Nincs miért, én végtelen türelemmel rendelkezem, Ginger pedig kifogyhatatlan ötletekkel arra, hogy hogyan kerülje el a "bocs, tévedtem" két, rövidke szó leírását. :)))
Szóval, van kedved valamelyik következő alkalommal személyesen is részt venni a gép szépítésében? :) Nem kell nagyon komoly fizikai munkára gondolni, a legnehezebb cipelendő súly a létra, de azt Viricsi mindig kisajátítja, nem engedi, hogy segítsen más ebben. :))
Azt mondtad a 376-osban, hogy "Az IL-18-ason, a TU-134-esen és a TU-154-esen a homlok lajtsromjel és a futóajtóra felfestett is 1985-ös kezdetű. Magam javasoltam '84-ben.. Ez biztos."
Akkor most meg mit akarsz 1980-nal? :)
A legkorábbi elérhető kép, amelyen a gondolaajtón lajstrom van, 1981-es. E körül indult, úgy tűnik, a projekt, tehát 1980 és az előtti képeken nincs ilyen helyen lajstrom, nyilván.
Mivel 1984-85-re hivatkoztál kezdőpontnak, de az elérhető képek szerint ennél korábbi a történet, szerintem fejezzük be az értelmetlen vitát. :)
Örülök, hogy tetszik, én is tegnap láttam először élőben, és hát a munka egy ici-pici szeletében én is részt vehettem. :)
Szerintem, ha van időd, legközelebb nyugodtan gyere, talán lesz egyszer hétvégén meló (ha hétközben nem érsz rá), minden segítő kéz számít! Itt nem számít, ki mihez ért, Viricsi olvtárs meg Endre mester eligazítanak mindenkit. :))
Gondolom, ők is szívesen látnának bárki lelkes embert! :)
Nem változna semmit az eredmény, ugyanis Te azt állítottad, hogy 1984-85-ben kerültek fel a gondolaajtókra a lajstromok. 1984 a kiindulási alapunk, nem pedig 1980, amit idekevertél. :)
Kiderült, hogy tévedtél, mert már 1981-ben is ott voltak. Irreleváns, hogy mi volt 80 előtt. :)
Mit bizonyítana, drága olvtárs? :) Azt állítottad, 84-ben, a te ötletedre merült föl (!) a lajstromjel a gondola-ajtókra meg a pilótafülke feletti homlokra. A neten elérhető képek ennek ellenkezőjét bizonyítják, hiszen a gondola-ajtókon már 81-ben megjelent, a homlokon meg később. :)
Nincs itt semmi probléma, tévedni emberi dolog. :)
Nincs. De ez mondjuk nem is lényeges, hiszen 81-83-ról beszélek, viszont:
az általam linkelt 3 kép egyikén, az LCN-en látható, hogy a futógondolán van lajstromjel, a homlokon viszont nincs. Az airliners-en van még olyan kép, ahol ugyanígy egyszerre látható a két hely, ugyanilyen eredményt mutatva. :)
Tehát ezen is megbicsaklok a dolog, hogy mindezek egyszerre, 84-ben történtek volna. :)
Egy tévedésedet kijavítottam, ennyi, a mániádra, miszerint én állandóan fogást keresek rajtad, szerintem a többiek sem kíváncsiak. :)
Vagy egy tucat kép van az airliners-en, 1981-84-ből, amely ellentmond az állításodnak. Napra pontos dátummal a legtöbb, nem hiszem, hogy ez téves datálás lenne. Sok, különböző fotóstól származnak egyébként. Ennyien tévednének, veled szemben? :)
Bocs, a ténykedésed alapján inkább nekik hiszek. Tudom, nem vagyok tökéletes. :))
HA-MAL na ez egy kitűnő ötlet, tényleg gratulálok hozzá. 1. Valóban a soron következő a sorban. 2. Nem volt ilyen „élő” lajstromjel, tehát nem hamisít történelmet senki. 3. A MAL (a véletlen hozta így) a Malév első három betűje. Nem tudom kinek jutott eszébe először, a lényeg hogy a kollektív bölcsesség is megszavazta az optimális megoldást...
A mai munkánk, dióhéjban, néhány képen: Soul Tan maszkol - Endre légibalett bemutatót tart (ő is maszkol) - én meg letépem - RZoli piktorkodik - Jim32-nek és az ifjabb Jimnek nyomom a sódert - magyaros csapatmunka (egy melózik, három nézi) - a mai eredmény Köszönet minden csapattagnak az értékes és hasznos részvételért. A további menetrendet majd folyamatosan felteszem. :-)
És mégis a HA-MAB a nyerő. (A HA-MAR utóljára egy AN-2 volt, azelőtt egy békebeli Klemm 35). Viszont a Horváth-repülőarchívumban levő képen van rajta MALÉV felirat, de nincs rajta csillagászati kupola.