Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2012.08.23 0 0 3344

Nincs. Hogy ütöd? Befogod satuba a tengelyt?

Előzmény: rugaferenc (3343)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.23 0 0 3343

Nem mén... :( biztos, hogy nincs egy zéger a tengelyen, csuklón belül?

Előzmény: Aquabat (3342)
Aquabat Creative Commons License 2012.08.21 0 0 3342

Egész a tövénél kell csépelni! Üssed Feri! Üssed! XD

Előzmény: rugaferenc (3341)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.20 0 0 3341

van egy gatyarossz féltengelyem.Ezen gyakorlatozok. Már szanaszét vertem, a szögmérő összes foka szerint végigpróbáltam, de moccanni, azt nem akar.

Előzmény: tcaoe (3340)
tcaoe Creative Commons License 2012.08.20 0 0 3340
Meg kell ütni, akkor átugrik rajta.
Előzmény: rugaferenc (3339)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.20 0 0 3339

Előzmény: rugaferenc (3338)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.20 0 0 3338

A 9-es Seger gyűrűtől nem jön ki a tengely. hogyan veszem ezt le? csukló nem mozdul :(

Előzmény: rugaferenc (3337)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.20 0 0 3337

A csapágynak kellene kijönnie a csészéből?

Előzmény: Aquabat (3336)
Aquabat Creative Commons License 2012.08.20 0 0 3336

Valamikor majd csak összehozzuk! :) Szeretnék már kívülről is látni az utcán menni egy GS-t vagy GSA-t! 

 

Aludornival vagy keményfával egy határozott ütés bevitelével le kell jönnie a csuklónak!  

Előzmény: Taksoft (3334)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.20 0 0 3335

Hogyanmimódon jön le a csuklóról a féltengely? Nem találom a biztosító gyűrűt. Tudom, hol van, mert van egy szétszerelt. De ezen nem találom, akárhová forgatom :(

Taksoft Creative Commons License 2012.08.16 0 0 3334

Kár, hogy nem tudtunk ott lenni, még lehet hogy én is a GSA-val mentem volna. Az indexrelé hibája miatt még elég kellemetlen vele menni, de még nem jutottam odáig, hogy kicseréljem. A belsőt már majdnem teljesen előkészítettem a cserére, remélem azzal megszűnik a penészszag is.

Most hogy már az enyém is megy, jó lenne egyszer összefutni néhányan valamelyik találkozón.

Előzmény: Aquabat (3333)
Aquabat Creative Commons License 2012.08.16 0 0 3333

Köszi srácok jóféle hozzászólásokat! :) Igazán jól esett! 

 

Cserébe egy kép az előző esti "kabala" szerelésről. Ami az ablaktörlőt érintette. A mosóból kijövet vettem észre, hogy nem működik. 

 

Ha nem csináltam volna meg tuti, hogy esett volna... :D :D :D

 

bxmpisti Creative Commons License 2012.08.15 0 0 3332

Ó az én kis habtestem így jó, ahogy van. Ellenben csúnya a sovány ember és agresszív, ahogy Laci barátom szokta volt mondani. ;-)

A szerb talira jön innen vki? Mi két bx-szel megyünk.

Előzmény: METYA (3331)
METYA Creative Commons License 2012.08.15 0 0 3331

Vazze, hogy nem láttam az autódat? Pedig gyönyörű.

Csakúgy mint Pisti Sportja ami körül térdig ért a nyáltenger, annyian nézték.

Már csak Pistit kell bejuttatni egy jó plasztikai sebészhez, hogy olyan szép legyen mint az autója.

:-))))

 

Előzmény: Aquabat (3328)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.15 0 0 3330

Valaki használ GSben belsős gumit? van 4 db. Erős indíttatásra odaadom. Én nem kívánom használni :)

bxmpisti Creative Commons License 2012.08.13 0 0 3329

Nem mellesleg a tali legerősebb "csajával" jöttél. :-)  (Én a sporttal virítottam.)

Előzmény: Aquabat (3328)
Aquabat Creative Commons License 2012.08.13 0 0 3328

Üdv!

 

Voltak kalandok, de végül sikerült eljutni a Vásárhelyi találkozóra. :) Ilyen "ruciban" képviseltettük magunkat!

 

GS&GSA Creative Commons License 2012.08.10 0 0 3326

Tudsz küldeni fotót a lökhárítóról, első vagy hátsó van, komplett az oldalsó részek is kellenének.

citroenln@gmail.com

rugaferenc Creative Commons License 2012.08.07 0 0 3325

Szia!

 

Nekem van egy nyomott króm, ha érdekel. Középen tolták vagy tolattak neki valaminek.Nem tudom, hogy javítható-e. 

Előzmény: GS&GSA (3320)
Taksoft Creative Commons License 2012.08.06 0 0 3324

Alul van egy gallég a munkahengeren, ahhoz képest tolja le a lengőkart Az ütközik fel a híd bilincs részébe. Emiatt nem jön ki felfelé. A munkahengeren lévő csonknak megvan a helye a híd bilincsében, hogy lefelé kijöjjön.

Nekem is letekerte a kis támasztólemezt, mikor megpróbáltam kitekerni. De a franciakulcsos megoldást még lehet, hogy kipróbálom, mielőtt flexelek.

Előzmény: Aquabat (3323)
Aquabat Creative Commons License 2012.08.06 0 0 3323

Én nekem úgy rémlik, hogy fölfelé ki kell jönnie. Leveszed a visszafolyó gumiharmónikát és go! Aztán satu meg egy jófajta olajszűrő leszedő. Én jártam úgy cserénél, hogy elfordult mert gyenge a gyári támasztó lemez. Kivettem a fémcsövet felülről és rászorítottam a csonkra egy franciakulcsot (mi mást) :) ami már nem tudott elfordulni és úgy vettem le a gömböt! 

 

A hátsó övek az enyémben is fixek voltak. Egy másikban viszont automata volt és az került bele. Apróság, de a komfort és biztonság érzetet nagyban javítja szerintem. 

Előzmény: Taksoft (3322)
Taksoft Creative Commons License 2012.08.06 0 0 3322

Persze, az ott már OK, de nem tudom kivenni a munkahengert a helyéről, ha rajta van a gömb. Vagy benéztem valamit?

Lefelé nem jön ki a gömb miatt, felfelé meg nem megy ki a váll miatt.

 

Azt terveztem, hogy szétflexelem a hídban azt a részt, ami tartja, és szétfeszítem, és felfelé emelem ki.

Még gondolkodtam csőfogón is, hogy azzam megfogom, de azom nincs, és az én gömbleszedőm kétkezes amúgy is, nincs egy harmadik fogni a csőfogót. Úgyhogy azokat úgy egyben veszem majd ki a terv szerint, és kint satuban tekerem szét.

Előzmény: rugaferenc (3321)
rugaferenc Creative Commons License 2012.08.06 0 0 3321

Munkahengert be tudod fogni satuba sérülés nélkül úgy, hogy lejöjjeenek a gömbök. nekem eddig engedtek :)

Előzmény: Taksoft (3319)
GS&GSA Creative Commons License 2012.08.05 0 0 3320

Citroen gs-hez keresek első és hátsó fémlökhárítót.

Taksoft Creative Commons License 2012.08.05 0 0 3319

Bontogatom a bontósat, és jó pár fura dologra lettem figyelmes.

 

Ott, ahol az indexrelé kattog, 3 relé is van. Kizárásos alapon az lesz az, amelyikre 42/84W van írva, de mi lehet a másik kettő? A másodikon: G.CARTIER TEMPORISATEUR 12V-Réf.02 258 Made in France felirat van. A lábai I, +, AF és egy föld. Fekete, a szokásos reléknél kicsit nagyobb kivitelű cucc, a fémszínű hengeres házú indexrelé felett volt a műszerfalban rögzítve.

A harmadik egy egész pici, hengeres alakú cucc, 3 lába van (+,-, L), A felirat SIDEA, LFM 12V-10W és 2L. Ez mondjuk szigszalaggal volt rögzítve, tehát valami utólagos csoda is lehet...

 

Az 1982-es GSA Specialban hátul automata övek vannak, az 1983-asban fixek. Más volt a kis csonkos első kipufogőcső is (mondjuk ez kipufogógáz.visszavezetéses model, lehet hogy annak van köze hozzá, akár még a relékhez is?).

 

Leszedtem az első-felső lengőkarokat is (sokra nem megyek velük már sajnos, fáradtak), de a gömböket nem lazítottam meg a gólyalábakon, most meg nem is lehet már, úgyhogy azokat majd csak flexszel fogom tudni kivágni.

Az alsó lengőkart is valószínűleg úgy fogom levenni, ha nem enged könnyen, 20eFt-os szilentre vigyázni kell (még ha nem is vadi új...).

A belsejét is rendesen bontom, a műszerfal nem volt szép, és sajnos el is volt öregedve, így néhány részletben jött ki. :-|

A kábelköteget is meg akarom menteni, jó lesz tartaléknak, de egyelőre nem sikerül még kifűznöm rendesen.

 

De kivettem a biztonsági öv csatlakozót is, mert az a barnában szétesett 8a vezetőoldali), nem lehet beledugni a csatot. :-)

bxmpisti Creative Commons License 2012.07.29 0 0 3318

Ja, akkor azért bringáztak annyian arra. Regeltem én oda, rájöttem, hogy mit és hogyan, de minde áron jövő hétvégén mentem volna... :-)))

Előzmény: GSdriver (3317)
GSdriver Creative Commons License 2012.07.29 0 0 3317

Igazán csak késő este ugrotunk át egy rövid csevegésre. Utána mentünk is vissza MIndszentre, ahol most rendeztük - mármint a Csongrád megyei Természetbarát Szövetség)  a 42. Országos és Nemzetközi Túrakerékpáros Találkozót. Mivel jómagam voltam a a főrendezőnek kikiáltott "balek" ezért jobbára ott kellett lennem. Szombatra ráadásul még egy túravezetés is jutott ... Jó a rosszban, hogy azon legalább több kalandtúrással is találkozhattam, a hasonló útvonalvezetés miatt. ;)

 

A jugó talira visszatérve: Ha a BX szülinapi összeröffenésre gondolsz, akkor pár hete (vagy picit régebben) varrtam be róla egy linket a BX fórumba itt a Zindexen és a BX honlapon is. Ha amúgy regelsz a CFS honlapon és küldesz egy akármilyen postot a beiratkozási ttopicba, akkor onnan kezdve már látsz mindent a fórumban. A "Susreti" menüpont rejti a találkozókat. Aztán guglibá' meg fordít. A szerb-angol/német célravezetőbb mint a magarra ferdítés. Végső esetben keress rá fórumtagok közt a "jani" nicknevű júzerre, és írj neki egy personal message-et. Biztos segít fordítani.

Előzmény: bxmpisti (3316)
bxmpisti Creative Commons License 2012.07.29 0 0 3316

Elbaltáztam a dátumot; augusztus utolsó hétvégéjén lesz. Tegnap nem nagyon vegyültél. ;-)

Előzmény: GSdriver (3315)
GSdriver Creative Commons License 2012.07.29 0 0 3315

A CFS fórumban nem látok ezen a dátumon talit 2012-ben. :( Mit ír a meghívó bővebben?

Előzmény: bxmpisti (3310)
bxmpisti Creative Commons License 2012.07.26 0 0 3314

:-)

Előzmény: Taksoft (3313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!