Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tamerlan Creative Commons License 2005.02.17 0 0 147

Én is suzuki gyűlölő voltam.Voltam:)))))))

Tényleg naggggggyon király!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: benőke (142)
wisdom Creative Commons License 2005.02.17 0 0 146
Ez önmagában nem baj, kérdés, hogy a km számlálót kiakasztja-e közben...
Előzmény: cryon (145)
cryon Creative Commons License 2005.02.17 0 0 145
A Yarisnál nagyobb. És jobban is néz ki. :-) Egyébként könnyen mehetett 160-fölött, 185 a vége a gyár szerint. Gondolom egy szalonvezetô lehetett. Nálunk a gyôri szalonvezetô is mondta, hogy majd a bemutatóautó swifttel fog hazajárni Zalaegerszegre, azt majd jól bejáratja. Aztán meg jól eladják pár százassal olcsóbban. És lesz olyan hülye, aki megveszi...
Előzmény: farriss (144)
farriss Creative Commons License 2005.02.17 0 0 144
Tegnap mentünk a Bakonyba egy Volvoval. Mivel kevesen voltak a sztrásdán, és száraz volt, 150-nel mentünk. Egyszer csak elment mellettünk egy új ezüstmetál 5 ajtós swift. jkk-xxx renszámmal. Ahhoz képest, hogy új volt, nem sajnálta a gazdája, szerintem 160 felett nyomta....Olyan mint egy Yaris...
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.15 0 0 143
Motor alatt ugye nem motorkerékpárt értesz? :-)
Előzmény: benőke (142)
benőke Creative Commons License 2005.02.15 0 0 142

Csumi!

 

Eddig rühelltem a suzuki minden autóját-motorját, de ez az új swift naggggyon király!

elzé Creative Commons License 2005.02.15 0 0 141

Sziasztok!

Én csak annyit tennék hozzá, hogy nem vagyok egy Suzuki fan, sőt......, de ez az új swift....., na ez már valami.

DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.15 0 0 140

Üdv!

 

Én is kértem árajánlatot egy 1.3-as GS-re. Ez a gyárilag legjobban fölszerelt, alufelnis, légkondis, és a többis verzsön. Az ára üzembehelyezési díjjal, mndennel együtt 3.046.000 Ft. 20% befizetésével, vagyis 610.000 forinttal a havai törlesztés 38.159 Ft./72hónap. Nem túl drága a hitel, mert az autó árának 110 százalékára jön ki a végösszeg.

wisdom Creative Commons License 2005.02.15 0 0 139

10 évre ne vegyetek fel hitelt szerintem. Ezek általában olyanok, hogy előbb a kamatot törlesztitek, és csak később a tőkét. Amúgy meg az Ignis példájából kiindulva másfél év múlva bőven két milla latt lesz az ára. Továbbá ezek CHF alapú hitelek és most erős a forint, tehát a törlesztők nőnek.

 

cryon Creative Commons License 2005.02.15 0 0 138
10 éves futamidôre Gyôrben 5% kezdôrészletet kérnek, az általam választott "konfig"-nál ez 135k HUF. Meg kell még ötvenvalahány ezer Ft az átíratáshoz stb. + a biztosítások részarányosan (negyedévbôl hátralévô idôre). A klímás 1.3-as Swiftre a Casco kb. 8.000 Ft/hó (nemtudom ez mit takar).
Előzmény: giardinetta (134)
wisdom Creative Commons License 2005.02.15 0 0 137

Gyanús... Végignéztem a Suzu honlapot, a Wagon R+ és az Ignis 1.3-asa VVT, a Lianáé és a Jimny-é nem, a Lianáé DOHC, pedig mind M13A típusjelű motor...

Gondolom motorvezérlő szabályozással beéllítható ugyanolyan teljesítmény, tehát nem hiszem hogy érezni lehet a különbséget majd. Nekem Ignis 1.3van, ott annyit érezni a VVT-ből, hogy 4000 felett kinyit és még jön power, de anélkül is van elég.

 

 

PTRgilicz Creative Commons License 2005.02.15 0 0 136

tegyük fel, hogy igazad van...

 

DE!

 

Az Ignis 1.3 az ugye VVT...!?

 

Ignis ugye egy olcsóbb autó.. mi értelme az európai piacra is szánt tuti kis gépbe korszerűtlenebb motort rakni, mint a nála egyszerűbb Ignis-be?

Mi értelme két különböző motort gyártani amikor köztudottan olcsóbb egyfajta cuccból végtelen sokat termelni...

 

Szóval csak annyit, hogy én szeretném, remélem, hogy VVT az 1.3 is!

Érzésem szerint az!

 

De mindjá bemegyek egy szalonba és lekapom a szelepfedelet... :-)))

Előzmény: tamerlan (135)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.15 0 0 135

Az e1.3-as nem vvt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

....csak az 1.5-ös.

Előzmény: cryon (128)
giardinetta Creative Commons License 2005.02.15 0 0 134

cryon

 

erről a 0%-os hitelről tudsz valamit mondani? ez csak ott a Győri kereskedésben áll, vagy lessz máshol is? Mert a havi 33 "bérleti" díj nekünk nagyon bejönne :-)

 

 

Előzmény: cryon (119)
cryon Creative Commons License 2005.02.15 0 0 133
Én is "pórnép" vagyok, és már tesztvezettem :)
Előzmény: ARPI01 (130)
cryon Creative Commons License 2005.02.15 0 0 132
Kereskedő (szalon vezetője) állította, hogy 1800-at juttatnak a magyar piacra havonta, de ha külföldre több kell, akkor azt is a magyar piac elől fogják "elvenni" nem pedig többet gyártanak. De lehet, hogy csak a hülye marketingdumát nyomta, hogy megijesszen, hogy lemaradok és minél előbb foglalózzam le.
Előzmény: ARPI01 (130)
GGerg Creative Commons License 2005.02.14 0 0 131

Már Baján is van. Tényleg nem merev tengely az és tényleg VVT a motor. Tuti nem lesz érezhető különbség a két motor között, hülyeség az 1.5.

 

Gergő

ARPI01 Creative Commons License 2005.02.14 0 0 130

Szerintem azért pár hónap múlva már többet szórnak szét az országban havi 1800-nál, kb 80 ezres évi mennyiségnél a havi 7000 darabból biztos, h jut 3000 a belföldi piacra. Meg ha tényleg olyan jó, akkor az Ignis rovására is gyárthatják.

Arról tudtok, hogy a pórnép mikor ismerheti meg?

Előzmény: cryon (119)
PTRgilicz Creative Commons License 2005.02.14 0 0 129
érdekes módon valami miatt nem írják ki a prospektuson, hogy VVT pedig szerintem tuti, hogy AZ! (közel) ugyanaz a moci, mint az Ignis-ben! Amúgy a hátsó felfüggesztés nem merevtengely! Az az Ignis-ben van. Ami a Swiften van azt hosszanti csatolt hídnak nevezik. Ez a megoldás nagyságrendekkel jobb, mint a merevtengely! Sajnos azért nem olyan tuti, mint egy független többlengőkaros futómű de legalább annyi előnye van, hogy nem lehet állítani -> tehát kialakításánál fogva a sz.r utakon nem is tud elállítódni! Ma én is láttam egy kamiont tele Swift-el, valamint Budán láttam egy kék GS-t egy parkolóban. Nagyon király gép! Nyomtáv brutálisan széles! Az egész autó olyan masszív benyomást keltett! 15-ös aluk voltak rajta de szinte elvesztek alatta! Már a képeketátva is beleszerettem, így élőnem méginkább.. a próbaút után meg.. nem is tudom mi lesz! :-)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 128
A kereskedő szerint nem.
Erre enged következtetni az összes eddigi (hivatralos) brossúra, meg állítólag az 1.3-as oldalán nincs rajta a VVT jel, az 1.5-ösön meg rajta van.
De ne legyen igazam!
Előzmény: wisdom (127)
wisdom Creative Commons License 2005.02.14 0 0 127
Vagy nem? Az M13A nem u.a. mint az Ignisben? Ott pedig VVT.
Előzmény: wisdom (126)
wisdom Creative Commons License 2005.02.14 0 0 126
Csak anyit, hogy az 1.3 is VVT
Előzmény: cryon (119)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.14 0 0 125

A kluboldalatokra mentem fel az király.!!!

Ez milyen index fórum amit írtál? Mi a neve????

Előzmény: cryon (123)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 124
itt:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9048025
Előzmény: cryon (123)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 123
Olvass bele kicsit a fórumunkba, és döntsd el magadnak :)
Előzmény: tamerlan (122)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.14 0 0 122

A Toyotasportautó klubban mindenki ilyen fasza gyerek mint te vagy?!:))

Javasolni fogom az ignisklubnak,hogy csináljunk közös összejöveteleket.

 

 

Rízsrakéták Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!

Előzmény: cryon (121)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 121
Én Győrben, a Genberál Autócenrtumban. Állítólag a napokban szinte mindenhova érkezik tesztpéldány.
Előzmény: tamerlan (120)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.14 0 0 120
Hol lehet tesztvezetni???Te hol voltál???
Előzmény: cryon (119)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 119
Hi!

Ma tesztvezettem egy 1.5-ös GS-es feketét (manuálist).
Elég jó tapasztalatim vannak, még így ötvenvalahány km-rel is elég jól húz (mi lesz ha bejáratták...) Az ignisnél kb 50-100 Kg-al nehezebb, 7cm-rel szélesebb a tengelytávja, és 10-el alacsonyabb a kasztni (a régi swiftnél 200kg-al nehezebb, úgyhogy valami anyagminőség javulás mindenképpen történt).
Nagyon gokartos feeling a vezetni, hogy a kocsi sarkaiban vannak a kerekek. Meglepődtem, hogy relatíve milyen messze van tőlem a szélvédő alja, érzésre kb kétszer messzebb, mint a Celicámban. Belülről éppen ezért nagyon tágasnak tűnik, nagyon kézreáll minden bár a kartámasz/könyöklő azért hiányzik belőle, de állítólag később lesz az is. Az anyagminőségek nekem bejöttek, ezért az árért tökéletes kompromisszum. Mondjuk egy bőrözött kormányt bevállalhattak volna (talán a leendő sportváltozatban fog "debütálni"). A középső kombinált kijelző valóban nem fed.komp., csak külső hőmérő, digitális vekker, és a pill. fogyimérő van rajta, de az egyszerre. Teccett, hogy egy kapcsolóval lehetett állítani a fényerejét (a rádióét is viszi) hogy este ne verje ki az ember szemét, viszont nappal is lehessen látni szembefényben is.
Roppant pontos rövid úton kapcsoló váltója van, és szinte észre se lehet venni, hogy jár a motor (igaz 4000-nél nem pörgettem feljebb) én a gyorsulást nem éreztem (a Celicám 150 paci a miheztartás végett), bár a műszer szerint elég gyorsan kúszott fel a mutató 110-re, de nem éreztem benne a sebességet sem (nem úgy, mint az elődjében). Magam mögé ülve (176 cm vagyok) kényelmesen elfértem (nem zárt lábakkal) de azért hárman már vicces lenne hátul elférni. Talán három 12 év körüli gyerek még ok. Az oldalsó tükrök hatalmasak (teherautó megirigyelné) viszont hátratekintve a hátsó ablak elég szűkös, főleg ha még ülnek is hátul. Az pozitív, hogy a hátsó fejtámlákat egy (ujj)mozdulattal le lehet ereszteni. A vezető ülést megfelelően konfortosnak találtam, szóval ki lehet bírni (azért a Celiét meg sem ugatta :) ). A csomagtartó is nagyobb, mint vártam, 2 sörösrekesz simán beleférne :)
Alánézve végre megtudtam, hogy nem az ignis merevtengelyét örökölte. Igaz ez is merevtengelyes, de nem úgy van összekötve a két hátsókerék mint az Ignácon (egy colos csővel), már egyel komolyabb a felfüggesztés. egyáltalán nem tünt pattogósnak a rövid tesztúton (kb 10 km). A fordulóköre jó, országúton lazán meg lehet vele fordulni a padkák kihagyásával is.
Sajnos az 1.3-as nem VVT, de talán ez nem annyira bántó, a 92 ló azért kárpótol. Kicsit jobban kell majd pörgetni.


Kértem árajánlatot, az 1.3-as közepes felszereltséggel +6 hangszóróval, kormányról vezérelhető hifivel +légkondival 2.750.000 Ft (ebben csak az ülésfűtés, az oldallufik, a "kulcsnélküliség", az első ködlámpa és az alufelni nincs benne).
0 Ft-os kezdőrészlettel a havi törlsztés 50k 6 évre, ill. 33k 10 évre. Asszem a héten lefoglalózok egyet.
A rossz hír, hogy csak havi 1800 autót osztanak szét országszerte (ez kb 150 kereskedés), a megyék legnagyobb kereskedései is csak kb 10 autót kapnak havonta úgyhogy elég nagy lesz a tumultus, ezért nagy árengedményekre az első időben nem nagyon lehet számítani. A 3 ajtós kb nyár elején lesz rendelhető.
Csütörtökön megyek kipróbálni az 1.3-ast is.

Ha van kérdés ne fogjátok vissza magatokat, bár inkább mennyetek tesztvezetni, megéri! :)

Üdv: Cryon!
aerio Creative Commons License 2005.02.11 0 0 118
Úgyis kirohad alóluk a német technika. :-) Akik autót gyártanak azok a japánok!!! Nemrég szomszédomék bütyköltek egy Vectrát.Cserbenhagyta az "autó a Suzuki helyett.Inkább vennék egy jó felszereltségű Lianát v vmi más japót.
Előzmény: cryon (117)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!