Keresés

Részletes keresés

kumming Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4846

Pl. azok az elektromos szekrények.  Aztán indulsz a megállóból, és valaki elédfordul mert le akar menni a garázsba, vagy feljön a garázsból, és keresztbe áll előtted, mert nem tud kifordulni. Az a baj, hogy ti csak utas szempontból nézitek, hogy jaj, mos 20 méterrel messzebb van a Piac utcától. Kibírjátok. Inkább, mint hogy még meghaljon ott valaki.

Előzmény: ZotyaJ (4845)
ZotyaJ Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4845

Mégis elmondanád mi volt a katasztrófa benne?

 

Egyébként az új megálló rövidebb. A kilógó buszok feltartják a sort....

Előzmény: kumming (4842)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4844

Az a gond, hogy hiába lehet frankón haladni, a menetrend már borul. Ráadásul pár héten belül a másik Hal köz megálló is be lesz üzemelve. Kíváncsi vagyok, mi lesz így pl. a 45-össel, aminek így is 29 perc a menetideje? Pazarolnak rá még egy buszt?

Előzmény: kumming (4842)
kumming Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4843

Idelye=ideje

Előzmény: kumming (4842)
kumming Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4842

Tényleg nincs. Reggel egész frankón lehetett haladni. Flnyévekkel jobb, mint volt. És a Hal köz megállót is idelye volt megszüntetni. Az katasztrófa volt.

Előzmény: picurka33 (4835)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4841

Hát nem tudom; legalább két olyan esetre emlékszem, amikor ideiglenesen át kellett helyezni a megállót, mert újra kellett kövezni. Ugyanez volt a Csokonai Színháznál is. De ne legyen igazam! :)

Előzmény: picurka33 (4840)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4840

Jobban fogja bírni, mint hogy annyit álltunk rajta, olyan súllyal!

Előzmény: marky-511 (4837)
ZotyaJ Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4839

Autóból hatvannal elsuhanva, semmit sem látva tényleg nincs.

Előzmény: picurka33 (4835)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4838

Attól függ, mit tartunk káosznak. Nekem pl. káosz az, hogy az összes arra közlekedő viszonylat 5 perceket késik a két új lámpa miatt. A 19-esről ne is beszéljünk, azt még a Szepességi utcai lámpa is megfogja.

Ebből a szemszögből bizony káosz van.

Előzmény: picurka33 (4835)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4837

Már én is észleltem, a másik topicban le is írtam. Inkább amiatt aggódok, hogy a volt megállónál lévő díszkő meddig fogja bírni az állandó átmenő forgalmat? Előbb-utóbb kénytelenek lesznek újra aszfaltot rakni oda; jobb lett volna még az új forgalmi rend előtt.

Előzmény: picurka33 (4836)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4836

Pár perce jártam arra kocsival, nem láttam, hogy a sávok festésével foglalkoznának. Sőt, abban sem vagyok biztos, hogy a két sáv elférne a Révész tér előtt. Nem lehet, hogy az egyik sáv a mélygarázsba vezetne?

 

Fel van festve, két sáv elfér, mélygarázsba nem megy, lámpák összehangolva! Úgyhogy semmi gond! Felesleges aggódás volt!

Előzmény: marky-511 (4831)
picurka33 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 4835

  Nincs káosz!

 

Előzmény: ZotyaJ (4830)
norbertos Creative Commons License 2012.09.23 0 0 4834

a 31-esre pont jo lesz pár éven belül :( a villamos ugy sem készül már el soha.

Előzmény: Garficicus (4833)
Garficicus Creative Commons License 2012.09.23 0 0 4833

Kicsit még alakítani kell a formán, mert kissé ormótlan az eleje, de már annak is örülni kell, hogy fel akarják támasztani a halottnak hitt buszgyártást!

Előzmény: ZotyaJ (4826)
vanyi94 Creative Commons License 2012.09.23 0 0 4832

A Szalók utcai buszmegállóban eltűnt az egész menetrend tartó oszlop, így a megállót csak egy peron jelzi.

marky-511 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4831

Most nézrm, hogy a Hal köznél a lámpát is be akarják üzemelni... Lesz káosz bőven...

 

Ezt én is pedzegettem a 4824-es hsz-emben. Az a lámpa eleve úgy épült meg, hogy a buszvég felől két lámpa van, a Kossuth utca felől pedig egy. Már akkor sejtettem, hogy kétsávosítást terveznek.

 

Nem is ezzel van a baj, hanem az, hogy a Hal köz megálló nem csak távolabb kerül, hanem alkalom adtán még pirosat is kaphatnak a gyalogosok, tehát lehet sprintelni a mélygarázstól.

 

Pár perce jártam arra kocsival, nem láttam, hogy a sávok festésével foglalkoznának. Sőt, abban sem vagyok biztos, hogy a két sáv elférne a Révész tér előtt. Nem lehet, hogy az egyik sáv a mélygarázsba vezetne?

 

 

Azért építették mert "ilyen volt a pályázat" vagy mert "csak ide fért el"

 

Ez a "csak ide fért el" dolog nagyon sántít. Nem azzal van bajom, hogy közel van a két megálló, hanem azzal, hogy két megálló van. Azt a távot gyalog is meg lehet tenni fél percen belül, ehhez képest a menetrendben még az m3-ban is egy perc a követés. Elég lenne egy megálló, csak jól kellene elhelyezni (ez a megjegyzés a Csigekert utca - Bölcs utca távra vonatkozik, a Kenézy felé).

 

 

A trolifejlesztéses előadásról lesz beszámoló?

Előzmény: ZotyaJ (4830)
ZotyaJ Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4830

Most nézrm, hogy a Hal köznél a lámpát is be akarják üzemelni... Lesz káosz bőven...

 

"Csigekert és a Szabó Lőric utcán 50 méterenként áll meg a 11-es.. Kétlem, hogy azért építették volna, hogy ne használják."

 

Azért építették mert "ilyen volt a pályázat" vagy mert "csak ide fért el" és nem pedig azért, hogy jó legyen...

Előzmény: marky-511 (4829)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4829

A sága házban hallani sem akarnak buszsávról.

 

Dehogyis nem, csak olyan helyen, ahol amúgy nem kéne (lásd Egyetem sugárút) :)

 

Az Ítélőtábla melletti buszmegálló meg használhatatlan. Egy busz fér csak be és ugyanaz a baja, mint az áthelyezett Hal köznek, hogy mindentől messze van.

 

Ha másra nem, arra jó, hogy a Kossuth utca felé közlekedő buszoknak nem kell egy kilométert menni megállás nélkül a Csokonai Színházig, miközben a Csigekert és a Szabó Lőric utcán 50 méterenként áll meg a 11-es.. Kétlem, hogy azért építették volna, hogy ne használják.

Előzmény: ZotyaJ (4828)
ZotyaJ Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4828

"Ilyen áron tényleg nem, de ha buszsáv lesz a belső sáv, és beüzemelik a szemközti megállót is, nem fog rosszul jönni."

 

A sága házban hallani sem akarnak buszsávról. De ez nem buszsáv függvénye, mert előnyben részesítésre sok megoldás van.

Az Ítélőtábla melletti buszmegálló meg használhatatlan. Egy busz fér csak be és ugyanaz a baja, mint az áthelyezett Hal köznek, hogy mindentől messze van. 

Előzmény: marky-511 (4827)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4827

Az előbbi igaz, az utóbbi nem.

 

Akkor átfogalmazom: nem a jelenlegi helyén volt a megálló. A jelenlegi helyen út volt. Kb. a mélygarázs lejárójánál lehetett.

 

Továbbra is az az álláspontom, hogy nem indokolt a forgalmi sávok átvariálása.

 

Ilyen áron tényleg nem, de ha buszsáv lesz a belső sáv, és beüzemelik a szemközti megállót is, nem fog rosszul jönni.

Előzmény: ZotyaJ (4825)
ZotyaJ Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4826
Előzmény: marky-511 (4813)
ZotyaJ Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4825

"Annak idején a Hal köz megálló még Megyei Bíróság néven futott, és kb. ott volt a megálló, ahová most helyezték."

 

Az előbbi igaz, az utóbbi nem. A megállóhely közvetlen a Hal köz után volt. A tábla a bíróság melletti épület sarkában volt. Most pedig még ennél is bentebb kerül. A tábla túl van a bíróság épletén. Továbbra is az az álláspontom, hogy nem indokolt a forgalmi sávok átvariálása. Messze nem okoz olyan problémát az autósoknak, hogy leszűkül egy sávra, mint azt mondják. Hogy kicsit nyers legyek: Azért gyalogoljanak naponta több ezren egész nap sokkal többet, hogy reggel 7:00 és 7:30 között pár autós nyerjen (talán) két percet? Felejtsük már el az átmenő forgalmat.

Előzmény: marky-511 (4824)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4824

Annak idején a Hal köz megálló még Megyei Bíróság néven futott, és kb. ott volt a megálló, ahová most helyezték. A jelenlegi sétálóutca helyett egyirányú utca volt, ki lehetett kanyarodni a Széchenyire.

Amíg nem volt megépítve az Ítélőtábla, addig a bíróság ott üzemelt, ahol a régi-új megálló lesz.

Viszont a mélygarázs miatt borítékolom, hogy a lámpákat üzembe helyezik, így aki el akarja érni a buszt, annak még egy zöldet is meg kell várnia...

Előzmény: Yooha (4822)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4823

Azért jó, ha minél több a hozzászólás az ilyen fórumokon, mert a mi látáskörünk (az enyém legalábbis) egyaránt bővül. A józsai "gyorsjáratok" problémájáról eddig én sem tudtam. És ez a jobbik eset; mi lenne akkor, ha minden megállóban megállna...?

 

A késés témájához: tegnap visszatért minden a régi kerékvágásba a 19-esen, 4 perccel elment a busz, a Kossuth - Brgundia sarkán találkoztam a busszal, miközben akkor kellett volna a Faraktár utcára érkeznie. Tehát jóval korábban indult el a meghirdetett idő előtt.

VISZONT!

Gyalog is utolértem az addig veszve tudott 19-est, tehát pár percet állt a Csokonai Színháznál. Gondolom megvárta, amíg eléri a totemen szereplő indulási időt. Érdekes volt. És az új lámpáknak hála a Jégcsarnokhoz még így is késve értünk.

 

Már tanácsoltam a DKV-nak, de újból megteszem: felülvizsgálatnál a külső szakasz követését CSÖKKENTENI, a belső szakaszt NÖVELNI!

Előzmény: atty707 (4821)
Yooha Creative Commons License 2012.09.21 0 0 4822

Ezt nem értem. A DKV oldala szerint az új megálló a Széchenyin a belváros irányába van. Ami megszűnik, az viszont a belvárosból elfele. Vagy a "Törvényszék...előtt" az nekik azt jelenti hogy vele szemben? Vagy egymással szemben van két bírósági épület a Széchenyin?

Előzmény: marky-511 (4820)
atty707 Creative Commons License 2012.09.20 0 0 4821

Sosem fogják, bár nyilván tudod :)

 

Persze hogy tudom. Nem az bosszant, hogy elkéstem és magyarázkodnom kellett, hanem az hogy ezen a "kis" hazugságon is látszik:

a) fogalma sincs a dkv és városvezetésnek arról, hogy mekkora káosz is van a tömegközlekedésben, illetve a város közlekedésében

b) tudják, hogy baj van, de hülyének nézik a (választó) polgárokat ezért hazudnak ekkora bődületes dolgokat (lásd 2-es tuja is)

c) tudják, de lesz*raják és úgy vannak vele, hogy nem az én bajom, szívjon az, aki közlekedni akar.

Mindhárom pont igaz állítása esetén kitűnő indok lenne, hogy miért kell azonnali hatállyal felállniuk a kényelmes bőrfotelból, és átadni valaki olyan embernek, aki rendbe tudja szedni a városban ezt a részt. Amíg a semmibe nem kerülő jobbító szándékú hozzászólásokra az a reakció, hogy "tájékoztatásul közöljük, és bla bla bla" addig mit várják azt, hogy gazdaságosan üzemeltethető legyen ez az ágazat? Sajnálatos módon nem a kerékpárosok és az autósok a dkv - ezzel együtt a városvezetés - ellenségei, hanem pontosan a dkv és városvezetés vízfeje. Azért 6500Ft-ért elvárthatná az ember, hogy egy 13km-es út megtétele ne legyen már másfél óra, vagy tévedek? Viszonyításképp autóval 15-20perc, kerékpárral 45-50perc. (A másfél órából 45 percet töltök tömegközlekedési járművön, és 12 perc az, amíg megállóig, vagy megállótól gyaloglok a start-cél között)

dkv ébresztő!!! Marketingduma helyett ideje lenne dolgozni, mert nagyon kilóg a lóláb. Év végén meg lehet magyarázkodni a negatív mérleg miatt! (Újból)

Előzmény: marky-511 (4819)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.20 0 0 4820

Biztos hogy kell oda az a másik sáv abba az irányba??

 

Most már tuti hogy lesz; ha kell, ha nem.

 

Új helyen a Hal köz megállóhely

 

Abban az esetben, ha a külső sáv buszsáv lesz, látom értelmét.

Viszont mi van a szemközti Hal köz megállóval? Arról letettek, vagy megint spórolnának a nyomtatással?

Előzmény: ZotyaJ (4814)
marky-511 Creative Commons License 2012.09.20 0 0 4819

ZotyaJ

 

1.) Igen, hamarosan.

 

Ennek örülök, már nagyon várom.

 

2.) Nincs köze. Nem az ITK szervezte.

 

Akkor "jó", bár remélem, adtam egy jó ötletet az ITK-nak. Ha befut a CSM, lehetne tőlük kasztnit venni.

 

 

atty707

 

Szeretném felkérni az általam semennyire sem tisztelt dkv vezetőit, hogy egy ünnepi rendezvényen a saját kicsi kacsójukkal kaparják már le az összes járművükről a "Pontos közlekedés" szlogent!

 

Sosem fogják, bár nyilván tudod :)

Ők (a vezetők persze) pontosan tudják, hogy ezzel csak magukat nyugtatják. A sofőrök és az utasok tisztában vannak azzal, hogy kishazánkban pontos közlekedést - közúton - lehetetlen garantálni. De a feltevés is sértő, nagyon hülyének nézik az utasokat.

 

Ma csak annyit közlekedtzem Debrecenben, amíg kimentem a városból Nyíregyháza felé, meg amikor hazajöttem. Ötször botlottam bele sárgán villogó lámpába, teljes a káosz. A Faraktár - Hajnal utcák kereszteződésében már tegnap sem mentek a lámpák.

Nem igaz, hogy:

1. Egy nap alatt nem lehet megszerelni

2. Nem lehet odaállítani egy rendőrt az egyik legbalesetveszélyesebb kereszteződéshez.

 

 

 

 

Yooha Creative Commons License 2012.09.20 0 0 4818

Ez egy káros hatása annak, hogy egyre népszerűbb a kerékpározás

A belső égésű motor feltalálásának meg káros hatása volt a lovasfogatokra, és mégse sír utánuk már senki. Az élet változik. A kézenfekvő megoldás a forgalom egyre nagyobb hányadát kitevő diákok és nyugdíjasok nagyobb sarcolása. A fiatal felnőttek jó része biciklizik, az idősebb meg autóval jár. Hát ez van.

Vagy a mostani bevétellel megtartanak 8-10 járatot és ez óriási kiadáscsökkenéssel fog járni. Vagy nem tudom milyen megoldásban gondolkodnak. Gondolkodnak, ez jó! :)

Előzmény: marky-511 (4813)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.20 0 0 4817

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!