Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141088

egyezetek ki dontetlenben. 

Előzmény: repaatesz (141087)
repaatesz Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141087

Jó estét! Munkahelyi vita eldöntésében kérnék segítséget! Melyik a jobb, megbízhatobb motor Astra H-ban. 1.7 vagy az 1.9 diesel?

kolozsa Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141086

Szia! www.olahauto.hu

Előzmény: serfy (141085)
serfy Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141085

Hali mindenkinek:

Nem tudja valaki hogy ki forgalmazza ezt a tipusú bilincset? Esetleg  nem leszabva, gurigában és a klipszek külön?

Köszi serfy

TraguAre Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141084

Úgy áll le, mintha szándékosan leállítottad volna.

A gazdi elmondása szerint váltáskor. Amikor ott voltam, egy piros lámpa utáni elindulás volt, 1-ből 2-be.

Hibakód a keverékképzésre volt benne, cserélt is a szerviz egy légtömegmérőt (lehet, hogy mennyiség:)), szerintük hibátlan az autó.

 

Mondjuk amikor próbáltuk indítani nem éreztem benzinszagot. Arra tippelek, hogy a befecskendezés nem kap meg valamit.... Már csak bizonyítanom kéne..

Előzmény: Kisa (141072)
TraguAre Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141083

Egyszer voltam jelen a hibánál, akkor sem diagnosztikai céllal.

Mintha nem hallottam volna az üza.pumpát....

 

Ami határozottan feltünt, az a MIL villogása amikor nem indul. Ha a MIL nem villogott már a gyújtás ráadásakor, indult is.

Viszont a hiba hetente, kéthetente jön elő, 5percre... Ha megdöglött volna rendesen, lenne ötletem nekem is. 

Előzmény: cam aro (141066)
cam aro Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141082

Na igen, de hogy jön ez ide? :) 

 

1xu. 

maradt a tegnapi csulokporkoltbol. 

 

..feherbort meg mar csak nem ihatok hozza ? :o.. igy maradt a veres. 

szvsz hidd el.. megvan a logikai kapcsolat.. csak epp bonyolult.. :DD 

 

egyebkent igen.. forgattyusmu reszen jo a fejlodes.. mondjuk lada, skodahoz kepest. 

a tobbi meg.. .. 

 

jo'cakkat. :) 

Előzmény: Kisa (141081)
Kisa Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141081

Na igen, de hogy jön ez ide? :)  Sok-sok éve javítgattam pár Double Six-et, elég volt a Jaguárból annyi :)

 

Viszont ma azt látom, nem a kopás okozza a bajt, hanem a mindenféle lerakódás.

20 éve a gyűrűhornyok kiverődtek a dugóban, a gyűrű kilágyult, agyig kopott, a hengerfal jó esetben tölcsérre, rosszabb esetben hordósra. Ma már az akkora válla van (a hengernek), mint Háry Jánosnak mondás se nem vicces, se nem aktuális :)

Nincsenek csapágyas motorok, ha vannak is csak pár másodpercig, de azt abból venni észre, hogy tenyérnyi lyuk lesz a blokk oldalán.

Leginkább elhanyagolt motorok vannak, és nyűgös konstrukciók, sokszor a kettő együtt szorzódik össze.

Nagyon sokat lehetne erről beszélni, tanulságos is lenne.

 

Egyébként a gázolajjal 3x átöblített 1.3 CDTI köszöni jól van, lenyomtak vele azóta 1500 km-t.

 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (141077)
cam aro Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141080

 mert bele tettek. 

 

 mert nincs adagoloja.

vagy ha ne adjisten van. - cr-ben nincs, azt szerintem az is rf.  - .az se csak ugy a vakvilagba sprickol bele a hengerekbe. 

Előzmény: vezeték (141079)
vezeték Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141079

Sima bádogból van,lehet hajtogatni.Dízel,tehát az adagolónak miért is kell?

Előzmény: cam aro (141078)
cam aro Creative Commons License 2015.03.10 0 0 141078

ket tipus remlik. 

 

az egyik egy homlokperemes magnes gyuru. 

annak nem tesz jot a kalapacs. 

 

a masik az egy 'lukkartya' a hall szenzornak. 

ennek sem jo a kalapacs. bar talan kevesbe serulekeny mint fenti. 

 

tedd ossze ugy, hogy nem er bele sehol a szenzorba..azt ha nem dob hibat akkor nincs baj. 

 

vagy. 

lehet cserelni. 

 

ja.. hogy mit csinal.. 

hat o a megszakito. :) 

Előzmény: vezeték (141076)
cam aro Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141077

97" XK8 jag. 

(a kormanyt csak kesztyuben fogtam meg, mert szerintem az a konyhaja ) 

 

karacsonyfa a muszerfal, de jol van az mert mar 10 eve olyan. (abs, esc, eps. mil, stb. ) 

repedt vizcso a szivosor alatt kijavitva..felul meg 1-2 helyen bugyborekol. de jol van az.. mert nem csopog csak szivarog.

trafok alol olaj kiganyezva...szelepdekli tomitest meg nem cserelunk mert eddig jo volt. 

 

kiallas kozben bemondja az unalmast a valto.. (5 metert nem mentunk vele. ) 

HOHÓ!  hat jo autot hoztam be! 

oke.

hibakod converter szakadas. (p1722)

vissza is irja.. 

legyen biztos. 

olajszint jo..de bakelit csopog a nivon. 

nem erdekli.. o JO autot hozott be.. 

holnap kozelharc ON. 

--------------

tehetsz az ilyennek barmi olajat bele... a faszenes traktort is hazab@ssza.. 

=================================

 

Előzmény: Kisa (141074)
vezeték Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141076

Vitara ,mazda rf 2.td motorral. A főtengely végén van egy lemezdarab,ami egy jeladó előtt forog.

A jeladónak  mi a szerepe?Mi történik ha elgörbül?

(Szétszedéskor görbe volt,ki  lett egyengetve.Így ugye nem  akkor halad el a jeladó ellőtt,mint görbén.

Nem kellett volna?)

mica-r Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141075

Megvenni is kár volt szerintem, lehet abból jót is találáni kicsit többért :)

Előzmény: kormi07 (141073)
Kisa Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141074

Meggyőződésem, hogy ez szinte minden esetben az elodázott olajcseréknek és a nem megfelelő viszkozitású/teljesítményszintű olajnak köszönhető.

Ezért írtam régebben, hogy 5W-30-at javaslok, mert talán az nem fárad el 15-20Ekm alatt sem.

 

Előzmény: Quattroman (141071)
kormi07 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141073

penteken epp kerekcsapagyar csereltem elol... meg vizpumpat kene... mert folyik es van km 2mm jateka...

 

Máris kicserélted a csapágyat?Még csak néhány hónapja rossz:-P

Szerintem várd meg, amíg összeszakad a vízpumpa is, akkor megint elmondhatod, hogy szar a tdi, otthagyott az út szélén...

Műszaki ember létedre vazze...

Előzmény: no_holy_shit (141058)
Kisa Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141072

Van benne hibakód ? Váltáskor áll le, ez biztos ? 

Azonnal megáll, vagy köhög, erőtlenedik előtte ?

 

Előzmény: TraguAre (141064)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141071

az a fő baj hogy az olajáteresztők alatt eldugulnak a kifolyó furatok és fennmarad a sok olaj amit megehet

sok ilyennel találkozni manapság. múltkor egy Ignis, előtte egy Corsa motorral volt ugyanez...

Előzmény: tAB (141068)
Kisa Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141070

Valahol mégis levegősödik kicsit, akár a résolajcsöveken keresztül is...

Előzmény: Aleko Viva (141065)
Laminex78 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141069

Kayaba excel g lengéscsillapítókról mi a vélemény mostanában? Golf 4-be menne.

 

 

tAB Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141068

Ma tovább bontottam, csípte ez már mindenhol :)

 

Az olaj áteresztők is tömve koksszal...

Előzmény: cam aro (141049)
cam aro Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141067

csak tipp. 

 

haznyomas..

belulrol levegosodik.. 

?

Előzmény: Aleko Viva (141065)
cam aro Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141066

Indito teker."" 

 

nemi tampontot jelentene, hogy benzin es/vagy szikra nincs mikor nem indul. 

ez igy egy kicsit tul nagy erdo. 

Előzmény: TraguAre (141064)
Aleko Viva Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141065

Octavia 1.9 TDI 110Le  2003 alufedeles. 

 

A probléma az, hogy a napi első indítás nehézkes, egymás után indulnak el a hengerek, ez  kb 5 mp-ig tart.

Ha ekkor megállítom és újraindítom, pöccre indul, szinte egy negyed motorfordulatra.

Önindító felújítva, izzítás ok, kompresszió ok, vezérlés a helyén, akku ok. Levegősödés nem tapasztalható.

Van valami ötletetek esetleg? .

TraguAre Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141064

Opel Zafira A 1.8 125 Le 2003-bol (motorkod jelenleg nem ismert).

 

Sebessegvaltaskor leall es nem indul.

Ilyenkor a MIL gyorsan villog parat, majd egve marad.

Indito teker.

 

Par perc mulva pedig indul, mintha mise tortent volna.

A motorvezerlo be lett vizsgaltatva, allitolag rendben van.

A hiba ritkan fordul elo.

 

Otleteket es kapcsolasi rajzot koszonok.

 

U.i.: ezust.

mpx Creative Commons License 2015.03.09 0 0 141063

Köszi !

Előzmény: 409 (141040)
Kisa Creative Commons License 2015.03.08 0 0 141062

Mimtex szerintem vacak, a Textar sem ér már annyit, amennyivel drágább.

Nekem a Ferodo bevált, még a legolcsóbb minősége is. Olcsó és jó.

betg Creative Commons License 2015.03.08 0 0 141061

A tapasztalatok azt mutatják , hogy a gyártók játszanak a betétek összetételével , egyszer ami jó volt egyszercsak szar lesz, én franciákat csinálok /csigás hogy mindenki elégedett legyen/ ott nem vált be a textar túl kemény csak a bajom volt vele, pl TRW eddig jobban teljesít, kis autókba raktam mintex betétet elment vele , de nem bírja a vad fékezéseket, kb 30 féle betétet lehet kapni , ki mire esküszik.

Előzmény: no_holy_shit (141055)
FeZ_ Creative Commons License 2015.03.08 0 0 141060

Mert mit nem ?

 

(jó, kicsit költői túlzás volt a kérdésem, de azért....... :-)  )

 

Előzmény: Quattroman (141059)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.08 0 0 141059

textart már tiz éve kínában gyártják

Előzmény: no_holy_shit (141055)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!