Engem az érdekelne - merhogy tök láma vagyok - hogy egy komplett klíma beépítéséhez mik kellenek? Klímahűtő, kompresszor, csövek...és még? Beltéri egységnek milyen részei vannak? Gondolom az a legdrágább, mert a klímahűtő+kompresszor olyan 30.000lenne beszerelve... So mennyi az még, és mik kellenek még? :-))
DarkSide!
A szíjat tetesd fel a szerelőddel. A többit megcsinálják, lehet hogy neked is valahol ereszt és megunta a volt tulaj. Nyomáspróbát tudnak csinálni így is ékszíj nélkül.
én egri vagyok... haveromék foglakoznak vele.. azt azért tudnod kell, ahhoz hogy R12-ról áttérj R134-re 2x vagy 3x át kell mosni a rendszert az új gázzal.... szóval nem gazdaságos.. ezért is töltik a régebbi klimákat még mindig azzal...
haverék 10 ért csinálják és műszer meg ilyenek kiséretében... szóval nem kókányolnak... hűtő ügyben meg nem sokat tudok mondani... nekem van másik ha gebasz van valamivel... :(
BX!
Ez papírmentes akció volt, nincs gari. Pihent a rendszer de csak kb. 10-15percet. Szivárgásmérőt most nem használt, telente elment a gáz a gépemből, de eddig bírta a nyarat. (tavaj már 2x töltöttem)
Te tudsz olyan helyet, ahol javítanak hűtőt, és kb. ennyiből feltöltik R134-el, garanciával? A hűtőn töltés előtt kerestünk olajat, de nem volt.
Most viszont van a közepén egy folt.
annyi olaj elég... nitrogénes nyomáspróba? minek? ha levákumolják akkor fél órát pihenteni szokták a renccert és órán nézik a nyomásváltozást... hőfok az annyi...
R12 tiltott gáz de az r12-es kompresszorok mennek R134-es gázzal viszont az R134-es kompreszor nem megy R12-vel.. Ennyit az átalakitásról.... szelepet kell csak cserélni a kis és nagynyomású körön..
De hozzá lehet még jutni R12-höz! és amerikából hozzák!!!!!!! :(
A szivárgást pedig műszerrel ki kellett volna mutatniuk.. Garancia volt, van? mert ez nem a te kocsid hibája! A szivárgás érzékelő műszer még a rendszerbő kicsöppent olaj gáztartalmát is méri!!! szóval nyugodtam mehecc reklamálni!
BX!
Azt nemtom milyen a kompresszor, de Mitsu. Olajat is töltött (kb. 0,5-1dl), és a Nitrogénes nyomáspróba kb. 10 perc volt. Vákuumra is nézte.
8-8.5 fokC között kapcsolt a rendszer (befújt levegő hőfoka).
Utólag jöttem rá, hogy a ventillátor körül néha megjelenő enyhe fehér "füst" a gáz volt. De nem sziszegett. pár óra múlva viszont megadta magát :-(
Az R-12 állítólag már tiltott (ózonkiller), helyette van más, csak ahhoz át kell alakítani a kompresszort.
Miért nem tölthetik? mart R12-vel volt töltve annakidején? milyen kompresszor van rajta? az egy normális ár volt. Olajat töltettél hozzá?
4, 6 dugattyús kompresszorod van?
Üdv, klímás autóstársak!
A Topicot azért nyitottam hogy - elsősorban - Budapesten szedjük össze az infókat a Tmában.
Tegnap töltettem újra a klímámat, ami évente eleresztett. Nyomáspróba is volt, mégis 2-3 órával később a hűtőm kinyílt és eleresztette a gázt. :(
A jelenlegi problémám tehát alumínium hűtő hegesztése, nyomáspróbával ellenőrzése.
Nekem R12 van az autóba, amit hivatalosan nem is tölthetnek. Akihez vittem, 9K-ért töltötte (0,935kg).
Ha kompresszor javítással kapcsolatos tapasztalatod van, azt is írd le!