Üdv az Uraknak! A probléma meg oldódott. A szívó cső volt kirepedve és ott fars levegőt kapott a gép. Eltömítettem és lásd már nem is ugrál. Köszi az infot hogy sok cuccod van de én mit érek vele ha azt mondod el nem adod? :D De a Janónak van szinte minden és Ő már küldi nekem ha minden igaz. :P :)
Szerintem nagyon jó autók. Én nem is szeretném eladni, ha valamikor veszek másikat, akkor is inkább elteszem az utókornak, minthogy eladjam fillérekért valami hozzá nem értőnek, aki csak leamortizálja 2 év alatt. Azért a 2.5-ös sem lehet olyan rossz, csak az kevésbé takarékos, meg van benne egy-két fura megoldás. Kár, hogy abból nem csináltak i.d-set! :(
Közelről annyira nem szép az autó, sok kisebb horpadás van rajta, meg a tetején nem sok lakk van, jobb hátsó ív cserélve volt, meg a hátulja is kicsit törve volt, úgyhogy az idén át fogom fújni az egészet, akkor lesz igazán szép! :)
Ha esetleg valakinek vannak olyan patentjei, amik a küszöbspoilereket tartják gyárilag, az érdekelne, mert szereztem ilyen spoilereket, de csak 1-2 db patentom van hozzá.
Valami jó állapotú változó geometriás turbót keresnék még hozzá. A mostani turbóm hibátlan, de az sima, szóval nem sürgős a dolog. Esetleg nem tudjátok, hogy milyen VTG-s turbó jó még ezekre a gyárin kívül?
Úgy érted, hogy ha lépésben mész, és teljesen fel van engedve a kuplung, akkor rángat? Vagy pedig úgy érted, hogy csúsztatod a kuplungot, és kis gázt adsz, akkor rángat? Mert ha az utóbbi, akkor a kuplungod szar.
Nekem is van kilincsem, Egerben vagyok. Meg vannak még cuccaim korlátozott mennyiségben, mert sokmindent elraktam magamnak tartaléknak, és senkinek oda nem adom:) 30/543-6193
Üdvözletem az uraknak! Én most vetten félpénzért egy Cromát tokaji vagyok. (ezt a miskolci kollégáknak írom). Érdeklődnék nincs-e valakinek egy bal hátsó külső kilincse elfekvőben? A másik kérdésem az volna hogy a kocsi első sebességben lépésben haladáskor ugrál (mint a bakkecske) de durván ám, majd kiesek belőle. Amikor nagyobb gázt adok tehát a motorfordulatot megemelem 1500 felé akkor abba hagyja. Tehát lassan lépésben nem tudok vele menni, csak ha csúsztatom a kuplungot. Van valakinek valami tippje? Arról is érdeklődnék kinek mennyit fogyaszt a kocsi, mert Pestről hazafele 130es átlaggal 30 litert evett 280 km-n. Kétezres benzinesről beszélünk. Előre is köszi!
Esetleg vkinek nincs szerelési útmutatója Cromához??? Lehet nyomtatott vagy elektronikus formában is. Vagy esetleg mondjatok egy progit amit le tudok tölteni a netről. Köszi.
Miskolci vagyok. De nem biztos, hogy eladó, hétvégén megszépítem, majd viszem a szerelőhöz, felkészíti vizsgára. Persze csak ha olcsón megúszható a dolog, mert ha sokat kell rákölteni, akkor inkább veszek ismerőstöl kocsit, amire tudom hogy nem kell költeni.
Ha esetleg úgy döntök, hogy nem állítom forgalomba, akkor mennyiért lehet megszabadulni tőle??? Patent állapot, sehol egy rozsda, horpadás, jó motor, szép belső tér... :)
1 példa:az én Temprámban 510000 km. van és még a vezérlésen és a vízpumpán kívül a motorján mást nem cseréltem!!
A Cromákon is van mit csinálni mint minden autón de nem több nem kevesebb mint pl. egy Golfon!Aki mást mond az hazudik!Ha hozzáértővel javíttatod a kötelezőket akkor egy nagyon hálás és KÉNYELMES,megbízható autót kapsz cserébe...
És megbízható autó??? Mert ugye mindig mondják, hogy olasz és francia autót soha! :) Igaz volt egy 206os peugeotom, szerettem, de tényleg szar volt, minden hónapban a szerelőnél volt... Azót csak japán vagy német autót veszek! Olasz autóban még nem is ültem :( Azért kérdezem, mert ingyen van a kocsi, ma megnéztem és még tetszett is :) És ha ingyen van egy ekkora kocsim, akkor miért ne használnám!!! :) Viszont ha nem megbízható, akkor veszek egy golfot... :)
ÚJ vagyok, leendő Croma tulaj! :) Apósom nekem adta régi 87-es Cromáját! Kellett nekem egy munkába járós verda. Az autó kb 2,5 éve áll fűtött garázsban. Apósom azt mondja mikor lerakta és kivette forgalomból tipp-topp volt a verda. Frissen akkor rakatott bele egy 2,5 turbo dizel mocit, sehol egy horpadás, roszda, belseje hibátlan!!!! Vmelyik nap kitolom a helyéről lemosom, kipucolom szépen. Kérdésem, hogy ha rakok bele új akksit beindithatom -e??? Nincs esetleg elérve a vezérműszíj, beállva a dugattyú, futóműnek nem tesz -e rosszat a sok állás, stb stb stb..???? Utoljára kb 2 éve volt beindítva, akkor pöccre indult, nem füstölt, szépen járt! Újra forgalomba akarjuk helyezni, mennyibe kerül kb mostanság, és milyen menete van???
Bocsi a sok kérdésért, de ha reménytelen a helyzet a kocsival, akkor veszek egy 1es Golfot rohangálni! :) :)