Köszönöm szokes83-nak az infót. A helyére beszerelni nem merem, egyértelműen tudnom kellene jó-e vagy sem, mivel elveszti a garanciát. Talán préssel próbálkozom.
Ha a belseje nem ég szét vagy törik szét azért sokszor egy tisztítással orvosolható a dolog (érdemes a szenzorokat is megnézni diag-al, hogy nem rossz e valamelyik és emiatt rendetlenkedik) kipufogóvéged kormos? vagy csak nem megy az autó?
Ha végképp cserére szorul pont van egy 520d-re valóm bontott jó állapotúm eladó...
hááát... én pont most akarok nekiállni az enyémbe berakni egy mulf2-t...
ilyenekre azért számolj:
- mulf2 kb 40-60e között
- tartókonzol 5-10e
- bluetooth antenna : 10-15e (középkonzol alatt van a helye, hivatalosan oda kellene elkábelezni)
- optikai kábelek, kábelezés...
- mikrofon az első világításpanelbe a tetőkárpiton
és még a nem várt apróságok...
és persze a végén programozás
ha az alvázszám alaján megnézed a listában (vagy szemmel is kibontod a bal hátsó csomagtérburkolat alatt) és nincs előkábelezve akkor kábelezni kell szépen
Segítségeteket szeretném kérni! 2003-as e60 530d-m van, most érett meg a motortartó bakok cseréje. Vettem két gyárit, biztos ami biztos. Kíváncsiságból a bak vákuumcsövét szájjal megszívtam és a jobb oldalinál szabadon áramlott a levegő ki-be. A bal oldalinál rendben van, ott éreztem a membrán mozgását, nem jött fals levegő. Elméletileg ennek zárt rendszernek kell lennie, különben nem alakul ki a rendszervákuum, ha mellészív. Létezik hogy az új bak gyári hibás? Vagy ha beépítem a helyére megkapja a motorterhelést akkor záródik benne valami? Egyszerűen nem tudom.
Hasonló volt nekem is egyszer. Az egyik turbócsövem volt kilyukadva. Érdemes leszedni őket és alaposan átvizsgálni esetleg a tömítéseit kicserélni, nem nagy meló.
Persze lehet, hogy más a hiba ez csak egy ötlet volt.
Sziasztok! Leírnám a problémámat hátha valaki járt már így és tud segíteni, hogy mire számíthatok. Az autóm E60 525d 2004-esévjárat. A városi forgalomban teljesen tökéletesen működik. Amikor megindulok vele, erőteljesen húzatom semmi probléma csak utána alapjáraton rángatózik a motor mintha kihagyna egy henger. Volt olyan, hogy utána alacsonyabb fordulatszámon való autózástól rendbe jött vagy rövidebb állás után tökéletesen jár a motor. Kiolvasáskor hibaüzenet nincs.Befecskendezőre gondolok lehet, hogy azokat kellene bevizsgáltatnom?
Feltehetőleg le lett resetelve a CBS és nem tudja, hogy a szokásos vezetési stílus mellett mennyit van használva a fék, mennyire fogy a betét. A szenzor 2 kopási vastagságot tud megkülönböztetni, az elsőnél még nem jelez semmit, viszont már nem engedi a service resetet sem.
az elsőnél más volt a szitu, ott volt, hogy összekeveredtem egy tuning golffal és pár 250-ről 120-ra fékezés után 50km alatt 4000km-t csökkent a megtehető táv, a hátsó viszont 70.000km-en cövekel
sajnos ez már nem az az autó,ahol diagnosztika nélkül el lehet indulni a hibakeresésben.Javaslom,vegyél egy alap INPA kábelt,ha nem akarsz minden problémával szakszervízbe menni...
a tegnapi nap gatyába lett rázva az állófűtésem,a keringető szivattyú volt beállva,mint a hal szeme :) Csere után nem indult,se távirányítóról,se menüből,valamint diagnosztikával sem kelt életre.Előhoztak valami ősrégi webasto-s programot,még képcsöves monitorral szerelt,xp-s számítógéppel.A kályha lábaira csipeszekkel kapcsolódott :D Megmutatta,hogy jó rég óta áll a kályha,összesen 120 órát működött 2005 óta.Kényszerindítással,csodálatosan életre kelt,egy szem füst,vagy köhintés nélkül.Kellett neki egy óra,mire felismerte a távirányítót,most minden tökéletes.
Volt jópár autóm állófűtéssel,de ilyen finommal,mint ami a BMW-nek van fejlesztve nem találkoztam még.30 fokról 85 fokra 8 perc alatt küldte fel,a kerékdobhoz kell tartani a füledet,hogy megállapítsd,jár-e.
ha a váltó is produkál tényleges hibákat akkor akár váltó is...
de pl generátoron a fesz szabályzó is csinál ilyet, általában túlfesz "tüskék" miatt a váltó biztonsági módba kapcsol, ilyenkor olyan mintha mondjuk 3.-ban ragadna, érdekessége hogy gyújtás le és vissza minden elmúlik és hibátlan (ha ilyenkor is furán vált akkor az nem túl jó)
Segítségeteket szeretném kérni! 2003-as e60 530d-m van, most érett meg a motortartó bakok cseréje. Vettem két gyárit, biztos ami biztos. Kíváncsiságból a bak vákuumcsövét szájjal megszívtam és a jobb oldalinál szabadon áramlott a levegő ki-be. A bal oldalinál rendben van, ott éreztem a membrán mozgását, nem jött fals levegő. Elméletileg ennek zárt rendszernek kell lennie, különben nem alakul ki a rendszervákuum, ha mellészív. Létezik hogy az új bak gyári hibás? Vagy ha beépítem a helyére megkapja a motorterhelést akkor záródik benne valami? Egyszerűen nem tudom.
D2S -l volt szó :) D1S 6000K -ban is van Jó minőség mint ami a képen van de
az emelt K szám miatt biztos hogy nem adhat nagyobb fényerőt , a technológia miatt !
ha xenonból nagyobb fényerőt akar valaki akkor D4S rendszert kell kiépíteni , az kb. 500 lumennel ad nagyobb fényerőt , USA-ban japán autókban van ilyen de lehet hogy ott a BMW is D4S higanymentes rendszerrel megy , a D2S D4S "izzó" sajnos nem kompatibilis
Bocs, eddig nem tudtam ránézni a fórumra, a hibakód amit tiltásnál produkál: 1272 Ladedrucksteller, ekkor a fordulat: 4192 1/min, töltőnyomás: 2333,53mbar.
Törlés után minden rendben, kiforgatom - megint letilt.
Xenonból szerintem szép és nagy fényerőt biztosít az osram cool blue intense kódnevű... nem borzasztóan kék, de nem i ssárgás/fehér... illetve kicst több fényt is ad!
Reggel ki szettem a lámpákat, h milyen van bent,bal oldal philips, jobb oldal osram, de nem tudom h hány kás. De be is szoptam vele,össze raktam megyek vele,fel kapcsolom a lámpát és villogott a kapcsoló mellet a zöld led. aztán nézegetem a lámpát kicsit vibrál,megint szét szedem ki veszem rakok bele egy használ másikat ,összerakom és nem villog a led, akkor igy jelzi h kezdbeszarni az izzó! csak azért irtam le h ti is tudjátok ha ilyet csinál.
Lehet hogy szép jéghideg, de hogy sz*rt sem fogsz látni a 8000k-val éjszaka az 1000%!!!! Én a 6000k-t is ejteném, szép szép a jéghideg fény, de használat szempontjából necces. Youtube tele van összehasonlító videókkal!
minél magasabb a kelvin szám annál kevesebb a lumen , a szem a 4300K körüli fénynél lát a legjobban , eltérni lehet csak esőben semmit nem lehet vele látni , száraz időben az autópályán a fehér csíkok erősebbnek látszódnak de más előnye nincs , ha megnézed este a szembejövőket egyből lehet látni már a ledes audi és bmw kocsikat azok is magasabb k értékűek kb 5000K de annál magasabbat hivatalosan nem is lehet,
Ez valami lengyel márka? Nem ismerem. 4300k úgy gondolom este azért sokkal jobb, mint a 6000k! Ami biztos, hogy kínait nem vennék, mert akkor 2x vehetnék garnitúrát. Az autómat használtan vettem, nem tudom mikor kerültek bele a philips izzók, vagy esetleg még a gyáriak voltak. Ami biztos, hogy én cirka 4évet és 80k km-ert mentem MÉG velük a cseréig. Aztán vettem ugyanolyat párban!
Nekem jó tapasztalatom van Papp Tamással autómata váltó ügyben. Igaz csak olajat cserétek az váltómban (530D), de meggyőző volt a műhely is és a hozzáállásuk. Kérdezem valamit és normálisan tudtak válaszolni :) . A ZF váltó náluk rutin, és nem is túl drágák.
2008-as E60 530D-m van (automata). Az utóbbi időben olyat csinált többször is, hogy nem intenzív gyorsításkor nem felfelé vált, hanem visszakapcsol és "lórúgás szerűen" indul meg. Ezt nem mindíg teszi, csak időnként.
A másik probléma, hogy sokszor sebváltó hibát jelez, D-ben marad, de olyan, mintha üresben lenne. Ilyenkor újra kell indítani az autót és működik.
"Párásodott nekem is majd emiatt meghalt a szemöldök led sor. Tegnap kibelezték a lámpám újra lett ledezve a szemöldök , fehér cob karikák a gyári angel helyett teljesen újra lett szigetelve. Esőbe lett összerakva és esőbe is jöttem vele este 120 km-t. Ma reggel nagyon boldog voltam amikor száraz volt a lámpa.
Azért még várok egy nagy zuhét a teljes öröm végett."
"Piliscséven csinálta Kara Gábor. Facebookra szokott posztolni E60 lámpáiról képet."
Erről tud valaki valamit? Egyelőre nem találtam meg az illetőt FB- n.
Két két kérdésem lenne.Ha tovább áll az autó akkor első inditás nehézkes neki Az izzitok rendben vannak mi lehet még a gond?
A második az anyos ülés alatt van egy kis fekete doboz mi annak a neve esetleg cikszám(az üllő felület hátsó részénél van.A szerelöm szerint az a hibás abban hogy adja a légzsák hibát)
Az inditás hoz még annyit hogy ,az öninditó most van szerelőnél (felujitáson) mert" állitolag"attól is lehet nehézkes az inditás ha már kivannak a persejei.....
Olyan problemam akadt hogy az automban e60 sedan elektromos hatso rolo van de a jobb oldalon letort valami pocok ami megvezeti a rolot igy nem tudom felhuzni mert ossze vissza jar es karcolja a hatso szelvedot..valaki latott
Mar ilyet? Hogyan lehetne ezt orvosolni.?
Masik kerdesem a belso diszlecek jelenleg faberakas szeretnem aluminiumra cserelni egyszeruen csak lepattintom oket vagy csavarok is fogjak? Elore is koszonom. Elnezest az ekezetek miatt telefonrol potyogok.
Lenne néhány kérdésem, ráadásul visszatérőek a fórumon, de aktuális válaszokat szeretnék kérni:
- 2007-es 525DA sedan LCI-m van, esedékes lesz az első fékbetétek és szerintem tárcsák cseréje is. Milyen márkát vegyek, mennyibe fájhat?
- hogyan lehet a fedélzetit ezt a szervíz jelzést otthon lenullázni? Nem találtam a neten olyan videót, amit használhatnék. Esetleg Ti tudtok?
- az aksim még eredeti :-). Mi a csere egyértelmű jele ezeknél az AGM típusú aksiknál? Jelez előre az autó de még el is indul majd? Gondolkodom a cserében, ezért valakitől aktuális árat szeretnék kérni.
Felbosszantottam magamat,és találtam egy BMW szervízt,ahol vállalták,hogy ropira szedik a hátsó ajtót,kicserélik az összes kábelt benne.Kértem még,hogy szedjék szét a GM-et is,majd viszek Sikaflexet és azzal ragasszák össze újra :D Csütörtökön reggel viszem,elvileg délutánra kész.
kis töltés, majd akku sarka pár percre levesz, azután töltheted és nem lesz gond, az ablaktörlős téma a vészüzemmódot jelzi...valamilyen komolyabb feszültség anomáliába szaladt bele a kompjúter...szvsz
megérkezett ma a rendszám is,tehát birtokba vettem az autót :) lehet,hogy én vagyok a hülye,de nem sikerült semmilyen rádióállomást befognom...attól tartok,hogy közrejátszik a csomagtér ajtó kábel baszakodása ebben :(
ma vettem egy E60-ast. Elhoztam a kereskedötöl és ut közben minden rendben Volt a kocsival. Késöbb beleültem és minden vilàgitott rajta. Elakadàsjelzö, ablaktörlö jàrt. Elektromos problémàt irt meg lejàrt szervizt. Van valakinek ilyen tapasztalata közületek?
Miből lehet észrevenni laikusként az elrepedt kipufogó csonkot? Korom kicsapódik? Vagy elkezd rezonálni? Vagy valami hanghatással jár? Hosszútávon milyen következménye van ha nincs rögtön orvosolva?
a leömlő az gyári alu,majd ha elreped megkapja az e39 vasöntvényét :D a szívósort nem cserélem le,nem az ára miatt,csak nem akarom,hogy 1,5 év múlva azon aggódjak,hogy folyik-e az olaj,leszakadnak-e a lapkák...olyan árakat mondanak a márkaszervízbe.,hogy biztos nem viszem oda,maximum egy olajcserére,de az olajat akkor is viszem :D
A szívósort, ha folyik az olaj, akkor nem csak egyben lehet / célszerű cserélni? (Ahogy láttam, itt kedvezményesen 140K-ért lehet kapni.) Egyik kartársnak az olaj folyt belőle, s ráfolyt az izz.elektronikára, így azt is cserélnie kellett.
Szerintem ne márkaszervizbe vidd, hanem olyanhoz, aki álmában is e60/61-gyel ébred, s még be is pecsétel a szervizkönyvbe. :))
Én is vacillálok még a 39 touring vs. 61 között. A 39 valahogy felhasználóbarátibb, pénztárcának is, a facelift még szép is, a 61 meg 61 és kész :)))
ja tényleg még egy hosszú szívás végére tettem ma pontot....
izzítás...
először csak gyertyák rosszalkodtak... csere mind a 6
aztán a relére kezdett panaszkodni... csere...
de továbbra se volt izzítás...
Steef említette, hogy a relére közvetlen kábel megy a generátorról... ez meg is lett, de látszólag jól rá volt dugva a relére...
igenám, amikor a kör alakú vízmentes csatlakozót lehuztuk a reléről jött a meglepetés.
a vízmentes műanyag dugó szépen illeskedett a relé csatlakozójának házába, viszont a csúszósaru (ami szerintem gyárilag szar konstrukció) érdekes módon úgy ki volt tágulva, hogy kb 0,5-0,5mm volt a saru két oldalán, így nem volt elég áram, sőt kicsit meg is olvadt a műanyag...
kábel kiszed, csatlakozó szétszed, saru palástja egy saválló hüvely- leszed....
saru összenyom majd összepakol és láss csodát self-tesztre eltűnt az összes hiba és megy az izzítás...
lehet venni 2,5-3,0 M Ft-ért egész jókat, amire LEHET, hogy még egyszer ennyit rá kell költeni az évek alatt, mire az esztétikai és műszaki igényeihez formálja az ember, de FIX és KISZÁMÍTHATÓ 4-6 M Ft-ért mi jót kap az ember...?
Szerintem annyi a trükkje a dolognak, hogy legyen még egy (két :-)) autó a kéznél, hogy a javításokat ne kelljen sürgősséggel logisztikázni.
igazából nem olyan veszélyes a rendbehozatala,mert jó az alap...a költségevetés kb. a következő:
-csomagtérajtó kábel átnézése,ha kell javítása,a GM modul vízszigetelése:kb.20.000.-
-Szívósor dugózása(nem látom értelmét az újra cserélésnek,ugyanolyan dolog,mint az EGR,nem akarom megmenteni a földet),ittho mindenki 3x-os áron akarja adni,így megrendeltem Lengyelországból az összes tömítéssel együtt:10000.-
-váltódekli csere,tömítéssel,9 liter olajjal,minden gyári,itt még gondolkodom,hogy megcsináljam-e én,de hajlok arra,hogy szakszervízben történjen,mivel vezetett a szervízkönyv:70e(120e)
lehet fikázni az e60-akat... de próbálj ki hasonló kategóriát más gyártótól azt meg el fogod adni mert szarul érzed benne magad...
én 5 év alatt végigjártam az e60-anak összes hibáját és szívását, de nagyon szeretem, szeretek vele utazni hosszútávon is.
szíjtárcsa, befecskendezők, leömlő, szívósor, izzítás, lengőkarok, minden, minden... de legtöbbször ha egy valamit normálisan megcsinálod akkor nem lesz vele gondod...
újra lett bőrözve,mert okádékul nézett ki,gyűrű nyomok mindenhol :)a kipufogó véget nem figyeltem...a váltó olajat azért cserélem,mert a deklinél folyik az olaj,ha cserélem,akkor már az olajat is.Nem ma kezdtem én sem,hallottam egy-két vadásztörténetet.Az előző autóm egy 2011-es A6 volt,190e km-el adtam el,tehát tisztában vagyok vele,hogy csodaszámba menő a km.Annyira nem ismerem a Bmw-ket,viszont nem gondolom,hogy 180e km-nél,végig vezetett szervíz kkönyvnél egy hulladék lenne.Az,hogy rá kell költeni 3 kilót,az biztos.Viszont utána hibátlan lesz.
Elég furcsa ez a negatív hozzáállás,sajnálom,ha neked rossz tapasztalataid vannak,remélem nekem nem lesznek ;)
mindegy is,ezekbe nagyreszt már fél mill. körül van,és sajnos semennyire nem megbízhatóak már valós 150e km fölött sem,így én nem venném annyira "komolyan" és hozzáértővel dugóznám a szívósort,kiiktatnám a dpf-t,és minden mást is csak felújjítanék a helyedben.
biztos beírnak most ezért nekem,de tetszik nem tetszik ezek nem érdemelnek mást,ugyanis nem ez a konstrukció lesz a bmw büszkesége.""
Mára elért engem is a kulcsos centrál zár nyitási hiba... Állás közben elromlott! Reggel amikor kulccsal nyitottam akkor felvillant minden, kattant vagy kettőt a zár és azóta ez van.
Egyik kulcs sem nyitja csak a zárból, de abból csak a vezető oldalit nyitja, zárja.
Az elakadásjelző melletti gomb zárja és nyitja az összeset.
Mivel E61 ezért valószínű, hogy a csomagtartó ajtó zsanérnál van valami kábelszakadás? Bár állásban nem tudom hogy szakadt el...
a kulcsok mára meggyógyultak :) valaki azt mondta nekem egyszer,hogy a csomagtér ajtó kábele szokott kidörzsölődni,akkor csinál ilyet.Lehet ebben valami?
elsorolta a hibákat,adott rá egy ajánlatot én pedig döntöttem,hogy megéri-e nekem :) az állófűtés nem indul,de legalább a távirányítót tudom,hogyan kell használni :) elviszem a webastohoz,olcsóbban jövök ki,mint a bmw alkatrésszel szerintem
Sajnos tudjuk milyen a használt autó piacon lévő helyzet. Gondolom akkor a kocsi állapota jó. Amúgy mindent meg lehet többnyire csinálni. Maszi akkor áldását adta a frigyre? : )
Éppen olvasom a használatit,lehet csak én voltam béna én csak az On gombot nyomkodtam,de a könyv szerint először nyomva kell tartani a mode-ot,utána kell csak az On-t nyomni...holnap kipróbálom.Egyébként nagyon tetszik az autó,jövőhéten veszek gyári váltó olajat,deklit,tömítést.A szívósort szerintem ledugózom,a turbócső körüli tömítéseket megrendelem gyáriban,nem hiszem,hogy olyan komoly összeg lenne.
Nekem 15e-ért dugózták és rá pár ezer km-re idúlt az olajszaporodásos/részecskeszűrős kálváriám,hogy attól azt nem tudom nem is érdekel mert már 3 éve eladtam ,de állítólag xar tipushibás az összes új hathengeres diesel bmw,sajnos az f10 is.
a 30-at csak kb mondtam de ez kb az anyag csak... a munkadíj nemtom mennyi lehet...
az újhoz képest mindenképpen annyi hogy a 6 pillangószelep nem lesz benne, mivel ledogózod... erről örök vita megy hogy jó-e vagy sem...
nem foglalkozok vele napi szinten...
legtöbbször a pillangószelep tengelyénél kezd el folyni és mivel pillangószelepet nem lehet cserélni (és szimmeringet sem a tengelyén) ezért a bmw eladja neked az új szívósort kompletten.
majd a szerelőm leteszteli hogy mi a rossz kizárásos alapon (cserélgetve lesznek az adott körön belül a dolgok(bontottból)) mert 100%ra ő sem tudja megmondani, hogy mit kell cserélni.
Igen-igen emlékszek rá, csak nekem szerelő mondta, hogy lehetséges, hogy csak gumi tömítés baja van, és nem kell ujjat venni, csak tömítést cserélni. Ezért lennék kíváncsi, hogy másnak volt-e ilyen tömítés cserélve.
Te egyébként mennyiért vetted a vákuum pumpát, ha lehet tudni persze?
nekem más a tapasztalatom... én pl azért cseréltem 6db injektort zsír újra (számlásan véve), mert 1 beszart... 1 et kicseréltem akkor láttom hogy a többinek is túl nagy a résolaja...
ennek az lett az eredménye, hogy van az autóba 6 új befecskendező aminek következtében normalizálódott a fogyasztás is...
vehettem volna bele 1db bontott, de működő befecsit és lenne benne még 6db "gyári" akkor elhinnéd mennyi van az autóban, mert nem volt még cserélve...
itthon bármikor gépre teszem megmondom mi a hibája és mi okozhatja, ha én nem tudom megkérdezem...
én mindig állapotra veszek autót, nem szervízkönyvre vagy mendemondára... más tipusra váltás miatt adom el, nem azért mert egy lelakott fos... viszont 3-4. autónak meg sajnálom
Ez így korrekt.Ha valós nem kell szégyelni, mert szerintem rosszabb ha nem írunk semmit.Mondjuk az enyémbe még csak 120e Km van, de garanciális idejében BMW szervízbe, de utána is "pecsétképes szakszervízbe" hordom.
Nagy átvizsgálásra meg BMW szervízbe. Gépre rakják átnézik (hibamentes) Kb. 15000FT-ért nekem ennyit megér, és így a memóriakulcs is vezetve van.
Ebbe sincs feltüntetve, mannyi Km van benne, végig vezetett szervízkönyv. Mondjuk a lengéscsillapító, befecskendező csere azért utal valamire. És az sem, hogy nem használt inport volt mikor behozták. (Mondjuk attól még lehet jó, és az ár sem magas).
fogging sensor... klíma használja belső visszapillantó talkánál van... ha volt cserélve a szélvédő akkor amiatt is lehet vagy csak szimplán megdöglött... jelentéktelen szerintem...
az izzítás már inkább kérdéses... ha még nem volt cserélve akkor komplett csere gyertyák+relé
Nem kaptam választ még, de hátha majd most... Termosztát (mindkettő) csere esetén számítógépre kell tenni az autót, valamit kell rajta aktiválni vagy ilyesmi?!
A castrol edge professional 5w30 at tudom ajanlani én csak azt használom.
Egyébként lehet, de még nem biztos hogy elfogom adni a szeretett e60 om.
Az oka hogy telre vettem egy terepjarot igy a bmw 50 km-re el lett rakva ponyva alá a garázsban.
Mindent megkapott amit csak lehetett ez az állapotát is tukrozi. Hirdetesen meg nem gondolkozom mert lehet megtartom masodik autonak de teljesen felesleges mivel nem nagyon fogok bele visszaülni a tereljáros érzés utan. Egyszoval az e60 nem magyarorszagra valo!!! Ellenben imadom mert gyonyoru es ha ranezek nem tudok betelni vele:) Ha megmarad ezert marad meg es az állapotaert ami ritka ma sajnos.
A riasztód aksija esetleg megérne egy misét, nekem az utólagos riasztó akkor riasztott, mikor alvó módba akart állni a kocsi, ilyenkor valamiért beriasztott, az aksija meg szívta a kocsi akkuját.
Nem lehet, hogy az a gyári riasztó inkább csak immo és a riasztód meg nem gyári?? Az utólagos cuccok állandó szívást okoznak...én erre tippelnék inkább...
2004-es 530 D-m van és 2 napja eléggé fura dolgokat produkál a riasztója :
miután távirányítóval lezárom és élesedik a riasztó rendszer ( gyári ) néhány perc (5-15 ) eltelte után, mindenféle ok nélkül elkezd riasztani
az összes ablak, tetőablak , csomagtartó, motorháztető be van normál módon zárva és nincs semmiféle mozgó dolog az utastérben
aksi : AGM 90 Ah-ás gyári 5 hónapos, fel lett tanítva
ha a bezárás után a távirányítóval kikapcsolom a belső térérzékelőt nem riaszt
70 % ban városban használom, de tegnap 400 km- t mentem vele, hogy feltöltse az aksit a generátor, de nem lett jobb
Kérdésem : volt már valakinek hasonló problémája? Hol van az E60 ban egyáltalán a belső térérzékelő ? Mert én még csak hasonlót se láttam az utastérben....
Hétfőn elviszem kiolvastatni a szervízbe, talán ír ki valmi hibaüzenetet...
"Az E60 elektronikája sokkal összetettebb, több benne a hibalehetőség."
Nem vagyok szaki de mintha az f10/f30 le lenne már egyszerűsítve (nincs kitömve,túlzsúfolva-bonyolítva),átlathatóbb,egyszerűbnek,ugyanakkor kevésbé minőséginek találom.
Gondolok itt a kábelkötegek elvezetése minőségére,lámpak belseje/elrendezésére,vezérlők leegyszerűsisésére,szigetelések, stb...
Az E60 elektronikája sokkal összetettebb, több benne a hibalehetőség.
Ütközés esetén nehezebben javítható a szendvics szerkezetű karosszéria miatt (elöl hátul alu, az utascella acél)
A facelift (2007) előtti benzinmotorok nagyon megbízhatók, és az ZF automaták is bírják.
A relatíve kis nyomatékú benzinmotorok a hirtelen, előre nem látott gyorsításnál gyengék, tervezett előzésnél vissza lehet váltani kézi módban, vagy kitapasztalni, hogy működik a kickdown.
Azért 192 ló maximum az 5-erhez képest "kevés", a magyar autópark 90sok %-ánál jobban megy.
A base (manuálisnak látszó) klíma nagyon csúnya.
A kis ("business") navi elég buta, kicsi a kijelzője, ráadásul - mivel egy nyílás van - vagy audio CD van bent, vagy a navi lemez.
Ha lehajtható a hátsó ülés, akkor jól lehet pakolni.
És pont emiatt mennék a benzines felé. Fele annyit sem mennék, hogy megtérüljön az a differencia a plusz javítási költségeket is megnézve. Akkor meg már szépen duruzsoljon nekem a sor6 benzin, ráérek majd 1-2 autóval később eco-hybrid-dízel-elektro autót birtokolni. Ráadásul a dízel is drágább, így az én felhasználási területemre nem érné meg. Az ultrabrutál exkavátor-nyomaték pedig nem fontos.
Mewo : Teljesen jogos amit írsz. Tapasztalatom, hogy a legtöbb autó kicsit túlmotorizálva a legjobb. Minél erősebb a motor, annál kisebb gázzal lehet vele haladni, és alacsonyabb fordulaton elváltani, ergo a fogyi alig-alig nő. Aztán van egy pont ahonnan elszabadulnaka fogyik, eltolódik az optimum. Én speckók alapján ezt az 530nál látom. Alatta nem sokkal kevesebb, fölötte a v8ak már alapjáraton is zabálnak kb. Csak a 3 különböző variáns közül kéne kiválasztani melyik a legjobb konstrukció. És ez általában elég szokott lenni a kritériumomhoz amit írtam. Egyáltalán nem jellemző felhasználás a 4 ember, csurig csomagtartó. Viszont ha évente párszor megesik, akkor élvezni akarom, hogy ugyanúgy nyűglődés, össze-vissza váltogatás nélkül lehet dinamikusan haladni. A normál használatban egyedül, vagy a párommal ülnék benne, így a coupet emiatt nem vetem el. Alapvetően minden stimmel a coupehoz, kedvenc formám. Csak az E60 szintén baromi jól néz ki, sokkal de sokkal tágasabb ha kell, jóval modernebb, és alig drágább. Magyarul lehet hogy hosszú távon érdemesebb befektetés.
De a lényeg nem az e46 vs e60. ez úgyis erős érzelem-és relatív ész érvek halmaza. Kizárólag az E60 specifikus tulajdonságok érdekelnének felhasználói tapasztalatokból, hogy könnyebben döntsek, mire számítsak az E60-tól. hibák, automata váltó, milyen 3literes motor, musthave extrák, nagyon rossz extrák, mivel érdemes venni, illetve mi pótolható nehezen, és hasonló furfangok.
Egy kupéba szerintem nagyon nehezen fértek be 4-en, ha mindenki 90-100 kg körül van.Hátra különösen rossz mászni, bár nem tudom, hogy a súlyhoz társul-e magasság is.
Mostanában én vagyok a soros a kollégáim szállításában, aki mind 100 kg és 190 cm körül vannak.Azt tudom mondani, hogy egy 530d még fél tonna súllyal is fölényes mindenhol és emellé, ha tudok egyenletes tempót utazni 145 tempomattal pályán, akkor 7 liter körül marad a fogyasztás.
A dinamikus vezetésre és kíméletes fogyasztásra 3-mas kaszni. Ezért is olyan drága, vagyis jobban tartja az árát.Más:-Azért van sok diezel, mert az 2000 fordulaton megy Kb. 140km/ó-val, és eszik 7litert(Kb,3000 fordulat=220Km/ó, és bárhogy "nyüstölöd 10liter alatt marad a fogyasztás.
Aham, értem, akkor jól lőttem be. Persze ez totál relatív mi számít gyorsnak. Egyszerűen a lényeg csak az lenne, hogy igazán valós felhasználás mellett, utazásnál normálisan lehessen vele haladni, ne 3-asban kelljen előzni ha sűrűbb a forgalom, miközben a laikus utasok épp halálfélelmben ülnek mert hallják a motort (bezzeg egy dízel lehet nagyobbat lép, csak nincs "félelmetes hangja :) ) 530 motorvariánsok megbízhatóságáról, étvágáyról akad info? 4 millióig elmerészkednék ha megéri, semmiféleképpen sem leharcolt példányt szeretnék.
Hú! Ez elég jó ajánlatnak tűnik. Fura ezt a modern formát ilyen áron látni. :) Az 525 még nem probléma. Nem versenyezni akarok vele. Fő elvárás: ülünk benne 4-en jó 90-100kg-os emberek, csomagtartó csurig, klíma maxon dolgozik, autóúton haladok. Előttem egy kamion, beszorulok mögé 80-nál. Elvárás: Különösebb hajcíhő nélkül kikerüljem, ne kelljen visszaváltogatni, kiforgatni, ha nem 2km-re van a legközelebbi szembejövő, csak lejjebb nyomom a gázpedált és viszonylag fürgén le is léptem.
Városban pedig minél kevesebbet egyen optimális használattal (a nagyobb/erősebb motor erejét arra használom,hogy minél hamarabb felváltva elérjem minél hamarabb a sebességet)
Nagyon jó is hogy bedobtad ezt. Úgy nézem rengeteg automata van. Én félek/ódzkodok tőlük. 1részt megbízhatóság miatt, másrészt élmény miatt. Mennyire használhatóak ezek manuálisként? Illetve mennyire okosak, valamint mennyi plusz fogyit jelent.
Amennyiben a menetdinamika vonz, maradj a 330CI-nél, de ha a kényelmes vezetés, jó úttartás, nagy sebességnél is, akkor az E60. Azért evvel is lehet röpködni(E60), de a méret és a tömeg nem hazudik.( Az ár inkább 4mill.)
No, most nézem hogy el is írtam. 330 helyett természetesen 530-ra gondoltam.
Csak a végeredmény nem mindegy. Egy elég nagy ugrást "tartalmazó" generáció, és még egy méret béli különbség áll a 2 autó között, és mégis csekély az árdifferencia.
Más márkára átültetve pl: Egy 3ajtós 1es focus azonos árban mint egy mk3-as (james bond) Mondeo? hááát.... Vagy egy béka civic azonos áron mint a szamuráj Accord? hááát. Bár talán ez is inkább azt mutatja mennyire szimbólummá nőtte ki magát az e46 coupe, és mennyire remek csomag. Beltér, minőség, mind jó. Csak azonos áron egy E60. Nagy szöget ütött a fejembe. :)
De az anyagiakat félrerakva, nagyon szívesen olvasnám a tipikus típushibákat, fontos összefüggéseket, amik a prospektusból nem derülnek ki.
viszont egyre jobban beleásva magam, közel 3milliónál állnék meg egy 2005 körüli szép példánnyal.
E60-nal sem lesz másként, az alapár, a hiányzó extrák, a kezdő szerviz, stb., és jóval az alapár felett jársz.
3-ért szép 530i nem nagyon van, külföldön vannak 8-9000 Euróért egész szépek, vagy negyedmillió km-rel, ami amúgy nem tragédia, de nyilván kockázati faktor.
természetesen , finomított ásványi olaj, persze jobb fajta ,de semmiféle képen nem pl: grupe 4 olaj , az kicsit költséges lenne a BMW-nek , a lényeg most az volt hogy miért érzi úgy hogy a másikkal jobb volt ,már az is valami hogy érzi valaki :) a különbséget,
Érik egy szép BMW beszerzése. Alapvetően az E46 formájába szerettem bele 1997ben még a pre-launch képek kiszivárgásakor. És a BMW klasszikus filozófiája hozzáállása a létező legszimpatikusabb, leginkább közelálló. Magyarul klasszikus BMW "imádó" vagyok, nem az újabb rajautó->BMW kategória :)
NNO!
Alapvetően adja magát hogy mit vegyek. Minél újabb 330CI e46-ot... viszont egyre jobban beleásva magam, közel 3milliónál állnék meg egy 2005 körüli szép példánnyal. Aztán átkacsintottam az E60 árakra és dobtam egy hátast. 2.5-től már választék is van. Persze nem alulról akarnék vadászni, és kizárólag benzinest, de szerintem 3 és 3.5 között már lehetne valamit találni 2005-2006-ból. Bármennyire is a szívem csücske az e46(és méltán aggatják rá az utolsó klasszikus, legszebb bmw címét), azért technikában, designban, helykínálatban, modernségben igencsak előrébb áll az E60. De akár cak a méretdifferencia is.... szerintem azért a BMW-nél is "áll" az a dolog, hogy minél nagyobb méretkategória, annál inkább prémiumabb és drágább azonos kiviteleket nézve.
Egyedül a beltér design nem tetszik, főleg az ajtókárpitok...bár a faceliftes már szép.
Tehát így jutottam el az E60-hoz. Milyen fő buktatói vannak? Benzinessel szeretném, és 200ló azért alap egy ekkora testbe, így 330-ban gondolkodok. A 3 verzió közül melyik a legjobb választás? Azt tudom hogy a legrégebbi nagyon jó konstrukció, viszont a legújabb 272lovashoz jelentősen kisebb fogyiadatok társulnak.
Nem akarok e46 vs e60 vitát. a lényeg, hogy tippeket, tanácsokat szeretnék kérni E60 gyengepontokkal kapcsolatban, milyen motoroat érdemes kerülni, avagy mi az optimális bele, etc
nagyon egyszerű a magyarázat , nem kell találgatni: a LM olaj magasabb kategóriás olaj mint a BMW dobozos ásványi olaj , sokkal jobb minőségű alap olajokból van , ezért sokkal könnyebben is szivattyúzható olaj , jobb adalék csomaggal , azért érzed hogy jobb és halkabb a motor, viszont semmi különös extra adalékkal nem rendelkezik adatlapja alapján ami indokolná a magas árát , sokkal jobb akár 3x jobb terméket tudok adni hasonló árban vagy még jobb árban is, sőt ha valakit érdekel akkor most ingyen ARCHOIL AR9100 adalékot adok hozzá 1-vagy 2 alkalommal , aki hamarabb jelentkezik :) ,ki lehet próbálni :) máshol ezt az akciót nem hirdetjük
olaj: Penrite Enviro+ 5w40 / Full synthetic / 5Literes // 85 éves olaj cég /
adalék : ARCHOIL AR9100 200ml
ez a mix nagyságrendel jobb mint az általad említett LM olaj!
Amit leirtam az csupan tapasztalat. Kb fel evente kerul nalam sor egy olajcserere. Ez ido alatt jobbnak ereztem a liqui moly 5w40eset mint a masikbol az 5w30at. Lehet ugyanezt tapasztaltam volna a liqui 5w30bol is. Talan ekkora a kulonbseg a ket olaj marka kozt mindenfele homerseklet tenyezo nelkul. Nem tudom! Mondom ezt ugy hogy soha semmi bajom nem volt a bmw 5w30al, most is az van benne, mert most epp igy jott ki.
lehet én vagyok analfabéta, de ha mindkettő 5w akkor télen miért jobb a 40-es mint a 30-as, mivel a második szám a hőmérséklet tűrése, tehát a 40-esnek akkor van értelme ha meleg van és jobb erőlteted... mondjuk nyáron...
Tavaly télen 5w40 liqui moly toptec 4100-et raktam raktam az enyémbe, habár ez 330d, de 30d. Nagyon meg voltam vele elégedve, nyárra meglett 10km akkor újra 5w30 bmw került bele, évvégén újra liqui moly jön!
Mintha télen finomabb lenne a járása az 5w40től. Lehet ahogy az autó korosoodik talán jobb is neki.
eddig 5w-30 gyári olajat használtam/használok... ki mit javasol... jó ez vagy van mondjuk castrol edge fst 5w-30, illetve a mobilnap is van valami hasonló...
Ez a bal oldali. (A jobb oldali az EGR-nél lévő felső termosztát.) Az sem drága egyébként, csak vegyél hozzá tömítést, mert a dobozba nincs. Az alsóhoz kikell venni a hűtőt, de a felső max. 1/2 órás művelet. A felsőről van videó a yutub-on EGR termosztát néven keresd. Annyi változtatással, hogy ne tekerd le a kiegyenlítő tartály tetejét (úgy nem folyik el a hűtővíz).
érdemes egy"kosszal" cserélni mind a kettőt, és utána nincs blama ha nem találtad el,anyagilag meg nem egy olyan nagy tétel, hogy sakkozni kelljen vele....
Ha az alsó termosztátra gondolsz, akkor gyárit vegyél atiTDI-nél(nem drága).A neten fent van, hogy tudod lehívni a hőmérsékletkijelzést a műszerfalra (amíg le nem állítod). Érdemes megnézni, mert hibaüzenet nincs.Pontosabban először minimális fogyasztásnövekedés, majd DPF részleges eltömődés, rossz esetben vészüzemmód majd új DPF vásárlás. Mind ez azért, mert "ely ráérünk venni" egy vízpumpatermosztátot.
Szerintem minden hibajelenséget ki kell vizsgálni, hogy más rendszerek se károsodjanak, vagy élettartamuk ne csőkkenjen drasztikusan.
Én úgy vettem észre, h ilyen hidegebb időben álló helyzetben talán jobban melegszik, menet közben nagyon nehezen éri el a 3 csíkot... Hibát tudomásom szerint nem ír az autó erre.
2-vel szerelik a 35d-t? Van egy hengeres alakú meg egy Y alakú? Melyik melyik illetve milyen márkát érdemes nézni (Behr, Gates, Hans-pries)?
igen ezt tudom! 99-óta lakom egy hatalmas domb legtetején és van tapasztalatom mert csak bmw-k voltak... sokat szoktam kinlódni mert ahogy szokott lenni természetesen nem túrják a dombocskát a hókotrók..ezért szeretnék valami jó gumit persze ami nem egy vagyon.
Hankook nyáriban fasza, téliben nincs tapasztalatom, de biztos nem okozna nagy csalódást. Hátsókerék hajtásnak egy gyengéje van, dombon felfelé ne állj meg, lendületben kell maradni. : )
Ha jól emlékszem van itt valaki aki gumik forgalmazásával foglalkozik? talán Ardo? nem emlékszem pontosan sokat keresgélni meg nincs most időm. Téli gumit szeretnék vásárolni 225/50 r17 méretben.
esetleg árakat ha kaphatnék a streight@freemail.hu email címre..vagy itt is jó ha publikus. köszönöm. egyébként hankook gumikat nézegettem csak nem tudom ér-e valamit dimbes dombos havas helyeken egy hátsókerék hajtású autón?
Használ valaki iPhone-t a hangrendszerrel (ccc) összekötve? Mi a jó megoldás? Én azért elvárnám, hogy ne FM transmitter legyen és ne is kelljen pluszban AUX kábelt dugdosni. Csak USB/Lighting bedugva és az vigyen mindent, meg töltsön is.
Én is sokat szívtam egy időben az akkus dologgal.De van egy tippem a számodra.A csomagtartóban található biztitartóban van egy fekete kockabiztosíték.A száma,6136-6901 469.Mikor az autót nem használod,ezt húzd ki.Ha az akku így is lemerűl,akkor 99% hogy az akku kuka.ha nem akkor ezt a biztit cseréld ki egy zsír újra.
Nem szoktam csak hétvégente használni a kocsit, talán pont ezért is van ez a probléma. Most ház előtt állok, reggel megnézem indul e és leméregetem a dolgokat megint..
és nem lehet, hogy csak a vákumcső ment szét ami a "köcsögre" megy rá.... nekem pl ott eresztett hallható módon... leállítás után kiszállva és a bal első A oszlopnál hallgatózva szépen lehetett hallani amint ereszt!
ha mindenáron nagy számot akarsz látni az aksin, akkor az indítóáramra figyelj ne az elméleti kapacitásra
még1x, ennek a kocsinak az aksi fajtája a szűk keresztmetszet (AGM) nem a márka........bár talán pont ezért AGM-et nem nagyon gyártanak túl gagyiba asszem.....
persze sima savas aksi is elviszi, de azt akár fele annyi idő alatt meg fogja zabálni...ott mondjuk jobban el kel a minőség
A lényeg, h ugyan olyan akksit tegyél bele, mint amilyen előtte volt eredetileg (feltanítva). Ha így teszel akkor csere után 2 percre gépre kell tenni a paripát és "leokézni".
Ha nem olyat teszel bele, mint előtte, akkor tudomásom szerint újra kell programozni/flashelni... De ezt nálam jobban tudják itt a szakik.
Amúgy nekem 95Ah-s volt benne, Bosch Silver4 és ugyan ilyenre cseréltem.
Valamelyikőtök nem jár esetleg a 11. kerületben, akinek nagy diesel-e van? Nekem nem indul, és jó lenne ráindítani, hogy tudjam, hogy az akksi a rossz, vagy az önindító.
Amúgy ha akksit cserélek kell azzal valami mást is tenni, vagy csak simán kicserélem és minden működik tovább szépen?
Szvsz nem a hol, hanem a mit a helyes kérdés: AGM akksi, min. 90Ah, mert különben a sok áramzabáló rendszer, meg a nemtudomiértnemmegyekalvómódba kocsi, kicsinálja a sima akut pikk-pakk...főleg télen.
E60 530D-hez mindenképp kell a 110Ah-es akksi, vagy jó a kicsit gyengébb is? Ti hol vennétek akksit?
Ma este megpróbálom lemérni szivargyújtóból műszerrel. (Csinált már ilyet valaki? )
Ha jók az információim, akkor gyújtás nélkül 14 felettinek kéne lennie, ha ráteszem a gyújtást és mindent, amit lehet lekapcsolok (légkondi, lámpa) akkor 12,5 felettinek kéne lenni, ha 12,5 és 11,5 között van akkor le van merülve. Önindítózásnál ha 10 alá esik akkor valszeg kuka, ha 9,5 alá akkor biztos, hogy kuka az akksi... Egyetértetek?
Tavasszal ha minden jól sikerül, szeretnék venni egy 2008 környéki E60-as Bmw-t. Mindenképp Touringot szeretnék. Valamivel talán többet lenne használva pályán, mint országúton vagy városban. Kicsit nagyobb motorral szeretném mint a 2 ezres, mit javasoltok érdemes a 30D-t vagy elég a 2.5-ös dízel? A két motor között mi lényeges különbség van, van esetleg valami típushibájuk az adott motoroknak?
Egy pár napja vettem észre (nem tudom közre játszik-e, de mióta átcseréltem a nyári 19-es felnit, a téli 17-re), hogy a fék indítás előtt kőkemény. (2008 3.0d automata).
Ha leállítás után nézem, akkor bőven lehet még pumpálni, és szépen keményedik fel. Azonban egy idő után (persze pumpálás nélkül) teljesen felkeményedik.
Fékolaj tavasszal, kb. 10 ezer km-re volt cserélve.
Más problémát nem tapasztalok a fékkel, se nem erősebb, se nem gyengébb, ugyanúgy tökéletes, csak pár napja vettem észre ezt, hogy indítás előtt kőkemény.
Sziasztok ! Segítségeteket szeretném kérni . Jelenleg egy e 46 320d hajtok , de lassan lecserelem egy e 60-ra. Kiszemelt auto 2008- as evjarat 530i , joystick valtos 190 e km-el. Az autó németorszagbol lenne behozva vezetett szervizköny. Arra lennek kivancsi leginkább , hogy a joystick váltonál teszt vezetésen mire kell oda figyelni illetve ha esetleges hibái vannak hogy vehetem észre hidegen, üzemihőmérsékleten !? Valamint ha jól tudom 2008 as évjárattol probléma lehet még a lánchajtással ,ez igaz vagy csak tévhit ?? Előre is köszönöm a segitségeket !
Meg tudja mondani valaki, ilyen időben (ősszel/télen) mennyi idő alatt kellene elérnie az üzemi hőmérsékletet egy 35D illetve milyen terhelés mellett? Nem tudom, hogy a feltétel nem kedvező vagy a termosztátom nem jó...
Sziasztok.Egy 30d 218 lovas változatnak vagyok a tulaja.Mióta az autót megvásároltuk,lassan minden gyerekbetegséget végigfociztam.Vásárlás után azonnal szívósor dugózás,meg részecskeszűrő eldugulás,meg akkulemerülés,meg ilyen biszbaszok.Ma cseréltem thermostatot,és hát a szívócsőben lévő kis plasztikot,szépen meg is kajálta a turbo.De most van egy dolog amiben segítséget kérnék.Fel ment a fogyasztásom 9,8-10 körűlre.Városon kivűl járok vele,reggel este 22-25 km.Eleinte diagoltam,de semmi hiba.Most írja a lambdasondát.De mivel nem tudom hogy tudnám kiszűrni hogy tuti az e a hibás ,vagy csak valami miatt rosz jelet ad,ezért nem szeretnék 40ezret kidobni lambdasondára.Ha valaki tudna jótanácsal szolgálni megköszönném.
Nyáron vett barátom egy 2009 530xd automata -t és most eladta mert elmondása szerint szemmel láthatóan zuhant az üzemanyag mutatója,vegyesen 11-13l nyelt százon,,,úgyhogy szerencséd,h nem használod városban😄
A terv az volt, hogy pár év offolás után F10 követi az E39-et (benzin, manuálváltó...), és az E60 kimarad, de a modern technikát látva elbizonytalanodtam.
Ez egy E60 N53 motor esetén a levegő és a kipufogógáz sematikus rajza:
Katalizátorok, szondák mindenfelé, ami persze csak gyáriban van, és sok km esetén - szerelői vélemények szerint - hajlamos tönkremenni.
Ha már bonyolult, akkor ennyi erővel lehet dízel is, legalább kevesebbet eszik.
Ellenben az E60 meg klasszikus projektautó: mivel nagyon kajálta újonnan a jónép, a Bmw megtehette, hogy még a szokásosnál is szűkmarkúbban bánik az extrákkal, így lehetnek alapklímás, ill. ülésfűtés, navi, xenon, stb. nélküli 530-ak is a piacon.
Míg az ember egyet szintre hoz, az egy millió... (tehát nem javíttat, csak felextráz!)
Bááár... Az E39 is 556e Ft-ot "kért" az első évben csak az extrákra (ez 8-9 éve volt, mai áron ez is 8kiló), és eleinte rengeteg álmatlan éjszakám volt benne, hogy szabadott-e egy fapad autót megvenni csak azért, mert első tulajos, törésmentes, kevés km-es...
Multikormány, CD, MID, minden egyes lámpa, alufelnik, díszlécek, stb.
Utólag azt mondom, igen, mert a 100+ ezer együtt töltött km alatt egy generátor felújítás volt a nem tervezhető javítások sora, és slussz.
Fogja ezt nekem egy E60, vagy akár egy F10 nyújtani...?
Btw így nézett ki 9 éve, és pár napja, most szívesen megmutatom, mert órákat kenegettem, mire megkapta a téli védelmet :)
Én 205 ezerrel adtam el törésmentesen az E60-at. Ha jól tudom, most 225 ezer környékén is az még. Nagy mák faktor kell egy ilyen teljesítményhez, az igaz.
Mivel a kezdetektől ezt szajkózod mióta anno "idejöttem", ünnepélyesen fogadom, hogy ha letérdel a technika Te leszel az első akit értesíteni fogok, és csak utána a trailerest. :-)
Sorstársak vagyunk!Én is futottam egy szép kört mire vettem egy e60-t,ami nincs törve.Majd 3 hét múlva hátulról elég jelentős tempóval(a befékezett autót kb.7 métert eltolta!)telibe verte egy elmélázott nőszemély!Fel a fejjel,nézd a jó oldalát,jöhetett volna kamion is:DDD
Koszonom szepen! Ma voltam megnezni az autot, tenyleg szep. Teljesen vezetett szervizkonyv, kulsoleg minden patent ( kereskedo meg johogy szep kulsore ) , egy ev garit vallal mindenre, nem csak a fodarabokra. Nehez dolog ez az autovasarlas, vagy csak en aggodom tul..
Nemigazán tiszta, hogy nálad mit takar az "ilyen körülmények".
Vagy azt, hogy az esetek 80%-ban nem megyek gyorsabban pályan 145nél és orszagúton 110-nél? Mert igazad van ezt egy 1.0 Suzuki is tudja, innen nézve nemhogy a 30d, de még a 20d is tök felesleges. Csak az a nem mindegy, mennyi idő alatt éri el. :-) Ennyi erővel barmilyen autó aminek a teljesitménye nagyobb kb 50LE tök felesleges hiszen kb. ennyi már elég sík úton ennek a temponak az eléréséhez, más kérdés, hogy kb egy örökkévalóságnak tűnik.
csináltam ilyet már nem egyszer. csak ezen még nem. a fékpofákat cseréltem , acsavart a dobhoz állítotam,. azt nem tudom hol lehet a bowdent állítani. az e46 on a kézifékszoknya alatt kellett unánaállítanom . ennél is?
Én az év elején vettem 2009es 530d xDrive-t, 120k km-el. Abban már a sokgombos iDrive van CiC-s navival. Rögtön kapott egy chippet, azóta így használom 20k km-t beletettem semmi problémám nem volt vele. Szerintem az összkerék marha jó, nem kell hozzá havas út, már esőben, kanyarban is érzi az ember az előnyeit.
Sajna a szívosor olajszivárgása engem is utolért, ez orvosolva lesz rövidesen.
Kicsit tartottam a magas fogyasztástól és a gyorsan kopó gumiktól de ilyen hál'istennek nincsen. (Prémium dieselt tankolok szinte kizárólag az osztrákoknál és így járok 6,7-7,2 között/ 278le és 560nm az autó lemérve/ igaz városban nemnagyon használom és mivel egész ausztria egy merő trafipax erdő, nem is nagyon járok csak a megengedett +10%-val
autómata váltóról nem tudok mit mondani az enyém kézi6-os
A 239k km kicsit soknak tűnik, itt már azért számítani kell meghibásodásokra szerintem, de ennek tudatában vállalható.
Az osztrákok előszeretettel sózzak a pályákat télen, ennek nyomai a fényezésen nem is de az alsó tájékon lehet nyomot hagytak.
Első körben a féktárcsán belül kell, az egyik kerékcsavart kiszedve, a lukon kell benyúlni csavarhúzóval. Ha még nem csináltál ilyet, lehet érdemes hozzáértőre bízni.
Tudnál nekem segíteni abban, hogyan sikerült megoldanod, hogy a távirányítóról is nyíljon a csomagtér ajtó? Nekem sem működik a gombos nyitás, esetleg az ajtóátvezetőben volt a kábel megtörve?
Tegnap azt észleltem a kocsimba hogy ha középre teszem hogy nyomja be a levegőt nem akarja ugy nyomni illetve ha akarom állitani az intenzitást egy darabig mintha jobban nyomná de utána ha tovább állitom felfele az intenzitast mintha semmi nem történne!
És alig jön be levegö de ez csak közép állitáskor van!
Ha át teszem a szélvédőre ott viszont teljesen jol nyomja ki a levegőt!
Mi lehet a problélama?
A monitoron már probáltsm beállitani de nem változik semmi:(
Üdv. e60 Sedan-ban simán elfogtok férni. Mi 2 gyerekkel 5 és 11 évessel horvát útra kényelmesen elfértünk az 520 literes csomiban. 1 hétre pakoltunk. Jobban elfértünk az E60 ban mint a jelenlegi Grand Cherokee ban pedig itt 1000 literes a csomi. Éppen ezért alig várom a jó időt ujra hogy elővehessük. Én merem ajánlani a Sedant 2 kisgyerekkel!!
Igen,azzal is van balhé,de a melóhelyen űber szopás és nem tudom elvinni.Ha minden igaz 16.-án talán szabin leszek,ha fix akkor kereslek.Az inpa pusztán azért kell,mert az dúrva,hogy a pont a saját autómba ne tudjak élő adatot nézni(ez a saját faszságom,mivel szerelő vagyok és keresem néhány nehezen emészthető dolog okát), időnként roppantul érdekelne pl.részecskeszűrő nyomáskülönbség,hőfokok,korrrekciók stb.E mellett köszönet eddigi korrekt munkátokért is ,hidd el keresni foglak!!!
E60 vasarlasa elott allok. Ausztriaban elek igy hat innen lenne az auto. Voltam mar par helyen nezelodni de nem szeretnem elsietni. Lenne egy kiszemeltem:
illetve magarol az autorol? kicsit sok ez a 239e km, de viszont rendszeresen szakszervizbe volt szervizelve. Varom a hozzaszolasokat es a segitsegeket! Koszonom szepen!
Valaki pls. segítsen mert szét b&sz az ideg!Inpa 5.0.2 verzió,k+dcan kábel.Hosszú szopás után megy win7-n,szinte minden rendszert olvas 2004-s E60 530d-ben,de a motort még az istennek sem.(SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR. Program will be stopped).Hát gondolhatjátok az érdekelne leginkább!!Ha valaki lenne aki hozzá tud szólni a problémához igen megköszönném!
E61 535d touringból kettő darab faceliftes (2008-2010) van fent a neten. Az elmúlt hónapban nem került fel újabb. Úgy látszik elég kevés fut belőlük Mao-n. 535d sedan ugyanebből van még pár, viszont két felnőtt két gyerek plusz motyó hátulra, nem tudom hogy müködne....
Családosoknak mi a véleményük? El lehet férni két kisgyerek plusz motyóval simán egy sedanban? Sokat dob vajon egy touring a lehetőségeken?
Sziasztok!Van egy 2004es 530d-m ,az autot utobbi idoben nagyon kis tavokon hasznalom.A hibajelenseg az ,hogy az auto erotlenne valt ,illetve kb 3000 a max fordulat ,ettol eltekintve az alapjarat normalis, engine management lampa nem gyulladt ki es nem irt ki semmilyen hibauzenetet.A turbo rendben van, illetve a toltoagban nincs szivargas ,a szivosorban levo pillangoszelepek, illetve a helyuk levannak dugozva.A kipufogoosszetetelnel a dpf elott hangosan kifuj ,ezert arra tippelek a dpf lesz eltomodve.Lattam youtube-on tobbfele hazilag vegezheto megoldast (spray a szenzornal befuj majd jarat ,dpf levesz gozborotva stb).Mik az ezen eljarasokkal kapcsolatos tapasztalatok ,hasznalhatnak ,haszontalanok vagy esetleg arthatnak? Nem vagyok otthon Magyarorszagon ezert keresek ilyesmi megoldast.Valaszokat elore is koszi.
Segítséget, vagy ötleteket kérnék az alábbi problémához: ( 530D E60 2006-os automata gépsárkány:) ha kiteszem a váltót DS-be akkor szinte pontosan 1700-as fordulatnál rángatni kezd ( de csak ha kitartom ezt a fordulatot se alatta, se felette nem ). Normál D-ben minden rendben a teljes fordulatszám tartományban. Hibakódom nincs. Szerettem volna rá egy szoftveres optimalizálást ( nem a lóerők miatt, úgy éreztem kellemesebben megy és kevesebbet is fogyaszt ) és akkor jött először próbapadon egy olyan hibajelenség, hogy
4000 f/perc fordulat körül túltölt a turbó aztán letilt. Hibakód törlés, és minden a régi. Ha rajta van a tuning program akkor már normál D-ben is rángat 1700-nál. Ezután vissza az eredeti motorvezérlő program és ismét csak DS-ben rángat. Eddig ezt észre sem vettem, mert ugye ritkán jár az ember 4000-es motorfordulat felett automatával.
Amikor megvettem a kötelező köröket lefutottam: olaj, szíjak, szűrők, kartergáz szűrő, szívósor kiherélés stb. A turbóm is rendben van, viszont a szerelő kivett előle egy kis műanyag spirált mondván ezt úgyis csak bedarálja.Gondolom ez arra való, hogy megpörgesse a levegőt a turbónak + a szívósor kiherélés biztos beleszólt a nyomásviszonyokba ( a DPF-hez nem piszkáltunk ). Mivel hibakódom nincs, valamilyen mechanikus problémára gyanakszok. Ötleteket, hozzászólásokat szívesen fogadok. Üdv.
Sziasztok! lenne eladó BMW e60-ra eredeti bbs 124 kétszéles alufelni garnitúra 0 km-es gumikkal!hibátlan nagyon szép állapotban, nagyon olcsón adom kompletten az ára 210 000 Ft .
még nem hirdetem most fogom felrakni ha valakit érdekel +3620/497-06-70 es számon elér
De tegnap este ujra világitani kezdett kimentem vele az autopalyára mentem vele kb 10-15 percet 110 km/h orával! Utána elnyujtottam neki és mikor jöttem le a kipufogobol mintha szikradarabokat láttam volna vagy mintha valami szikrázott volna?
Nem tudna vki segiteni nekem ebben?
Mi lehetett ez?
A lámpám ugyan ugy világit azon gondoljodom bemegyek s bmwbe és kérek egy regenerálást rá?
akkor ezeket látnom kellene a VIN alapján történő lekérdezésben?
Csak mert nem találom. Ez a felső kettő amúgy a dynamic drive része vagy az valami teljesen más dolog? Eladó hírdet sz*rul vagy nem is minden esetben tűntetik ezt föl?
A manuális váltóval szerelt 520i-vel nagyjából semmi bajod nem lenne, legalábbis nekem ez volt a tapasztalatom. Az automata váltó hajlamos szarakodni (váltóolajcsere ügyben megoszlanak a vélemények), viszont az 525i jobban megy, de cserébe viszont többet is fogyaszt (főleg automata váltóval). Ha a biztonságos üzemelés fontosabb, akkor a manuális 520i a jó választás, ha a kényelem és a jobb teljesítmény akkor pedig az 525i. Mondjuk én a helyedben azért az egyéb felszereltségeket is nézném (nagy navi vs. kis navi, normál vs. komfort ülések, napfénytető stb. stb.).
E60 vásárlását tervezem, két kiszemelt példány közül kellene választanom. Mind a kettő 2004-es évjáratú, benzines, futásteljesítmény nagyjából azonos.
Az egyik 520 manuális váltóval, a másik 525 automata. Ha feltételezzük, hogy mind a kettő normálisan karbantartott, rendszeresen szervizelt példány igényes tulajtól, akkor ti melyiket ajánlanátok inkább? Melyik váltóval lesz kevesebb gondom a meghibásodást illetően?
1er (E81 / E82 / E87) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 09/2008 3er (E90 / E91 / E92 / E93) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 09/2008 5er (E60 / E61) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 11/2008 6er (E63 / E64) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 11/2008 X5 (E70) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 10/2009 X6 (E71) DVD System Professional (CCC / SA 609) bis 10/2009
Tudod, hogy csak humorizáltam... ;) Abszolút érthető amit írsz. Külföldön sincs olyan pre LCI 530i, ami megfelelne az igényeidnek? Én eladnám az A6-ot a helyedben és használnám az E39-et amíg filózol. Egyszer egyébként megnézném azt az E39-et. Te meg kipróbálhatnád a sokat átkozott közvetlen befecskendezéses F10-et, ami így 10e kilométer használat után egyelőre hibátlan. :)
Azért tegyük hozzá, hogy igényeimnek megfelelő E60 híján 2 éve vettem egy A6-ot nem kevés pénzért, de - finoman fogalmazva - erős kételyeim vannak, és az eladásán gondolkodom.
Csak és kizárólag hátsó kerékhajtású autó jöhet szóba, így eléggé korlátozott a piac. Mondjuk Mercim még sosem volt, és a W211 nem is tetszik annyira kívülről, ellenben belülről sokkal lakájosabb, mint az E60.
Van nekik is egy 3 literes benzines V6 231 lóval, de az manuál váltóval ritka, mint a fehér holló.
Arra nem lesz pénzem, hogy kevés km-rel vegyek F10-et, közvetlen befecskendezéses benzinest meg sok km-rel nem fogok venni, se E60-at, se mást.
Ha meg már így is - úgy is szopás van a motorral, akkor egyen legalább keveset...
Egy 258 LE-s facelift előtti E60 530i lenne az igazi, de mire azt az igényeimnek megfelelő szintre hozom (nagy navi, új iDrive, kívül-belül megfelelő színkombináció, stb.), akkor közelebb vagyok az 5 M Ft-hoz mint a 4-hez.
Ennyire meg azért nem vagyok benzinfanatikus, mikor 1-2 millió Ft-tal olcsóbb a dízel (mert az legalább VAN, és ott könnyebben lenyelem az automata váltót, amit amúgy utálok)
És persze mindeközben megvan az E39, pár ezer km-t ő is fut minden évben, most kapott 3 kilóért szinte új futóművet, most jön a kuplung és környéke, meg aztán végre a fekete szövet üléseket is ki kéne dobni belőle...
Szerintem, ha lesz folytatása a filmnek akkor Téged fognak felkérni a Never Ending Story 2 főszerepére. :D Kb. 6 éve taliztunk amikor meg akartad nézni az E60-amat vásárlás céljából. Az biztos, hogy jól körbejárod a témát, de ami láthatóan nem megy azt szerintem ne erőltesd tovább. :)) Én kihagynám az E60-at a helyedben és rögtön F10-be ülnék át. Nekem az a személyes tapasztalatom eddig, hogy közelebb áll egymáshoz az E39 és az F10 kényelemben, stílusban és megbízhatóságban. Technológiailag persze ég és föld a különbség az F10 javára. Az E60 sem egy rossz autó, de az E39-hez képest teljesen más a karaktere minden szempontból. Dízelt meg főleg nem vennék E60-ból a helyedben, a szívó benzinesekből választanék, mivel egyelőre azok tűnnek az utolsó megbízható BMW motoroknak. Persze, Tiéd a döntés. :)
Igen a hűtővíz elég cinkes a "szép" leírás mellett! :D
2006. 06. hónapi a passat, leírásban meg a következő:
Fiatalabb autó vásárlása miatt szeretnénk megválni tőle..............Csere is érdekelhet ebben az esetben ráfizetek, de kizárólag az alábbi típusokra: Audi A4 AVANT 2008-tól, vagy AUDI A6 S-line AVANT 2005-től, MÁS NEM!
2005ös autó nem lesz fiatalabb 2006nál, és mindez egy E60 fórumban!
Sziasztok,ma a bömbölő olyat csinált amit még előtte nem.alapjáraton rángatott mint egy bakkecske,viszont gázadásra kisimult a járása.hibaüzenetet nem irt.530d-a kocsi.Valakinek ötlet?
vagy levenném, vagy feltölteném legalább min. jelzésig a hűtőfolyadékot, mert a hozzáértő azonnal kiszúrja, hogy nívó alatt van, így meg hiteltelenné válhat a szép leírás ..
:-))))
Egyébként volt ilyen Passatom ( az 5. Passat életemben 1991 óta), mentem vele 45k km-t, de ez után mondtam, hogy soha többé Passatot.
Ha esik az eső, és utána már száraz az út, kinyitom az ajtót és víz van a küszöbön. Ez lehet azért mert el van dugulva az esőcsatornám? (Van ilyen tetőablakom)
530d 2005.08. hó, minden előjel nélkül beadta hibának a légzsák hibákat. Meg is maradt többszöri indítás után is! Nem hinném h valóban a légzsák lenne a hibás.... valami ötlet, hogy mi lehet a megoldás?
A gumisom ajánlott egy komplett szett téli Uniroyal garnitúrát, alufelnivel együtt 100-ért...Pirelli és Contikat használtam eddig, Unival kapcsolatban van tapasztalatotok? Köszi!
Küszöbök lesznek inkább a nehezebb dolog. (én annó tök véletlen találtam Csepelen egy bontóban)
Az elsőbe kellenek még a rácsok, illetve a dobbetét oldalából csak le kell vágni.
Hátsónál meg az alsó takarókat vagy megveszed vagy átalakítod. Az oldalsó tartók rövidek lesznek (be kell toldani alulra-mélyebre lóg a lökős sarka) a közép alsó tartót meg "csak" meg kell kurdítani.
Küszöb meg csak pattintós alul meg "csavaros", csavaros.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni M-es lökhárítókat és küszöböt szeretnék az autóra, de nem tudom honnan tudnám ezeket beszerezni, illetve, hogy milyen áron mennek és miket kellene még cserélni, hogy jól illeszkedjen. Esetleg link is jöhet ahol dokumentálva van a folyamat. Kösz
E60-nál ez annyiban más, hogy itt nem villog a lock off meg log on, hanem az első hidden locked menüben látható B-vel kezdetű kód utolsó 5 számjegyének az összegét kell bepötyögni unlock code-ba, és úgy nyílik, amennyire láttam a menü maga tök ugyanaz.
Sikerült belőni a kompenzálást, már hihetőbb értékeket számol, de le kellett nulláznom hozzá
Tudtok valami bontót Budapesten ahol találhatok egy vezetőoldali ajtódísz elemet?
generátorról? mert ugye nekem az a bajom, hogy nem izzít hidegben rendesen, ezért rángatózva indul egy kicsit... de izzításkor a generátor még nem termel semmit sem...
Valaki találkozott olyan"problémával", hogy a jobb első xenon erősebb? Bi-xenon bekapcsolásakor a bal oldali kapcsol fel a jobb kb. marad ugyanolyan erős és a kattanó hang is a bal oldal felől jön csak. Lci előtti. Köszönöm aki segít!
Az aksim nincs egy éves még nem volt vele gondom csak nem is szeretném hogy az utastérben meleg legyen viszont az aksit lemerítse mert az enyémen valamiért szinte maxon megy a befújás az alap helyett,mindenhol azt lehet olvasni,hogy a legkisebb fokozaton kellene mennie.
Megnézetem majd,hogy ez nálam mért van így.
Egyébkén az előmelegített motorral azonnal meleget fúj ha elindulok vele,ezért sem tartanám fontosnak álló helyzetben a működését.
Elképzelhetőnek tartom, hogy szoftveresen lehet tovább variálni a működését, de ahhoz már gép kell és főleg hozzáértő szakember. Maszibmw-t vagy Steeef-et tudom ajánlani a problémád további megoldására. Mindkettő elérhetőségét megtalálod itt a fórumon is. Üdv.
Végig próbálgattam már mindent ezek szerint csak a motor melegítést nem lehet kapcsolni.
Nem szeretném a nagy utastér melegítésben lemeríteni az akkumulátort a ventilátorral,mert az eddig általam olvasottakkal szemben az enyém nem alapon megy valamiért hanem szinte maxon.
1. Bekapcsolás 2. Kikapcsolás 3. A rendszer aktiválása 4. LED: aktivált rendszernél kb. 5 másodpercig világít 5. LED: bekapcsoláskor villog 6. Antenna
A vételi körülményektõl függõ hatótávolság átlagos értéke kb. 150 m. A távirányítót az antennával felfelé nézõ helyzetben és a lehetõ legmagasabbra tartva érhetõ el a legnagyobb hatótávolság. A be- és kikapcsolásnál az antennát nem szabad megérinteni és a gépkocsi irányába tartani.
Be-/kikapcsolás
1. Addig tartsa nyomva a 3 jelû gombot, amíga 4 jelû LED világítani nem kezd. 2. Körülbelül 5 másodpercen belül nyomja meg a kívánt gombot: > A bekapcsoláshoz az 1 jelû gombot > A kikapcsoláshoz a 2 jelû gombot Az 5 jelû LED kb. 2 másodpercig tartó gyors villogással igazolja a be-/kikapcsolási kívánságot. A szimbólum villog az automatikus klímaberendezés kijelzõjén. Ha az állóhelyzeti szellõztetést vagy - fûtést a távirányítóval kapcsolja be, akkor annak igazolásaként a belsõ világítás rövid idõre bekapcsolódik.
Ha veszek uj antenna erösitöt azt kell programozni a kulcsokhoz? Vagy azert masik eszköz a felelös, hogy felismerje az auto a hozzatartozo kulcsot, es eleg ha cserelem az erösitöt?
Eladó ritka felnigarnitúra BMW-re, pl E60, E39, E38, F10, stb. Breyton Vision II első felnik: 8,5x20 zoll Hátós felnik: 10,5x20 zoll Gumik: elöl:Pirelli P Zero Nero 245/30 r20 DOT 2808, profil ca. 5 mm Hátul: 285/25 r20 Toyo Proxess tr1, DOT 3009. Profil 8 mm, az egyik kb. 2000 km-t ment, a másik vadi új, még a címke is rajta van! Adom a hozzávaló Breyton nyomtávszélesítőket és csavarokat is.
Tudna valaki pontos infot azzal kapcsolatban,hogy történik e valami akkor /konkrétan,hogy leáll e az auto,vagy letilt e/, ha tullépi az ember az olajcsere intervallumot?
Üdv. Az ajtóba az van írva hogy a legkisebb kerék amit támogat 225/55/ 16. Gondolom nem hiába. Mi a helyzet a 205 ös gumikkal? Csak hogy megnyugodjak mert most adtam el az uj 205 gumikat mert nem mertem alá azt rakni.
Györ csak egy megalo volt mar haza ertem München be. Ha esetleg zavarhatnam egy par kerdessel a kesöbbiekben akkor lehet hogy zavarnam meg egy kicsit majd
4 átvezetés van a karosszéria és a hátaó csomagtér ajtó között! Ebből a jobb középső az antenna erősítő vezetékei! Az antenna erősítő a hátsó spoiler alatt van,ez ellenőrizhető beázásra,ha Győrben laksz akkor ajánlom Boguszt Koroncón!
Sziasztok az lett a problemam, hogy nem nyit es nem is zar az auto egyik kulcsrol sem. A müszer falrol nyit es zar is. Valakinek tipp???? Ugy remlik mar volt ez a tema de mar jojozik a szemem az olvassastol, de akkorsem talalom
Nos, a km állás... Németországban élek, itt is vettem az autót. Itt elvileg nem "divat" az óratekerés. Persze itt is buktak már le vele, viszont börtönt is kaptak. A gáznak külön szervizkönyve van. 2008-ban került beépítésre, 90 ezer km-nél.
Én amikor kibontottam a gyári BMW dobozos ablaktörlőmet akkor BOSCH ablaktörlőket találtam benne. Természetesen könnyen előfordulhat hogy ismét fel fog lángolni az a vita mely szerint az utángyártottban és a gyáriban más minőség van...
Sziasztok! Szeretnék tippeket, segítséget kérni tőletek, hátha előfordult másnál is ugyanez a hiba, és nem kell tovább keresgélnem. Elöljáróban: az autóm egy E60 525i, 192 LE, 2003 októberi, automata váltós (6 sebességes), beépített gázzal, 202 ezer km-rel (189 ezerrel vettem). A probléma: kis fordulaton (kb. 2000), állandó sebességnél picit kileng a fordulatszám ( kb. 100 fordulatnyit), valamint alacsony fordulatról történő kigyorsításnál időnként ránt egy-kettőt, különösen terhelés alatt (pl. meredek emelkedő). Ezt benzin- és gázüzemen egyaránt produkálja, talán gázon erőteljesebben, de nehéz ezt eldönteni. Kicsit olyan érzés (laikusként), mintha egy-egy pillanatra kihagyna a motor, vagy nem menne egy henger. Egyébként hibátlanul vált fel és vissza is. Első tipp a váltó volt mivel - állítólag - ezeket 200e környékén fel kell újítani (minimum wandler). Jártam váltószervizben, azt mondták, a váltási képe tökéletes, inkább gyújtás körül lesz valami. Egyébként is ez nem nagy nyomatékú motor, mint a dízelek, ezzel többet bír a váltó. Aztán jött egy BMW szerviz, szerintük is "gyújtásos". 6 gyertya csere, majd 6 trafó csere. Semmi változás. Egy harmadik szerelő szerint az is lehet, h tömítési elégtelenség miatt több levegőt szív. A kiolvasás jelenleg 2 hibát mutat: időnként kiírja a hibát a 4-es és 6-os hengerre, másrészt egy "gangwahlschalter sensor" hiba, ami szó szerinti fordításban ugye fokozatválasztó kapcsoló szenzor. Ez utóbbi miatt néha piros váltóhiba jelzés is előjön, olyankor nem vált. Leállít, újraindít, minden rendben. Ezt fogom most megjavíttatni, ahogy időpontot kapok. Azt mondták, vagy ténylegesen szenzor, vagy kábelszakadás (típushiba). Azt viszont nem tudják, hogy ettől lehet-e a fent említett rángatás. A hengereknél meg a befecskendező düznik cseréjét javasolják. Igen ám, de a gáznak és a benzinnek külön düznik vannak, és mivel mindkét üzemben létezik a probléma, ez se hiszem, hogy megoldás. Szóval most a szenzornak utánajárok, vagy csere, vagy kábelcsere. Ha nem szűnik a rángatás, megint tanácstalanság. Ha valakivel történt ilyesmi, vagy van tippje, mert látott ilyet, kérem, írjon, segítsen, mert megőrjít, hogy senki se tudja a megoldást. Meg aztán nem túl szimpatikus módszer ez, hogy sorban cserélgetek ki mindent, aztán hátha. Egyrészt egy vagyon ez a metódus, másrészt ehhez nem kell szakértő, ezt magamtól is tudom. Szóval, ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönöm. Üdv, Bálint Tamás
En arra lennek kivancsi, hogy nappali fenynel pl. napsutesben mit mutat.
Ha az idod engedi esetleg lohetnel egy olyan kepet is.
Mas:
Lehet haldoklik az akksim?
Mult heten toltogettem zeneket a merevlemezre, utana par napig csak rovidtavon hasznaltam az autot sok inditassal. Majd ketszer is bedobta hibanak az alacsony akksifeszultseget. Aztan hetvegen mentem 120kmt-t azota nem jott elo a hiba.
Igaz 5eves, lassan idoszeru az elhalalozasa........
Üdv.! Led marker 45 watt-os ledes izzót (7000K). Csak simán csatlakoztatni kell és nem jelez hibaüzenetet. Xenon.hu. Az enyém nincs az oldalon, bent ajánlották az üzletben és 29.900. Neten néztem rendelőset külföldről és úgy csak 12.000. A XI. kerületben van a villányi úton és van sok okosság e60 hoz, pl rendszámtábla ledek, belső világítások. Nagyon segítőkészek!
Sziasztok! Reggel kiégett az egyik helyzetjelző lámpám. Sajnos gyárit nem találtam sehol s.o.s.-ben, így módosítva lett. Eladó a másik megmaradt 1db izzó!
ha valakinek X-es kocsija van akkor érdemes lecserélni az osztómű vagy transzfer olajat SOS mert csak én kb 10db-ot láttam mostanában szervizek asztalán, darabokra tört Kínai csapágy sorral , teljesen elkopott alkatrészekkel, drága több 100.- ezer a felújítás ! az ok kevés olaj 0.8dl , rossz hűtés, és a rossz olaj 3$ os hordós shell olaj BMW dobozban ! 150000km csere intervallummal, a shell max 50000km-t enged ,
tudok adni hozzá 100% PAO szintetikus olajat , az egyetlen kiváltója a BMW által "kevertetett" viszkozitásnak ,
Van arra valami lehetőség, hogy a computer által mutatott átlagfogyasztás valódi értéket mutasson?
Nekem most 5.9-et mutat, miközben kb 7.5 az átlag fogyasztásom. E39-esben volt egy rejtett menü erre, de itt nem találtam csak iDrive hidden menüt, amiben nem találtam ilyesmi.
Másik kérdésem a nyikorgós kormány. Csináltam egy új videót róla, miközben kicsit mozgatták:
https://www.youtube.com/watch?v=EKBRh-yAlTM
Belülről ilyen feelingje van :/ https://www.youtube.com/watch?v=70oEEDZ6eig
Igaz, hogy használt kormányműre lett cserélve, de nemrég történt meg a csere, és amúgy jól reagál mindenre, jól kormányozható, nem ráz, nem húz...
Van erre valami ötlete valakinek? Olyan, mintha valamit csak meg kéne kicsit olajozni :)
Amikor összeomlott a DPF akkor nekem is hasonló tüneteket produkált. Tűzgolyó nem volt, ellenben sűrű világosszürke füst és erőteljes teljesítményvesztés igen.
Az érdi emelkedő közepén történt, alig tudtam elvánszorogni a kihajtóig.
DPF tisztítás előtt állok. Valami eszméletlen füstöt lőtt ki az autóm, aztán meg szikrázott és tűzgolyókat is lőtt ki a kipufogón. Rohadtul megijedtem.... Begyulladhatott valami a részecskeszűrőben, vagy mi?
Párszor besültünk, pedig ha tudtam volna jól jött volna :) Na de azt tudja e valaki hogy az miért van amikor beindítom az autót indul vele együtt a rendszer is? És hogyan lehet azt kikapcsolni?
Hidd el jo dolog lesz nyaron,amikor pl egesz nap suti a strand elott. Te elorelatoan beallitod indulasi ido elottre 15 percel.Es mire mesz az autohoz kinyitod nem az 50 fokos forro levego jon ki,csak a 30😉😉😂😂😂
Lehet hogy neked lesz igazad és tényleg csak szellőztetés. Igazából ma egész nap kocsiban ültem de elfelejtettem megnézni :D Azt tudom hogy lesz valami Independend mod a beállításban de 20 mp nél többet még nem szántam rá szóval lehet csak szellőztetés. Üsse kavics :) Mélygarázsban úgysem lesz rá szükség. Jó éjt.
Állóhelyzeti fûtés A távirányítóval történõ mûködtetéskor valamint elõre beállított bekapcsolási idõ esetén az állóhelyzeti fûtés kb. 156-nál kisebb külsõ hõmérsékletnél kerül bekapcsolásra. Közvetlen mûködtetéssel bármilyen külsõ hõmérsékletnél mûködõképes, menet közben azonban nem.
Apropó a DTC. Ugyebár ha bekapcsolva van jól jöhet havas emelkedőn. Ha a DTC gombot hosszsan nyomjuk max 10 mp-ig akkor kikapcsol a DSC. Őrülteknek ajánlott. Nekem állóhelyzetben elforgott a 18 as kerék nagy gáznál szóval semmi értelme.
Üdv. mindenkinek! Amikor beindítom az autót elindul a légkondi is. Tudja valaki hogyna lehet hogy csak akkor kapcsoljon be ha akarom? Éjjel letöltöttem egy E60 kezelési útmutatot és rájöttem sok apró dologra amiről eddig fogalmam sem volt :))) Nem vagyok egy extra leső guru de leírom hátha más is figyelmetlen mint én :D Be lehet állítani az index 3x -os pislogását a menüben, tolatásnál átkapcsolom a visszapillantót az én felemre berakom R be és a jobb tükör lemegy hogy lássam a padkát, visszaállítás- jobb oldali tükörre kapcsolás. Sikerült beállítani hogy 20 km/h nál lezárjon a központizár (Ezt hiányoltam az e60 bol az 1-es után, és örülök hogy ebbe is "lett"). Találtam állófűtést is amiről nem tudtam hogy van. Időzíteni tudom ez is k*urva jó....És még egy dolog amit én nem tudtam ( a párom tudta csak nem szólt) ha hosszam nyomva tartom zárás után a záró gombot felhúzza az ablakokat. Nyitásnál hosszan lehúzza. ( a napfénytetőt is). A központi zár piszkálgatása után most már a csomagtartóm is nyílik távirányitórol és eddig ez sem ment. Szóval én örülök ezeknek az aproságoknak :) Leírtam hátha más sem foglalkozott vele eddig. Biztonságos utat.
Szerintem az elvárásaidnak megfelelhet. Tényleg szinte új gumik. 133.000 lett volna az áruk de kedvezményesen 115.000 ért vettük. Én ezt így fix. 80 ért adom. Budapesten meglehet tekinteni a XIII. ban de rugalmas vagyok. Üdv.
Az abroncs valójában jövőre kell, de megeshet, hogy még a télen. 4-5 mm-es a most, de lehet hogy mégis meg kell indulnom pl. Ausztria irányában februárban. Nem akarok akkor rohangálni ha a szükség úgy hozza.
Tárolni tudom őket, a szerelést munkanapokon magam meg tudom oldani és számomra a 2-3 éves téli papucs tökéletes, mivel max négy-öt évig lesz az autón.
Csak prémiumkategóriás gumik jöhetnek szóba, épp azért mert hét évesen sem szeretném ha "törné a jeget".
Irányár, hely, esetleg képek?
Szóval ha van jó ajánlat arra igyekszek lecsapni. Mindenesetre köszönöm az újak felajánlását is :)
Sziasztok! Eladó lett 4 db vadonatúj Goodyear Ultragrip 8-as téli gumi szett. 205/55/r16. 2013 Februárban lett vásárolva így van még rá kátyúgarancia. A párom 1-esére vettük de azt eladtuk pár napja így felesleges sajnos. Csere is érdekel 17-es kerék garniturára is értékegyeztetéssel. Üdv.
Nekem 2005-ös -530D-, és bele van téve a 7 gombos iDrive, merevlemezes navi, és a HUD is utólagos.
Minden tökéletesen, és hiba nélkül megy, de azzal együtt kell élni, hogy időnkét 1-1mp-re bevillan, és eltűnik a kép -mert ugye alvázszám alapján nem stimmel a benne lévő extra az évjárattal-. Erre is van már megoldás, csak nincs hangulatom kiszedetni a komplett műszerfalat:)
A katalizátornak valóban nem tesz jót a csak városi rövid használat , jól mondod , hisz akkor soha nem tud regenerálni.
Alkalmanként akár havonta , ki kell menni akár az új M0-ra kicsit meghajtani , annak aki abszolút nem megy hosszabb útra.
Én igazán nem tudok tapasztalatot mondani az N53-al kapcsolatban.
Amikor megvettem 145e km volt benne több mint két éve. Abban az évben gyári visszahívásban kicserélték a befecskendezőket és a trafókat. Azóta 18e km mentem vele.
Most kapott egy új Nox szenzort aminek az ára 100e ft felett van.
Valamint egy kisnyomású üzemanyagrendszer szenzort ( kb. 20e ft).
Szépen megy , jól fogyaszt , elégedett vagyok vele.
Az elmúlt napokban Bp.- Miskolctapolca (500km) kiránduláson ( Országút nem csiga tempó ) 8.5 literes átlagfogyasztás jött ki , alaphangon 1800kg az autó ... Szerintem nem rossz..
Volt amikor 7.7 litert fogyasztott Bp-Sárvár útvonalon kicsit mérsékeltebb tempóban...
Autópályán tempo függő 8 liter ha nem nyomom , odalépve sem evett 9 liternél többet..
E60-nél még jelezte a fed.comp., hogy 100 ezrenként cserélni kell a gyertyákat, de F10-nél nem ír már semmit erre vonatkozóan. Vajon mennyi lehet az annyi? :)