Keresés

Részletes keresés

István Gyuri Creative Commons License 2011.07.27 0 0 10752

poloki: Köszi, azt hiszem Siofokról nem megy,  talán Szfvár.

Őszintén nem értelek...

Idejössz, hogy információt kérjél. Megkapod. Utána meg nem hiszed el...

Akkor miért kérdezel?


Előzmény: poloki (10749)
M62-238 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10751

Nem jól hiszed.

Előzmény: poloki (10749)
Lovrin Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10750

A 160 km/h-ra tervezésnek nem az a célja, hogy 160 km/h-val menjenek a vonatok. Hanem hogy

1, adjon rá pénzt az EU

2, az útépítő cégek el tudjanak végezni mindenféle méregdrága beruházást, mint

 aluljáró építése lifttel az utolsó táblás megállóba is, avagy közúti felüljárók építése az utolsó földútra is

3, minél több alépítményi és nyomvonalkorrekciót igényeljen a munka

4, Lehessen jó drága biztbert telepíteni

 

Mondhatni a 120->160 átépítés ár/érték aránya csapnivalóan pocsék, pláne ha előre tudjuk, hogy a vonatok (V43...) úgyis csak 120 km/h-val fognak közlekedni.

Előzmény: giovanni p (10748)
poloki Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10749

Köszi, azt hiszem Siofokról nem megy,  talán Szfvár.

Előzmény: Free_ (10719)
giovanni p Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10748

[...] Az ETCS_L2 működése esetén a vonatok Tárnok és Martonvásár, illetve Agárd és Székesfehérvár állomások között 160 kilométer/órás sebességgel haladhatnak majd [...]


Egyébként a 160 km/h szakasz nem Kápolnásnyék-ig kellet volna tartania? Tárnok-Martonvásár távolsága csak 9 km (Kápolnásnyék-ig 19 km, az se sok!). SV-Agárd között se hosszú a 160as pálya: 14 km!

Előzmény: Törölt nick (10739)
szelektor Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10747
5 perce ment el az Árpád Sv-én. A hangos egy szóval nem mondta?!
Fényképező meg éppen nem volt nálam, stb,stb.
milcse Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10746

Árpádot ma senki nem látta? :)

sörösgigant Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10745

Kösz !

Előzmény: MBen (10744)
MBen Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10744

Tegnap volt Tornanádaska-Balatonkenese különvonat.

Valószínűleg köze van hozzá.

Előzmény: sörösgigant (10743)
sörösgigant Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10743

Kiszellőzzön a festékszag...-:)))

Valóban, tegnap délután láttam én is a tárolónban.Mi a csodára várhat ott ?.... Talán lesz valami csoport, különvonat ?

Előzmény: Fly_G_Fly (10742)
Fly_G_Fly Creative Commons License 2011.07.26 0 0 10742

Tudja valaki, hogy miért áll Fehérváron négy darab festékszagú miskolci Bo kocsi?

civil Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10741

Ehhez a szöveghez nagyon hasonlót láttam, a Siemens szerette volna megjeleníteni a saját céges újságjában, Németországban. Szerintem valaki kopipésztelt, az Iho megszerezte és ez lett belőle :)

Előzmény: Törölt nick (10740)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10740

Szerintem az Indóház írástudományát ne itt vitassuk meg. Az tény, hogy a Siemens nyerte meg a biztber tendert. ETCS-ről még semmi hír úgy általában, illetve annyi, hogy a 2-es szint pilot vonala a 25-ös lenne, legalábbis errefelé hajlanak. GSM-R még sehol sincs, körülötte is nagy csönd és tökölődés van. A járművek ETCS-sel való felszereléséről ne is beszéljünk... Ihosok meg szépen kreáltak valami cikket abból, amit összeolvastak innen-onnan, jó szokásukhoz híven...

Előzmény: Törölt nick (10739)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10739

Igen, és? A cím a biztberről szól (Siemens biztosítóberendezés épül a 30a vonalon), az iromány (mert cikknek azért nem nevezném) meg a vonatbefolyásolóról. Ami nem biztber. Akkor?!

 

"A vasúti közlekedést az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) egyik eleme felügyeli majd [...]"

Egy? Egyik? Áh...

 

"[...] amelyet Budapesten, Wallisenben és Braunschweigben gyártanak."

Ez így megint hülyeség. Részegységeket gyártanak mindhárom helyen, az rendben van. De ez a tagmondat így értelmetlen és értelmezhetetlen.

 

"Az ETCS_L2 működése esetén a vonatok Tárnok és Martonvásár, illetve Agárd és Székesfehérvár állomásOK között 160 kilométer/órás sebességgel haladhatnak majd. Utóbbi vonalon várhatóan menetrendváltáskor kezdődik el a Tárnok__Kelenföld közötti pályafelújítás és a második vágány építése."

Ha a Kelenföld - Székesfehérvár az "szakasz", akkor az Agárd - Székesfehérvár mitől lett "vonal"? És nem mellesleg, az "utóbbi vonal" a szövegben Agárd - Székesfehérvár, ahol az utolsó mondat szerint Tárnok és Kelenföld közötti pályafelújítás lesz. Földrajzból és nyelvtanból (is) elégtelen.

Előzmény: Törölt nick (10738)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10738

Csendben tenném hozzá, hogy a Simens építi az állomási biztbereket.

Előzmény: Törölt nick (10734)
ajm Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10737

Szerintem a biztosítóberendezést is átépítik, de a kiemelt ETCS tényleg nem az.

Előzmény: Törölt nick (10734)
sörösgigant Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10736

Valóban, de legalább ne adták volna azt a rifke írásbelit, mert végig álltam-anyáztam hogy hol a ...ban van az a cafat lassújel, aztán......

Előzmény: mcg (10735)
mcg Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10735

az 1-esen tavaly amikor szintén alépítmény-javítás volt 60-as, emg 80-as munkavédelmi lassúk voltak, mik kb. megfelelnek a realitásoknak...

40 teljesen feleseges ilyen nagygépes technológia mellett...:(

Előzmény: sörösgigant (10733)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10734

Csenben tenném hozzá, hogy megint sikerült egy bnb-t (bődületesen nagy baromság) írni az iho-n.

Vonatbefolyásoló ≠ biztosító berendezés.

Előzmény: ajm (10730)
sörösgigant Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10733

Sajnos ezek a baszomfaszom káefték tettek rá nagy ívben, de ha valamelyik vonat lefeküdt volna a mocsárba akkor lett volna irtás. Legalább is a mozdonyszemélyzet soraiban.....(

Előzmény: mcg (10732)
mcg Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10732

nem nagyon, vagy csak az általam igénybevett vonatokon a kollégák nem vették annyira figyelembe őket, mint anno...:))

 

de tény, az első hetekben bár dolhoztak a balon, a jobbon 40-es csak a provizórium volt Tárnok után...szóval jobb volt a helyzet a korábbi munkásbrigádosnál...

 

 

Előzmény: ajm (10729)
sörösgigant Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10731

Hááááát......

Előzmény: ajm (10729)
ajm Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10730
ajm Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10729

Nem tudom, hogy a bal építésekor volt-e egyáltalán életben ez a 3000 méteres munkavédelmi lassújel, mert javarészt szabin voltam!?

Előzmény: sörösgigant (10728)
sörösgigant Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10728

Hm....))))

Ma nem láttam a 3000m-s 40-est, talán délutánig még nem lesz meg....))))

Előzmény: ajm (10727)
ajm Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10727

Szombaton Szabolcs fele mentem fel, visszafele a K.F.-nek készítettem elő a 18500-ast és jöttem vele haza. Együtt bogozgattuk a változást. Persze azt, hogy 2 térközjelző 100 méterrel odébb kerül fontos a pk.-ban közzétenni:-(

OFF

Hogy mersz te jobberek kizárásáról beszélni:-)))

ON

Előzmény: sörösgigant (10725)
sörösgigant Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10726

Beragadt a Caps lock v. mi a pénisz....

Előzmény: sörösgigant (10725)
sörösgigant Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10725

AZ . 2X-ER IS MEGNÉZTEM A CETLIT, HOGY BIZTOS A JOBBER VAN KIZÁRVA ?...)))))

Előzmény: ajm (10724)
ajm Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10724

80 km/h!

Előzmény: mcg (10721)
didyman Creative Commons License 2011.07.25 0 0 10723

Kéklom :-D .

Előzmény: sörösgigant (10707)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!