Budapesten ritkán kevés a tárolóhely. Ha kevés akkor a lejtőn pörgeti a benzinmotort a megtermelt árammal és úgy motorfékez. Egyébként ilyenkor mikor sokat kellene tölteni jobban feltölti az akkumulátort mint sík úton. Az 1.4 kwh akkupakknak 50%-t használja az élettartam miatt normál esetben. Ez a HEV-re vonatkozik. PHEV esetén ritka, hogy ne férjen több áram az akkumulátorba.
Te beszélsz állandóan 30%-ról, ami gyakorlatilag pillanatnyi érték lehet. Ha nem teszed hozzá az integrálási időt, mondhatjuk ciklusidőnek is, akkor értelmetlenek a százalékaid.
Indítás leállás közt mér. Nyilván autópályán más mint városban. Beakadt nagyon ez a 30% neked.Már eladtam a kocsit haverom megkérem csináljon egy riportot mikor munkába megy Budapesten.
Miért nem számítható a rekuperáció? Áramerősség és feszültség adott.
Számítható, csak ahhoz ez a két érték nem elég, időre integrálni is kell, ahogy a fogyasztást is. Majd ezen integrált értékeket kell osztani egymással és akkor lesz értelmes százalékod.
Ha a teljesitmenyelektronikaja a teljes mozgast biztositani tudna (es a meghajtas minden idöpontban 10ta elektromos), akkor lenne soros-hybrid. Ha a motor mechanikusan (is) kapcsolod6 a kerekekhez, akkor az nem soros-, hanem parhuzamos-hybrid ... es egy rakas olyan mechanikaval IS rendelkezik, ami nem kell a soros-hybridhez.