03.02 0 0 170
SIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: mk4047 (169)
mk4047 Creative Commons License 2005.03.01 0 0 169
A TRAMWAYS & URBAN TRANSIT egy folyóirat link max ilyen van: http://www.lrta.org/mag.html
Előzmény: *911* (168)
*911* Creative Commons License 2005.03.01 0 0 168
Link?
Előzmény: Törölt nick (166)
*911* Creative Commons License 2005.03.01 0 0 167
8-l  Ollé
Előzmény: Törölt nick (166)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.01 0 0 166

 

A márciusi T&UT szerint két cottbusi KT4 érkezik Szegedre Prágán keresztül. Ott normál nyomtávúvá alakítják, és alacsonypadlós középrésszel szerelik fel.

MECSI Creative Commons License 2005.03.01 0 0 165
hali lehet, hogy ez itt érdekelni fog beneteket
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 164
Egész jók az eredmények! Éljen Szeged és a T6A2!! :)
Előzmény: *911* (162)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163
:-/
Előzmény: *911* (162)
*911* Creative Commons License 2005.02.28 0 0 162

A szavazásnak vége!

Eredményhirdetés:

Gömbölyű:

1. T3  (3 szavazat)

2.  T4 és RT6S (2-2 szavazat)

3.  K2, T2, RT6N1 (1-1-1 szavazat)

 

Szögletes:

 

1. T6A2 (7 szavazat)

 

2. KT8D5(N) (5 szavazat)

3. KT4 és T5C5(K) (4-4 szavazat)

4. csoda KT4, B6A2, RT8M, T7B5 (1-1-1-1 szavazat)

 

Színterv:

1. Szeged

2.  Berlin

3. Brno, Miskolc (zöld fehér), Miskolc (piros), Budapest, Szarajevó (1-1-1-1-1 szavazat)

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.27 0 0 161
:)
Előzmény: *911* (160)
*911* Creative Commons License 2005.02.27 0 0 160
Végre valaki szereti az RT6 szériát! :-)
Előzmény: Törölt nick (159)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.26 0 0 159

Hát akkor én is szavazok:

 

szögletes: T6A2

gömölyű: RT6S

fényezés: szegedi

 

Übertram: T6A2 -> mintapéldányok: szegedi 900, 906, 911, 912

*911* Creative Commons License 2005.02.24 0 0 158

KT4 meg T4 forgóvázból hajtás?

Megint jön a szokásos, miért nem vettünk még T6A2-t, vagy legalább új forgóvázakat?

Ez már elég elcsépelt kérdés, de nagy benne az igazság!

Előzmény: Törölt nick (156)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 157

 

Köszönöm, nem tudtam, hogy a hazai T6-ok nem alkalmasak vontatásra. Egyébként a szaggatótól függetlenül a Tátrák azzal együtt sem érik el a korszerű kocsik takarékosságát. Lásd T5C5 felújítás: kb. 30% megtakarítás érhető el. Ez tipikusan az, hogy attól függ, honnan nézzük.

Előzmény: Tr Józsi (155)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 156

Egyik megtörtént storym pont ide vág:

2004 szeptemberében történt azt hiszem a dolog. 900+910 csatolva volt. Rókusi templomnál felszállok hátra (910). Elindulunk. Feltűnt hogy nagy a  csönd. Biztos pirosat kaptunk és csak gurulunk. De aztán mentünk tovább. És semmi hangja nem volt a 910-nek. Csak a 900 hangját lehetett még hátul is hallani. Kivéve fékezéskor. Akkor már mi is bekapcsolódtunk. két órával később a 900 már egyedül járt. Gondolom a 910-el volt valami. És tényleg nem volt egy hú de milyen élmény. Szóval kell a pótokba a hajtás.

Előzmény: Törölt nick (154)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 155
De ne az akcelerátoros TATRA-kból indulj ki. A szegedi T6-osok IGBT hajtással rendelkeznek és a pótkocsi is IGBT szaggatós lesz. A szegedi T6-osoknak az áttétele nem megfalalő a pótkocsi vontatására, ahhoz módosítani kellene az áttételt. A cég szempontjbból sokkal egyszerőbb, hogy hajtást raknak a pótba, mert a forgóváz átalakítása komplikltabb lenne, szigorúbb az engedélyeztetés, mint egy már meglévő forgóváz esetében.
Előzmény: Törölt nick (154)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 154

 

Miért kell a pótnak is hajtás? A T6-ok (meg a T5-ök, stb.) igen erős motorokkal és remek dinamikával rendelkeznek, ezen tulajdonságaik képessé teszik őket egy pótkocsi dinamikus vontatására sík terepen! Márpedig Szeged nem olyan dimbes-dombos mint pl. Prága.

 

A másik oldalon - mint tudjuk - a Tátrák nem híresek takarékosságukról, így a vontatási energia többe fog kerülni.

Előzmény: *911* (151)
*911* Creative Commons License 2005.02.23 0 0 153

Szeretném felhívni a kedves topiclátogatók figyelmét, hogy a szavazás

Vasárnap éjfélkor véget ér!!!!!!!!

*911* Creative Commons License 2005.02.22 0 0 152

Gondoltam kedveskedek még egy kis képpel.

A képet nem én készítettem!!!

 

A 902-es számot viselte kint Rostockban. Mellette a 2004.11.08-ig SZEGED LEGJOBB VILLAMOSA címmel büszkélkedhatő 911-es pályaszámú T6A2.

Előzmény: *911* (151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!