Keresés

Részletes keresés

atty707 Creative Commons License 2012.09.08 0 0 4756

Nem lesznek itt nagy bajok, hanem már vannak! Bár, az hogy a busz késik az még mindig jobb, mintha hamarabb elmenne. 5-6 perc késés még "elviselhető" kategória, de ha 4-5 perccel elmegy (mint tegnap az egyik józsai), akkor már húzza a száját az ember...

Előzmény: marky-511 (4752)
LoLkA Creative Commons License 2012.09.07 0 0 4755

http://www.dkv.hu/hu/hirek/forgalomkorlatozas-a-loki-meccs-idejen-13

 

"A DVSC-Teva - Egri Fc Ligakupa labdarúgó mérkőzés zavartalan lebonyolítása érdekében 2012. szeptember 8-án (szombaton) 14.30-tól várhatóan 19.00-ig lezárásra kerül a Nagyerdei körút: Martinovics utca és a Hadházi út közötti szakasza."

 

Lehet kukacoskodás, de Diósgyőr meccs lesz nem pedig Eger.

Inkább csak írjanak annyit, hogy labdarúgó mérközés miatt lesz terelés és kész.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.07 0 0 4754

Amióta átadták az új lámpákat, csak egyszer sietett, és akkor is csak 1 percecskét. Tegnap viszont - talán először - már 3 percet késett. De én nem bántam, mert legalább nem késtem le.

 

Maradva a 19-esnél, nem csak a követési idejéhez, hanem az útvonalához sem ártana hozzányúlni. Kifelé ugye a Széchenyin megy, elkapja az új lámpát. Vissza a Júlia-telep felé jön, valamint a Miklóson, ahol kikerüli az új lámpát. Már a 6-ossal való összevonás előtt sem tetszett, hogy visszafelé kimarad a Hal köz (akkor még Megyei Bíróság), és a buszállomás.

Olyan útvonal kéne, ahol ugyanannyi az oda-vissza eljutási idő.

Előzmény: DBvonatinfó (4753)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.09.07 0 0 4753

A 19-es ma is késve ért a Csokonai Színházhoz 11-kor, ráadásul beszorult a 25-ös és a 41-es mögé, szóval mostmár úgy tűnik nem a sietségével, hanem a késésével lesz a gond, mert nyilván a Faraktár utcára nem 5 perc sietséggel érkezett meg...

Előzmény: marky-511 (4752)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 4752

Nagy bajok lesznek itt. 3 perc késés (!) a 19-esen felszálláskor, 6 perc késés a Jégcsarnokhoz. És ugye a 19-es a Széchenyi utcán lévő lámpát még ki is kerüli a Miklós utca miatt. Viszont ketten vettek jegyet a Kistemplomnál, így buktuk a Miklós utcai zöldet, ami 78 mp pirosat eredményezett.

by-169 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 4751

Előzmény: LMG-003 (4749)
atty707 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 4750

Köszi, de ettől az undormánytól az életkedvem is elment, elég volt élőben látni. :)

 

Előzmény: LMG-003 (4749)
LMG-003 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 4749

Így könnyebb lesz. :D

Előzmény: atty707 (4746)
atty707 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 4748

Ha ezt autóútnak gondoltad, akkor arra ott a 354-es, igaz nagyobb kerülő, ha meg villamosnak, akkor a kutya nem szállt volna fel rá. :)

Előzmény: ZotyaJ (4747)
ZotyaJ Creative Commons License 2012.09.06 0 0 4747

A belváros átvágása helyett az észak-nyugati elkerülőt kellett volna megépíteni.

Előzmény: atty707 (4746)
atty707 Creative Commons License 2012.09.06 0 0 4746

A gyrosjárat ma megint "lassú" járat lett, 10 perc késés. Megint a bedugult Böszörményi miatt. Ez mondjuk érthető, mert a Nádor/Dózsa forgalmának egy jó részét is ennek kell elvinnie. Ha már olyan ügyesen betemették a gödröt a Plaza előtt, így a teljes Dózsa/Nádor szakaszt is betemethetnék, és átadhatnák az autósoknak. Gyakorlatilag munka idén már úgysem várható ezen a szakaszon...

marky-511:

6km/6400Ft-os reklámot ma sikerült megcsodálnom egy buszon, és olyan szempontból igaz, hogy ha egy bérlet árával számolsz. De két főnél már rendesen borul a bili, izé a dolog...

marky-511 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4745

Sajnos én is így vagyok vele.

 

Kiegészítő a lámpákhoz:

 

Annyi "haszna" van a sok lámpának, hogy a 19-es ma csak 1 percet sietett a szokásos 6 helyett. A Jégcsarnokhoz viszont 4 perces késéssel értünk be. Ha szabad javasolnom a DKV-nak, a menetidő felülvizsgálatánál figyelembe kéne venni, hogy a Sámsoni út - Faraktár utca 15 perc alatt teljesíthető, szemben a menetrendben 21 perccel.

 

A másik: legalább a buszvezetők tisztában lehetnének a KRESZ szabályaival. Adottak az új lámpák a Jégcsarnoknál. A lámpa csak az egyenesen, illetve a balra haladóknak szól. Jobbra szabad a közlekedés, elsőbbségadás kötelező tábla mellett.

 

Nos, hogy mehetett át KRESZ-vizsgán az a 30-as sofőr, aki a műszak végezte után 57 másodpercig képes volt a pirosnál állni (miközben a mögötte lévő személyautó folyamatosan dudált neki), ahelyett, hogy lekanyarodott volna jobbra, és zöldjelzés mellett haladt volna egészen a telephelyig?

Ehelyett megvárta a balra térők zöldjét, majd a leendő LIDL-nél megállt az újabb pirosnál. Egy hétköznapi tanulóvezetőt megbuktatnának egy ilyen hiba miatt, más meg buszt vezethet. Ennél azért többet várnék.

Előzmény: Garficicus (4744)
Garficicus Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4744

Hasonlóan gondolkozom én is.... Nem lehet mit tenni: kerékpárral sokszor halálra van itélve az ember, mert a kerékpárutak hossza még mindig nem éri el a minimum szintet sem, ezért kénytelen úton, járdán menni és sokszor életveszély közepette. Tömegközlekedést mostanában inkább hanyagolom, mert a szokásos gondok mellett a 10 perces út is több mint félórába telik. Marad az autó, és az "egérutak" a 430 Ft-os benzinár mellett, de legalább mindig tudom mikor kell elindulnom és kb hány perc mulva fogok megérkezni! Nekem ez "kényelem" többet számít, mint reggelente nyomorogni egy teletömött buszon!!

Előzmény: marky-511 (4734)
by-169 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4743

Kegyetlen ezek a piros Manok. JNE-400 igazi élmény volt pár éve. Azóta kerülöm ezeket. Valamelyik hétvégén pont ilyen pótólta a keresztesi vonatott kénytelen voltam utazni.

Előzmény: RIKA424 (4740)
by-169 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4742

Biztos sok volt már a panasz:) Ma csak 2 percet késett a reggeli 42-es.

Előzmény: marky-511 (4741)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4741

Kapcsoltak :)

 

A Derék utcán és a Széchenyi utcán több új közlekedési lámpás kereszteződést alakítottak ki.  A forgalmi rend változás miatt az érintett szakaszon közlekedő trolibuszaink (3/3A, 4) és autóbuszaink (10/10A,10Y, 12, 19, 22, 22Y, 24, 24Y, 30/30A, 25, 25Y, 32, 34, 35/35E, 35Y, 36/36E, 41, 41Y, 42/42Y, 45/45H) menetidejében (a meghirdetett menetrendhez képes) néhány perces eltérés van.

A forgalmi tapasztalatok alapján, az érintett trolibuszok és autóbuszok menetidejében - igazodva az új forgalmi rendhez - a jövőben menetidő-korrekciót hajtunk végre.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

Vajon mikor lesz az "a jövőben"?

RIKA424 Creative Commons License 2012.09.05 0 0 4740

Vonatpótlós szanuna busz.

 

-------------------

 

A sofőr talán kapcsolja be a légkondit.

 

azért van.

 

 

Előzmény: by-169 (4736)
LMG-140 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4739

Ez a ké a facebookról való :)  

ckg471 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4738

Ez se lesz utcán egy ideig...

Előzmény: LMG-140 (4737)
LMG-140 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4737
by-169 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4736

100-as mi felénk jár. Elég szelőssen járnak a buszok reggel fél hat és délután fél háromkor mert akkor látom őket.

Vonatpótlós szanuna busz.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4735

Akkor valószínűleg minden viszonylatra kihat, azokra is, amelyeknek eleve szűkös a menetideje (42/42Y, 10-es csoport). Hihetetlen, hogy két hetet nem lehetett várni a menetrendmódosítással. Most taccsravágtak mindent, ráadásul a szemközti Hal köz megálló beüzemelésével nem tudom, mit vacakolnak még.

Előzmény: vanyi94 (4732)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4734

Pont ezért mondtam le én is a tömegközlekedésről. Amíg a Böszörményin dolgoztam, a 15-ös, és a 31-es viszonylatokkal jártam ugyanígy, hiába voltak csuklósak. Elkezdtem kigyalogolni a 10-eshez és a 14-eshez, de azokkal nem lehetett pontosan beérni. Utána jött, hogy busz/troli a Segnerig, aztán valamelyik józsai busz. Ekkor lett tele a töcköm, mivel régen elég volt egy 28-ast várni.

 

Utána a Kishegyesin dolgoztam, 25/25Y kilőve, a reggeli csúcsban a szólókra képtelenség felférni. Más alternatívám nem volt akkoriban. Átszoktam a kocsira, és nincs az a pénz, amiért újra kockáztatnék a szervezetlen tömegközlekedés miatt.

Előzmény: atty707 (4733)
atty707 Creative Commons License 2012.09.04 0 0 4733

Ez csak az üzemanyag költség, természetesen vannak más járulékos költségei is az autó üzemeltetésének.

MÁS:

"Apu kezdődik!", illetve már el is kezdődött! Ma reggel már nem fértem fel a 41-esre a buszvégnél. Csak tudnám, miért fizettem ki a bérlet árát... Ja, a Fórum előtt úgy éreztem magam, mintha a túr dö franc mezőnyébe érkeztem volna gyalogosan. Ennyi biciklis egy normális bicikliversenyen sincs.......

Előzmény: marky-511 (4730)
vanyi94 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4732

A 25/25y állandóan késik a sok új lámpától. Napközben csak 5 perces késéseket szedett fel, de csúcsban már 10 percet is késett, azaz pont fordítva jöttek már, ahogy kellett volna.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4731

Az a piroshullám tűrhetetlen, ami a Széchenyi utcán van!

Hozzáteszem, a Hatvan utca előtt a Tisza István utcán már legalább tízen vártuk a zöldet. Kezdik felfedezni az autósok.

A csobogók viszont szépen elárasztják a belső sávot.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4730

Akkor ennyit arról, hogy 6 km fölött olcsóbbak :(

Előzmény: atty707 (4727)
by-169 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4729

42-es elég hosszú útat tesz meg mióta nem megy be a nagyállómásra nem sokat késik reggel.

Előzmény: atty707 (4725)
by-169 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4728

Nyíregyen is van pár tacskó ha megkapom a szabit ráncajtós vadászat közben meglesem őket.

Előzmény: DBtrolis (4724)
atty707 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 4727

Szerintem fogja, mert akinek megterhelő a magas üzemanyagár, az bármikor visszaszokna a buszozásra.

Számoljunk csak: Papa, Mama, Gyerek(ek) 6400Ft * 2fő + 3300Ft * xfő, ahol x>0.

Egy gyerek esetén: 16100Ft a bérlet, ez közel 40L üzemanyag. 6L/100km fogyasztással ez 500km, 20 munkanappal számolva átlag: 25km/nap

Két gyerek esetén: 19400Ft a bérlet, ez kb. 45L üzemanyag. 6L/100km fogyasztással ez 750km, 20 munkanappal számolva átlag: 37,5km/nap

Stb.

Emellett ott a kényelem kérdése, nem kell várni (esőben, hópustolásban), háztól-házig visz. 

 

Előzmény: marky-511 (4714)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!