Keresés

Részletes keresés

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.19 0 0 477
Nálam minden topikból eltűntek a képek, hmmm.
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.19 0 0 476
Nagyon király! De hová lettek a képeid? Délután még láttam.
Nekem a 2. képen látható állapotában tetszik jobban, a 3. kép takarólemeze miért van? Vízzárás vagy fénytani szempontok?
Én most ott akadtam el, hogy megnéztem a kijelzőt napsütötte állapotban, és gyakorlatilag semmit nem lehet látni :-(( Pánik. Valami féligáteresztő tükör lenne jó a kijelző elé, a DVD lejátszónk 7 szegmenses LED kijelzője ilyen, és az egész olvasható marad napfényben is.
Előzmény: lorlen (473)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.19 0 0 474
Az a kis lapocska a 3. képen micsoda? Átlátszó fólia?
Előzmény: lorlen (473)
lorlen Creative Commons License 2008.11.19 0 0 473

Nick.

 

Elkészült a kijelző is!

 

Előzmény: Nick Grabowsky (449)
lorlen Creative Commons License 2008.11.19 0 0 472

Amit írsz, az csak a benzinszint ellenőrzése a karburátorban.

 

Karbiszinkronhoz kell vákuummérő.

Alapjárat állítóval 1750 r/min-re állítod a fordulatszámot.

Az egyik karbira rárakod a mérő egyik sávját és beállítod rajta v.milyen értékre a mutatót, vagy golyót a műszer tipusától függően. Utána ugyan arra a karburátorra ráteszed a műszer másik sávját is és ugyan oda állítod mint az előzőt. Ezekután az egyik sávot az egyik, a másikat a másik karburátorra teszed.  Ha szinkronban vannak akkor mind a két részen egyforma értéket látsz, ha eltérés van akkor a karburátor szinkronizáló csavarjával egyformára állítod az értékeket.

 

Előtte nem árt leellenőrizni, azonos kompresszió van-e a hengerekben, szelephézagok jók?

 

Előzmény: Törölt nick (464)
zénó21 Creative Commons License 2008.11.17 0 0 471

ok, köszi

jaigen, én legutóbb a "black road"-nál láttam (Vörösmarty utca), érdekes a fazon, meg kicsit nagy az árrés, különben is, pan european-t üt, ha egyáltalán azt lehet ütni...

üdv

Előzmény: Coop (470)
Coop Creative Commons License 2008.11.17 0 0 470

Szia.

 

Nem gond, a piacon úgyis elköltöttem a vételre szánt pénzt :) Pesten több helyen árulnak MRA cuccot, majd körülnézek.

 

Köszi, hogy szóltál!!!

Előzmény: zénó21 (469)
zénó21 Creative Commons License 2008.11.17 0 0 469

szia,

automat megint küldtem egy mail-t, de ez is visszalőtt, mindenesetre az van, hogy kb. 10 perce elvitték a holmikat,

remélem, nem gond,

üdv

Előzmény: Coop (459)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.17 0 0 467
De ezt az egész karbibeállítás mizériát nem valami műszerekkel szokták csinálni? Mert az addig oké, hogy én "kimegyek a rétre" és tekergetem amíg jó nem lesz, de ez GS mégiscsak valami normális gép, biztos van ennek "hivatalos megoldása" is.
Előzmény: Törölt nick (464)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.17 0 0 466
Ezt meg lehet előzni egy pötty piros festékkel például. Bár még sosem csináltam ilyet, sőt még GS-em sincs, de azért nagy a pofám :)
Előzmény: Törölt nick (464)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.17 0 0 463

Igen, én is olvastam az alábbi linken, hogy leszedve simán kiemelhető az alátét. Még talán egyszerűbb is és nincs kilométeres szopás a "pecázással".

Amúgy ez a művelet milyen gyakran végezendő el?

 

És a karbiállítás/szinkron? És ilyenkor mi történik?

lorlen Creative Commons License 2008.11.17 0 0 461
A műlt héten éjszakás voltam, és volt némi szabad kapacitás :-)
Előzmény: Nick Grabowsky (449)
Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 460

Ezt az oldalt ajánlom mkinek:

 

http://akmtmedia.extra.hu/index2.html

 

...vmi videóm van nekem is ahol a gs szét van borítva, de nem akadtam  rá még...

Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 459
Szia! Elvileg müxik mert kaptam többet is.
Előzmény: zénó21 (458)
zénó21 Creative Commons License 2008.11.16 0 0 458
szia Coop,
próbáltam mail-t küldeni, de a szolgáltatód szervere állandóan kiveri a biztosítékot,
mindenesetre 3x megkíséreltem...
üdv
Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.16 0 0 457
Ez tök olcsónak tűnik, ha jó, haza kell vinni!
Előzmény: Coop (453)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.16 0 0 456

Ha van célszerszám, némi szerelési gyakorlattal sima ügy a szelephézag:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2015554469142545363

kk9vpt Creative Commons License 2008.11.16 0 0 455
Ennek alu a blokkja?
Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 454
Van pár szép darab, volt egy igényes fejidommal, sport kipuval a hirdetés szerint. Biztos nem zakoztak vele.
Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 453

Ez jó vételnek tűnik:

 

http://www.hasznaltauto.hu/2499938_suzuki_gs_2004

 

2004-es, 670 ezer ft., 23 ezer km.

 

 

 

 

kk9vpt Creative Commons License 2008.11.16 0 0 452

De :) Csakis ilyet szeretnék. :)

 

Anyagfáradás alatt arra gondoltatok, hogy a motoron belül lehetnek bajok (amit ugye nem látok) vagy hogy lábtartók meg egyéb szerelvények illesztései esetleg "hervadnak", rozsdásodnak. Esetleg arra, hogy a váz kezd öregedni?

 

Igazából a pénz megvan, csak szeretném a dolgot saját igényeimhez kioptimalizálni. Nem hétvégi motoros vagyok, sokat megyek, a külcsíny nem érdekel egyátalán, de műszakilag legyen jó. Ezt el is várom és meg is teszem, ami kell hozzá.

 

Magyarul ne legyen feltünő, de elvigyen bárhova. Kérdés, hogy egy 15 éves gépen a festés bemattulásán kívül (ami engem ugye nem érint) mi történik még... És hogy ezt miként lehetne kiszűrni...

Előzmény: Coop (450)
Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 451

Ez is szép, jó árban fogalomba lehetne helyezni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/2176354_suzuki_gs500_2006

 

 

Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 450

Ezt érdemes megnézni:

 

http://www.hasznaltauto.hu/2369307_suzuki_gs_1981

 

 

 

Nick Grabowsky Creative Commons License 2008.11.16 0 0 449
Ügyes! Saját kapcsrajz?
Én végül "brute force" megoldással 33 diódából, két merőlegesen futó csíkraszteres panelből csináltam meg a dióda-mátrixot, ilyen:



Előzmény: lorlen (435)
Coop Creative Commons License 2008.11.16 0 0 448

Alkatrész árakkal kapcsolatban hívd fel valamelyik márkaszervízt, sőt tanácsot is kérhetsz valamelyik szerelőtől hogy mire kell ügyelni használt moci vásárlása esetén.

 

Mellesleg Japánok és Németek által gyártott technikát autó/motor/szórakoztató elektronika stb.  nem igen szokták elbaszni, csak a végfelhasználó.

 

A moci elsőre jól néz ki, látni kellene a részleteket amit a képről nem tudsz eldönteni. Én személy szerint ha már eldőlt vagy csúszott nem venném meg, de most nézzük hogy nincs sok pénzed.

 

- A festés sztem nem gyári, 10 éves mocinál nem hátrány.

- Úgy tűnik nem hiányzik semmi róla kép alapján kerék , kormány :))) meg van.

- 28.000.- km az baromira kevés, de lehet reális, évente 2.800.- km, ha hétvégi motoros az ember, lebontva 6 hónapra, havi 4 hétvége 116 km átlagban.

- Az is lehet kintől hozzott példány, ez sem baj.

 

Azt nem tudom a láncot , lkereket mikor illik cserélni gs-nél.

 

A használt mocik ,autók ára egy idő után stagnál, nem igen megy le / a kereskedők magasan tartják/  a piaci tapasztalat szerint, az más mit mennyiért vesznek majd meg a vásárlók/lehet eladni. Ezért döglik be a jármű piac egy idő után.

 

Az árat magasnak tartom.

Előzmény: kk9vpt (447)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.16 0 0 447
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.16 0 0 446

És utána...?

Meg a többi alkatrész?

Előzmény: Törölt nick (444)
kk9vpt Creative Commons License 2008.11.16 0 0 445

Köszönöm a válaszokat!

 

Csak azt nem értem, mi kerül egy szelephézag állításban 35000 Ft-ba. Vagy ez a márkaszervíz? Mert ezt akár itthon is meg lehet csinálni szerintem.

De akkor, ha jól értem, egy 300000 körüli motorral már meg lehet szívni, annak ellenére, hogy csak 40-50000 KM van benne. Persze ugye arra sincs garancia, hogy a 700000-esel nem szívom meg, de akkor valószínűleg egy jó motorom lesz.

 

Az anyagfáradás alatt arra gondoltok, hogy letörnek meg megrozsdásodnak itt-ott alkatrészek, vagy szerkezetileg elfárad a motor? Mert ez utóbbi elég gáz...

CsA Creative Commons License 2008.11.16 0 0 443

A külcsíny tényleg árulkodik.

Ha valaki sok időn keresztül megőriz egy motort szép, karcmentes állapotban, az valószínűleg csak úgy kivitelezhető, hogy vigyáz is rá minden tekintetben...

Előzmény: Coop (441)
CsA Creative Commons License 2008.11.16 0 0 442

Ha ismerném a gép előéletét, minden további nélkül... Egy 3-4 éves is lehet 3 kézen átment leharcolt példány, illetve 15 éves motor is lehet kifogástalan egy normális gazdától...

OFF

Jó példa erre a Pannóniám, amit 5 éve vettem a második tulajdonostól, aki a motort egy éves korában vette 600 km-rel, majd használta 27 éven át. A motorban eddig csak olajat cseréltem, vettem rá 2 külső-belső gumit, és ennyi. Most télen akarok rajta lánckerekeket és láncot cserélni, ill. megnézni a gyújtását, és esetleg megszakítót cserélni, szóval egy kicsit törődni vele. Addig is csak megy és megy, mindig indul... Utoljára tegnap mentem vele, valószínűleg az idén utoljára...

ON

Előzmény: kk9vpt (439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!