Keresés

Részletes keresés

gereblyepörkölt Creative Commons License 2019.08.03 0 0 13544

Pl. menet közben szolgálatképtelenné válik a jármű. De ha nincs semmi ilyen hivatalos kimutatás, akkor szvsz felesleges azt taglalni, hogy mi számít meghibásodásnak.

 

Hova lett a nagy német alaposság? Japánban évről-évre, vonal és eredet (műszaki, emberi, természeti katasztrófa stb.) szerint nyilvánosan elérhető az összesítés, hogy hány alkalommal feküdt meg jármű, s hogy járművenként x futott kilométerre hány ilyen esemény jut.

Előzmény: Fradista Utazó (13541)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 13543

Sziasztok!

 

Valaki véletlenül nem vette meg az aktuális Eisenbahn Österreich-t vagy az Eisenbahn-Revue International-t?

Azt hittem... Creative Commons License 2019.08.02 0 0 13542

Egészen biztosan vezetnek ilyet, de egészen biztosan kizárt hogy ezt a statisztikát önszántukból a t.c. utazóközönség elé tárják.

Előzmény: gereblyepörkölt (13539)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.08.02 0 1 13541

>a DB vajon vezet valami nyilvános statisztikát arról, hogy milyen gyakran hibásodnak meg a járművek

Mit tekintünk meghibásodásnak? A szerelvények több, mint fele tartósan rendelkezik valamilyen hibával, és az átlagosan egy adott napon forgalomban lévő szerelvények több, mint hetven százalékán van valami hiba. 

Előzmény: gereblyepörkölt (13539)
Panzerbear Creative Commons License 2019.08.02 0 0 13540

Arról cikkeztek hogy a forgalomban közlekedő ICE-k fele valamilyen hibával van forgalomban...szóval nagyon gyakran hibásodnak meg...vagyis inkább nagyon ritkán javítják ki, ha valami hiba van :-)

Előzmény: gereblyepörkölt (13539)
gereblyepörkölt Creative Commons License 2019.08.02 0 0 13539

Hölgyek, Urak a DB vajon vezet valami nyilvános statisztikát arról, hogy milyen gyakran hibásodnak meg a járművek (mondjuk meghibásodás per millió kilométerben vagy valami ilyesmi)? Főleg az ICE-kre vonatkozó rész érdekelne.

Azt hittem... Creative Commons License 2019.08.01 0 0 13538

https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/WSBA_WLABmee.php

Többek között ilyen kocsi megy Berlinbe.

Előzmény: v_peti (13515)
BahnScorper Creative Commons License 2019.08.01 0 1 13537

Igen, most megnéztem, hogy 23 és 6 óra között van éjszakai tarifa, ami legfeljebb az utolsó/első megállás időpontjáig tolható ki, ha ezen időszak alatt nem is állsz meg. De lehet ezzel sokféleképpen trükközni...

 

...és mondom, volt ott bőven más költség is!

Előzmény: frieslander (13536)
frieslander Creative Commons License 2019.08.01 0 0 13536

Jogos. közben bevillant, miért emlékeztem erre, mert a Metropol anno DB területen már a kávé-croissant időfekvésben közlekedett, talán EC-s menetvonal díjazással, ami elvitte mínuszba?

Előzmény: BahnScorper (13528)
Panzerbear Creative Commons License 2019.08.01 0 0 13535

Előre a medve bőrére....Ha minden úgy van, ahogy eddig tervezték, akkor már rég Svájcba járnak, meg Münchenbe....

Ahhoz képest meg....marad az órás ütem, meg a West...mind a kezdetekkor.

Előzmény: kopaszsop (13532)
kopaszsop Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13534

wb alkalmazottként egy másik cégnek "kölcsönbe"

Előzmény: paca664 (13533)
paca664 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13533

WB-sként?

Előzmény: kopaszsop (13531)
kopaszsop Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13532

Hogy a Westbahn is ritkábban fog járni

 

csak egy évig, aztán majd oszlik a tömeg. az algúttal majd graz felé is könnyebb lesz az élet. ;)

Előzmény: Panzerbear (13522)
kopaszsop Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13531

a veszteség mértéke csak könyveléstechnikai dolog. és van pénz.

a szerelvények eladása miatt kieső járatokról felszabaduló embereknek is lesz munkája. a breclavi mellett még hegyesi állomásismeretre is mennek...

Előzmény: Panzerbear (13501)
Panzerbear Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13530

Ezt nem értem. Pont ellenkező a terv mint a DB-nél. Minden fronton a teljes megújulás, modernizáció. A Schlieren ingák helyett Cityjet, az EC-k helyett Railjet, a régi háló és fekvőhelyes kocsik helyett Nightjet.

Előzmény: BahnScorper (13529)
BahnScorper Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13529

Akkor meg ugyanabba a cipőbe kerülnek, mint a DB: a marginális távolsági vonalakon vagy csökkentik a vonatok számát - esetleg minőségét - vagy a többi vasút szerelvényeire szorítkoznak. Az érintett osztrák tartományok viszont nagyobb szóval bírnak ilyen kérdésekben, mint a keletnémetek...

Előzmény: Panzerbear (13527)
BahnScorper Creative Commons License 2019.07.31 0 1 13528

Viszont az éjszakai vonatokra létezik kedvezmény pályavasúti oldalról... de mint mondtam, van ott más is, amit nem adnak ingyen.

 

Amúgy meg: ha a hamburgi meg düsseldorfi nightjet-ek 800 km-es német szakasszal és 12 kocsival jól működnek, akkor talán egy 5 (vagy pesti résszel együtt 8) kocsis berlini is megélhet 270 km-en...

Előzmény: frieslander (13521)
Panzerbear Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13527

Azokkal nem tervez hosszú távon az ÖBB, nyilván ezért is cserélnék le az összeset. Ahogy a Schlierenek ideje is lejárt.

Előzmény: BahnScorper (13526)
BahnScorper Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13526

Nem is a railjetekről beszéltem, hogy felszabadulnak, hanem a most a Brenneren lévő EC-kocsikról, amiket a railjet2-k felváltanak majd...

Előzmény: Panzerbear (13523)
Panzerbear Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13525

Persze hogy tartható 200-al, jó ha összesen pár percet tudnak menni 230-al...

Előzmény: v_peti (13513)
Panzerbear Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13524

A Brenneren átjáró EC-k minden szükséges átalakítást rég megkaptak. Az ÖBB terve már jó régóta, hogy minden EC-böl Railjet lesz.

Előzmény: BahnScorper (13510)
Panzerbear Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13523

Túl sok helyre pedig nem tudják tenni a felszabaduló járműveket: vagy a Graz környéki vonatokba rakják be a Schlierenek helyett, vagy a DB-nek köszönik meg, hogy eddig bejárt hozzájuk hagyományos szerelvényekkel. Az eladás reális opció, de azzal valószínűleg megint csak a csehek járnak majd jól.

 

Nem lesznek felszabaduló RJ-ek, mindnek megvan a helye, ha hirtelen 10-20 -al több lenne, annak is meglenne a helye. Nem a régiek helyett vesznek újat, hanem kiegészítik a létszámot, de még nem a szükséges mennyiségre.

Előzmény: M63 010 (13509)
Panzerbear Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13522

-Azért kell új, és kellene még sokkal több is, mert a meglevők annyira tele vannak, hogy a lépcsőn is utaznak rajtuk, gyakran már nem szállhat fel az akink nincs helyjegye, meg mert még mindig vannak régi kocsikból kiállított EC-k, amiket szintén szeretnének RJ-re cserélni. Hogy a Westbahn is ritkábban fog járni, csak fokozza a helyzetet, arról nem is beszélve, hogy attól függetlenül is egyre több az utas.

- A 200 bőven elég. Mivel ES-t már nem gyártanak, gondolom Vectron vonófejeket kapnak majd, az meg annyit tud.

Előzmény: M63 010 (13508)
frieslander Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13521

sima mozdonyos vonatra nagyobb phd-t számolnak a teuton infrások, mint egy zártvonatira (még akkor is, ha mozdonyos), ak. leendő NJ.

Előzmény: BahnScorper (13514)
frieslander Creative Commons License 2019.07.31 0 0 13520

vagonweb.cz

zelpage.cz

 

vannak archívumok az összeállításokról, + képek a railfaneurope-n. (pro tipp ha nem ismered még ezeket)

Előzmény: wiesel (13519)
wiesel Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13519

Üdv a Fórumnak!

 

Igen, modellezéshez lenne szükségem. Nagyon nem óhajtok elrugaszkodni a valóságtól, ezért kérek viszonylat-/vonatszámokat, hogy (korabeli) videók, fényképek - vizuális dokumentációk, lévén írottakra minimális az esélyem - után tudjak tervezni, szervezni.

 

Például egyéb okokból csonkolt Metropolt meg tudom menteni a Chopinnal... Talán még a Wiener Walzert is.... Daciára keresztet vethetek....

Ezek mellé keresek még nemzetközi vonatokat Ausztriába, amely elég színesek voltak a 2000-es évek közepén is.

Kedvenc villanyosom a Krokodil. Sajnos a leginkább a svájci. Sokat gondolkodtam, hogyan tudnék "becsempészni" egyet a sógorékhoz. Azonban, ha volt a Taurusoknak parádé, akkor nekik miért ne lehetne egy fiktív összejövetel? Ezért kerestem echte SBB-s gépet, amely kiléphet az Alpok országából. Ugye, a korábbi bejegyzésekből kiderült: vagy Siemens, vagy Bombardier. Bár, az utóbbit inkább egy teher elé kötném....

Német mozdonyokról is van ismeretem, például a DB 110-esről, mint átutazó, vagy a DB 145/146(?) prezentációs gép... csak így emlékezetből...

 

Szóval, visszatérve az eredeti gondolatmenetre. Tudtok-e ajánlani nemzetközi vonatok számait (esetleg neveket!), amelyek Ausztriában megfordultak.... mitt'omén, 2002 és 2010 között...

 

Segítségeket előre is köszönöm. További szép estét, reggelt, napot! Üdv:

wiesel

Előzmény: BahnScorper (13430)
paca664 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13518

Na igen.

Előzmény: BahnScorper (13517)
BahnScorper Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13517

A Chopin már csak Bohumín és Varsó között jár, a nightjet a törzsvonat Bécstől Berlinig.

 

 

v_peti további dolgaira pedig:

 

Ha a pályahasználat csak egy a sokféle költségből, az azt jelenti, hogy a sokféle költség sok együtt... :-))))

 

És hogy hogyan nézett ki a vonat régen? Az utolsó három évében leginkább így:

 

https://www.youtube.com/watch?v=DHkpoCiiaO8

Előzmény: paca664 (13516)
paca664 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13516

Nem és nem. A menetrend egyértelműen megmondja hogy a 476 végállomása nem Berlin hanem Břeclav. Onnan a Chopin megy tovább, majd egy Nightjet. A MÁV már semmilyen szolgáltatást nem biztosít, esetleg a MÁV-Start és a MÁV Nosztalgia. Plusz a kocsit a WSBA adja. De ezek egyébként 2-3 perc kiguglizható tények.

Előzmény: v_peti (13515)
v_peti Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13515

Miért? A Berlinben menő részt nem Metropolnak hívják?

Ha meg a PHD nem fő tétel, akkor a MÁV miért vágta vissza a régi vonatot?
Na meg milyen idegen kocsi? Berlinben nem a MÁV biztosította a szolgáltatást?

Előzmény: BahnScorper (13514)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!