Keresés

Részletes keresés

Coop Creative Commons License 2008.11.07 0 0 356

Hali!

 

Én azt mondom "Isten ments" RedBaron és Motor-Sapiens és hasonló cégektől, akik  hülyére veszik a vásárlót, itt pontot tennék a mondatom végére. Veszek egy mély levegőt.

 

Fenti cégek ajánlata közül:

 

- Suzuki      GS 500   1995.  évj.           680 ezer forintocska.

  /ennyiért vettem a 2003-as gyári állapotú vasamat 8ezer kilcsivel, februárban/

 

- Kawasaki ZZR 400  1992.  évj.          590 ezer forintocska.

  /kollégám 1993. évj. fenti mociját 500ezer ft.-ért vette 2002-ben/

 

 

szóval mielőtt veszünk valamit, nézzünk körül a piacon.

 

Nevetséges ZZR 400 97-es, 880ezer , a 250-es Bandit 680 ezer.

 

Úgye a mocik többsége belpiacos, alkatrész szintén horror áron, 10-15 éves mociban az alkatrész picit anyagában elfáradt már.

 

Itt nem vennék semmit sem, valakinek van ideje a Redbaron üzletkötői meló pályázatát olvassa végig, mint a  német multik.

 

kulcsarg Creative Commons License 2008.11.07 0 0 355
Jó ez a topik! ;-)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.07 0 0 354
Ezt a képet nem lehet valahogy "normálisan" elérhetővé tenni? Nem mintha túl sok gs500 állna a garázsomban, de remélem hamarosan fog egy :).
Előzmény: Nick Grabowsky (353)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.07 0 0 353
Na, ez egy konkrétabb vélemény, az enyém teoretikus. Kösz!
Előzmény: kk9vpt (351)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.07 0 0 352
Mindig elfelejtem hogy az Index még butít egyet a nagy képeken.... :-((
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.07 0 0 351

Szia!

 

Az a baj, hogy én egy ideig "munkakapcsolatban" álltam a Red Baronnal. Nem mondom, hogy szent ember vagyok és megvetettem, amit csináltak, mert én is jól jöttem ki belőle. Egy biztos, én ott motort nem veszek. Persze ez nem jelenti azt, hogy csak olyat árulnak, ami... De azért meggondolnám. Meg az áruk sem éppen a legjobb.

Előzmény: Nick Grabowsky (349)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.07 0 0 350
Sikerült GS500 2004-es kapcs. rajzot szerezni, hátha kell Nektek is.

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.07 0 0 349
Amikor úgy volt, hogy használt GS500-at veszek, én erősen a Red Baron-ban gondolkoztam, pont a vásárlási stresszt csökkentedő. Amit ők eladnak, az erősen át van nézve, garanciával, és szerintem az árak is az "apróhirdetéses" árak körül voltak.
Csak ötlet.
Előzmény: kk9vpt (348)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.07 0 0 348

Helló!

 

Köszi a választ.

Nem értem, hogyan lehet az, hogy nem adják oda a motort próbára. Amikor én a motorjaimat vettem azt csináltam, hogy vagy többen mentünk és valaki ottmaradt az eladóval vagy pedig egyszerűen otthagytam a személyimet nála. Igaz ezek 200000Ft körüli motorok, de nem hinném hogy vennék úgy motort, hogy nem mehetek el vele és álló helyben kell eldöntenem, hogy ez most jó-e és majd hazafelé kiderül, hogy balra húz az egész, mert egyszer rendesen eldobták.

Kicsit olvasgattam más fórumokat is és azt írták, hogy a folytott és nem folytott verziók menetteljesítménye között alig van különbség, ami számomra elég furcsa, mert van köztük 10 lóerő, vagy inkább 30%. Ami nagyon sok. Van erről tapasztalatotok? Illetve olyat sem biztos, hogy szívesen megvennék, ami "átbuherált" mindenféle műanyagdarabokkal és hasonlókkal.

 

Ha jól értem a szerelhetőség (szerencsére) nem elsődleges szempont, de ha szükséges könnyen megoldható. Valami olyat is olvastam, hogy egy ilyen blokk átlagos használat mellett simán elmegy 150K km-t az első generálig, ami szintén jól hangzik (ha igaz).

 

Akkor ha jól értem, a próbakör alatt semmi érdekeset nem kell tapasztalnom, csak ilyen általános motor tulajdonságokat... Ez alatt azt értem, hogy nincs egyértelmű jele annak, hogy mikor jó vagy mikor rossz a motor, semmi tipikus hiba, ami előfordulhat.

Ha történik valami olyan, hogy a motor ledadog vagy elfogy az ereje egy nagyobb gáznál és a tulaj azt mondja, hogy "áá csak be kell állítani a karbit", akkor ez mennyire igaz? Mondjam neki azt, hogy akkor "vidd el és állítsd be, utána megveszem" vagy ilyenkor felejtős a motor?

 

Amúgy bontó van valahol vagy ezekhez csak új alkatrészt tudok venni, esetleg törött/kidobott motorokból "halászni"?

Azt valahogy meg tudom állapítani, hogy a motor "csálé"? Vagy arról is csak annyi, hogy egyenesfutás, szitálás, fékezésnél rázás, stb...

 

Preferált évjárat van?

 

Bocsánat, hogy ennyit kérdezek, de nem akarom ablakon kilapátolni a pénzt, annyi nincs.

 

Köszi srácok!

Coop Creative Commons License 2008.11.06 0 0 347

Korábban szemeztem  az ER5-tel, sőt félig azon tanultam. A vízhűtés az tuti jó dolog, de  a dobfék miatt nem mellette döntöttem, és mivel a suzihoz jobban kapni mindent. Szép kék Gs-nél jobbat nem is tudnék elképzelni :) na egy Honda Transalp nem lenne rossz, vagy egy 900-as Hornet.

 

Nem hallottam Gs betegségről, sajnos a külső az ami elsőre árulkodik egy motorról, gyári alkatrészek, tömítések, olaj szivárgások stb. Nem igen adják oda próba körre a gépet az érdeklődőknek az anyagi károkozás elkerülése miatt.

 

A hirdetővel fel kell venni a kapcsolatot hogy milyen teljesítményű a moci ha nincs a hirdetésben. A forgalmiból az adat kiolvasható, nem hinném hogy egy gyengébb paripa erősebb vasként lenne feltűntetve :) , a lényeg a kevesebb adófizetés.

 

Sebesség ill. seb. váltó fokozat arányokat nem igazán figyeltem meg. Amit kérdeztél most válaszolatlanul marad.

 

A legmagasabb seb. fokozatban haladva majd lassítva 50-60 km/h körül eldöcög, alá nem igazán ajánlott menni, mivel onnan gyorsításhoz visszakell kapcsolni. Kb. 6. seb.fok-ban 50-60 km/h-nál lassú gázadás mellett még talán nem dadog, lassan növekszik a sebesség, lassan :).

Lehet rosszul írom/emlékszem, 80 km/h körül kezd a nyomaték megjönni. Váltója jó, finom, sportos használat során kellemes, gyorsan felpakolható 6.-ba, és a hangja is szuper. Talán 35.000.- ft körül készítenek sportdobot, az eszméletlen hangot ad neki, DRZ, SV dübörgést. Cimborámnak van, Én sajnálom a gyárit elvágni.

 

Szerelhető, de minek. Olajcsere, köt. szervíz simán otthon. A blokkba mikor kellene dugót, gyűrűt cserélni passzolom, de a szerelőmet megkérdezem mennyit mennek el ezek a blokkok. A szerelő szerint a blokk egyszerű mint a legós játék, kis rutinnal neki lehet állni. Kollégám igaz egy évet szánt rá, de összerakta az 1000-es Yamaha blokkot, érdekelte, megcsinálta.

 

 A netes kereső segítségével számos infót találsz még. De írj, és kérdezz nyugodtan.  Ja , végsebességet nem mértem még, nem érdekelt. Kellő forgatással azért nem kell sokat várni. Egy Gs sorstársam sokat jár külföldre túrázni, 600 alatt nincs másik gép, de sosem rá kell várni:)

 

 

 

Előzmény: kk9vpt (346)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.06 0 0 346

Hú, köszönöm is a gyors választ!

 

Akkor ha jól értem, mellbevágóan nagy különbségeket nem fogok tapasztalni a két típus között, igazából mindegy, hogy melyiket veszem meg.

Viszont írtad, hogy a hírdetésekben "ezt-azt" elfelejtenek, ez elég gázul hangzik, pedig elég sok szép eladó motort találtam, de lehet, hogy akkor ez csalóka.

Ha jól értem leírásod alapján sok "különleges" dolgot nem lehet ellenőrizni, csak ilyen általánosságokat, mint szitál-e a kormány fékezésnél, jó-e az egyenesfutás utazósebességnél, stb... Ezek szerint nincsenek ilyen gs "specifikus" hibák? Azt lehet valahonnan sejteni, hogy mennyire hajtották a motort?

A teljesítménybeli különbségekről már olvastam, de mivel sajnos sok összehasonlítási alapom nincs, hogyan tudom megállapítani, hogy én tényleg az 50 lovas verziót vettem meg? Van valami irányszám például gyorsulásra? Nyilván nem fogok egy 0-100-at az eladó szeme láttára lenyomni, de mondjuk egy olyan, hogy 60-100 4-esben mennyi idő? Vagy valami hasonló. Esetleg más a hangja, rövidebb a gáz útja vagy valami.

 

Alkatrész és szerelhetőség terén milyen a helyzet? Bontott/utángyártott/új alkatrészek vannak és milyen árban, illetve mennyi? Illetve mennyire szerelhető? Esélyes, hogy ebben is tudok hengert és dugattyút cserélni itthon, mint egy robogóban, vagy itt azért már nem ilyen egyszerű a képlet?

 

Amúgy bevallom, hogy nekem az ER5 szimpatikusabb (és jobban is tetszik), de a GS pont azért tűnik jobb választásnak, mert egy "őskövület" és sok van belőle (Az ER% vs. GS fórumot már elolvastam). Mintha egyszerűen nem is lenne mit elrontai rajta, ha pedig mégis, akkor reális áron lehet cseredarabot találni.

 

Nincsenek illúzióim, nyilván el fogok esni a géppel meg itt-ott meghúzom. Nem is olyan példányt keresek, ami szép, hanem olyat, ami műszakilag kifogástalan. A karcolások annyira nem érdekelnek, hiszen nekem is ez az első komolyabb motorom, nyilván én is össze-vissza fogok vele bénázni egy darabig, főleg hogy városban is sokat megyek. Nem vagyok az a hajtós tipus (konkrétan azt sem tudom mennyi a végsebességük) és mostani gépeimnek is megadom, amit kérnek. Ezzel sem fogok száguldozni és tiltáson rohangálni és vízszintesig dönteni kanyarban. De szeretnék kifogni egy olyan előéletű motort, amit szintén így használtak. Még mielőtt megkérdezi valaki, azért váltanék, mert közeli barátaim rendszeresen túráznak már 2-3 éve és az én motorjaim ehhez kevesek. Kell egy gép, amivel lehet tartósan menni 100-110-et, ugyanakkor elég kicsi és könnyed a városi közlekedéshez is.

 

Köszönöm mégegyszer! Remélem lesz egy nekem is:)

Coop Creative Commons License 2008.11.06 0 0 345

Egész jó idő volt ma, 30-40 km gurultam a városban.

 

Nem tudom ki milyen olajat használ, de mintha jobban viselkedett volna a váltó a megszokott nyári hőséghez képest.

 

Léghűtéses mocikba általában , főleg a idősebbekbe ajánlott a 20w-s, 10w-s van a gépemben.

Coop Creative Commons License 2008.11.06 0 0 344

Szia kk9vpt!

 

Mi előtt írnék pár sort, kerestem pár teszt oldalt, ami kicsit a gs történetébe is bepillantást enged.

 

http://totalbike.hu/tesztek/gs500/

 

http://500as-csapat.extra.hu/er5/gs500/gs500teszt.html

 

Személy szerint mindig a csupasz gépek hive voltam, klasszikus kerek lámpa, egy gyönyörű blokk, krómozott bukócső. Így érthető hogy az idom nélküli verziót választottam.

Arra érdemes figyelni hány kw-os mocit hirdetnek, létezik folytott kivitel is.

 

Az F szélvédelme jobb, a csupasz gyárilag plexi nélkül jön ki.

 

Mivel az idomot le és fel kell tenni időigényesebb szervízelni,  - haver ZZR400-as gépét ezért utáltam amúgy király volt- lehet a márkaszervíz számlája ez miatt vastagabb.

 

Az idom miatt a légellenálása a két tipusnak különböző, 50 lóerő esetén a gyorsulásban nem nagy különbségek lehetnek. Erősebb szélben lehet az F előnyös, fogyasztás elviekben lehet jobb, de nagyon minimális eltérések lehetnek. Ilyesfajta összehasonlításról soha sem olvastam adott tipuson belül.

 

Az F rendelkezik egy külön f. hűtéssel az idomon belül.

 

Korábban írtam a hirdetések nagyrésze a motor állapotát nem épp hűen tökrözi. Ez a tapasztalat sajnos, van aki a tank behorpadását meg sem említi vagy az oldal elemek, blokk, karcosságát, különböző esésekből adódó csuszás nyomokat természetes dolognak tekínti egy pár éves motor esetén.

 

Érdemes a kipufogót, az oldaldekliket szemügyre venni. A kipufogóba ujjal belenyúlni ha olajos, nagyon kormos az nem jó jel. A motor látszólag mint az autó elárulja milyen állapotban van. Ki volt a gazdája. Egy adott évjárat váz, vagy tank festése is lehet eltérő.

 

Próba körön nagy dolgokra ne számíts, ha még nem mentél több km gs-sel nem igen veszel észre különbséget. Kis cm3 motorról ráülsz lenyűgőz az ereje :) , később derül ki pár dolog ha megvetted.

 

Amit ellenőrízhetsz szemrevételezéssel magad, olaj színe ha az eladó azt mondja frissen szervízelt. Kormány csapágy, fékbetétek, fogaskerék, lánc, gumik, féktárcsa.

Az állapot és km óra számláló aránya árulkodó lehet.

 

Sokan járnak itt a fórumon, majd kijavítanak ha nem jó tanácsot adnék.

 

Ennyi.

 

 

 

 

Előzmény: kk9vpt (343)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.06 0 0 343

Sziasztok!

 

Szeretnék vásárolni egy GS 500-as gépet. Azokból az évjáratokból, melyek nekem már tetszenek van a Naked és van az F verzió. Bevallom, nekem mindkettő tetszik, ezért is vagyok kicsit bizonytalan. A kérdés egyszerű, de mégis összetett: melyik a jobb?

Kicsit kifejteném:

- Jobb-e az F szélvédelme?

- Az idom miatt nehezebb-e szerelni?

- A mennettülajdonságai és fogyasztása megegyeznek a másik típussal (gyorsulás, sebesség)?

- Mennyivel bonyolultabb szerelni - idomok le-felszerelése mennyi idő?

- Nem rosszabb a hűtése az idomok miatt?

Stb...

 

Konkrét elhatározásom nincs, ezért érdeklődöm ezzel kapcsolatban is, hátha kiderül, hogy valamelyik kedvezőbb számomra.

 

Még egy olyan "általános" kérdésem lenne, hogy mit kell megnézni, amikor az ember gs500-ast vesz, illve egy próbaakörön mire érdemes figyelni?

 

Köszi!

á

kulcsarg Creative Commons License 2008.11.06 0 0 342
Coop!

Nagyon szépen köszi, hogy leírtad a véleményedet!!!!
Előzmény: Coop (340)
Coop Creative Commons License 2008.11.05 0 0 341

Itt is érdemes böngészni:

 

 

http://grandemoto.com/

 

http://www.vigmotor.atw.hu/

 

Ősszel,  februárig érdemes magánszemélytől vásárolni. A használtautón szoktam a gs-ek árát nézni , van olyan moci amit több mint egy éve árulnak. A tulaj belátta hogy engedni kell az árból.

 

A halálom a tőrés, sérülémentes motor hirdetés. A helyszínen derül ki hogy az ufók karcolták össze vissza a gépet, horpasztották be a tankot vagy épp az előző tulaj.

Coop Creative Commons License 2008.11.05 0 0 340

Hali.

 

Kgfb. 14ezer ft. egy évre K&H-nál a GS-re. A 250-es robimra 8ezer körül volt.

 

Reagálva Kulcsarg kérdésére személyes véleményemet írom le.

 

Picit nosztalgiázva.

 

Sok embernek volt Simson mocija, nekem egy 82-es évjáratú van első tulaja tesóm volt a családban maradt ezen tanultam. Soha semmi baja sem volt. Pár ezer ft-ot ha költöttünk rá az évek alatt. Ritkán, de használom jól sikerült blokk sosem hagyott cserben még. Néha viccelt csak meg. Van olyan kollégám , aki pár száz km-rel rendelkező gyári állapotú gépeket vásárolja. Szép irigylésre méltó gyűjteménye van. Simok megférnek az 1000-es  YZF mellett, akad a garázsban egy tuning simoja is 100 valahány cm3 , 130 km/h képes száguldani, német tuning ára 400.000.- ft körül volt csak érdekessége miatt írom meg, van ilyen is.

 

Érd nem a világvége. 250-es túra robogómmal napi 300-400 km -t is mentem olykor, ha nem járnék többet vidékre, csak rövid távon használnám, ma is meg volna. A robogóval szívesebben jártam a belvárosba, az egyszerű gyorsabb használata miatt ami kezeléséből adódott. Csak gáz és fék, egy ujjal működtek a fékkarok, elől - hátul tárcsa volt, vízhűtés ami nyári dög melegben sem okozott gondot. A roppant nagy előnye gyorsulás, a nagy csomagtér és a szívargyújtó, lábvédő, nagy plexi volt, nem kellett váltani. Végsebessége 120-130 km/h volt az elektronikus leszabályzás miatt.

 

Jogosan kérdezhetnétek, ha meg voltam elégedve miért adtam el. A végsebesség, teljesítmény  miatt komoly előzésbe nem lehetett belemenni, hosszú távon lassú volt, és kinőttem.

 

Bejárni 30 km túlról minden nap, elég egy 125-250 cm3-es robogó, kényelmes ülés pozíció, kellő szélvédelem. Persze csak akkor ha nem szeretnél sport kipufogót, hallani a motor bőgését, érezni a száguldást, utast szállítani.

Úgy veszem észre ismerősi körömben  többen kezdtek el robogóval munkába járni, még olyan ember is aki előtte kissé bolondnak tartotta a motorosokat.

 

A GS amúgy igazi hű társ, tartós, jó moci a nagy motorozás élményét adja gazdájának kis lóerejével.

 

A szervízelés a robi esetében drágább-e mint a GS-nél ez több dologtól függ. Amennyiben márkaszervíz végzi minden lehet. Egy nívós helyen 38.000.- ft-ot kértek volna 10.000-es szervízre a robinál, a vásárlás helyén márkaszervízben 9ezer is elég volt. Az biztos hogy a variátor görgő és ékszíj nem örök darab, de nem kell sűrűn cserélni.

 

Üdv. Coop!

  

 

 

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.05 0 0 339
Fontold meg a Yamaha YBR125-öt is, városba-elővárosba perfekt, könnyebb, a fogyasztása kb. fele a GS500-nak, biztosítása is sokkal olcsóbb.
Előzmény: kulcsarg (337)
Gsebok84 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 338

 

Hali

Köszi mindenkinek az infót a HJC-ről! Még átgondolom, és lehet tavasszal beruházok egyre...

 

kulcsarg Creative Commons License 2008.11.05 0 0 337
Sziasztok!

Kamaszkoromban sokat robogóztam (tizenezer km) egy kis Simsonnal vidéki kis faluban, így elmondhatom magamról, hogy ültem már motoron. Szerettem a kis robogót, mert esőben, hóban!, szélben lehetett használni, a nadrágszár nem ázott el, a térdem sem fagyott le, tizenévesen nem számított az időjárás.
Most korban 30 felett szeretnék elővárosi és városi közlekedésre (Érd-Budapest) munkába járásra (nap, mint nap notebook cipelés!) jövő kora tavasztól késő őszig valamilyen motort használni.
Elsőként valami nagytestű robogóra gondoltam, de egyik topicban ajánlották a GS500-at helyette, hogy azzal jobban járok. Igazat megvalva a "motor" jobban tetszik, mint a robogó. Viszont a robogónak - az én szempontomból - ott az előnye, hogy szélvédettebb, esős idő esetén sem csutakos az ember, illetve általában nagyobb rakodóhely van rajta. Viszont a szíjhajtás miatt állítólag szervizigényesebb, illetve drágább a szervizelése. Ez igaz?
Olvasgatom a neten fellelhető teszteket, és ugyebár épp a GS500-t tanulómotornak is ajánlják. Nincs még A-s jogsim, most akarom megcsinálni.
A kérdésem tulajdonképpen annyi lenne, hogy a GS500 mennyire megfelelő választás a mindennapi reggeli-esti kb 20-20 kilométernyi használatra elővárosban és fővárosban? A célom az, hogy a dugóban való tötyörgés idejét lefaragjam a lehető legjobban. Ezt könnyedén elérhetem a GS500-al, azaz a sorok között, mellett óvatosan lehet vele haladni a dugókban?
Megfontolt, nyugis autós vagyok, csak a dugók bosszantanak fel.

A másik kérdéskör pedig az, hogy inkább ősszel vagy tavasszal érdemes használtan motort venni? Mikor van nagyobb kínálat? Most az pl az expressz.hu-n szép számmal vannak eladó GS500-asok.

Előre is köszi a segítséget!
Coop Creative Commons License 2008.11.05 0 0 336

Sziasztok!

 

Nos 100 km/h felett jön egy kis hangjáték, a plexi elkezd fütyülni egy adott hangszínten. Gondolom a légáramlás miatt. Eléggé zavaró. Érdekes hogy nem mindig produkálja a jelenséget. 140 körül meg már teljesen mindegy mivel a kipufogó adja a zenét.

 Az alsó levegő áramlását, szellőztetést biztosító kis rúgós ajtócska megadta magát vásárlás után 2 hónappal. Ugyan gari van, de melegben úgy is nyitva, hidegben kúrvára jön mindenhol a fagyos levegő ez miatt nem fogom cseréltetni.

 

Párásodás csak állóhelyzetben figyelhető meg. Az indulással megszűnik.

 

Plexi cserélhető, a belső nem. A plexi le-fel nyitása erős mozdulatot igényel.

 

Az árához képest átlagos tulajdonságú.

 

 

Előzmény: Gsebok84 (334)
Gsebok84 Creative Commons License 2008.11.03 0 0 334

Hy.

És hogyan viselkednek a sebesség(zaj?) és az időjárás(pára?) fügvényében?

Előzmény: Coop (333)
Coop Creative Commons License 2008.11.01 0 0 333

Hali.

 

Nekem és asszonynak is egy HJC van olcsó volt 25 ezer. Talán most akcióban 20 körül van. Semmi extra, enyém fekete, az övé szép kék  vagány csajos mintával :) 

 

 

Valamelyik plexit meghozatom, tök olcsó. Köszönöm a linket.

Gsebok84 Creative Commons License 2008.11.01 0 0 332
Valakinek esetleg vannak tapasztalatai a HJC sisakokkal kapcsolatban? (ZF9 planet-en gondolkodom..)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.10.31 0 0 331
Jai, itt láttam komolyabb túraplexit GS500-ra: http://www.mra.de/
GS500F-re sajnos nincs nekik... :-((
Előzmény: Coop (326)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.10.31 0 0 330
"Caberg V2 Titanium" sisakom van, tulajdonképpen szeretem, de összehasonlítási alapom nincs. Kivehető bélés, nem párásodó plexi, beépített "napszemüveg". 36e Ft volt két éve.
Hideg hajnalokon azért lámpánál megállva ki kell nyitni a plexit, hogy ne párásodjon.
A méretre ügyelj, hogy passzos, inkább kicsit szoros legyen, néhány óra viselés után tágul a belseje.
Előzmény: Coop (326)
Kellicottia Creative Commons License 2008.10.31 0 0 329

Én a louisban vettem sisakot magamnak 12000Ft körül, de ez hatalmas hiba volt.

Kényelmetlen, nagyon zajos, fúj benne a szél, könnyen karcolódik a plexi, ami párásodik is...

Olcsó húsnak híg a leve, ne spóroljatok a sisakon, amint tehetem, én is beszerzek egy normálisat.

Előzmény: Coop (326)
twk004 Creative Commons License 2008.10.30 0 0 328
Üdv!

Nekem egy "low cost" GREX06-om van, amit jól lehúztak a Totalbike tesztben. Sajnos, amit írtak róla, hogy párásodik, az igaz. Kaptam tippet, hogy kezeljem le párásodás elleni szerrel a plexit belülről, ezt meg is fogom tenni, talán segít. Ezen kívül nincs okom panaszra, főleg, hogy ingyenbe' kaptam, nem kellett érte fizetnem. Kényelmes, nem lötyög, semmi egyéb probléma nem merült fel. Kisker ára 13.000,- körül van.

twk004
Előzmény: Coop (326)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.10.28 0 0 327
Nincs véletlenül valamelyikőtöknek elektromos kapcsolási rajza a 2007-es GS500-hoz? Megköszönném.
Coop Creative Commons License 2008.10.26 0 0 326

Hali.

 

Vidékre utaztam a mocival pénteken, egész jó idő volt /+12 fok talán/ néha előbújt a nap is. Ma jöttem vissza alig volt +10 fok, borult idő. A bukóval nem nagyon vagyok elégedett, a plexi körül eléggé jött be a hideg levegő. Kb. 300 km-t mentem. Nagyobb túra plexi sem lenne rossz a gépre.

 

Ha vki úgy gondolja a sisakja szuper, írja  meg milyen márka, mennyi volt az ára.

 

Mkinek jó motorozást!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!