Bal oldalon van egy keresés ablakocska, használd bátran. 67 találatod lesz a PFZ szóra, ezekből tudsz mazsolázni. Ott lesznek az indikátorok is szerintem. Ha nincs kedved kedved keresni, katt
A broker oldalán ott van a standard számla leírásánál hogy ez miért van. Miért nem olvastad már el ahelyett hogy itt vársz választ egy ilyen felesleges kérdésre?
Ezt gondold át. A nyereség-veszteség mértéke nem függ a tőkeáttételtől. Csak a kötés margin igényét befolyásolja. Magadat viszont védheted kisebb áttétellel, hogy véletlenül se tudj benyitni túl nagy pozíciót. :)
Mert más áttétet tartok szerencsésnek egy néhány percesre tervezett üzletnél, mint egy több órásra tervezettnél.
A kérdéseimre még várom a választ. Ha van valakinek admirálos tapasztalata, segítsen, legyen szíves. Persze nem ragaszkodom az Admirálhoz, ha van valakinek jobb ötlete, szívesen fogadom. De vegyétek figyelembe, hogy kezdő vagyok!
Egy ideig még biztos csak gyakorlószámlán űzöm az ipart, de jó lenne ott gyakorolni, ahol majd élesben is csinálom.
Most ismerkedem a devizatőzsdével. Először az Etoróval demóztam, de a telepített program állandóan lefagy, a webtrader nem megy Firefox alatt... Azt hiszem, végeztem vele. Itt, ebben a témában olvastam az Admirálról, most azzal gyakorlok. Ez sokkal komolyabbnak tűnik, sok minden tetszik benne: az alacsony árfolyamkülönbségek (spread), a forintszámla lehetősége, a magyar nyelvű támogatás, a mindössze 10 dolláros minimum betét, és az akár 0,01 lottal történő kereskedés lehetősége.
Azért írok, mert szükségem lenne egy kis megerősítésre, hogy tényleg normális cégről van szó, feltéve, hogy a "Standard" számlát választom. (A Pro-t valaki szidta itt a fórumon.)
Meg lenne egy kérdésem is. Nem tudom megváltoztatni a tőkeáttétet. A számla nyitásakor beállított értékkel működik mindig. Lehet, hogy gyakorló számla esetében állandó az áttét? Ugye éles számlánál nem így van?