A topik SV-vel és környékével foglalkozik :-)
A környékébe bele tartoznak az 5-ös, 6-os, 20-as, 29-es, 30a, 30-as, 44-es, 45-ös vonalak, valamint a környező iparvágányok stb...(Igaz van amelyiknek már van topikja!)
Ilyenkor holmi elkefélt-semmire se jó sóhivatal, ami balfékewk gyülekezete ( NHK ) v. mi, meg a másik a VBO-nak csúfolt bolhacirkusz ilyenkor hol van ? Csak az államiakat merik baszogatni-kötözködni velük......
Azért arra kíváncsi lennék,hogy ezek a magánvasutas mv-k az ÁVU,ill. az iparvágány végrehajtási utasításból holkaptak oktatást ill.vizsgáztak úgy,mint ahogy ez nekünk előírás.
Milyen magánvasutas gép volt tegnap (07.28.) este a fehérvári Logisztikai Központnál?Valami Dácsia-féleség volt,de többet nem tudtam róla megállapítani...
Jaaa.... A nálam lévő forg. technológia szerint Knyéken vonatkereszt, előzés, stb. nincs... Bár lehet, h le vagyok maradva, nem mindíg jut el a legfrissebb hozzánk.
Ifjuság, bohóság! Mindig csak a rohanás:-) Remélem 20-25 év múlva vissza tudunk térni a sebességre, kíváncsi lennék, hogy ugyanúgy fog legatyásodni a vonal, mint az előző átépítés után!? Kezdtük 49 perces gyorsvonatokkal, és visszafejlődtünk 1 óra 10 percre:-( A jobb időkben ez személyvonatos menetidő volt 100 km/h-s ingával:-(
Összegezve: ha 20 év múlva is lesz stebil 120 km/h, én már elégedett lennék!
Végponton a régi váltók még megvannak, kezdőponton pedig a terelési ívben vannak a váltók.
Csak elég lassan megy a dolog. Ma reggel pl. vagy két-három percet álltunk (950) még a bejáraton a szembejövő vonat (18502) elhaladása után, mire engedték a 4517-es előzést! A 8722 meg a páros bejáraton várakozott!