Keresés

Részletes keresés

piupiup Creative Commons License 2008.05.31 0 0 6

ime magyarul:

 

Mardis hongrois de Paris szervezésében a  magyar talalkozo kovetkezo idöpontja junius 10-e.

Helye: la Brasserie A Saint-Jacques, 10 rue Saint-Martin Paris 75004

20 oratol.

Előzmény: Dobri (5)
Dobri Creative Commons License 2008.05.31 0 0 5
Azt meg megertem,hogy az allasajanlatok franciaul vannak,de a magyar osszejovetelt lehetett volna az anyanyelvunkon is irni.Lehet,hogy vannak olyanok akik alig ertik a felhivast es eppen ezert nem mennek el ,pedig szivessen talalkoznanak magyarokkal!
piupiup Creative Commons License 2008.05.31 0 0 4

La prochaine soirée des Mardis hongrois de Paris aura lieu le 10 juin à la Brasserie A Saint-Jacques, 10 rue Saint-Martin Paris 75004 à partir de 20 h.

http://monsite.wanadoo.fr/mardishongrois/

piupiup Creative Commons License 2008.05.31 0 0 3

 

hello, udvozlet elsoként!

Minden orszagban osszejon egy forumra valo ember, pl anglia, amerika, finn, stb....

erre az a "mi is"

Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.31 0 0 2
"TARTSUNK OSSZE mi is!!"

Mi is?? Ki még? :)
Előzmény: piupiup (-)
piupiup Creative Commons License 2008.05.31 0 0 1

http://www.instituthongrois.fr/

 

ime a Parizsi Magyar Intézet honlapja!

piupiup Creative Commons License 2008.05.31 0 0 0

Bonjour
Je cherche baby sitter hongrois(jeune fille où dame agée)pour garde
occasionelle dans la region de seine et marne
(nous habitons a cote de disneyland)
mon adresse: valeria_nagygyorgy@hotmail.com

 

.........................................................................................................

 

Bonjour,
je cherche une babysitter pour garder nos deux enfants (1 an et 3 ans et demi) le soir parfois et tout le mois d'aout venir avec nous dans notre maison de vacances au sud de la France.

M. LITTNER, Stéphane

(szerk: telefonszama a parizsi magyar intézet oldalan!)

 

............................................................................................................

 

Nyári munkát keresek két fő részére Franciaországban, bármilyen munka jó lenne július elejétől. Kérem aki tud segítsen!
Előre is köszsönöm.
Máté Tóth

Je cherche du travail d'été pour 2 étudiants en France. Aidez moi s'il vous plait.
Merci

t.mate.t@gmail.com

 

...............................................................................................................

 

Bonjour,
Nous recherchons pour septembre 2008 une babysitter hongroise pour nos deux filles qui auront 3 ans et 20 mois en septembre. Les enfants parlent hongrois avec moi, français avec leur papa.
Horaires : tous les jours de 16h30 à 19h30/20h, et toute la journée du mercredi.
Nous habitons au métro Belleville (19e arrondissement).
Contact : edithk@gmx.net

 

....................................................................................................................

piupiup Creative Commons License 2008.05.31 0 0 topiknyitó

sziasztok,

Elég sokan élunk kinn!

varok szeretettel mindenkit, akinek valami köze van Franciaorszaghoz, vagy csak szeretné, hogy legyen...;

Gyertek minnél tobben, TARTSUNK OSSZE mi is!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!