Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2008.01.24 0 0 656
Sárga, piros nyomvonal: Azért nem jó számomra, mert nagyobb ívet is lehet csinálni, hogy ne kelljen ekkorát fordulni. A piros ebből a szempontból nagyon gáz, a sárgának is elég nagy az íve.
Előzmény: cssz74 (649)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 655

 

és ez? magasszintő (lóhere) csomópontal

több forgalmat nem hozna a gyömrőire, mert aki a 4-esen akar menni, az úgyis ott megy...így csak gyorsabb lenne...

cssz74 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 654

de esetleg a sárgán is eljuthatna a kék és piros felső (északi) elválásához a helikopter út(tündérfűrt) régivám kereszteződésébe, onnan tarthatna befelé, és nem zavarná a helikopterben lakó 4 és az akadémia újtelepen lakó 3 ezer ember nagyrészét teljesen felesleges módon...

Egyébként mért nem a gyömrőibe kötik be, hísz az a 4-es út, és magasszintű kapcsolata van, mondjuk sajnos 2x1 sávban az üllőin keresztűl a város szívével.

 

Előzmény: BoGar (650)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 653

A tisztán látás végett, holnap teszek fel képeket, arról az erdőrészről, amit az erdészeti hivatal meg akar őrízni.

Ma arra mentem a családdal, és elvoltunk képedve, hogy hogy néz ki........

Nem tudom ezt látták e azok, akik a döntéseket hozzák.....

Az erdészeti hivatalnak inkább az erdővel kellenne foglakoznia, hogy ne így nézzen ki, nem ez lenne a dolga??????

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 652
az M4 mehetne a maglódi u. irányába is... (lásd. 1el alább)
Előzmény: BoGar (650)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 651

...és a szaggatott sárgát, akár lehetne folytatni a a temető déli oldalán a maglódi út felé, amit simán ki lehetne építeni (hely van rá) 2x2-re...

Előzmény: cssz74 (649)
BoGar Creative Commons License 2008.01.24 0 0 650
Csakhogy az M4 nem odáig (a semmiig)érne, hanem folytaodna a piros mentén. A piros meg a lakópark mellett megy el.
Előzmény: Maci_P (646)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 649

 

Én meg bejelöltem az eredeti (régi) terveket sárgával.

Nem értem annak mi baj volt! A tájékozódás végett a temetőt és a helikoptert is jelöltem.

cssz74 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 648

Köszönöm kedves Maci P!

 

Én személy szerint a kéknek még csinálnék balra lefelé egy kicsi hasat, hogy az erdő minél nagyobb része maradjon egyben.

De már a kék és zöld vonalakkal ábrázolt nyomvonallal teljes mértékben ki tudok egyezni!!!Ez nem jó az erdészetnek...ők a pirosat akarják, de abból nem esznek.

Így most a többiek is látják mi a probléma, a helikopter lakópark a fotón még kicsi, világos földutaknak látszanak...azoknak akik nem ismerik.

Tehát mi nem elutasítjuk az utat, csak a nyomvonalat.

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 647

egyértelmű, hogy a kék a nyerő...

 

(nem is értem milyen erdőről van szó:

én a guglin csak hébehóba elszórt facsoportokat látok, a kék mega zöld simán elkerüli ezeket, mivel az irtványos részen megyen...)

 

ezek az erdősök is csak fontoskodni tudnak, meg a feszültséget szítani, ahelyett, hogy a fatolvajokat kergetnék.

(persze ahhoz férfi nemiszerv is kellene :-)

Előzmény: Maci_P (646)
Maci_P Creative Commons License 2008.01.24 0 0 646
Hello!

Ha már szóba került a XVII. kerületi nyomvonal, összedobtam egy ábrát.
A piros amit a főváros szeretne. A kék egy elfogadható (régi M0-ás) nyomvonal. A zöld meg az M4 lehetséges bevezetője. Ami azért a HLP-tól messze menne. Feltéve, ha a KKK-t nem mellettünk vinnék, mert a tervek szerint az M4 abba lenne belekötve, és nem lenne továbbvezetve.Helikopter LP
Előzmény: Törölt nick (645)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 645

ez a 17keres kavarás csak egy qrva nagy álprobléma (a "ha nincs problémád, csinájj magadnak" mottó jegyében)

 

ott a qrva sok hely az erdőnmezőn, ott bőven elfér az út.

az erdősönek meg coki.

Előzmény: BoGar (641)
BoGar Creative Commons License 2008.01.24 0 0 644
Igen, mert egy ideig úgy tudom, az csak egy lehetőség az egyik szárnyra. Azóta kiderült, nem az. Mellesleg hagyjuk már abba a személyeskedést!
Előzmény: Zetke (643)
Zetke Creative Commons License 2008.01.24 0 0 643
Csak mondom , hogy vicces, hogy játszod itt a nagyokost, aztán még 2006-ban fogalamad nem volt , hol megy majd az M4-es, én magyaráztam neked a XVII.ker topikban lsd.: kb. 11524. hsz. Amit akkor persze nem voltál képes felfogni. Tudod akkorra már hányan beköltözetek már, akár te is lehettél volna mert fing fogalmad sem volt az M4-ről!
Előzmény: BoGar (641)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 642

jaja, én is kikérem!

(méghogy én BoGar... :-)

Előzmény: BoGar (636)
BoGar Creative Commons License 2008.01.24 0 0 641
Csak mondom, a Helikopterbe nem volt értelem költözni. Ott fog menni az M4 levezetője is, körülölelve a parkot. Nem is tudom, miért építettek ide lakóparkot.
Előzmény: cssz74 (639)
fater69 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 640

Teljesen igazad van. Nem véletlenül hajtogatom, hogy szükség van a hatástanulmányokat megelőző felmérések jegyzőkönyveire, amik a pontos forgalmi számadatokat tartalmazzák, csak azok alapján lehet pro és kontra beszélni a KKK szükségességéről. Mindaddig, amíg ezeket nem teszik hozzáférhetővé, nyugodtan lehet feltételezni az összefoglaló anyag tartalmi ferdítését, illetve azt, hogy ilyen előzetes felmérések az elmúlt egy-két évben nem is készültek. Minden egyes olyan szó, mely tényekkel nincs alátámasztva, és a KKK mellett szól, értelmetlen, mert ezekkel az állításokkal szöges ellentétben van az, amit a lakók a XVIII. kerületben tapasztalnak.

 

Ilyen általános blődségekkel, mint amit lejjebb lehetett olvasni, csak felesleges indulatokat váltanak ki az emberekből. Egy átlagos képességű pályakezdő műszaki bármikor prezentál egy hasonló anyagot anélkül, hogy egyetlen konkrét számot is ismerne. Ha ez ma Magyarországon elegendő egy út megépítéséhez, akkor megette a fene. Viszont ha léteznek konkrét adatok, akkor tessék kiadni, hogy azokkal szemben érvelhessünk, és nem azt mondogatni, hogy nincs illetékességünk a hozzáféréshez!!!

Előzmény: cssz74 (637)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 639
cssz74 válasz | megnéz | könyvjelző 2008.01.24 13:29:42 © (11773)

Igen tisztelt LEV1 P.M.úr!

 

Szabad-e pár gondolatot összeszednünk a KKK nyomvonalával kapcsolatban, ami esetleg érvként hozható fel a főépítész és talán majdan az erdészeti hatósággal folytatott tárgyalásokban érvként jelenhet meg? Csak hogy felkészüljünk, és nem hagyjunk ki semmi fontosat.

 

Azért megpróbálok párat írni, de örülnék, ha más is kiegészítgetné.

 

1. Az újmajori dűlőn, ami már részben utca, vezető nyomvonal hosszabb mint az eredeti. Ez többletkiadást jelent.

 

2. Kettő éles kanyarral több van benne, ez lassítja az utat és növeli a balesetveszélyt, főleg télen.

 

3. Mivel a tervekben 50m-es védősáv van írva a házaktól (Én pont az Újmajori és a Rákosmezei sarkán lakom) Az innen számítva már fás területet jelent, tehát nem igaz, hogy erre kevesebb fát kell kivágni, sőt ha a hosszabb nyomvonalat nézzük, valószínű, hogy még többet is.

 

4. Az eredeti régivám úti nyomvonal nagyjából az erdő szélén halad a temető és ipari épületek tövében, amiket a lég és zajszennyezés kevésbé zavar, mint egy demográfiailag igencsak FIATALODÓ lakópark mellett, ügye itt elég sok fiatal családot alapítani kívánó pár él, beleértve magamat is.

 

5. Az újmajori (dűlő) :) felé vezetett nyomvonal a helikopter út mellett valóban az erdő szélén van, de a kanyar után viszont a térképet nézve pontosan középpen szeli át az erdőt, nem úgy mint a régi nyomvonal, ami csak egy kis részt csíp ki az erdőből a Béla- és Erzsébet telepnél.

 

6. Az igen drágán vásárolt ingatlanok tulajdonosai (köztük megint csak én is) nem azért vett itt lakást, hogy a hungária krt. mellett érezze magát, az az megfelelt volna, oda költöztem volna. Mivel ez a környezet romlását hozná, ami az ingatlanok elértéktelenedését jelentené, számítani kell nem csak valós anyagi kártérítésekre, hanem azon felüli anyagilag megfogalmazott erkölcsi kártérítésre is, ami az ingatlan árán túl az ide befektetett egyébb munkát költséget jelentené, súlyos terheket róva a városi vezetésre. Nem beszélve az elhúzódó perekről...

 

7. Ahogy már említette is közel 10.000 ember (egy komplett kisváros)!!! érdeke, nem lehet mellékes, ahogy azt a jegyzőkönyvben "Dr." Balogh Pál úr hozzászólásában szerepelt, amin annyira felháborodtam, hogy nem biztos, hogy szó nélkül tudom hagyni, fontolgatom a lehetőségeket, mert sértő, hogy ilyen ember jó fizetésért képviselhet másokat!

 

8. Megnézhetné az erdő állapotát a főépítész és az erdészeti hatóság is, siralmas, főleg a kőbányai oldalon, szemét hegyekkel és bizonyos örömteli időtöltés melléktermékeivel, és nem utolsó sorban otthontalanokkal telítve, amin talán, ott egy új út építése változtathatna.

 

 

MÁSOLAT A HELIKOPTER LAKÓPARK FÓRUMRÓL, ott szokott írni a 17.polgármester.

redhut Creative Commons License 2008.01.24 0 0 638
Teljesen egyetértek!
Előzmény: cssz74 (637)
cssz74 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 637

Annyira jó lenne valami kultúráltam társalgási módot találni, mert ennek én nem sok értelmét látom...

Elég fontos téma ez ahhoz, hogy csak oda-vissza fikázás menjen, és felesleges dolgokat keljen olvasgatni...

BoGar Creative Commons License 2008.01.24 0 0 636
Én Laci? Kikérem magamnak! Annyira nem vagyunk jóban!
Előzmény: fater69 (627)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 635

felhívnám a figyelmed, hogy az önkormányzatot a lakók választják...

 

(persze tudom, hogy feleslegesen, téged olyan mellékes dolgok, mint a tények, nem téríthetnek el a hitedtől... :-)

Előzmény: redhut (634)
redhut Creative Commons License 2008.01.24 0 0 634
"éjszaka, meg vasárnap is"

Na ettől tartunk pontosan. A büntetéssel talán az önkományzat jól jár, a lakók semmiképpen.
Előzmény: Yoral (631)
redhut Creative Commons License 2008.01.24 0 0 633
Ha nálad ez az ultima ratio, akkor legyen.
Előzmény: Törölt nick (632)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 632

sajnos valóban korlátozottak a képességeim.

(a gyp-sekkel folytatott vita nem erősségem... :-)

Előzmény: redhut (629)
Yoral Creative Commons License 2008.01.24 0 0 631
Kibúvó a túlmunka, meg a pótmunka lehet. A főváros túlmunka címen nem fogad el semmit (pénzigény, határidőtolás), azt élből a tervezőre veri. Pótmunka - előre nem látható dolgok - ott lehet valamibe kapaszkodnia a kivitelezőnek de elég halvány dolog. Így inkább dolgozik éjszaka, meg vasárnak is, és benyeli azt a büntetést, minthogy kötbérbe szálljon.
Előzmény: redhut (630)
redhut Creative Commons License 2008.01.24 0 0 630
Kötbér, ja.

Majd nézd meg a szerződést, lesz benne kibúvó, előre fogadok. Lásd mint lent, négyes metró.
Előzmény: Yoral (628)
redhut Creative Commons License 2008.01.24 0 0 629
Nembaj, Tőled ennyit vártam.

Látjuk mi történik a négyes metrónál. Gondolok itt arra, hogy mi volt a terv, az előterjesztés - és látjuk mi lett belőle költségben (!), határidőben (!!)... Illetve még nem is látjuk. Csak annyit, hogy a megvalósításnak köze nincs az eredeti elképzelésekhez.

Na most ezt vetítsd át a KKK-ra, és így nézd ezt a gyönyörű tervet. Nem lesz zaj, por, késés, mindenki tapsol és örvendezik.
Előzmény: Törölt nick (622)
Yoral Creative Commons License 2008.01.24 0 0 628

Persze csak elég rosszul hangzik indításként... meg ez is:

 

a környezetre gyakorolt hatása – elsősorban nem a létesítés közvetlen környezetére, hanem tágabb környezetére – pozitív irányú lesz."

 

(Különben a kivitelezőkön akkora kötbér van, hogy ha lemaradásba csúszik, inkább fizeti a büntetést, minthogy határidőcsúszásba essen  - ilyet már látott mindenki.)

Előzmény: Törölt nick (626)
fater69 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 627

Hát persze. Meg bárki más is, akit csak akarsz. Te meg BoGar :-))

 

Egyébként ilyen általános szövegekről tényleg nem lehet vitázni. Nem tudod, hol lehet találni a konkrét számadatokat, amikre hivatkoznak a szövegben? Azokkal tényleg többre lehetne menni, mint az üres szájtépéssel. Persze ez csak akkor érdekes, ha léteznek ilyen adatok. Ha nem, tekintsd tárgytalannak a kérdést.

Előzmény: Törölt nick (625)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!