Először is nem utalok semmiféle pénztet, mert a szalon állta a kezdő 10%-ot. Ezt tekintsük ajándéknak. (Halkan jegyzem meg, hogy amúgy ezt a zsét simán visszakapja az Erstétől, jutalékban...) De legalább a végösszeg a szimpatikusabb 2.655.000,- lett, ami kicsit vigasztal. Unionnál megkötöttem a Casco-t és a kötelezőt, összesen 9200 Ft lesz havonta. (10% önrész minimum 50k) Üdv: Cryon!
Először is szarok voltak a fényviszonyok. Lemenő nap oldalról, de azért ahoz elég erős, hogy szétcsessze a képet. Azért nem mind lett rossz, meg nem is volt nagyon időm a manuális beállításokkal szarozni. autómatával+vakuval (belső) ilyenek lettek, sorry. Vaku nélkül még szarabbak lettek volna. Ha már nálam lesz a kocsi, normális fénynél, csinálok normális fotókat. A kék meg szerintem az autómata által ab@szott fehéregyensúly program miatt lett. Hófehér a kocsi, de belül árnyék van, közben ezerrel tűz kintről a nap. Naná, hogy megbolondul... De az is lehet, hogy megpróbálok majd a polárszürő nélkül is lőni párat, hátha az a "ludas"...
Szuper képek, csakhát megint ez a silány minőség (miért ilyen kéék??)
Mind1.
Mi az hogy 50-es kipufogóvég?
A CD-n a DISC+ - az mit jelent? Először azt hittem h CD váltós a fejegység de szerintem csak ezzel lehet váltani a számok közt...
Ma voltam szerződést kötni. Elvileg péntektől már én is boldog Swift tulajdonos leszek. Készültek új fotók belül is. Megtekinthetőek a szokásos helyen, itt. Kértem a kocsihoz rozsdamentes 50-es kipuffvéget, suzuki feliratos textil szőnyeget, kressz-csomagot, meg egy suzuki feliratos nyakpánt-kulcstartót -amire majd a kódkártyát fogom akasztani. Egyébként a kulcskártya-mizériára a kereskedőnek sem volt ötlete, de megígérte, hogy utánanéz.
Ui.: Mostmár igazán kiadhatnának egy komolyabb prosit a swifthez. Szinte minden szalonban volt már bemutató, de csak egy nyamvadt a/4-es lappal szúrják ki az ember szemét. És jobb esetben nem fénymásolttal.
Az se rossz. A mi 1.3as régi suzukink olyan 140 fölött már nagyon instabil volt és nagyon nem is akart többel menni.. Vagyis ment de onnantól 1km/h-t 10 km alatt gyorsult...
Jövő 7 végén mi is megyünk vele autópályán, egy ilyen zsírúj autóval mennyivel szabad menni??
A tesztvezetésen beültem a kedvesem mögé: Ő 170, én 185 cm vagyok, és úgy elfértem mögötte, hogy az összezárt lábam nem ért hozzá az ülése háttámlájához.
Az asszonynak tegyél hátra egy pokrócot és tömd be vele a száját :P
Ez a "kényelmetlen" dolog ez csak kukacoskodás, naná hogy nem lehet az otthoni plüssfotelhez hasonlítani. már csak a korlátozott méretű hely miatt sem..
Az utasokon a hátsó sorban ülőkre gondolsz nemde?? (anyósülésben hatalmas hely van a Suzukiban) Ott meg még a Fordban sem ajánlanám 4 felnőttnek egy 1000km-es utat :)
Hát ja, a gyermekbetegségekre én is kíváncsi leszek, remélem nem kell majd 2 hetente szervízbe vinni a "kölköt" :P
Tehát röviden összefoglalva: Suzukit jobb vezetni, jobb a motorja, jobb a kormányzása, és olcsóbb mint a Ford :D ( a hátsó utasok meg ne egy kisautóban akarjanak terpeszkedni, arra ott a Grand Vitara más áron)
Pedig a Wagon az elég fapad.. Olyan rideg belül, mint egy teherautó.. (1,5 évig használtam ilyet - 1.3 GLX, szal ismerem) Pattog összevissza az úton, persze ha nem öregautósan használja az ember.
Mondjuk abból kiderül hogy nem vagy egy fiatal ember hogy inkább Liana-t vennél -- ilyet általában a kisnyugdíjasok vesznek :ÍÍÍÍÍÍÍ:
Minap volt szerencsém tesztvezetésen kipróbálni mit is tud az új swift. meg kell mondjam nagyon tetszett ...
kívülről: elég sportos, alacsony széles (asszony szerint büfli ...), karakteres autó.
A csomagtartó nem túl nagy, szerencsére amiket én néztem azokban dönthető volt a hátsó ülés. gyorsan és egyszerűen ...
a belsőről: az első ülések kényelmesek, gyorsan magamra tudtam szabni (ami pl az ignisben szinte egyáltalán nem ment ...), nekem elegendő tartást adtak, kényelmes ülő és lábpozicióval. A hátsó üléssor viszont túl kemény, menet közben pattog rajta az ember, és bizony itt-ott zörög ...
a vezetés: nekem ngyon bejött. erős (az 1.3 is nagyon jól húzott, az 1.5-ös meg aztán kifejezetten), dinamikus. kis gáznyomásra is jól reagált. a kormányzás kitünő, a szervo nálam jól vizsgázott ... a műszerfal elég áttekinthető ... a váltó rövid utakon, simán, zökkenő nélkül dolgozott ...
jó sokat tudtam vele menni, többek között rövid autópálya szakaszon is (mire jó egy ismerős a szalonban :) ), így most erősen gondolkodom, hogy beruházunk egyre :)
ja, ami kifejezetten tetszik az a 1.3 GLX +CD+AC kombináció ... ezt most 2 750 e + üzembehelyezésért adnák ...
"Már esett szó a biztonsági felszereltségről, de erről nem lehet eleget beszélni. Így az ABS + EBD mellett alapfelszereltség a fékrásegítő, a vezető- és utasoldali légzsák, minden üléshez a biztonsági fejtámla, a biztonsági pedálkioldó rendszer, az indításgátló, a hátsó ajtókon a gyermekzár, az ajtókba épített oldalmerevítők."
Nekem ez a kedvenc részem! :))) A cikk írója valószínűleg az elmúlt 10 évet kómában töltötte, hogy ezek neki olyan nagy újdonságot jelentenek 2005-ben...
Olyan formája van,amit az is megnéz,megszeret és ELISMER,aki alapból utálja a Suzukikat!
És ha bizonyít a sokat emlegetett törésteszteken,akkor az egekbe fogják emelni!
Lehet,hogy drága a GS majdnem 3milláért,de srácok,nézzetek körül,hogy a 3 milla környékén milyen felszereltségű autókat kinálnak.Smart key???Min 4 millió fölött...Asszem.