Én is hasonlót kerestem, és egy trekking (cross country?) gépet vettem 100e -ért Wenson splice-t. Nagyobb a kerékátmérője mint a MTB-é és keskenyebb is. A www.bicikli.lap.hu -n v. a www.hegyikerekpar.lap.hu -n vannak online üzletek. A Nella a Kálmán Imre utcában korrekt csapatnak tünt.
Tegnap este megjöttem a Bakonyból. A négynapos úthoz képest elég nehéz csomaggal úgy döntöttem, nem hajszolom a kilátópontokat, hanem főleg a pár méterről fényképezhető kisebb célpontokat ejtem útba. Ezek közül is fő helyre kerültek a barlangok, zsombolyok. Jártam a középső-hajagi objektumban is - sajnos a pár éve még ott lévő orosz leveleket, amikről valamelyik túratopikban olvastam, már nem találtam. (Csak a bal oldali bunkerbe tudtam bebújni.)
Útvonal:
1. Veszprém - Cholnoky-kilátó - Márkó - Herend - Dornyay Béla turistaút - Alsó-Hajag (alvás a hegytetőn).
Jó, akkor máshogy fogalmazom meg a dolgot: én még ilyen adaptert nem láttam. Ez presze nem jelenti azt, hogy amit én még nem láttam az nincs is, de elég régóta foglalkozom már ezzel a dologgal, valszeg találkoztam volna vele.
Nem csak majdnem, tavalyelott - asszem a Boston Marathonon -, tenyleg meghalt egy futo a tulivasban. Es a durva az, hogy ez utan csinaltak egy tanulmanyt, amibol az derult ki, hogy a mezony masodik feleben sokkal tobben isszak tul magukat (bar nem halalra), mint alul. Tehat a tulzott marketing a megfelelo folyadekpontlasrol sokkal tobb emberben alakul at ugy, hogy "inkabb iszom itt is, az a biztos, ki ne szaradjak". Persze a folyadekpotlas nyilvan fontos, csak az emberek nem esszel csinaljak...
Volt mar ilyen boncolas, ha jol remlik sneci csinalta (ha rosszul, akkor Butch, vagy valaki a futobolondok kozul), es neki jol mukodik, igaz uszodai hasznalatra nem annyira ajanlott. Keress vissza az fbnel vagy sneci sajat topikjaban par kulcsszoval.
Nekem egy bő év alatt szétment a pánt, asszem 3eFt volt a csere. Más bajom nem volt vele. Nekem kényelmesebbnem érződik mert nem olyan merev. A vízállósága ugyanolyan - legalábbis nekem még sosem ázott be. A patentok hajlamosak zöld felületi korróziót összeszedni, de ez megelőzhető ha néha kitörlöd zsebkend vagy törölköző csücskével, vagy útólag ha már zöld akkor smirglivel megkezeled kicsit.
A közel jövőben szeretnék egy komolyabb kerékpárt venni (sajnos az előzőt még 3 éve ellopták, azóta nem volt ), kérdezném hogy melyik a legjobb márka, hol érdemes nézegetnem, érdekelne valami jó weblap árakkal illetve valam jó biciklis bolt budapesten a belső kerületekben. Kb 70-100 ezer Ft-ot szánnák rá, elsősorban hobbi célokra kellene, túrázáshoz, legyen alkalmas asztaltos és földutas terepre is. Mindenképpen valami, könnyű, tartós darab kellene. Ennyibő remélem ki lehet találni mi kell nekem, előre is köszi a segítséget :)
Ilyen adapternek lennie kell, egy gyűrű és egy lyuk az egész, nem értem miért ne létezne. Egyébként a féket az enyémről is le lehet vágni, mert azt a részét akarom lecserélni, csak ez a vágás dolog nem túl szimpatikus. De lehet, hogy az lesz belőle.
Mindeképp felboncolom, de azért szeretnék szert tenni egy utódra, még mielőtt belevágok. :-)
Bár nem tudom mennyire merült még le, néha mintha félremérne, olyan helyeken, ahol nincs semmilyen zavaró körülmény. Most már 4 éves, és kb. 1500 óra van benne.
ööö, szerintem nem a vízivás mossa az ásványi anyagokat, hanem az izzadás és a terhelés. inkább úgy igaz, hogy nem pótolta megfelelően.
tehát ha én leülök és az asztal mellett megiszok 6 l vizet, akkor sem esek össze, mert átfolyik. ellenben egy szép nyári napon tekerve a pusztában tűző napsütésben csak tiszta vizet iszogatva komoly görcsök és problémák lehetnek.
Ma megtanultam a bunny hopp-ot - elméletben:-). Az Extreme Sports-on mutatták be, hogy hogyan is kell ezt csinálni. Pofonegyszerűnek tűnik - amíg más gyakorolja.
A Spektrumon meg azt mondták, hogy egy marathoni futó majdnem meghalt, mert viszonylag rövid idő alatt 6 l vizet ivott (sajnos a háttérzaj miatt nem hallottam, hogy mennyi idő alatt) és kimosta az ásványi anyagokat a szervezetéből.
Engem ma 3 autós engedett át maga előtt, 10 nem. Elég rossz arány. Ja úgy hogy nekem volt elsőbbségem. Ez egy zugló-hüvösvölgy statisztika.
Mondjuk a bringásokra sokkal jobban haragszom. Rengeteg parittya világításnélküli emberke jön a Fogarasi - Róna kereszteződés után a fák közt a sötétben lopakodva.
Egyébként autóval, és bringával is az a meglátásom a fejlámpáról, hogy nem jó. Látni látszódik, de nagyon magasan van. Sokkal később esik le a tantusz, hogy erre most figyelni kell, mert egyszerűen nem abban a magasságban van, amire általában közlekedés közben rááll az agyam.
Lehet, hogy morbid, de ha engem is elütnek, akkor így üssenek el. Elismerve, hogy ő volt a hibás és vállalva a javítást (a sírás nem fontos). Bár várjuk ki a végét. Rendőrt hívtatok?
Történet? 3. kerület Búza utca-Huszti utca körforgalom. Búza utcából érkezvén, körforgalomban senki, se balról se jobbról. Szabályosan behajtok, s tervem szerint Kéve utcába kihajtok [ezen az útvonalon tekerek cirka 1.5 éve. Jobbról Huszti utcából érkezik egy daewo tico. ránézek a fejlámpámmal, megvilágítva mindent, sofőr lassít, majd behajt a körforalomba, s a Lidl-s lehajtó magasságában elcsap.
Az utolsó pillanatban félrekapta a kormányt. A kocsi bal eleje megcsapta a bringa jobb hátulját. Tulajdonképpen kiütötte alólam a bringát. Jobb oldalamon csúsztam 2-3 métert. Elsápadtam , mert 2 éve bringaútonn ütöttek el [az durva volt, mert akkor 4 borda törött csigolyához közel bringaút-autóút keresztezte egymást].
Felkelve anyáztam rendesen.
Jobb lab, comb felett forgó horzsolás, bal boka belülről megütve, bringa hátsó kerék nyolcas, hátsódeore váltó elgörbülve, s itthon vettem észre, hogy a merida Matts váz jobb támvilla benyomva.
50-es Nő megijedve, sír.
Férj mondja, hogy a felesége volt a szabálytalan, nem is érti mit csinált.
Esetleg még a tapétavágó-késes elemcsere is bejátszhat, valakinek úgyis el kell egyszer kezdenie (ha már NAGYON merülőben van, csak akkor). Ha másért nem, hogy a többek tanulhassanak a kárán, hogy mit és hogyan kellett VOLNA megvágni... :o)
(Állítólag elöl kell megvágni ahol a Polar logo van, nem hátul mint korábban hittem).
Polar-osok, van aki T061 jeladóról állt át Wearlinkre?
Van valami olyan hátránya, ami miatt megérné valahonnan felhajtanom egy T061-et? Lassan kezd kimerülni benne az elem. Pl. kényelmetlenebb a Wearlink? Nem vízálló annyira?
Ha csapos a fékpofa (nincs a szárán menet), akkor tudom ajánlani a Shimano M65/T pofát. Ez nagyon jó, és több felnin is meggyőzően teljesített. Ezzel közel olyan jó fékhatást lehet elérni, mint a mostani fékekkel. Elég komoly, technikás lejtőn is kontrollálható maradt a bicikli.
Ennél csak rosszabb, vagy drágább megoldásról tudok.
A felszereltség gyárinak tűnik, a hajtómű is DX, ha a típuskódja M650. Ez a hajtókar belső oldalán van. Akkoriban még nem volt divat a szettek gazdasági okok miatti vegyítése.
A 7 és 8 sebességes láncok egyformák. Ha erre kérdeztél rá. Ha nem erre, akkor nem tudom mire.
Váltókar adapter nincs, talán valamelyik bolt műhelyének mélyén lapul. Néhány típusnál megoldható úgy, hogy a fékkart le lehet vágni a bilincsről, és a váltókar fent marad. Sajnos egy fékváltókaros-cantifékes bringát nem gazdaságos dolog V-fékessé átépíteni.