Most gondolkozom, de nem emlékszem, hogy crosskovácsin hol voltak érdemi kövek? Egy patakmeder-szerű köves emelkedőre emlékszem, de az sem volt túl hosszú.
a kifejezett kerékpárút (aszfalt) addig megy, amikor az 56-os villamos elfordul a Hűvösvölgyi útról. onnan bár táblákkal jelezve van, de nem kerékpárút. ez a jelzés az erdő kezdetéig megy, onnan már terep és kerékpáros túraút lesz belőle. ez végül is egy kerékpáros ikonnal jelzett túristaút, igaz le van szórva salakkal, hogy jobban? lehessen rajta tekerni.
tehát nagyjából végig jelezve van, követni kell a jelzést. esetleg ha tuti biztosra akarsz menni, akkor egy Budai-hegység térképet érdemes beszerezni.
Nekünk van ilyen. 15l vizet hordtunk benne tavaly egész nyáron át. Semmi baja. Más Bike himalaya táskánk is van, (váz és kormánytáska), de egyik sem foszlik, szakad stb. Szóval nekem jó tapasztalatom van vele... Ja még annyit, hogy még jópofán ki is merevítették.
http://www.himalaya-taska.hu/node/16 Ez szerintetek jó? Ránézésre szimpatikus, árban is, csak kérdés, hogy milyen tapasztalatok vannak a márkával. Egy biztos: Bike Positive-ot nem veszek, még akkor sem, ha olcsóbb volna. Pár éve vettem egyet qrva drágán, és amikor először jól megpakoltam, útközben egyszerűen felhasadt, mintha egy késsel felvágták volna... nem a varrásnál, hanem simán a felső rész közepén. Nem, nem vagyok teljesen hülye, semmi éleset nem tettem bele...
racing ralph 2.1 teljesen jo lesz, a helyi szakertok is ezzel mennek. (en persze nem, nekem nincs) Sarra egyelore nem kell szamitani, az utak frissen dozerolva, durva koves reszek sincsenek, aszfalt kb 15-20%.
tehát a közbeszerzésben érintett munkatárs kiutazott, hogy tárgyaljon a gyártóval (kiszivárogtatott részleteket, így ugye tudtak készülni az árajánlattal), ezért visszamondják a tendert, de a gyártó marad, hiszen olcsón tudja gyártani a postának (és a tendernek) megfelelő bringát.
Köszi. Még a Várból indulós időkből emlékszem, hogy volt a honlapon térkép amin meg lehetett nézni a távok nyomvonalát. Most nincs ilyen csak az a Móriczka rajz? Pap-rétig (vagy esetleg Hegytetőig) az erdészeti aszfalt úton megy a mezőny?
Egyszerre. Persze előre a hosszútávosokat várják, azért nem ritka az odatévedt közép- és rövidtávos sem. Mesélhetnék róla, milyen túlsúlyos arcokat kell általában kerülgetni az első aszfalos mászásnál, de inkább nem teszem.
Láttam maci hozzászólását, de a track nézegetéshez ahhoz előbb a fél internetet le kell töltenem :-)
Gumiügyben pedig: van racing ralph 2.1 (446g/db) xxlight belsőkkel. Ez mindenre jó. Ha nagy sár lesz (nem szilvásváradi, mert az nem sár), akkor valami 1,9 zmax felugrik hátra.
Nekem fogalmam sincs, Maci124 talán tudja, ő írt nem olyan régen ez ügyben. De ez mióta izgat, hogy milyen a pálya? Tán te is valami könnyű gummancsot akarsz feltenni, mint én :)?
hétfőn csináltunk egy kis egyesületi technikázást a hhh-n és oda a városi dh gumival mentem. a 2.5 slickkel. ahol csak voltunk (elég jó helyeken, crosspályán is, meg szuszogós kék? felfele) mindenütt ugyanúgy mentem vele, mint a többiek a bütykösökkel. egyedül füvön volt meglepetés, mikor fékezéskor kiment a hátulja, de rögtön elengedtem minden féket :)
homokban, azokon a finom tükörre koptatott köveken, salakon, ösvényen, mindenütt teljesen jó volt. a 2.5 méretével meg mondanom sem kell, hogy bármin átment. :)
most hétvégén a Gázló bejáráson lesz a következő teszt.
(sárban persze valószínűleg halál, de pl. egy hazafele szénnéázós körön próbáltam a vizes aszfalton és elsőkerékre állt, úgy tapad. nem tudom milyen gumiból van, de mint a rágógumi. ja és gördülési ellenállása szinte 0. hangtalanul suhan.)
Sopron jó lesz, gyere, utoljára 2005-ben voltam, akkor elkented a számat, sőt még még Janimaci, Krilin, és Kisked is :) Idén meccs várható, ahogy a téglagyári részidődet nézem. (Már azon jár az eszem, hogyan kéne a bringán könnyíteni, ezt nem hagyhatom annyiban :))
Mostanában valahogy úgy edzek, hogy megyek egy keményet (2-3 óra), aztán pihenek 2-3 napot. Nagyon tudományos módszer :-)
Múlt szerdán 3,5 óra Téglagyár-HHH-Hárs-János hegy volt az adag. Ez volt az idei max. edzésidő!
Előtte a gyerek bringájáról átraktam a szétfarolt Maxxis Ignitorját. Az aszfaltos fékezgetések miatt a gumi szinte slick, igen jól halad. Igazából rájöttem, hogy a szokásos maratonos ösvényekre (pl. Buda maraton útvonala) sehol nem kell hátra mintázat. Persze nagy sárban nem lenne jó, de szárazon csodás.
Pénteken 2 óra Újpest - Téglagyár - HHH - FGy volt. Sajnos későn tudtam csak munkahelyről elindulni, ezért a Fenyőgyöngyétől hazagurultam. (Fgy-Szintút-Virágosnyereg-Határ nyereg S -Hárs-János tracket terveztem, de ez a plusz egy óra már sok lett volna).
Azért a Henger-féle téglagyári emelkedős útvonalon valahogy sikerült egyéni csúccsal felérni (1,89km 12:54).
Hétfőn pedig országútival akartam lemenni a Velencei-tóhoz, de induláskor letörtem a szelepet. Kénytelen voltam megint montival országútizni.
Szokásos Budaörs-Biatorbágy-Etyek-Alcsútdoboz-Lovasberény-Nadap-Gárdony útvonalon mentem. Így is bő negyedórát faragtam a két héttel ezelőtti időmből. 76,4km 2ó34p 29,5 átlaggal. Hála a slick hátsónak.
Ma megint pihi van, tehát holnap ismét eksön. Nem sok idő van már hátra Szilvásváradig. Viszont a hétvégi Sopronon elkezdtem vacillálni.