Nem, még a szétszedés fázisa van. Sajnos több nem várt hiba van, kormánycsapágy akadozik (előtte kotyogott, meghúzáskor derült ki), ill. az egyik első teleszkóp nem működik, mintha se rugó, se csillapítás nem lenne benne. Ez látszott a gumi kopásán is. Pár technikai dologban próbáltam infót kérni attól, akitől vettem, de szóba se áll velem. Nem adta drágán, ezzel nincs gond, de furcsa egy ember...
megkérdeztem az egyik eladót, és azt mondta léghűtéses, úgyhogy nem a GP1 otorja van benne. A gyengus alkatrészellátás miatt senki sem nagyon ajánlja. Pedig olyan jó vételnek tűnt, és úgy megtetszett.:( Akkor marad az SR vadászat! Azért köszi...
Én inkább a SR-t ajánlom ahhoz sokkal jobb az alkatrészellátás , bármelyik szervízbe megjavítják .
A Predatorról én sem sokat tudok , úgy tudom már nem gyártják helyette a GP1 van - ami tavaly teljesen megegyezett a Predatorral ( legalábbis az idomok azok voltak ).
De idén a GP1-et is teljesen átdolgozPták .Ha nem ígyvan akkor bocs .
Adatokat nem tudok róla , a neten sincs sokminden erről a tipusról.
A robogós topicba már írtam, és nagy dilemmába vagyok. Kb 1 hónap múlva tervezek egy 50es robogó vásárlást! Pénzem 150körül van, tudom,h nemsok,de ennyiért már lehet kapni nagytestű robikat. Eddig az SR Apriliákat nézegettem főleg, de nemrég rábukkantam a derbikre. Pontosabban a Predatorra. Jóval kedvezőbb ára van, és nagyon teccik külsőleg. Ha tudnátok szolgáltatni nekem néhány infót erről a fajta szerkezetről, azt megköszönném. Minden érdekel. Alkatrészellátás, teljesítményadatok, külső méretek, minden. A derbi saját blokkokat épít be? Vagy az is veszi,mint sok más motorgyártó?
Majd havernál be scennelem . De semmi különös nincs benne csak pl . le van írva a bejáratás , a sebváltás , olajcserék időpontjai , légszűrőcsere időpontjai - de az nincs benn hogy kell csinálni :) berugókar használata , motor állapotának megóvása pl. langyos szappanos vízzel öbíttés majd száraz ronggyal áttörlés :)
szoval ilyen átlagos dolgok amik minden motorra érvényesek .
Igen, írtam is, hogy megvannak. Pesten lakom. A leírásból ha tudsz másolni, légyszi küldd el mailben, csak előtte jelezd, hogy mekkora méret várható. Köszi!
A fórumon mindenképp maradok. :-) Más Derbist még nem ismerek, eddig alig láttam ilyen gépet. A robogós topicban mintha lennének még páran, bár az egy más műfaj. :-)
Majd megpróbállok feltenni oldalakat a használati útmutatóról , hátha tudsz hasznosítani valamit belőle .
Jó lenne ha nem hagynád el a topicot , meg ha van Derbis ismerősöd neki is szólhatsz hogy van ilyen , és egy Derbis társaságot össze tudnánk gyűjteni .
A jógépek kolléga által hirdetett Sendát vettem meg. :-)
Nekem 94-esnek tűnik, 92-ben sztem még nem gyártották. Így nézett ki vételkor, plusz megvan az eredeti idom (aminél a lámpa nem mozog a kormánnyal), csak kicsit rendbe kell tenni. Erről a kezdeti szériáról a neten sem találtam képet.
A kezelésidben semmi adat nincs? Akár gyújtás-időpont, benzinszint, bármi érdekel.
Mint újdosnsült Derbi-tulaj kérdezem, hogy van-e Nektek szerelési könyvetek, adatok, rajzok, vagy bármi, ami hasznos lehet? Saját tapasztalatok is jól jönnének, bár ha jól látom, itt fiatalabb gépek vannak, de talán nincs nagy eltérés.