Vélhetően emiatt volt sokáig velünk a HGR-751 (ugyanazon sofőrok, ugyanazon forda majdnem 20 évig). A 751 csak 1x kapott teljes felújítást ezidő alatt. Illetve emiatt távozott olyan hamar (2010-2011 környékén) a HCC-348, amit mindenki elfelejtett. (Például HBWeben nincs a listában sem, hogy létezett volna)
(Kicsit meglep, hogy egy több mint 20 éves busz még teljes felújítást kap, de a jelenlegi helyzetben sajnos még erre is szükség van. Gondolom van olyan állapotban, hogy érdemes még rendbe rakni. Ebben lehet hogy szerepet játszhat az is, hogy 20 évig ugyanazon a fordán, ugyanazok a sofőrök(?) hajtották. Ha gondos kezekben volt, nem hagyták lepukkanni a járgányt.)
Passz. Ezt nem tudom, de elv. április végén forgalomba áll a 47 csuklós Credo. Lehet vált pár helyköziben lévő, de amolyan helyiben is jól elmozgatható cuccot, ami aztán itt talál helyet.
Igen, lehet mert Salgótarján is most vette át a maga 'újabb adagját és az volt a terv, hogy oda menjenek, vagy azokba a térségekbe a kék MAN-ek, ahová tavaly is nagyrészt mentek. És Tarján , Csaba is már rendelkezik ilyennel.
Remélem most lesz annyi ész a cégnél, hogy az érkező "új" MAN-ok helyett cserében a 2 KPN-t küldik el (akár Ózdra, vagy Szolnokra) 2 KZR merga helyett, így egy típussal kevesebbet kellene "gondozni" Csabán, amiből ráadásul csak ez a 2 példány található a megyében.