Egyszerűen nem hisznek bennük. Egyszerűen nem hisznek abban, hogy az ő honos fűtőházuk nélkül le tud probléma mentesen zajlani a forgalom a Balaton északi partján. Nem hisznek abban, hogy nem fognak télen nehezen indulni, nem hisznek abban, hogy nem lesznek akkumulátor problémák. Nem hisznek abban, hogy nyáron a sok kocsival bírni fogják a meleget, nem hisznek abban, hogy kibírja a nyárfavirágzás idején a gép hűtőeleme oda vissza tapolcai kifuvatás nélkül! Soroljam még? Mondom ennek nyilvánvalóan az átszervezés miatti csalódottság és elkeseredés a fő oka. Ha pl. a gépek oda lettek volna állomásítva a gyerekbetegségeken túl senki de senki nem mondana ilyeneket. De nem így történt.......
Az oktatáson magam próbáltam a remotokat védelmembe venni a szerencsi példával, hogy onnan alig hallok gondot a remotokról. Csak valahogy egy kicsit féltökű a fórum ami nyugaton csörgő tekintetében zajlik arról szinte tökéletes információk vannak. Ugyanez keletről már nagyon nagyon hiányos. Tehát nem biztos, hogy nincsenek problémák a gépekkel, lehet, hogy csak nem hallunk róla. Példaként mondtam, hogy az idei telet tulajdonképpen a remotok Szerencsen már végig csinálták, s emiatt én úgy érzem itt is megállják majd a helyüket a gépek. Láttál már cinikus arcokat? Nos cirka 20 ember produkálta egyszerrre ugyanezt a tekintetet.
A teljes pontosság kedvéért a 2116-os (és a 2149-es) még Celldömölki gép, hozzátok csak ki van rendelve egyelőre az állomásítás viszont borítékolható. Tehát a celli gép sv-i kirendelésből most szentesi kirendelésen van. :-))))))))))))))))))))))))))))))
Hát elég szomorú a helyzet :( Pedig szerintem még egy pénteki Bp-Szd-Baja IC-re is lenne igény. A Sugó is mindig elég jól megtelik. Kis város -> kis vasút...
M41 2108: IC 915 Szombathely - Budapest-Keleti pu., 2004. szeptember 12. (Ez azon a napon volt, amikor a 16-os helyett a 10-esen kerülő útvonalon mentek az IC-k):
Az M41 távvezérléshez kettő kábel kell. Az egyik a kocsin van ezt kell a szélső fejre csatlakoztatni, a másikat kivéve a vakfejből ( másik szélső) a kocsira kell csavarozni. A vakfej tényleg azért van, hogy ne kelljen a kábelt cipelni. Azokon a helyeken ahol nem ingáznak a kábel a géptérben van. A V43-as ingára csak egy kábel kell, ezért annak az elején nem lóg másik.
Össze lehetne szedni ide, mint abszolút ontopicot, hogy melyik IC-ket viszi csörgő?
Akkor legyen az első a Sugovica IC, mint a MÁV állatorvosi lova, hiszen csak páratlanban létezik, és ráadásul egész nyáron szünetel, ráadásul a megyeszékhelytől nem ér a fővárosig...:-(((
A 2101 a 11-es vonalon búcsúzott az élők sorából. A tűzeset után fővizsgára lett beküldve és ott döntöttek a sorsáról, túl sokba került volna helyre állítani.
A 2116-ost Fehérvár adta a 2-es vonalra, mert pillanatnyilag a 2149-el együtt oda van kihelyezve. Csak a pontos információk végett. :-))))))
Hézagolt síneknél (amikor nem voltak a hézagoknál rézkábellel összekötve az egymást követő sínek), akkor az egyik oldalsó csatlakozón keresztül adták át a fűtés testjét a kocsiknak (mert ugye az elmélet az, hogy a fűtőkábel az egyik pólus, a sín pedig a másik).
Már csak azért kérdezem mert elég sokat fikázzák, fikázzuk a remot csöriket, ugyanakkor még így gyermek betegségeikben is megbízhatóbbnak tünnek mint elődeik.
Ezt támaszthatja alá az, hogy Szerencs felé sem nagyon van gond velük.
Akkor miért is fikázzuk őket?
Mondjuk a tapolcai kollégák nyílván az elkeseredésükben, ezt maximálisan meg is értem...........
Ott igazából a szezon addig tart amíg van a nyári menetrend.
A hétvégi napokon általában zsúfoltság van,föleg vasárnap.
4 éve volt olyan hogy hiába közlekedtek 10-11 kocsis szerelvények,a vonat dugig volt, a Csörik szenvedtek a melegben+a csoportos utazók,ilyenkor 20-30 perces késés normális volt ott.
Talán az idén már csak max 10 perc lesz a késés,a remotcsörik arrafele most fognak igazából vizsgázni.