Keresés

Részletes keresés

Zsivany2 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 10846

A 8801-et hogy sikerült 80 percre elverni?

Csatlakozásra várt?

Előzmény: zjakabfi (10844)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 10845

Semmi gond, megoldottuk.

 

Pár helyszínre nem megyek ki ha tudom, hogy milyen:

- M7 töltése lentről a vadvédelmi kerítés miatt megközelíthetetlen. Így csak az AS melletti töltésről csináltunk pár képet. Az autópályán nem akartam megállni.

- Seregélyesnél a földúti sorompónál nem volt az a tisztás a dombon, amit a Google föld alapján vártam, így csak a sorompóból nyomtunk egy képet, amit el is b@sztam.

- A seregélyesi útátjárónál kicsit sok a felsővezetékoszlop.

- A Balatoni úti felüljárónál a 30-as mellett nagyon sok bokor van. Kár érte, mert délután sok jó képet lehetne csinálni.

Délután (15-17 óra felé) nincs egy normális hely, ahol fotózni lehetne a napállás miatt.

- Battyánban kidölhetne az a nagy nyárfa, az árnyéka kettévágta az állomást. Muszály voltam a raktár vonalából fotózni, pedig szebb lett volna a vonat, ha a mozdony már fordul a kanyarban.

Előzmény: milcse (10842)
zjakabfi Creative Commons License 2011.08.05 0 0 10844

20?

220! :)

 

A páratlan Maestral most van Szentgyörgyön...

A Venezia is késett pár órát.

853 is 100 felett jár.

851 el sem indult.

Párosban kezd normalizálódni...

 

Előzmény: Freebob (10843)
Freebob Creative Commons License 2011.08.05 0 0 10843

Húszperces késésre kell számítani a Budapest-Székesfehérvár-Nagykanizsa vasútvonalon péntek délután.

 

http://hvg.hu/itthon/20110805_kisiklott_szerelveny_vonatok#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2011_8_5

milcse Creative Commons License 2011.08.05 0 0 10842
Basszus, elfelejtettem elküldeni a mailt...
De látom azêrt sikerült. :)
Előzmény: Zsivany2 (10841)
Zsivany2 Creative Commons License 2011.08.04 0 0 10841

Íme a végeredmény. Az idő nem volt tökéletes a felhők sok bosszúságot okoztak.

 

És ami számomra nagyon furcsa volt:

 

 

A seregélyesi átjáróban kukorica nő. :) (A korábbi képeken látszik, hogy a H-betüs tábla is kint van még, lassan azt is le lehetne venni, de gondolom csak a "táblaoszloppal" együtt szűnik meg.

 

Csináltam pár referenciafotót az anno 15 éve képeimhez, ezek később jönnek.

Előzmény: milcse (10683)
anemo Creative Commons License 2011.08.03 0 0 10840

Értem. Jó, hogy mindenki mást mond..

Előzmény: civil (10837)
szelektor Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10839

Kidöntések mindig is lesznek, ha az utas mozgás megkívánja, ezt lehet tapasztalni majd Velencefürdőn a felüljáró helyén, mint éppen Gárdonyban is.

Érd felső páratlan oldalán a balvágány felöl a drótkerítés szépen le van taposva, aki a jobb felöl jön majd elmegy az aluljáróig és azon átmegy a bal vágányra?

Előzmény: anemo (10836)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10838

Korábbi hozzászólásodban utaltál arra hogy a hangfogófalra mindenféle uniós zajterhelési előírások miatt van szükség.

Itt miért nem az épült?  (még szerencse)

Gárdonynak talán más az akusztikája? 

 

Üdv: L.k.

Előzmény: civil (10837)
civil Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10837

Az az átjáró Gárdony kezdőponton nem marad meg! a H kerítés meghosszabbítása fogja elzárni.

Előzmény: anemo (10836)
anemo Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10836

Korábban már én is említést tettem itt a topikban a kerítések kidöntéséről. Utoljára 8 db-ot számoltunk, azóta volt csere, de ismételten kezdik bontani.  Továbbá lett szólva illetékeseknek a "Vágányokon átjárni tilos és életveszélyes!" táblák elhelyezéséről az A és B peron elzárt területeire, mert mindenki arra sétál függetlenül attól, hogy apró táblára az van írva, hogy munkaterület.. Azóta is semmi.. Civil, ha ebben tudnál lépni, megköszönném..

Ha már Gárdony. Annyi esze lehetett volna a NIF-nek, hogy a kezdőponti oldalon lévő szintbeli gyalogos átjáróhoz rak egy szembenéző fénysorompót, olyat, ami minden normális helyen van (lásd érdliget mh., ahol több a fénysorompó, mint az utas). Minden mv. tudja, hogy az az átjáró életveszélyes, a birkák babakocsival(!) a vonat elé lépnek. Voltak már rendőrök is kint, de egy fénysorompó alkalmazásával tudnának igazán közbelépni. És mivel a tervek szerint az aluljáró átadása után is megmarad az az átjáró, igazán lenne erre igény.

 

---

hangos tehervonatok: hagyjuk már, el ne hidd... Amúgy is, a szokásos: a vasút előbb volt ott, mint Ők, mikor odaköltöztek, tisztában voltak azzal, hogy egy vasútállomás a szomszédjuk. Erről ennyit.

 

Előzmény: xoghad (10833)
Hornyi88 Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10835

Ma készültek 11:27-kor Exif adat szerint! :-D

Felüljáró miért van lezárva egyébként?

Előzmény: milcse (10834)
milcse Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10834

Ez mikori kép?

Előzmény: xoghad (10833)
xoghad Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10833

A vandalizmus sajnos, nem ismer határokat!

 

Gárdonyban is megnyitottak más két "marhacsapást". Ezek pedig szaporodni fognak, az elmúlt évek ezt igazolták. A a végponti oldalról kevesen fognak visszagyalogolni, ha úticéljuk Agárd irányában van. A peronokat a felüljárón sajnos nem lehet elhagyni.

 

  

 

 

 

Ehhez járul még a gárdonyi önkormányzat kifogása a hangos tehervonatokról, amely a megyei lap július 28-iki számában jelent meg.

 

Kérdés, hogy ezt eddig miért nem hallották? Vajon mit szólnának ahhoz, ha a megnövekedett tehervonat forgalom miatt tiltakozna Százhalombatta, Ercsi, Iváncsa, Pusztaszabolcs, Zichyújfalu, Seregélyes lakossága? Miért nem volt számukra elfogadható a magas zajvédőfal, amelyet talán nem bontanának olyan gyorsan ki? Ja, hogy akkor nem lehetne úgy keresztül-kasul mászkálni a vágányokon, mint most. Nekik jobb lenne ha egyátalán nem menne vonat!

 

 

Előzmény: anemo (10831)
talajgyalu Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10832

Ugyanott ahol KÖFI Végrehajtási Utasításból, amiből mozdonyvezetőt csak az illetékes forgalmi vizsgabiztos vizsgáztathatna, vagyis sehol. De mivela vonalismereti cetlin ez nincs nyilvántartva ezért basznak rá.

Előzmény: M62-238 (10808)
anemo Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10831

Gyönyörű.

 

Amúgy Baracska KPB oldali névtábláját már össze is fújták.

Előzmény: gbeatle (10830)
gbeatle Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10830

félOFF

 

Nekem ez a kedvencem: http://www.vasutallomasok.hu/show.php?az=bony&num=803

A gaz kiirtására, a bódé kitakarítására nem futotta (normális, emberhez méltó építmény emeléséről meg ugyan minek is álmodoznánk); az új tábla az viszont megvan... :-P

 

ON

Előzmény: anemo (10826)
siófoki35 Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10829

Meg eleve miért nem volt jó a régi? Nagyobb betűkkel is van írva, meg masszívabb is.

Előzmény: milcse (10825)
civil Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10828

Nekem is feltűnt, múlt héten rákérdeztem. Ez van az arculati kézikönyvben, kék alapon fehér, balra-lennt rendezve.

A kivitelező biztos tisztában volt vele, így már a műszaki ellenőr és a megrendelő is, kössz :)

Velencefürdőn az ajtót jelezni fogjuk, bár már a MÁV Ingatlan ügye, ha úgy érzi, garanciás (nem rongálásból adódó), majd szól.

Tegnap átadtuk a Velencei és Agárdi épületeket is. Agárdon hatalmas vörösborfolt a váróterem bejárat felett...

Előzmény: milcse (10825)
klapperes Creative Commons License 2011.08.02 0 0 10827

"Miért van akkora hely az új táblán a Gárdony felirat után? Mi kerül még oda?"

 

Talán majd az Üzemeltető logója...

Előzmény: milcse (10825)
anemo Creative Commons License 2011.08.01 0 0 10826

Ez az új szabvány. Kék alapon fehér betűkkel. Mindenhol most ezt részesítik előnyben. Az, hogy miért van ekkora lyuk a táblán? Mert ez az új divat. Amúgy tényleg egy rossz minőségről beszélünk, martonban a hosszú állomásnévhez széles tábla tartozik, amely a szélben elképesztően hajlik, mozog..

Előzmény: milcse (10825)
milcse Creative Commons License 2011.08.01 0 0 10825

Elsősorban Civilt kérdezem:

Miért kék alapon fehér és miértnem "hagyományos" sárga betűk vannak?

Miért van akkora hely az új táblán a Gárdony felirat után? Mi kerül még oda?
Tisztában van azzal a kivitelező, hogy ez mozog és szabadkézzel ki lehet dönteni?


Ui: Velencefürdőn tessék ránézetni valakivel az ajtóra, mert b@szik rendesen becsukódni.
Festésből lesz valami? :)

milcse Creative Commons License 2011.08.01 0 0 10824

Akkor nem menne ki az MMV-s tehervonat 40-50-el Székesfehérvárról Veszprém felé, mint ahogy tette azt tavaly amikor még 20-as volt az állomás és 10-esek a kitérők a páratlan oldalon.

Előzmény: Svrend (10821)
sörösgigant Creative Commons License 2011.08.01 0 0 10823

A lényeg az hogy ő elhiszi.....))) Mi meg tudjuk....

Előzmény: Svrend (10821)
milcse Creative Commons License 2011.08.01 0 0 10822

Köszöntem az infót! :)

Különvonat szilivel drót nélkül

Előzmény: Svrend (10821)
Svrend Creative Commons License 2011.08.01 0 0 10821

a hatóságok pont annyit ellenőrzik a magánvasutakat mint a MÁV-ot.

Illetve kicsit többet.

Százalékosan többet mint a MÁV-ot.

 

Hát ha ez így lenne...............................................................................................................................................

 

Előzmény: zsitvica (10812)
Van Thomas Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10820

Felhúzták az ágyazatot, hogy az alépítményjavító minél több anyagot át tudjon rostálni.

Előzmény: zjakabfi (10819)
zjakabfi Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10819

Marton és Tárnok közt a jobb vágány Marton felé kb. félútig miért van nem frissnek látszó zúzottkővel (homokkal esetleg vegyítve) majdnem a sínkoronáig feltöltve?

 

zjakabfi Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10818

Tárnoknál biztber hiba.

Szép délután vár a nyaralásból hazatérőkre...

 

M62-238 Creative Commons License 2011.07.30 0 0 10817

Zárjuk le ezt a témát mert elbeszélünk egymás mellett,itt nem az állomási tolatószolgálatról,hanem iparvágány kiszolgálásról van szó. Maradjunk annyiban,hogy ez az ÁVU-ban van leszabályozva Sv-n meg Nagyigmándon,Hároson,de sztem mindenhol.

 

"Pedig még ráadásul Te is a budapesti társulathoz tartozol és mégsincs egységes álláspont?

A pont szerint meg a tolveznek ott kéne ülni mellettem a gépen!"

 

Igen és ez általában tolt menet(Az említett eset is) ráadásul átjárok fedezése,berendezés kezelés stb.

Előzmény: 1347 (10816)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!