Ha esetleg valaki nem követi figyelemmel, szólok, h kijött a Tillig 74335 cikkszámú, Städteexpress, 2.osztályú Y-vagonja (ismét). Mivel újabban minden elég gyorsan elfogy - az 1.osztályú 2db vagon, hatalmas szerencsével sikerült a német ebay-en 30/50%-kal drágábban megvenni... - ajánlom minden DR-snek, akit érdekel, h mielőbb vegye meg, mielőtt elfogy!
Én ellenőrzőszámos képeket linkeltem, ami bizonyítja, hogy ha keveset is, de üzemeltek ezek a gépek a IV. korszakban. Ráadásul a későbbi áttérés is az én pártomat fogja, hiszen '71 valamivel közelebb van a '80-as évekhez, mint '68. :-)
Volt időszak a DR-nél amikor valóban a kocsik nyugati mintára reklám reklámfelületként is szolgáltak. Ilyenre konkrétan nem emlékszem de Fortschritt-eset biztos hogy láttam vonatban.És ha jól emlékszem csak ezt a kocsi tipust dekorálták...
Azért 86-87-ben volt még gőzös jócskán.Az 50 és 52-esek mellett még a 44-es és 01 41-esekől is volt még, az tény hogy az 50.35 és az 52-es sorozat volt a legkitartóbb...
Sziasztok.Rég jártam itt,ugyhogy utó olvasás és hozzászólás van.☺ Nem kötekedés képpen de Ernst Thalmann a járműjavitó neve ahol ezt az átalakitást végezték....
Köszi a képeket!Jól mutatnak így együtt!Ebben a kérdésben roco párti vagyok, szebbnek tartom, de a gützold is jó!
Hajtás terén mivel nincs ilyen gützold gépem, csak a hallottak alapján tudom mondani, hogy egy picit jobb a roco, de a gützold tulajok állítják, hogy verhetetlen:) Csak 4 tengelyen hajtott, de a nagy tömeggel és tapadó gyűrűvel ezt ellensúlyozza és szinte lehetetlen zavarba hozni!(egy átlag asztalon biztos nem) Bár én nem szeretek tapadógyűrűt használni, a roco 6 hajtott tengellyel gyűrű nélkül is megállja a helyét!
A régi gépek hajtásai tudtak fejfájást okozni, ezért van egyfajta előítélet, hogy ha megveszem mennyit fejlődtek és mennyire lesz jó?
A gützold szerencsére rengeteget fejlődött és már (szinte) teljesen új hajtásokat hoz ki, amivel nincs gond!
Ezt jól is tette, ha a piacon akar maradni, a régi hajtással esélye sem lenne!
Nemrég vettem meg a gützold féle BR 65-ös gépemet és valami csodás!
Nyilván hajtás terén nem lehet őket összehasonlítani, de ennyi pénzért legyen is jó!:))
Csináltam párat. Amúgy azt hallottam, h a Roco sokkal jobb, masszívabb meghajtással rendelkezik, mint a Gützold. Én keveset járattam eddig őket, mondjuk a Gützold gyárilag szép kávédaráló hangot ad, nem kell bele handekóder, hangfal. :)
Szeretné valaki kibővíteni a H0, Kato VT 18.16 / BR 195 szerelvényét? Elég ritkák a különálló betétkocsik, most láttam ebay-en kettőt (együtt). Nekem elég lenne egy, a másik meg annak jutna, akit érdekel. Nem olcsó, mert egyelőre licit nélkül 100 Eur + 16 Eur postaköltség (ha licit is lenne, akkor biztosan nem érdekel, ennél többet én sem vagyok rá hajlandó költeni). Paypal-os fizetés, ezt meg tudom oldani.
Van kedve valakinek beszállnia a vásárlásba? Mindenesetre gyorsan jelezze, mert 3,5 nap múlva lejár!
Nagy szerencsémre nekem is sikerült beszereznem a 2004-es modellt ebay-en! Egy fehér csík nélküli, krómléces van már új Gützoldból, ezért olyat szerettem volna mellé, amely rendelkezik a piros homlokkapaszkodókkal, h nagyobb legyen a két modell között a különbség.
Annyira azért nem volt ritka: nyáron, amikor nem volt jelentősége annak, h a BR 120 nem rendelkezik kocsifűtéssel, az általános mozdonyhiány közepette járatták személy szerelvényekkel.
Szia! Nekem a régi változat van meg, teljesen jó!Szép az új modell, de sajnos hajlamos a siklásra, mert változtattak pár dolgon, pl. a forgóvázon lévő légvezetékek lettek mások! Az egyik végük rögzítve van, a másik nincs, hogy tudja kompenzálni az ívben történő haladást, viszont hajlamos beakadni és gátolja az egyenesbe való visszaállást!
Ha nagy íveket és hosszú váltókat használsz, akkor elvileg nincs gond!
A felső az új gép, az alsó pedig a régi kb 2004-es gép látható!