Sziasztok, szeretnék egy kis segítséget kérni a hozzáértőktől :-) Melyik jeladót vagy érzékelőt kellene cserélnem ahhoz, hogy a műszarfalon a valós vízhőfokot lássam? Nagyon gyakran csak alul fekszik, de fűt rendesen, aztán felmegy normál tartományba utána meg megint vissza lefekszik. Azért csak valami jeladóra gondolok, mert nem melegszik túl és fűt is rendesen. Köszönöm.
Sziasztok.Szeretném megkérdezni,hogy valakinek nincs-e eladó jó állapotú Ford Escort XR3i-je?Magyar papiros érdekelne.Válaszotokat előre is köszönöm. Tisztelettel Balog Zoltán
Kêpeket és árakat:zoli292@freemail.hu-ra küldjétek légyszives.
SZiasztok láttam lejebb hogy valakinek rángat a fordja :) ha még nem kapott rá választ légtömegmérő romlott el valószinüleg ki lehet próbálni hogy az e vagy nem lekell húzni a csatlakozót a légtömegmérőröl és úgy megnézni !!! Én 1 évig jártam ugy vele hogy alig akart menni az auto rengeteg dolgot kicseréltem rajta hogy jolegyen végül a légtömegmérő volt az de valószinüleg nem csak a légtöegmérő mivel még a probléma jelendkezésekor probáltuk lehúzva menni vele de ugyan azt csinálta ha valakinek ilyen problémája van hogy rángat a Fordja és erőtlen írjon e-mailba. Nekem egy 94 es 1.6 16v van megvagyok elégedve vele :)
Köszönöm a választ Hát igen kábel hiba volt rágcsálok éjszaka működtek és pont azt rágták szét ami megy a motorvezérlőhöz. Nagyon szépen köszönöm a türelmedet és a válaszaidat
Ugyanolyan klasszikus hiba mint a kormánykapcsoló.
Általában a biztosíték táblán van a hiba.
Amikor ráadod a gyújtást hallanod kell hogy az üza szivattyú búg, azután elhallgat. Ha nem búg akkor ott kell kezdeni.
Ha a főtengely jeladó rossz, vagy a vezetéke szakadt akkor sem befecskendezés sem gyújtás nincs. A jeladó a motorblokkon jobbra lent. Ellenállása néhány 100 ohm.
Ha búg de indítózáskor az indítómotor forgat de egyetlen henger sem gyújt, esetleg a biztosítéktáblán "rezeg" egy relé akkor lehet keresgélni.
A gyújtás ráadásával egyidőben (még nem indítózol!) a trafó bemenet középső érintkezőjére ki kell hogy menjen a +12 Volt. Ha ez nincs meg akkor szinte biztosan a biztosíték táblán van a hiba. Leggyakrabban forrasztás, de lehet relé vagy csatlakozó hiba is. Persze kezdésnek az összes biztosítékot le kell ellenőrizni. Annak hogy a trafónak mind a két oldala egyszerre romlik el igen kicsi az esélye.
Ha a trafón megvan a + 12 V és egyik gyertyán sincs szikra akkor a trafó nem kapja meg az ECU-tól a vezérlő impulzusokat (vezeték vagy ECU hiba)
Röviden ennyi. Szép munka. Szebb mint a kormánykapcsoló :)
A kormánykapcsoló kiszerelése, esetleg javítása nem nagyon bonyolult feladat. Nagy türelem, kézügyesség kérdése , főleg a szétpattintásakor. Könnyen szétugrik az egész utána nagyon nehéz ismét összerakni.
A műszerfal felől van 2db /burkolatrögzítő/ torx fejű csavar , s alulról is. A burkolat levétele után hozzáférni a kormánykapcshoz. Én több alkalommal szedtem már szét az érintkezők beégése miatt. Ha ugyanaz az érintkező ég mindig össze akkor ajánlatos az egész kapcsolót cserélni ! Egy cserén már én is túl vagyok, de sajna nem telt újra, jó állapotú használt lett beépítve így is várható idővel a meghibásodás.
Sziasztok: A segítségeteket szeretném kérni van egy Ford Escorton 1993-as 1.3-as a motor kódját nem tudom . De az a bajom hogy tegnap egész nap jött ment az autó ette a dolgát majd este beálltam a garázsba másnap reggel megyek hogy ki álok már nem indul kiszedtem a gyertyát és fiammal együtt néztük és nincs szikra ebben kérném a segítségeteket .válaszotokat ellőre is köszönöm
Eljött az idő amikor szét kell szednem a bajusz kapcsolót csak egy problémám van, nem csináltam még ilyet. A kormány kereket le kell szerelni? Vagy hogyan férek hozzá? Már elég sokat gugliztam de még nem egyértelmű. Másik jelenség a műszerfal világítása, van amikor jó van amikor nem. Biztosan kontakt hiba. Ha megtalálom a hiba forrást megírom hogyan sikerült megjavítani.
Tudom szakállas a dolog de 1.6 benzines Zetec motor 95-ös kiadás elektromos rajz kellene, ha valaki tudna segíteni megköszönném. Hiba jelenség: van amikor indul egy fél évi is , aztán váratlanul gondol egyet és nem. Biztosíték táblát kivettem egy videó alapján szétvágtam és átforrasztottam a pedeket, érintkezőket amiket úgy láttam, hogy gond lehet vele. Aztán beindult. De mint sejtettem nem ez volt a gond, csatlakozók átnézése a motor térben, (átkötése) jeladók csatlakozók átnézése, minden rendben, de nem indul. Még egy jeladó csatlakozó szétbontása, visszadugása és csoda, beindul. Ez a csatlakozó a kilométer óra spirálja alatt található 3 vezetékes. (Nem tudom mi lehet) de még mindig küzdök, mert a világítás nem tökéletes, ugyanis csak reflektor van és nem tudom átkapcsolni. Hát ezért kellene egy kapcsolási rajz vagy biztosíték tábla bekötési rajz, megkönnyítené a munkám. A biztosíték táblám száma a következő : AG 14A 073 BB
Megoldódott a probléma. A kb fél éve cseréltem 15A biztositót /Kínai, valamilyen védőlak szerűvel van kezelve, hogy ne oxidálódjon/, de így az érintkezés nemvolt tökéletes.