Keresés

Részletes keresés

Irisbus Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7419
,,elég sok mindent ki kellett rajta cserélni meg megcsináltatni"

Miket? :o)
Ha kicsi, kopó alkatrészek, amelyeket esetleg pár évente cserélni kell, akkor az azért nem jelenti azt, hogy műszakilag az adott busz ne lenne toppon :)
Előzmény: bretyo (7410)
Irisbus Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7418
200 ezer Forinttól többet nem adtál volna értük? :D Na ne viccelj, ennyiért egy roncs Opel Astrát nem kapsz :D
Előzmény: bence56 (7411)
Irisbus Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7417
Le vagyok maradva, rég voltam "nálatok" :) Köszi a korrekciót! :)
Előzmény: bretyo (7409)
LoLkA Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7416
Nem lenne jó kereskedő belőled. Ennek LEGALÁBB a tízszeresébe kerül. Csak gondolkozz!
Előzmény: bence56 (7411)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7415
Amúgy ez pont az említett busz amit felraktál mert GXW-s 1998-as gyártású :) :) :)
Előzmény: bence56 (7406)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7414
JSZ-788 és a BPF-025 lehet , hogy csak jövőre lesznek selejtek !Ugyanis 2010 májusig kaptak műszakit. Úgynéz ki ezek mindig megússzák valahogy. :( :( :(
Előzmény: bretyo (7409)
torqmatic Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7413
Pontos árat nem tudok, de az biztos, hogy ettől jóval többet. Ez kb. az ócskavas ára lenne a busznak...
Előzmény: bence56 (7411)
bence56 Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7412
Az ki van zárva, hogy gondolkodjanak. :D
Előzmény: Irisbus (7408)
bence56 Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7411
És kérdezném (ha nyilvános), hogy ezekért a 280-t mennyit kért a Hajdú? Ha ennyi kis javítani való van rajtuk, akkor én biztos, hogy nem adtam volna értük 200.000 Ft-l többet/ db.
bretyo Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7410
Valóban igazad van sajnos nincsenek olyan túl jó állapotban, esztétikai felújítás mindenféle képen lesz hegesztéssel együtt, hát műszakilag azért ott se a toppon vannak, elég sok mindent ki kellett rajta cserélni meg megcsináltatni, nem akarom részletezni. :D
Előzmény: torqmatic (7403)
bretyo Creative Commons License 2009.07.18 0 0 7409
Szia!

BOP-314 nem kéne selejtezni, mert műszakilag az egyik legjobb 260-as arról nem is beszélve, hogy nem olyan rég kapott egy felújított motort.

BOP-324 már kb 2,5 éve, hogy le van selejtezve, de már a kohón is túl van.

JSZ-788 idén selejtezik karöltve a BPF-025-tel :D
Előzmény: Irisbus (7408)
Irisbus Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7408
Na nézzük... Érkezne három 1998 as évjáratú 260 as.
Három olyan 260 ast lehetne vele selejtezni, amik öregebbek. Direkt olyat néztem, ami nem "Classicosított"...
BOP-314 1988
BOP-324 1988
JSZ-788 1982

Mivan ha "odafönt" is így gondolkodnak? :)
Előzmény: bence56 (7407)
bence56 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7407
Köszi. ;) De ez az én saját véleményem. A 280-okat elviselem, mert a csuki parkunk tényleg lerobbant, de a szólókat nem támogatom. De hangsúlyozom, hogy ez az ÉN SAJÁT véleményem.
Előzmény: Irisbus (7401)
bence56 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7406
Ha nem is az említett busz(ok)ról, de egy Hajdús 260-t tudok mutatni neked:
Előzmény: BU 08-84 (7405)
BU 08-84 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7405
Igen, a debreceni gépekre gondoltam. Köszi a választ! Gondolom a 260-as buszok is euro 2-es motorral vannak szerelve. Tudtok róluk (260) képet feltenni?
torqmatic Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7404
Ha a 3 ex-debreceni kocsira gondolsz: valószínűleg igen. Ezekben 190 kW-os, euro 2-es motorok vannak, míg az orosz exportból visszamaradt 263-asokat 155 kW-os, euro 1-es motorral szerelték gyárilag (tudtommal csak ilyenek vannak a Kunságnál).
Előzmény: BU 08-84 (7386)
torqmatic Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7403

Sajnos nincsenek valami jó állapotban... 11 év alatt csak az egyiket újították fel, a többi még "gyári" állapotú, és eléggé le vannak lakva. Úgyhogy egy esztétikai felújítás mindenképpen szükséges lesz (már ha igaz a hír), de szerintem műszakilag nincsenek velük gondok.

(Egyébként van még 3 helyi kivitelű 415-ös, de azokat lehet, hogy elviszi a Bakony.)

Előzmény: Ikarus 280 fan (7402)
Ikarus 280 fan Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7402
Én megmondom őszintén örülnék a hajdús 260-soknak, mert eléggé jó állapotban
vannak ! :) Legalább kilehetne dobálni a kunságos 260-sokat, mert azok jó szar állapotban vannak !!! 415-öst már tuti nem kapunk mert a BKV megvette őket oktatóbusznak ! Ja és úgy néz ki, hogy az 1 db új csuklós busz sem bisztos !!! Lehet, hogy 3 db új szóló jön !!! :S :S :S

Előzmény: Csoki bácsi (7398)
Irisbus Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7401
,,Köszönjük szépen de nem kérünk belőle."

Hál'Istennek nem vagy felelős vezető ill. döntéshozó a Kunság Volánnál :o)
Előzmény: bence56 (7395)
suexID Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7400
Az 5. ponthoz tudok hozzászólni érdemben: én többek között egy ilyen profilú cégnél dolgozom, évek óta webgrafikusként munkálkodom, a segítségemet több alkalommal felajánlottam (kezdetben ingyen és bérmentve) de nem kellett. Sanszos, hogy ezután se fog kelleni. :)
Előzmény: MilkDropz (7399)
MilkDropz Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7399
Hali!

Több kérdésem is lenne.

1.
Kunság Volános bérletet használok Kunszentmiklós és Dunaújváros között. Tegnap hallottam egy olyat, hogy az Alba volánosok elfogadják ezt a bérletet, ha valaki Dunavecsére akar menni Dunaújvárosból. Igaz ez? Én nem tartom valószínűleg. (Aki nem tudná, Dunavecse Kmiklós és Dunaúj között van.)

2.
Elvileg régen úgy volt, hogy a kunságosok nem vihettek dunaújból dunavecsére utasokat (nem lehetett ott leszállni), ez még mindig így van?

3.
Nem tervezik a buszok cseréjét az említett szakaszon? A régi ikaruszok már nem a legjobb állapotban vannak... :)

4.
Lehet-e számítani az említett szakaszon esetleges új járatokra (Kmiklós- Dunaúj)?

5.
Nem lesz új honlapja a KV-nak? Ez a régi már eléggé hasznavehetetlen, és van egy pár hiba is benne. Pl.: "Menetrendi értesítés (2009. július 6-tól)"-nál is az új díjszabás jön be...
Ha érdekelné a KV-t, akkor esetleg segíthetek egy korszerűbb lapot összehozni...

A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv.
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7398
Ha ló nincs, jó a szamár is... Az átlagéletkor csökkenne velük és ha a város és a cégvezetés nem hajlandó nagyobb fejlesztésekre, akkor nincs más. Vagy inkább maradjon a jelenlegi, a Hajdús '98-as gépeknél sokkal öregebb járműpark? Nem feltétlen kell 20 évre előre gondolkodni, most megveszik ezeket a gépeket, aztán lehet, hogy pár év múlva rászakad az MNB a Kunság Volánra és jön egy rakás új kocsi... De addig is valami változás. Szerintem.
Előzmény: bence56 (7395)
Csoki bácsi Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7397
Ha akarna, se tudna megszabadulni a Volán a 266-os típustól, akkora helyközi beszerzés nem lesz egyhamar (a Volánbusz szokott ekkora adagokban fiatalítani), hogy 1 éven belül eltűnhessenek.
Előzmény: bence56 (7396)
bence56 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7396
Amúgy a lap rugósokra oda kell figyelni, és fényképezni kell őket 1000-el. Ugyanis belátható időn belül selejtezik őket, mert 2010. január 1.-től emelkedik az ilyen tipusú rugózású kocsik adója. :(
bence56 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7395
Köszönjük szépen de nem kérünk belőle. Elég ez a 3 csuklós. A többi legyen már új. Ez nálunk olyan nagy kérés? Akkor már inkább vegyünk 415-t.
Előzmény: Irisbus (7393)
BV-78-14 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7394
Futná az másmilyenre is csak nincs értelme...
Előzmény: suexID (7385)
Irisbus Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7393
Történetesen van 6 db 260 as eladó... :) És ezen felül 3 leendő Bakonyos példány.
GNX-307
GNX-309
GNX-339
GNX-340
GNX-341
GNX-342
1998 as évjárat :)
Előzmény: suexID (7391)
Irisbus Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7392
Khm, esünk... :)
Előzmény: GABEN352 (7351)
suexID Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7391
Szerintem is vásároljuk meg az összes fémhulladékot a Hajdútól. :)
Előzmény: Ikarus 280 fan (7388)
BU 08-84 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 7390

Úgy tudom, 788-at és Ödönkét ki akarják dobni. 788-at "restaurálni" kellene és eltenni emlékbe. Lehessen mit mutogatni az unokáknak. Bár ha ez a volán vezetés marad, akkor elég lesz őket bevinni a Széchenyi térre, mert marad ez a járműpark!!! : )

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!