Keresés

Részletes keresés

balint19 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159719
Hello!
Nem érdekel v.kit kerékpáros mez + nadrág?
-= link =-
Ha igen, írj emailt és megegyezünk...
címem: kereygikam@ gmail. com
SzeZo Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159718
No, megjöttem a TeleHódról. Voltunk vagy tizenketten, meg az iszonyatos Lux-özön. A Hold - látva a díszkivilágítást - szégyenében elbújt.
Legközelebb messzire elkerülöm Andort, mert kihajtotta belőlem a lelket. Még a Rekibe sem maradt erőm beülni:-).
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159717
Ja még egy, s más nyúzó kommandó is kéne, de ne menjünk bele mert ez nem a poli dili, sőt a motoros járműsekért, (quad) "kioffolnak". :-))))
Előzmény: Törölt nick (159713)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159716
Erre azt mondják az okosok, hogy önbíráskodás. Itt az elkövetőknek vannak jogaik. Az áldozat, az csak hallgasson. :-)
Előzmény: Törölt nick (159713)
-sanci- Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159715
Kár a fetrengésekért, azok azért visszavetettek. Gratula!
Előzmény: Pinyo (159697)
NAVIGATOR Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159714

Köszi, bár ti még mindig elérhetetlen távolságban vagytok edzettség szempontjából.

Felemás a felkészülésem az eddigi évekhez képest. Az napi országútizásom felére csökkent, viszont hetente négyszer egy-másfél órát intenzíven megyeh a HHH-án egy kollégámmal, aki szerencsére egy kicsit jobb nálam felfele és síkon is, így eléggé inspirál a nagyobb tempóra.

Ha nem titok, te hogyan és mennyit edzel?

Előzmény: Pinyo (159712)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159713
A kerékpár lopások ellen kéne fellépni hatékonyan. Alakulhatna egy tolvajnyúzó kommandó!!! Kitennénk gyengén lelakatolt gyönyörű bringákat, és a közelből figyelnénk. Amikor valaki megpiszkálja, elkapjuk és eltörjük a kezét. Drasztikus módszer, de szerintem pár hét alatt legalább 20 tolvajjal kevesebb lenne... :-)))))
Pinyo Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159712

Elég jó időt mentél te is. Grat. Sokat mentél mostanában?

Előzmény: NAVIGATOR (159710)
-sanci- Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159711
És veled mi történt, beszart a zsírúj váltó, vagymi?
Előzmény: adam-85 (159709)
NAVIGATOR Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159710
Kár érte, mert tényleg hibátlan kis verseny volt (a gyorsan fogyó hasábkrumplitól eltekintve). Ne legyen igaza Robinak.
Előzmény: Pinyo (159707)
adam-85 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159709
az előző évekhez képest azért növekendő a tendencia:-)
Előzmény: Pinyo (159707)
Fishtax Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159708

Gyanítom, nem fogják már sokáig erőltetni a szervezést. És nem elsősorban a folyamatosan csökkenő létszáám miatt.

 

robi

Előzmény: Pinyo (159707)
Pinyo Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159707

Sopron 2008 eredménylista.

 

http://www.pannonmaraton.hu/eredmeny/sopron.pdf

 

Mindössze 41 hosszútávos ffi. :-(

Az összes résztvevőt meg sem merem számolni.

NagySün Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159706
Inkább baráti bringázgatás - igaz jórészt egyedül egy térképpel és egy tájolóval.
Meg egy-két nagy sebességgel az ember mellett elsuhanó lánnyal. ;-)

De az is igaz, hogy néhány nagyon komolyan veszik a barátság minden másodpercét ;-)
Előzmény: NAR (159705)
NAR Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159705
És erről a résztvevők is tudnak, hogy verseny? Mert nekem tavaly nagyon nem tűnt fel...
Előzmény: Fishtax (159704)
Fishtax Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159704

Ne tévesszen meg a körítés, azért ez egy verseny, nem baráti bringázgatás!

 

robi

Előzmény: Törölt nick (159703)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159703
no azért csak akad lehetőség arra, hogy hétközben is tekerjen az ember erdei terepen :)
Előzmény: NagySün (159699)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159702
Szerencsére ennyire nem vagyok kezdő játékos. Síelés vagy szörfözés közben megtapasztaltam már párszor, hogy milyen az, amikor kifogy az emberből a kaja (vagy a folyadék). Édességről szerintem könnyebb elfeledkezni - a fene se gondolná, hogy a cukor is mennyire fontos tápanyag...
Előzmény: NAR (159698)
messengerina Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159701
Határeset! De van még a képen egy plusz lány és egy kisfiú. Ők kik? ;-)
Előzmény: zfazek (159693)
messengerina Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159700

Nyertem, nyertem! :-) Sáráráááráááráááááá!

 

Szoktam itt nézgelődni, de visszafogom a hsz-aimat. :-) A szélrózsa most egy hete Gyúró felé fújta el a lovam (képzavar ON), nagyon szép helyek vannak ott. A végén még "kénytelen" leszek bringázni is 2,5-3 év után... :-) (Ahogy a Vértes-béli képeidet néztem, határozottan hiányozni kezd a bringatúra!)

Előzmény: kocsi (159692)
NagySün Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159699
b] Csütörtöki Tájbringa Széria - Hetedik forduló részletei


Új térkép, új tájbringás terep: HHH!
Itt a lehetőség, hogy ismert erdei utakon tévelyegjen az ember! ;-)

Dátum: 2007 május 22, csütörtök

Találkozó: Ördög-árok mentén, a Páfrány utca 31. számú telek előtt
Kialakított autóparkoló található a 29. szám előtt

Rajt: 16.00
Utolsó rajt: 18.30
Bontás: 19.00 indul

FIGYELEM:
A bizonytalan időjárás miatt szerda este vagy csütörtök reggel további infó várható az eseményről!


Ideális útvonal tekerve
hosszú: 12 km (edző kategória)
rövid: 6 km (népszerüsítő kategória)

Pontfelszerelés: Sportident (dugókák helyszínen kölcsönözhetőek)

Nevezés: Előnevezés nem kötelező - de nagyban segíti a Rendezőség munkáját.

Nevezési díj: Nincs - köszönet az önkéntes rendezők lelkesedésének!

Egyéb szolgáltatások:
- Biciklis térképtartót korlátozott számban lehet kölcsönözni.
- A Célban csomagmegörzést biztosítunk.

Biztonsági előírások:
- Bukósisak használata kötelező. Akinek nincs sisakja, az nem kap térképet!
- A pályák közúton is haladnak, ahol a KRESz előírásai kötelezőek!


További információk
sandor_talas KUKAC yahoo.com

Mindenkit szeretettel várunk!

+++ +++ +++ +++ +++ +++

Nem tájbringás fórumozók véleményei

2008
KingA "Nagyon jól éreztem magam, és szuper, hogy minden csütörtökön alkalmam lesz egy jót bringázni, amihez az adja a motivációt, hogy pontokat kell megtalálnom az erdőben, és mérik az időmet. Mégse csak úgy összevissza a nagyvilágba... :-))"

2007
zfazék "Az év legjobb rendezvényei. [...] mindenkinek érdemes kipróbálni."
pROF "Érdemes kipróbálni, szerintem nagyon érdekes és izgalmas!"
phu "[...] nagyon tetszett a móka, ezen a héten is megyek, ha tudok."

NAR Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159698
A 20-30 kilométer és az 50-70 kilométer között a nagy különbség az, hogy az utóbbi 2-3-4 óráig tart és enni is kell közben. Tapasztalat nélkül ezt lehet elrontani - az eléhezés nagyjából független attól, hogy milyen erős vagy.
Előzmény: Törölt nick (159675)
Pinyo Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159697

[Sopron - Pannon Maraton 2008.05.18]

Bár eredetileg nem terveztem, úgy alakult, hogy megyek. Utóbbi időben jól mentek az edzések, így 2004 és 2005 után ismét próbát tettem.

 

Ugyan két nappal előtte pont gyengének éreztem magam, már éppen lemondtam az indulásról. Tovább csökkentette a motivációt, hogy Sanci összetörte magát, jót meccselhettünk volna. Szerencsére adam85 fuvart keresett, így ő lett a külső kényszer. Ha már fuvaroznom kell, kész tény az indulás, nem léphetek vissza.

 

A rajtterület Brennbergbánya volt, Budapestről 2ó45p alatt értünk le. Nem voltak sokan, gyorsan ment a helyszíni nevezés.

 

Bringát összeraktam, hátsó gumit is lecseréltem Racing Ralph 2.1-re. Kapott 2,8 bart. Két kulacsot teleraktam, egy vitalade, egy víz. A rádióban pont az ország északnyugati részére mondtak felhőket és esőt, ezért óvatosságból beraktam az esőkabátot és láncolajat, végül is teljesen feleslegesen. Szép rövidujjús idő volt, kánikula nélkül. Pár cseppet kaptunk a verseny alatt.

 

Rajt előtt pár percre elmentem tekeregni a környékre, ennyit a bemelegítésről. Majd 10-kor a hosszútávosok (69km) szépen felsorakoztak a rajthoz, még az órámat babráltam, amikor beszólt a fájöööör. Akkor induljunk. Az biztos, hogy tömeg és bedugulás az nem volt.

 

Kellemes mászással indítottunk, egy vízmosásos részen Henger le akart váltani, de beszólt a technika. Pont mögötte jöttem, lóról le, tolás. Így történt, hogy Hengernek sehol sem kellett kistányér, mert tolással töltöttük a kritikus szakaszt. :-)

 

Egyszercsak elértünk egy kellemes csúszós meredek lejtőhöz, aminek alján a jobbkanyarban vérre éhes fotósok kattogtattak. Le lehetett rajta jönni, kérdés, hogy milyen gyorsan.

 

Kishidas patakátkelés után jobbra rátértünk egy hosszú aszfaltos részre. Kerestem bolyozáshoz társakat, de csak előttem messze volt valaki. Nyomtam keményen, mögém is felsorakozott valaki, aztán utolértem talán a Noé Balázst. Egy darabig követtem, aztán előreálltam szelet fogni, de nem jött velem, sőt a másik sem, aki követett. Puff neki. Így azért nehezebb.

 

Küzdöttem tovább, egyszercsak felértem a Henger-Mikusz sorra. Néha lógtam rajtuk sorzáróként, néha leszakadtam. Ez a rész nagyon tetszett. Hullámvasutas terep, sok olyan dombbal, amire erősen nyomva lendületből lehetett felmenni, szinte sebességvesztés nékül. Elérkezett a 3/4 óra, enni kék. Egy emelkedőt választottam a művelethez, kicsit le is szakadtam. Már épp kibontottam a zselét, amikor egy éles balkanyar után lejtő jött. Zselé lóg a fogaim között, csak lassan tudok elpakolni és kigyorsítani, ezek ketten meg végleg meglógnak.

 

Aztán megint meglátom őket, Henger egy emelkedőn már elment előre. Kis patakátkelés, Mikuszt befogom, meg még valakit, és ellépek. Nemsokára utolérem a Bringabandás Doba Petit, hátsó tárcsafékéből kiment a csavar, lejtőkön nem meri ereszteni. Innentől az első körben végig kerülgetjük egymást, lejtőn elmegyek, emelkedőn elhagy.

 

Egyszercsak megjelennek a más távon indulók. Jön egy mély vízmosásos ösvény, a helyes nyom jobbra-balra ment. Egy darabig követem a helyes nyomot, aztán hibázok, bennragadok a vízmosásban, és erőteljesen tökön-bököm magam a nyereggel. Eltorzult arccal visszaszállok, és még egy jó darabig szenvedek.

 

Aztán már majdnem vége az első körnek, széles aprómurvás enyhén lejtő úton száguldunk, amikor - nem tudom mitől - elcsúsztatom a bringát és esek egy hatalmasat. Doba Peti visszakiált, mondom, hogy oké minden, menjen. Megy is, hiszen szerelnivalója van még. A bal mutatóujjam begyéből ömlik a vér. Szép vörös eloxálást ad a fékkarnak, pirosra csepegteti a rajtszámot. Jobb karom és oldalam is végighorzsolva. Mozgatom mindenemet, törés nincs. Akkor menjünk tovább.

 

Kiderül, hogy fékezni csak középső ujjal tudok. Akkor az első fék nagyjából felejtős. Most kiderül, mire jó a 2008-as XT váltókar mozgássérült funkciója: hüvelykujjal tudok váltani mindkét irányban. Első kör vége, beérek a rajtzónába. Kulacsba kérek vizet, vérző ujjamra szintén. Egy kedves lány ad papírzsepit, megmutatja a mentőkocsit. Kösz, most nem, nem érek rá. Zsepit feltekerem az ujjamra, jó lenne egy befőttesgumi a rögzítéshez, de nincs. Középső ujjammal tartom (még egy félórát bírt, aztán elhagytam valahol). Kimegyek a második körre.

 

Kicsit motiválatlanul kezdek neki, biztonsági üzemmódban tekerek, egy idő után jön is Doba úr, majd elhagy. Nehéz úgy haladni, hogy nem tudom senkihez sem igazítani a tempót. Elöl-hátul senki. Most vajon lassan vagy gyorsan megyek?

 

Bizonyára az utóbbi, mert relatív gyorshajtás követek el. Későn veszek észre egy erős jobbost és a keréknyom kifordítja a kormányt. Úgy átpattan a felsőcső felett, hogy csak nehezen bírom visszarángatni. Kicsit a váz is karcolódik. De sajnos a pedál nagyot ütött a vádlimba, amolyan zsibbasztót. Nagyon fáj (még egy nappal később is alig tudok járni emiatt).

 

Majd ismét beérem kerülgetős társamat, aszfalton nyomatjuk, szűk, kanyarodó lejtőn 67km/h lett a max. Hát ha itt valami szembejön... Jobb nem belegondolni. Előremegyek vezetni, majd emelkedő jön, és megint lemaradok.

 

Már közeledünk a végéhez. Megint sok egyéb-távos embert hagyok el. Beérünk a faluba, előttem embert látok, fogjuk meg. A Brennbergbányába vezető aszfalt elején utol is érem. Lehet kettőt találgatni, hogy ki az, Doba Peti. (Nem értem, miért hullámzik így a teljesítménye. Az emelkedők elején mindig úgy ment el, kiállva, mint aki most kezdni a versenyt.)

 

Most már csak aszfalt van hátra, emelkedős, talán 5-6 km a cél. Előreállok, fúj a szél. Kormányt középen fogva, ráborulva nyomom, ami kifér a csövön. Titkon remélem, hogy váltott vezetéssel megyünk, de én nem jelzem, ő nem ajánlja fel. Ez van. Az utolsó nagyobb emelkedős szakaszon aztán ott maradok egyedül, mint a pinty.

 

Végre beérek a célba. A vége nagyon kemény volt nekem. De szerintem az időm is jó lett.

Órám szerint (nettó): 70,59 km 3:14:16 Átlag: 21,8 km/ó Max=69 km/ó. Ez aztán a gyors pálya!

 

Levágják a chipet. Meglátogatom a mentőkocsit, ahol ellátják az ujjamat. Besántikálok az éttermi sátorba, ahol két nagy szelet rántott húst adnak!! Kis krumplival, uborkával. Nyamm.

 

Hát ez volt röviden, eléggé lefárasztott. Időben kb a Szilvás hosszútáv fele volt, és hát nem szívesen mentem volna még egy kört. Mi lesz itt jövő héten?

 

(csak hogy rátaláljak tanulságképpen:

Reggeli: maradék tészta. Lefelé úton téliszalámis kenyér.

Rajt előtt egy óra: 4 cerbona.

Verseny alatt fogyott: 3 zselé, 1 kulacs vitalade, 2 kulacs víz + 2 pohár víz.)

J.K.F. Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159696
Kr.e. :o)
Előzmény: kocsi (159695)
kocsi Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159695
1880
Előzmény: zfazek (159693)
Fishtax Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159694

Egyelőre nem.

 

robi

Előzmény: NAVIGATOR (159690)
zfazek Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159693
Pedig azt hittem a 80-as években amint Kivi, Röfike és Messi fagyizik
Előzmény: kocsi (159692)
kocsi Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159692
Bingó! :-)

( Téged is rég láttunk. Ellovagoltál a szélrózsa minden irányába? :-) )
Előzmény: messengerina (159691)
messengerina Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159691

"(Na ki tudja, hogy ez hol és mikor készült? Topiktúra volt, nem vitás! )"

Megfejtés: Zirci cukrászda... kb 2003-ban. :-)

Előzmény: kocsi (159632)
NAVIGATOR Creative Commons License 2008.05.19 0 0 159690
Lesz szekszárdi is?
Előzmény: Fishtax (159688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!