Keresés

Részletes keresés

Fulesman Creative Commons License 2016.07.25 0 0 27689

Szia.

Dobkasza. 150.000.- - 170.000.- között lehet kapni,

jarókerék hajtás, kihajtás, dobkasza rész, azaz minden :)

Rá kell akasztani a honda motort és vagni.

A saraboló kerék maximum szerintem 5-10-20 centit tud rendesen 

vagni, de azt is csak akkor ha lelassítod a fordulatát "felezed" .

Előzmény: freelancer25 (27686)
studiod1 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 27688

A saraboló munkáját jelentősen befolyásolja a kések csavarása és szöge ha jól emlékszem ali kis írt erről régebben

Előzmény: Fulesman (27685)
studiod1 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 27687

Először kasza-letakarítás.

Előzmény: freelancer25 (27686)
freelancer25 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 27686

Sűrű 50-80 cm-es fűvel tud valamit kezdeni a saraboló, vagy felejtsem el és inkább kaszáljam le?

Művelt területről lenne szó, csak az esős időszak után megnőtt hirtelen (paréj, mezei aszat, egyéb gyomok)

Előzmény: Fulesman (27685)
Fulesman Creative Commons License 2016.07.25 0 0 27685

Szia

 

Sarabolásra a sarabolo adapter alkalmas, jobbos balos kiveitel, 

De lassítsd le, mert minnél gyorsabban forog, annál gyorsabban halad, de nem vág.

Itt tanultam a tapasztalt szakiktól.

Előzmény: freelancer25 (27684)
freelancer25 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 27684

Elfelejtettem egy másik dolgot:

 

Saraboló fű vágásra alkalmas? Amennyiben igen milyen magas füvet visz el?

Még sosem használtam, illetve jelenleg nincs ilyen kiegészítőm.

(MPM 10-re vagy Szentkirályi KF-850 exrára menne)

 

freelancer25 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 27683

Sziasztok!

 

Szentkirály KF-850 Extra gépre milyen kapakés illik? Egy csavarral van rögzítve a kés a tengelyre ennél a gépnél. Egy RK-02-ről vettem le formára hasonló külső kapasort (csak balos kések), de az valamivel rövidebb, illetve nagyobb a tengelynél kivágott körcikk része és a rögzítő csavar átmérője is nagyobb, mint ami eredetileg a KF-Exrán volt. Az interneten nem találtam kifejezetten erre a típusra való verziót! Aki tud a gépre illő kést kérem jelezze.

 

 

Ezt a katalógust találtam még, de kifejezetten erre a típusra nem láttam benne kést:

http://www.kertigepalkatresz.hu/images/stories/kapakes1w.jpg

http://www.kertigepalkatresz.hu/images/stories/kapakes2w.jpg

studiod1 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 27682

A kf04 közdarab(dragon) bilincses része 180mm átmérő. Az ár új/2

Előzmény: Lecso 307 (27668)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.07.23 0 0 27681

Szia!

Ha jól megfigyeled a függőleges tengelyt,van rajta bemarás,ami felfelé viszi az olajat.

Előzmény: munahera (27679)
ali kis Creative Commons License 2016.07.23 0 0 27680

Üdv!

Igen. Jól értelmezed.

Három hajtóművem van. Egyikben sincs lemez rugótányér, csak a harmadik képen látható vállas rugótányér. Ugyanilyen gyalázatos nyers felülettel. Lényeg, hogy a felső csapágy zárt legyen a felső oldalon. Az alul nyitott csapágy kenését a hajtóműházban lévő olajpára (olajköd) fogja biztosítani.

Először a felső csigatengelyt raknám össze. Itt a lényeg, hogy hosszirányú kottyanása ne legyen. Ha van, hézagoló alátéttel kell bejátszani úgy, hogy ne szoruljon. Kézzel könnyen forgatható legyen.

Utána a bronzkerekes tengelyt, mindkét oldalon levett csapágyfedéllel lehet vissza rakni.

Előzmény: munahera (27679)
munahera Creative Commons License 2016.07.23 0 0 27679

Üdvözlöm ALI KIS!

Nyugalom és türelem van bőven, majd ősszel lesz használva addig elkészül a motor is. Szeretném megköszönni tanácsodat és a sorrendet úgy ahogy írtad betartom. De a hiányzó lemez rugótányért még be kell szereznem(ez jön a csapágyra jobban mondva a zégergyürüre és  a rugó másik felére a magasitott rugotányer meg a többi. Jól értelmezem?

Előzmény: ali kis (27676)
munahera Creative Commons License 2016.07.23 0 0 27678

Szia Pisti!

Köszönöm a tanácsokat de van benne egy amit nem értek. A függőleges tengelyen a felső csapágy 6005Z mind a két felén zárt ahogy a képen látszik. miért kell kiszedni egyik felén a zárt részt (védőborolatot)? Alulról nem tud kenést kapni a burkolat miatt? A viszintes tengelyen nyitott csapágyak vannak és egyáltalán nem kotyognak, úgyhogy maradnak a helyükön. 

Előzmény: Dutrás-pisti (27675)
munahera Creative Commons License 2016.07.23 0 0 27677

Üdv.

Nem is annyira a hajtóműért vagyok mérges, egy teljes takarítás és felújítás sosem árt, hogy egy ideig ne keljen bütykölni, összeségében az alkatrész 1600ft + az olajba került. A motorért dühöngök mivel átvételkor elfogadtam az úriember szavát hogy keveset használt motor csak két évet állt és ki kell takarítani. De nem igy van. Kivülről szép vagyok de bejülről rothadt. De ez a téma a motorokhoz tartozik, lehet ott leirom ha gondolod mivel szét kell szedjem teljesen.

szia

Előzmény: Lecso 307 (27672)
ali kis Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27676

Nyugalom, ez egy nagyon szép KF 04 hajtómű.

1. Nincs szükség semmiféle egyéb rugóra.

2. Valóban 2 rugóméret létezik. Az én rugóm is ferde. Attól függetlenül szépen felnyomja a kuplungot a helyére. A hosszabb rugóra akkor van szükség, ha terhelés alatt megcsúszik (nyikorog) a kuplung.

3. Hagyni kell a rajzot a fenébe! Az összeszerelési sorrend adja magát. A középső kép alsó sora balról:

- Kuplung kar

- Kuplung villa. Együtt össze rakva csavarbiztosítással.

- Kis zéger. Ez kerül a tengely végére majd, ha fent lesz a kuplung alsó.

- Rugó tányér. A csapágyra kell tenni összerakáskor.

- Rugó

- Kuplung alsó. A kis zéger fogja majd biztosítani.

4. Nincs tűréshatás. Volt, hogy összeraktunk, élesre kopott bronzkeret ( a tulaj kérésére). Komoly vállas bemaródással. Ilyenkor meg lehet fordítani a bronz kereket.

5. Igen, el lehet távolítani. Van még bőven húsa a fogaknak.

A hajtóműbe C 80 - 90 tip. hajtómű olaj jó.

Nyugalom! Nincs semmi vész. Reméljük szépen fog futni.

Előzmény: munahera (27669)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27675

Szia munahera!

Cseréld ki a csapágyakat újra,porvédő szimeringet is!

Elvileg az alsó meghajtó tengelynek nincs jobb vagy bal része,szerintem fordítva is be teheted.

A függőleges csiga tengelyen lévő csapágyak porvédőjét csak egyik oldalt vedd ki!Vízszintes tengelynél a külső porvédőt hagyd a csapágyon.Belülről az olaj kenni.Hajtómű olajat önts bele a beöntő nyílásig!Legyen a hajtómű függőleges amikor beöntöd az olajat.

Mikor össze rakod szárazon,kézzel forgasd meg hogy nem-e szorul!Felül tekerve,mert alul nem tudom kézzel mozgatni.Talán tudtam segíteni.

Előzmény: munahera (27674)
munahera Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27674

munahera Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27673

Még lenne egy kérdésem. Honnan tudom felismerni hogy a csigakerekem indián vagy osztott tipusú, mivel fogszáma, átmérője és tengelyvastagság mindkettőnél ugyanaz, de nem mindegy milyen csigatengelyhez párosul. Az én csigatengelyem indián tipusú paraméterei szerint. Probáltam azonosítani(párositani) az agrooroszi weblapján található képek meg adatok szerint, de a csigakereknél megakadtam. Lehetséges, hogy a fogak dőlésszöge meg mélysége külömbözik a két csigakerék között?

A csigakereket berakhatom megforditva is? (vagyis szemből nézve elfordítom 180 fokkal) mivel észrevétem szerint a fogak mind a két oldala kopott a feltett képek szerint, tudomásom szerint a KF 04-nek nincs hátramenete.

Lecso 307 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27672

Üdv!

 

Amennyire látom a képeken valóban nem sokat mehetett ez a gép.

Bár lehet tévedek.

 

Előzmény: munahera (27671)
munahera Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27671

studiod1 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27670

3) a gépkönyvi rajzból kettő van a gépkönyvben és nem tudom melyik után igazodjak. Amelyik neked van az egyik rajz sima kf04 a másik a midi, a rugótányér szükséges különben a rugó "darál" (nem forog együtt a tengejel akadálytalanul) ,bordák közötti holtjáték nem gond

Előzmény: munahera (27669)
munahera Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27669

Tisztelt Fórumozók!

Nemrég vásároltam egy KF 04 régi típusú kapagépet a jófogásról Tecumseh Spectra 50 motorral. A mese hosszú de a lényeg az, hogy sohasem bízzál meg gazdag emberben, mert sokkal pénzéhesebb mint a szegény ember. Én bedőltem a keveset hasznát árunak.  A kérésem az lenne, hogy felteszek egy pár képet a szétszedett hajtóműről és a kedves tapasztalt hozzáértőktől kérek szakvéleményt a következőkről:

1) a kiemelővilla és a villakarnál a gépkönyvi rajz szerint két rugó van. Nálam egy sincs. A 145-ős számú található vaszkoshop.hu webáruházban de a 119-es  számú csak MTD-re. Kötelező berakni őket?

2) a kuplung rugó nálam csak 38mm hosszú és ferde a többi méret egyezik, míg az eredeti 48mm hosszú. Kell cserélni?

3) a gépkönyvi rajzból kettő van a gépkönyvben és nem tudom melyik után igazodjak. Nálam hiányzik a rugótányér és ezért a rugó a 148-as számú csapágyon fekszik. Kérnék tőletek ezen rész összeszerelési sorrendjét ha lehetséges és a hiányzó alkatrész megnevezését

4) a 147-es számú alsó tengelykapcsoló bordás része és a 8-as számú csigatengely bordás része között elég nagy a holtjáték kb. 0,3-0,5mm. Mennyi lenne a tűréshatár és beleférek-e.

5) a csigakerék fogak szélein látszik elkenődött anyag vagyis sorja. Nem tudom ha látszik a képeken. Ezeket csiszoljam le szerelés előtt és mennyi lenne a fog vastagsága? Benne vagyok a tűrésben?

Szétszedés elött egy másik motorral próbáltam ki, mivel a Spectrahoz még nem jöttek meg a kért alkatrészek, és olyan hangja volt a kapagépháznak mintha kukoricát darálnék. Ezért döntöttem a teljes szétbontásról és igy akadtam rá a két rossz csapágyra. Remélem hogy a csúnya hang el fog tűnni összeszerelés után.

Szívesen elfogadok bármilyen tippet és szerelési tanácsot.

Milyen olaj ajánlott a hajtóműbe?

Tisztelettel

 Jelenleg nem tudok képet feltenni, eltünt a kép feltöltése ablakocska. Várom a moderátor válaszát

 

Lecso 307 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27668

Köszönök szépen mindent!

 

Vasöntvény a hajtás. Egy régi csk-03 gépé volt.

Ha átmérő megfelelő lenne a közdarabra vevő lennék......

studiod1 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27667

Igen a régi kf04 vasöntvényre hasonlít,látszik a kiemelő villa helye s a bilincses felfogatás miatti biztosító csap helye is,majd ma megmérem a kf motortartó közdarab bilincs felőli végét(pluszban van).

Előzmény: Lecso 307 (27659)
Fulesman Creative Commons License 2016.07.22 0 0 27666

Szia.

Alu vagy acél öntvény, bar csak a csapágy ház borító

fedél felfogatasat látom fesrék nelkül, es nekem vas

öntvénynek látszik, akkor pedig robi52. Bár lehet tévedek.

Előzmény: Lecso 307 (27659)
Lecso 307 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 27665

Köszönöm szépen!

Megnézem.

 

kf-04 -esnek amúgy mennyi a felső tányér átmérője? (vagy a bilincs átmérő)

Előzmény: ps2jani (27664)
ps2jani Creative Commons License 2016.07.21 0 0 27664

A tiéden ez lesz a szivató.

Előzmény: Lecso 307 (27663)
Lecso 307 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 27663

Előzmény: Lecso 307 (27662)
Lecso 307 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 27662

Az enyém ez a típus. 

Előzmény: ps2jani (27661)
ps2jani Creative Commons License 2016.07.20 0 0 27661

Erre a karra gondoltam.

Előzmény: ps2jani (27660)
ps2jani Creative Commons License 2016.07.20 0 0 27660

Üdv! Próbáld meg csak azt a kart az ujjaddal megnyomni amit teljes gázadásnál a mechanika mozgat,hogy a szivató ráforduljon. Alapjárati gáz állásnál is elfog indulni.

Előzmény: Lecso 307 (27656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!