köszi, megnéztem, de én 1 csatit találtam a veztőülés alján, az eleje felöl. Szétszedtem, kontakt spray, semmi változás.Légzsák kapcsoló nincs kikapcsolva. Van máshol még csatlakozó?Anyósülés alatt?
Sziasztok! Edesapám 2001-es 1.8 16v-es Picassoja rendetlenkedik. Csak úgy indul, ha gázt nyomunk, és mintha nem is menne minden henger olyankor. Rákötöttem a laptopot és az alábbi hibákat dobta:
Kiegészítő berendezések + megszakított áramkör
EOBD vagy motor vezérlőelektronika
Motor számítóegység fogadás
Generátor
Motor fordulatszám (többek közt szerintem ezért sem indul, csak gázzal, de van más gond is)
Hátsó lambda-szonda: nem jellemzett nyitott áramkör
EGR szabályozás összefüggés
Van valakinek ötlete, tapasztalata ezekkel kapcsolatban?
2002 -es évjáratú, Picasso HDI a jármű. Tegnap óta az Air Bag nevezetű narancssárga visszajelző lámpa világít folyamatosan. Biztosítékokat megnéztem, nem volt köztük rossz. Akkor mi lehet? Előre is köszi.
Én egy Citroën Xsara Picasso 1.8 16v(2002-es) tulajdonosa vagyok.Szeretnék tőletek mint hozzáértőktől segítséget kérni.Az utóbbi időben kb. 1 hónapja furcsa szokása lett az autónak,mikor már majdnem üres a tank elkezdett rángatni.Persze előfordult már féltankkal is csinálta.Olyan mintha nem lenne ereje vagy nem kapna benzint,kicsit felpörgetem a motort már ha tudom és akkor elmúlik,de ilyenkor azért szemlátomást jobban füstöl amikor egy kicsit felpörgettem.Olvastam itt is hasonló problémáról,de nekem nem állt le még egyszer se.Cseréltünk benzinszűrőt,de ez nem orvosság a problémára mint kiderült.Ja és még valami az indexem is magától életre kelt,közép állásban jelez balra ez magától most elmúlt,de ha van valami ötlet ha netán visszaköszön akkor szívesen várom az ötleteket.
A tanácsra vagy ötletre azért lenne szükségem,mert sajnos nem vagyok hozzáértő és nem szeretném ha hülyére venne az autószerelő(itt már most elnézést kérek a kivételektől!!!!).
Még 1-2 apróság,mikor lenne ésszerű vezérműszíj és gyertya cserét végrehajtani???Ez csak a gondoskodás céljából,mert szeretném még egy jó ideig használni.
Elfelejtettem az előbb valamit, először az ajtón levő gumiszegélyt húzd le az "A" oszlop hosszában. Akkor már szinte alá is látsz a műanyag burkolatnak és adja magát.
Óvatosan le tudod pattintani a burkolatot, felülről kezd! Visszarakni nehezebb, de az sem gáz. Vezetékek mennek benne, de valószínűleg a patentek ciceregnek. Nekem is ki van tömve hangszóró vattával. Az szerintem jobb, mint a szivacs.
Ne foglalkozz vele, örülj neki. Ha a klíma megjáratódik, a max egy-két perces működés csak használ neki, mert a kompresszort megkeni.
Nekem van amikor egy-két hónapig áll a kocsi (második autó és sajnálom a bevált régit eladni), és pontosan ez a problémám, oda kell figyelni, járatni egy kicsit.
ha mar lekaptad a burkolatot akkor csak takaritani kell es olyan lesz mint az uj. altalaban a benne levo zsir elkoszolodik es azert nem huzza vissza az ovet.
ha mar a boncolasnal tartunk, megmondana valaki hogy mikeppen lehet leszedni az A oszolopon levo muanyagokat? cicereg mind a 2 es elegge kellemetlen. merre huzzam es honnan kezdjek neki?
Velem együtt gyorsan öregszik a kocsim is. A két első biztonsági öv csak noszogatva megy vissza. Ha leszaggatom a burkolatot, akkor lehet a visszahúzó rugó erejét növelni?
A klímát nagy hőmérséklet ingadozás után vagy eltérés után az autó automatiuksan bekapcsolja automatára... ez kb 10 fok feletti különbségnéligaz.Kikapcsolni nem tudod ezt a funkcióját
2.0 hdi's picassom csinal olyat hogy reggeli indulaskor inditja a klimat is, barmi is tortenjen kint (hoseg, hideg).
Nem tudom mennyire egeszseges hideg motornak es a klimakuplungnak a terheles, ezert kerdeznem hogy ezt ki lehet valahogy kapcsolni?
Ha nakpozben masodjara inditok, akkor mar nem csinalja.
Es egy masik dolog: az A oszlopaimban (mindkettoben) turacio-fuggo cicerges megy vegbe. Hogyan tudom oket leszedni anelkul hogy letornek valamit? Szivaccsal szeretnem megspekelni a hatuknal levo teret..
Egy lelkiismeretes francia autó szerelőt keresek Érd-Százhalombatta környékén. A probléma nagy valószinűséggel a levegő csappantyúval van, küföldi út során jött elő az a probléma hogy nem húzott az autó, alapjáraton pedig leállt. Egy kinti szervizben mondták hogy ezzel lehet a baj, kicserélni nem tudták de szerencsére haza tudtam jönni vele. Akinek volt halonló gondja az irhatna nekem. Az autó típusa: Xsara picasso tendance, 2007 évjárat. A címem: sagirobi@gmail.com
De, tuti mechanikus is volt a hiba (totál szét volt kopva a kapcsoló réz pályája és a réz- és mocsok pép mindefelé odatapadva), viszont közben megoldódott, vettem (nagyon jó áron) egy másik com2k-t, beraktam, minden ok. (egyszerűbb volt, mint ezt hurcigálni javíttatni)