Keresés

Részletes keresés

anemo Creative Commons License 2011.05.11 0 0 14981

Más: (D55) Ha nincs áramellátás és a diesel sem indul el, akkumlátor üzemmódról miért engedi a váltóállítást a berendezés ha úgy sem bírja el?

D55 Creative Commons License 2011.05.11 0 0 14980

Az első esetben mennyivel a jelző szabadra állítása után kezdett villogni?

Azt nem tudni (vicces ám, hogy én válaszolok :D ).

Előzmény: Törölt nick (14979)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.11 0 0 14979

Az első esetben mennyivel a jelző szabadra állítása után kezdett villogni? Én tegnap kb. 2 percet vártam rá, de nem kezdett el villogni (tehát egy sárga volt végig, ami nem is lehetne), és a vonat dobta vissza vörösbe.

Előzmény: Törölt nick (14978)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.11 0 0 14978

Ma megnéztem, hogy mi a helyzet: 5. vágányon két menetből az egyiknél rendesen villogott, a másik menetnél kb 1,5 perc elteltével kezdett, több vágányutat nem vártam meg.

Előzmény: aruzsi (14977)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.11 0 0 14977

Jó, legközelebb megnézem hogy mit látni belül az izzóknál.

Előzmény: Törölt nick (14976)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.11 0 0 14976

Szerintem a K5-ös egységgel lehet valami gond. Alaposabban megnéztem a dolgot (utasként a peronról), és a K5 most már tényleg egyáltalán nem villog, az egy sárga korlátlan ideig rajta van, függetlenül attól, hogy a következő térközjelző S-S. Viszont a K4 és a K6 gond nélkül tudja a S-VS-t.

Előzmény: aruzsi (14975)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.10 0 0 14975

Így jobb. Ezt az esetet nem láttam.

Előzmény: Törölt nick (14974)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.10 0 0 14974

Úgy értettem, hogy ha csak az első térköz szabad, és szabadra állítják a K5-öt, akkor az két sárgával jön meg, és úgy is marad, amíg a második térköz fel nem szabadul.

Előzmény: aruzsi (14973)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.10 0 0 14973

Ha T1+TCs foglalt és S-S van, akkor oltári nagy baleset lesz hamarosan.

Előzmény: Törölt nick (14972)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.10 0 0 14972

Nem, akár hosszú percekig is S-S van olyankor.

Előzmény: aruzsi (14968)
anemo Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14971

Hát már nem tudom. Ha nem is a jelfogóban, de egyik nap elmegyek másodmagammal kf-re, én a peronon, haverom az AT-nél.. mert már én sem tudom hogy van.

Előzmény: aruzsi (14970)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14970

Akkor most paranormális a jelenség?

Nekem jól működött, aztán meg mégse?

Előzmény: anemo (14969)
anemo Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14969

igen, közben rájöttem. bocsi. T1+Tcs húz.

Előzmény: aruzsi (14968)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14968

Amit én ma láttam, abban az S-S max. 1s lehetett.

 

Ha T1+TCs ejt, akkor nem S-S, hanem piros.

Előzmény: anemo (14967)
anemo Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14967

Pont, mint a korábban belinkelt videón.. így követik egymást.. S-S, S, VS

Amúgy a K5-től az AT-ig megvan a fékút szerintem.

Viszont szerintem ha Tcs ejt, a K5-ön ott az S-S, nem egy S! Korábban a T1+TCs ejtésre lett S1, majd VS (lásd a videót). Pár hete meg csak nyugodt egy S volt a K5-ön, szóval JF3 meg sem húzhatott (Tcs állapotát nem tudom).

Előzmény: aruzsi (14965)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14966

TCs foglaltságra nem húztak kijáratot.

Előzmény: D55 (14964)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14965

Ha nem lenne meg, akkor indulnánk S-S-sel és semelyik JFx nem húz.

Aztán ha lép a lukba a vonat, akkor S és időzítés után VS.

Előzmény: D55 (14964)
D55 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14964

Miért kéne meglennie? Akkor is egy sárga van, amikor a T2 foglalt?

Előzmény: aruzsi (14963)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14963

Meg kell lennie, hiszen egy fény van a K5-ön. A jelfogóban mindenképp.

Előzmény: D55 (14961)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14962

Duma jó.

Kő-Kp. K1-nél miért nincs időzítés?

Vagy FC C K3m;K4m?

Előzmény: D55 (14960)
D55 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14961

Ezért ilyen esetben nincs egy sárga jelzéskép.

Pedig, van, ahol van. Pl. Kelenföld és Fradi között a négy térközből a két szélső az rövid térköz. Ennek ellenére, ha Kelenföldről mész ki, egyenesből Fradi felé és csak egy térköz szabad, akkor egy nyugodt sárgával jársz ki: igaz, hogy rövid térköz van, de ha ehhez hozzáadod a kijárati jelző és a Fradi felőli bejárati jelző közötti távolságot, akkor már megvan a teljes fékúttávolság. Hogy a Déli felé is megvan-e, azt nem tudom. Azt hiszem, nincs meg...

Előzmény: Törölt nick (14958)
D55 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14960

A JF3 meghúzása késleltetve van. Hogy miért, fogalmam sincs.

A "hivatalos" indoklás szerint azért, hogy megvárjuk, míg lefutnak a tranziensek (talán a szelektív kártyás ellenőrzés miatt kellhet ez). Hogy ezt a tranzienset miért gondolják a szakemberek 15-20 s-nak, azt nem tudom...

Előzmény: aruzsi (14957)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14959

Itt valami nem gömbölyű!

 

A K5-b esetében egy fény van a jelzőn! kb. 5-10s-ig S, majd VS!

A JF1 kb. azonnal meghúzott a VJ után. A késleltetés leteltével jött hozzá a JF3, ami villogtat.

Ha 2 fény lenne, akkor nincs JF1, és a majd meghúzó JF3 a VS-S-t jelentené.

Előzmény: Törölt nick (14958)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14958

Tehát akkor üzemszerűen nem lehet egy S a K5-ön

 

Pontosan. Ezt az egész rövid térközös, négyfogalmú térközjelzős történetet pont azért találták ki, hogy ne lehessen maxival menni, ha a következő jelző vörös. Ezért ilyen esetben nincs egy sárga jelzéskép. A vörösre két sárga az előjelzés, aruzsi pedig leírta, hogy ez a jelfogók szintjén hogy néz ki. A késleltetés érdekes dolog, ki kellene deríteni, miért lett beletervezve a rendszerbe.

Előzmény: anemo (14956)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14957

A K5-b vágányútban ma 3x láttam JF1+JF3-at a K5 egységében, ami az álmoskönyvek szerint VS-t jelent.

A JF3 meghúzása késleltetve van. Hogy miért, fogalmam sincs.

 

A K4-a vágányútra nem volt lehetőség, még számunkra a HiF-A-t is meg kellett csinálni, mert Déli nem tudott bejáratot húzni. Kérdés: minek még a Déli bejárat is, ha két térköz szabad? (válasz: 4 fogalmú térköznél nincs ZV csak ha van bejárat a Délinél)

Előzmény: anemo (14956)
anemo Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14956

Tehát akkor üzemszerűen nem lehet egy S a K5-ön, mert már korábban is írtam, hogy múltkor percekig az volt (M!-ig), szóval tényleg nem villog már.

Előzmény: Törölt nick (14955)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14955

Igen.

Előzmény: anemo (14954)
anemo Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14954

Ugye ha TCS ejt, akkor a K5 S-S (K5-b) ?

Előzmény: aruzsi (14953)
aruzsi Creative Commons License 2011.05.09 0 0 14953

Nézzük tudományosabban.

A K5-b vágányutat néztem meg éppen, ahol a térköz S-S és a K5 jelzőn VS-nek kell lenni.

 

Az UT.B-ben:

T1+TCs húz, Szi+SV+SVI húz sárga sarok jön. JF3k húz, küldük hátra a JF3-nak a villanyt.

A K5 szabadraállításakor a JF1 kb. azonnal meghúz, ami azt jelenti, hogy S van a jelzőn, majd 5-10s múlva hozzáhúz a JF3, ami VS-t ejlenti. Az 5-10s késleltetést Id jelfogó valósítja meg, amit olvastam, de nem kerestem meg.

 

A fenti állapotot eddig két vágányútban tapasztaltam.

 

Lehet, hogy lesz ma még K4-a is, de most ott fordított az irány.

 

Mostani álláspontom szerint a K4-a-ban az Id maradhat húzatlanul és ezért lesz S a VS helyett.

Előzmény: aruzsi (14951)
D55 Creative Commons License 2011.05.08 0 0 14952

Lehet.

Előzmény: aruzsi (14951)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!