Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -2 0 350923

 Az 1.4 kwh akkupakknak 50%-t használja az élettartam miatt normál esetben.

Erre gondoltam magam is, mert egyébként igen kicsi lenne a rekuperációs puffer.

Előzmény: FRANKYE. (350922)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350922

Budapesten ritkán kevés a tárolóhely. Ha kevés akkor a lejtőn pörgeti a benzinmotort a megtermelt árammal és úgy motorfékez. Egyébként ilyenkor mikor sokat kellene tölteni jobban feltölti az akkumulátort mint sík úton. Az 1.4 kwh akkupakknak 50%-t használja az élettartam miatt normál esetben. Ez a HEV-re vonatkozik. PHEV esetén ritka, hogy ne férjen több áram az akkumulátorba.

Előzmény: Törölt nick (350917)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350921

Te beszélsz állandóan 30%-ról, ami gyakorlatilag pillanatnyi érték lehet. Ha nem teszed hozzá az integrálási időt, mondhatjuk ciklusidőnek is, akkor értelmetlenek a százalékaid.

Előzmény: FRANKYE. (350918)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -2 0 350920

A 8 liter városi alapfogyasztásból 5,5 lliter lesz.

 

A program alapján lehet, de nem a benzinkúton.

Előzmény: FRANKYE. (350918)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350919

Beakadt nagyon ez a 30% neked.

Azon az alapon, amit írtál, nem jön össze.

Nagyon sok.

Előzmény: FRANKYE. (350916)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350918

Nem hiszem el. :)

Előzményeket olvastad? Aki programot írta szerinted tudja ezt?

Előzmény: Pomber Béla (350915)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350917

A rekuperált energiának tárolókapacitást is kell biztosítani, az pedig értelemszerűen limitált.

Előzmény: Pomber Béla (350915)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350916

Indítás leállás közt mér. Nyilván autópályán más mint városban. Beakadt nagyon ez a 30% neked.Már eladtam a kocsit haverom megkérem csináljon egy riportot mikor munkába megy Budapesten.

Előzmény: Törölt nick (350913)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350915

Miért nem számítható a rekuperáció? Áramerősség és feszültség adott.

 

Számítható, csak ahhoz ez a két érték nem elég, időre integrálni is kell, ahogy a fogyasztást is. Majd ezen integrált értékeket kell osztani egymással és akkor lesz értelmes százalékod.

Előzmény: FRANKYE. (350899)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350914

A 30%-ot akkor igencsak sokallom.

Inkább kizártnak tartom, hogy egyértelműen fogalmazzak.

Előzmény: FRANKYE. (350912)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350913

Milyen időintervallumban számolt?

Vagy folyamatosan mérte és összegezte az éppen aktuális adatokból?

 

Nagyon nem mindegy, hogy egy domb tetején kezdek mérni, aztán az alján összegzek, vagy az autópályán 3 óra utazás után.

Előzmény: FRANKYE. (350911)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350912

Egyébként a fékezés- visszatöltésről volt szó és hogy az mennyit hoz városban. Innen indultunk. :) 

Előzmény: FRANKYE. (350911)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350911

A rekuperáció által nyert energia osztva a b. motor által leadott energiával. De a 30% az változhat nyilvánvalóan de átlagban tőbb mint 3-5%.

Előzmény: Törölt nick (350910)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350910

Már írtad többször, hogy kiírja a 30%-ot.

Írd le még néhányszor!

 

Az a 30% az akkuba bevitt összes energia és a rekuperáció során visszatöltött energia viszonyszáma lehet?

Csak találgatok, mert nem írtad így, konkrétan.

Előzmény: FRANKYE. (350909)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350909

Még egyszer mert látom nem megy a megértés: Hybrid Assistant csinál egy riportot és abban százalékos arányban benne van.

Előzmény: Törölt nick (350908)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350908

Szerintem is.

Meg szorozni.

Előzmény: FRANKYE. (350907)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350907

Nem való igaz. 

Osztani is kell majd.

Előzmény: Törölt nick (350906)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350906

Egyik sem viszonyszám.

Te pedig 30%-ról írtál.

Előzmény: FRANKYE. (350897)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350905

Nem azt mondom, hogy nem jó a soros hibrid rendszer csak A Toyota rendszere jobb.

Olcsóbb, nem sokkal fogyaszt többet és ami a leglényegesebb: nem kell jodijat fizetni a Toyotának 

Ford Transit PHEV is soros hibrid.

Előzmény: FRANKYE. (350904)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350904

Most miért vitatkozol? Tudja az elektronikája CSAK elektromosan mozgatni a kocsit. Ilyenkor természetesen áll a b. motor.

Ezt hívják FULL hibridnek.

Mivel más  üzemmódokat is tud persze, hogy tartalmaz még alkatrészeket.

A párhuzamos hibrid üzemmódot nem úgy csinálja mint ol.  a KIA.

Keres rá Toyota Hsd  

6 azaz 6 fogaskerék a HSD rendszer .

Előzmény: _Berci (350903)
_Berci Creative Commons License 2019.06.23 -8 0 350903

Ha a teljesitmenyelektronikaja a teljes mozgast biztositani tudna (es a meghajtas minden idöpontban 10ta elektromos), akkor lenne soros-hybrid. Ha a motor mechanikusan (is) kapcsolod6 a kerekekhez, akkor az nem soros-, hanem parhuzamos-hybrid ... es egy rakas olyan mechanikaval IS rendelkezik, ami nem kell a soros-hybridhez.

Előzmény: FRANKYE. (350900)
orgonatündér Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350902

A porlasztós 120L Skodával 8-at tudtam csinálni (25 éve) - városi+külvárosi üzem.

 

A mai 6.5 (nem Skoda, francia benzines) vegyes üzem, rövid hidegüzemű utakkal, városi bevezető úttal és durva belvárossal.

 

De látom, kezded érteni. Nem mindegy, milyen körülmnények között mérsz.

Van, amihez képest a fékezési energia akár 50% fogyasztáscsökkenést okoz.

Előzmény: FRANKYE. (350894)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350901

Ha fel van töltve az akkumulátor megnyomod az EV gombot és sebességtöl függően sík uton 2-3 km-t tudnak menni.

Előzmény: FRANKYE. (350900)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350900

MINDEN Toyota tudja a soros, párhuzamos és vegyes üzemmódot. 

 

Előzmény: _Berci (350898)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350899

Miért nem számítható a rekuperáció? Áramerősség és feszültség adott.

Egyébként a kis zöld autókkal gyárilag is kijelzi mennyit rekuperál igaz nem százalékosan. 50wh vagy 30wh egy autó időfelbontástól függően.

Előzmény: FRANKYE. (350897)
_Berci Creative Commons License 2019.06.23 -8 0 350898

Melyik Toyota modell soros hybrid (vagyis a hajtaslanca kizarolag CSAK elektromos)?

Előzmény: FRANKYE. (350891)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350897

Hány kwh energiát táplált az akkumulátorba. És hány kwh használt fel az adott út alatt.

Előzmény: Törölt nick (350895)
Auralianus Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350896

A Reuters globális szinten kb 300 milliárd dollárra becsüli az E-mobilizációhoz eddig rendelt befektetések összegét.

 

44 milliárd Euro 2023-ig CSAK a VW részéről mennyire tűnik komolynak? Mivel te tetted fel a kérdést, válaszold meg

te, hogy szerinted ez elég komolynak tűnik-e?

 

 

Előzmény: orgonatündér (350893)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.23 -1 0 350895

Minek a százalékát mutatja?

Nem lenne hátrány, ha tényleg megneveznéd, mert kezd komolytalanná válni a bizonygatásod.

 

A rekuperáció csak elméletben kerek.

A gyakorlatban esetleg a metrokocsiknál, vagy a lifteknél (a kiszámítható és ciklikus gyorsítás/lassítás üzemben működő tömegeknél) lehet eredményes.

Előzmény: FRANKYE. (350894)
FRANKYE. Creative Commons License 2019.06.23 0 0 350894

Százalékokat a Hybrid Assistant nevű program mutatja.

 

Ugy viccelsz, hogy az automata benzines autók 6.5 liter körül fogyasztanak városban.

Ha ez így lenne azokat használnák taxinak a világ nagyvárosaiban.

Előzmény: orgonatündér (350890)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!