Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bazsi5891 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10760

Köszi a választ. Akkor még ma behúzom a kábelt, vékony kábel ugyis van itthon, már csak egy ford.mérőt kell valahol beszereznem :)

Előzmény: Mr. Chips (10757)
doczi.gabor Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10759

Így van. 49a-ra egybekötve dugod rá a két vezetéket. 31 a test értelemszerűen és utolsónak a fekete marad, mint táp.

Előzmény: Mr. Chips (10755)
pitt78 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10758

Kedves Fórumozók!

 

Nyilván már láttátok, de hátha van olyan, akinek új e video:

 

 

Nézzétek sok szeretettel!

 

Üdvözletem Nektek!

 

Péter

Mr. Chips Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10757

Szia!

 

A trafó 1-es kivezetésére kell kötnöd a vezetéket. Nem kell neki vastag kábel, hiszen csak jelet fog továbbítani, nem terhelést. Én egy éve mikor szereztem egy fordulatszámmérőt árnyékolt veuetékből csináltam, mert abból volt sok a garázsban. Hogy hány méter azt már nem tudom, nem számoltam, de saccolva olyan 3m szerintem elég. 

Előzmény: Bazsi5891 (10756)
Bazsi5891 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10756

Sziasztok!

Abban tudna valaki segíteni, hogy a forddulatszámmérő a motortérben hova kössem, és hogy onnan milyen vastagságú és milyen hosszú kábel kel a műszerfalig? Előre is köszönöm.

Mr. Chips Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10755

Tehát végül is úgy kell bekötni, hogy 49 az állandó pozitív {ami a gyári relén a (+)}, 49a az indexkarhoz menő vezeték és az elakadás jelző felé menő {gyári relén Z és P}, 31 pedig a pluszba bekötött test vezeték. Ha jól tudom ezek a szabványos jelölések a mai reléken. A gyári relén szerintem így kellene lenni a jelöléseknek {(+),Z,P}, legalább is nekem ez a logikus.

 

Szóval summa summárum értelem szerű a bekötés, csak az indexkarhoz menő vezetéket és az elakadásjelzőt (kiegészítő terhelés) egybe kell kötni a 49a-ra (a fogyasztók felé menő ágra)??

Előzmény: doczi.gabor (10754)
doczi.gabor Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10754

...láthatod. Nem nehéz megcsinálni, fillérekből megvan és hatalmas minőségi javulást fogsz tapasztalni. Alapgáznál is ugyanolyan gyorsan kattog, mint magasabb fordulaton, ja és a legfontosabb, hogy nem sötéttel kezd a villogás, mint a gyári megszakítóban. Így egy biciklis előzésénél gyors indexkar mozdulatra is villan.

Előzmény: doczi.gabor (10753)
doczi.gabor Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10753

Kell egy testkábel, amit rákötsz a kasztnira a műszerfal mögött. A fehér és zöld kábelt egybekötöd. A kontaktok elhelyezését a képen. 

Előzmény: Mr. Chips (10752)
Mr. Chips Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10752

És milyen átalakítások kellettek? Hogyan kötötted be?

Előzmény: doczi.gabor (10751)
doczi.gabor Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10751

Szia.

Igen, az enyémben feliciás kattog.

Előzmény: Mr. Chips (10749)
BluElite Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10750

Szia!

 

Nekem már sajnos ninc meg a 105-ösöm, kinőttük. Garantáltan 88000 km-el adtam el két éve, nem fordult át egyszer sem. Carrier Botondból ha jól emlékszem 2-3dl-t ha megevett 1000 km-en. Érdekes módon Valvoline Maxlife-ből olajcserétől olajcseréig egyszer kellett utánatöltenem egy keveset... Teljesen gyári volt a motor, se leharcolva, sem tuningolva nem volt.

 

Tisztelettel: BluElite

Előzmény: Törölt nick (10741)
Mr. Chips Creative Commons License 2012.01.19 0 0 10749

Sziasztok!

 

Valaki próbálta már kicserélni a gyári hődrótos index-relét egy elektronikusra? Mondjuk pl.: egy Felícia index-relére, hogy azért márkánál maradjunk :).

S110RNándi Creative Commons License 2012.01.15 0 0 10748

IX. egri Skoda coupé , farhűtős és régi Skoda találkozó.

2012.05.18,19,20.

Kedves Barátaim !


Idén már kilencedik alkalommal rendezzük meg Egerben a Skoda coupé, farhűtős és régi Skoda találkozót. A forgatókönyv hasonló az elözö évekhez, de természetesen a
végrehajtandó feladatokban és a túra útvonalában mindíg próbálunk újat nyújtani.

bővebben a www.skodacoupe.fw.hu oldalon.

young boys Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10747

Az pedig elvileg jó bele...Ha nem nagyáruházak saját márkáját teszi bele...

Az 1 lityi kicsit soknak tünik....

Nekem sose ment 0,5 lityi fölé...Olaj cserétől olaj cseréig max 1 litert töltöttem utána...

Najó azt a motort én csináltam saját kezüleg...

 

Előzmény: Törölt nick (10745)
peter1979 Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10746

Ez az egy ötletem volt csak....

Előzmény: Törölt nick (10745)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10745

Megkérdeztem, 15/40 de azt nem mondta milyen.

Előzmény: peter1979 (10744)
peter1979 Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10744

Szia,

 

Milyen olaj van benne? Nem lehet, hogy túl vékony?

Előzmény: Törölt nick (10743)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10743

Haveromé 1 litert eszik egy állítólag jó motorban. :-o) Az 1:80as keverék olajzás már... :D

Előzmény: rend- (10742)
rend- Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10742

Szia!

 

A skoda biblia szerint 0.4-0.7 között.  

Előzmény: Törölt nick (10741)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10741

Mennyi a gyári 1.2 motor normális olajfogyasztása 1000km-en? Nem 2-3 dl, ha jól emlékszem?

bacardi07 Creative Commons License 2012.01.12 0 0 10740

Keresnék ugyan ilyen színű motorháztetőt mint az autom.Nem tudom mi a hivatalos neve de valamikor azt mondták nekem hogy acél kék.Lehetőleg ne legyen agyon karcolva

mail:jojartpeti@gmail.com

 tel:06307776940

 

http://kepfeltoltes.hu/view/120112/F_nyk_p0144_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

jakizoli Creative Commons License 2012.01.08 0 0 10739

Még egyszer, jóárasítva :)

Eladóak, érdeklődni: jakab.zoltan@freemail.hu

 

doczi.gabor Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10738
feri-01 Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10737

Helló! Ógy néz ki,hogy megoldódott a probléma. A 320-as tengely ki lett cserélve 280-asra éa már is tökéletesen megy! Mondhatnám nagyon megy! Melegen kicsit nehezen indul de majd meg lesz nézve műszerrel és majd utána meglátjuk mit tud!Én 20 éve foglalkozok skodával! Azért köszi a segítséget!

Előzmény: rend- (10730)
Skiiip Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10736

Láttam már párszor a kérdést a maszkról ;) , de semmit se tudok róla. Valami fröccsöntő kisiparos felfedezhetett egy piaci rést a skodamaszk-piacon, amikor még alkatrészhiány volt :). Tuningfelszerelésnek túl egyszerű vonalú. Gondolom, magyar gyártmány.

Előzmény: Törölt nick (10735)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10735

Nincs mit!

Van még egy ilyen 105 GL is..

 

Ha jól tudom akkor te értesz a kereklámpás 105 S-hez...Volna egy kérdésem...

 

Te erről a kisipari 105 S maszkról mit tudsz?

Előzmény: Skiiip (10734)
Skiiip Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10734

Akkor ez gyári megoldás. Köszi!

Előzmény: Törölt nick (10732)
Skiiip Creative Commons License 2012.01.06 0 0 10733

Nézd meg jobban :) 105 L-ről van szó... 

Előzmény: young boys (10729)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10732

Van 2db ilyen 105 S ezen az oldalon:

http://www.bilhistorie.dk/Bilen.asp?id=44

Előzmény: Skiiip (10721)
magylasz Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10731

Köszi a választ ! Sikerült ma eljutnom odáig, hogy nagynehezen, de épségben, és egyben levettem a gyűrűt, kivettem az üveget is, és ahogy néztem ( a fordulatszámmérő ) a mutató nem tud tovább menni a 0 alá, és nem tud tovább menni kb. 9 ezer fölé, valahogy kivan ékelve belűl. Úgyhogy megpróbálom levenni holnap a kis tengelyről a mutatót, és remélem hogy a km órával is sikerül mind ezt megtenni : )

Előzmény: rend- (10726)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!