Külsőt már cseréltem rajta, de az egyéni használattól függ. Idővel a telót valószínűleg cserélni kell, az elég fapados. A mostani Passo-ban 10ezerrel többért valamivel jobb teló van. De szerintem kezdésnek jó az a Zúm. Bírja a zúzást (pl. a Nagy-Hideg-Hegyről az Inóci-vágást és a piros jelzést), bár biztos van sokkal jobb teló is (csak az annyi mint a komplett bringa).
Tud valaki olyan oldalt, fórumot, listát, akármit, ahol a chopper bringákról megy a diskurzus, infók, vélemények, tapasztalatok vannak róla / vele kapcsolatban?
Bocsánat a bepofátlankodás miatt, de napi, városi biciklizéshez keresek maszkot. Azt gondoltam, hogy egyszerű lesz találni, hiszen rengetegen használják, egyre többen, de a legtöbb helyen nem árulnak ilyet. Ahol meg van, ott meg 2-3 hétig biztosan nem lesz (Bringaboard). Tudtok mondani még helyeket, ahol ilyet be lehet szerezni?
Újfent kerékpáros túra a Pilisben a Napórásháztól!
Családi-jellegű, félszerény megmozdulást képzeljünk magunk elé. Én (egyben eleget téve az egyenlő pályák, egyenlő esélyek elvének ;)) Bencemátyást is viszem a hátam mögött, és erre csak bíztatni tudok másokat is.
Tegnap megint beficcent egy Téglagyár-HHH-Fenyőgyöngye-Hárs-Jánoshegy kör. Esővel szerencsére nem találkoztam, de a Hárs-hegy - János hegy részt szépen elkaphatta. Hordalékkal teli utak, esővíztől megnehezülten behajló ágak. Szép özönvíz lehetett.
Nem tudom mi volt tegnap, de nagyon jól ment. A téglagyári S kanyarhoz is percekkel hamarabb értem, mint eddig. Onnan nyomtam egy szokásos téglagyári emelkedőt, és jelentősen (-23mp) gyorsabban értem fel (1,89km 12:31 avs=9,0), mint eddig bármikor. Egyszer kipróbálom hátizsák, meleg cucc, akksi és lámpa nélkül (kb -3kg), hátha meglesz 12 percen belül.
A következő standard szakaszom (Fenyőgyöngye-János hegyi kilátó) is percekkel jobban sikerült, mint eddig.
2ó45p lett a vége, érdekes, hogy mennyit kellett ennem közben. 2 cerbona, 1 mars szelet épp elég volt. Derekam viszont megfájdult, a Hárs-hegy sziklásabb végén hülyén toltam.
A Dema felszereltségben megfelel a korábbi Passo modelljüknek. Nekem az van lassan másfél éve, nagyon jól bírja.
Amit cseréltem: fékeket Avid SD7-re (utána nagyjából egy évet bírtak a városi bringámon), és pedált (abból is az eredeti wellgo most mondta fel a szolgálatot másfél év egysebességes zúzás után). Ha valóban ez az ára, akkor szerintem megéri.
Kalaharit már nem fogsz találni (csak nagyon nagy mázlival) mert ez tavalyi modell, és az év végén olyan alacsony áron mentek, hogy tömegével vettél az emberek. A 6-SX 63e helyett 50e, a 8-SX 70e helyett 56e forintért ment.
Az idei utódok a SUB-5 és SUB-10 modellek. A SUB-5 az olcsóbb (70e), de már ez is jobb mint a 6-SX. Duplafalú felnikkel készül, TX50 helyett normális Revoshift váltókarral, és jobb gumikkal.
Igaz, hogy kicsit bonyolultnak tunik, viszont igy barmilyen maraton, tt, tura utvonalat meg tudod nezni erdemben, mert ilyen terkepi tamogatast mashonnan nem tudsz sztem.
Voltam kint, mar szallagozzak, gyakorlatilag ugyanaz a palya, mint mult evben, csak a vege modosult, a Kutya-hegyi lejovetel megszunt (veszelyes volt es utolag sokan reklamaltak), lemegy a palya az Agfalvi temeto melle (jo vicc) , kerekparuton a Banfalvi utig, aztan fel vegig aszfalt a celig. 1-2 km talan igy meg hozzajon.
"3,5 órán belül kéne menni." Nektek. En raerek. 2006-ban abszolut utolsokent ertem be a hosszurol (kategoria 2 helyet ert), 2007-ben 2 sporit megeloztem, nem is nyertem semmit. Ugyhogy iden nem sietek :)
Kapaszkodni kell a kormányba meg figyelni ezeken a részeken. Pályabejáráskor is volt 1-2 necces helyzet, na de mi van ha versenyen elkapja a lendület az embert.
Ilyen nem túl szimpatikus kisköves lejtők voltak tavaly is. Az egyik ilyen alján volt egy kis bal-jobb kanyar, ahol felhalmozódott a kő, meg is vezette a kerekemet. Estem is, igaz, addigra már eléggé lefékeztem.
Crosskovácsin van 1 jó kis lejtőzős rész. Csúnya sodrós. Ott sok esés lesz, mivel az 1ik ág az vízátmosásos gödrökbe megy át. Ez asszem a NagyKopas előtti részen van. A másik az a Kutya hegy előtti kavicsos, de az nem vészes.
Most gondolkozom, de nem emlékszem, hogy crosskovácsin hol voltak érdemi kövek? Egy patakmeder-szerű köves emelkedőre emlékszem, de az sem volt túl hosszú.
a kifejezett kerékpárút (aszfalt) addig megy, amikor az 56-os villamos elfordul a Hűvösvölgyi útról. onnan bár táblákkal jelezve van, de nem kerékpárút. ez a jelzés az erdő kezdetéig megy, onnan már terep és kerékpáros túraút lesz belőle. ez végül is egy kerékpáros ikonnal jelzett túristaút, igaz le van szórva salakkal, hogy jobban? lehessen rajta tekerni.
tehát nagyjából végig jelezve van, követni kell a jelzést. esetleg ha tuti biztosra akarsz menni, akkor egy Budai-hegység térképet érdemes beszerezni.