A hétvégén voltam tesztvezetni Solymáron (köszi a tippet). A fazon nagyon jó fej volt, "ott áll a kocsi benne van a kulcs" szöveggel a párommal furikáztunk egy negyed órát az 1,3-assal és az 1,5-es is.
Nagyon jól megy a kocsi, nagyon halk, szuper a futóműve, jól gyorsul, jó kanyarodik, a fékje is szuper, szóval nagyon jó kis kocsi!!!
Az 1,5-ös GS volt, én nem éreztem fürgébbnek az 1,3-as hoz képest. Azt mondta ott az eladó, hogy kb 5km/h-val több a végsebessége, mint az 1,3-asé.
Viszont jó pofa dolog az ülésfűtés, tényleg kellemes télen, hogy egyből melegíti a feneket és a hátat! is. Derékfájósoknak erősen ajánlott! Szóval szerintem hasznos extra.
Solymáron próbálgattak rá kereket, és azt mondta, hogy 17 colos kerék is rámegy.
Én is nagyon szívesen vennék magamnak, csak hát a régi swiftemet nagyon alacsony áron tudnám eladni, ezért inkább megtartom, és majd a párom használja, aztán ha jobban állok anyagilag hitel nélkül veszek egy 1,3-as kék GS-t, hátha valami akció is lesz majd.
Egyébként, aki akar venni, és van rá pénze csipkedje magát, mert 2-3 hónapot kell várni a kocsikra.
Egy évre 18000 kocsit terveztek eladni Mo-n és a többit Nyugatra, viszont ha kell nyugatra, akkor kevesebb kocsi marad nálunk. :-(
Gratulálok az új Swifteseknek! Használjátok egészséges, és írjatok minél több hasznos infót!
Ez sajnos így van. Ködfényszóró csak a GS-hez jár. Egyébként, biztos lehet majd hozzá kapni utángyártott valamit max 15-ért. Egyébként szerintem megéri GS-t venni, ha már vesz új autót az ember. Mert a felnik már egy 100-ba kerülnének, a légzsákok, is hasznosak tudnak lenni, bár ne legyen rá szükség, a kulcsos dolog parasztvakítás, de nem baj.
Megjegyzem, hogy a töréstesztnél a függönylégzsákos verziót tesztelték, szóval a nélkül biztos kevésbé biztonságos.
erősítse meg valaki: létezik, hogy a glx-be nem raknak be első ködfényszórót? merthogy nekem még az kéne a glx+ac/cd-be. a GS-ben lévő többi ketyerére meg nemigazán tartanék igényt (pl ülésfűtés), és nem szeretnék felesleges dolgok miatt +200k-t kifizetni
Nekünk is a fehér a favorit, de még tanakszunk a piroson és a feketén is. Bár a feketét az anyósom nem szeretné, mert szerinte olyan, mint egy hullaszállító. :))
OFF: Csak a prohardver.hu oldalon (ami egy számitástechnikai féle oldal) van egy divot nevű egyén, aki tisztára ugyanilyesmi hsz-ket prodikál, mégegyszer bocsi.. ON
Hát mióta láttam a fehéret mér nem is biztosan egyértelmű, hogy a gránátbarabcsa legjobb:)
persze igazábóla szine mindegy, mert attól ugyanugy megy..
Én mondjuk direkt a 3 ajtósra vagyok kíváncsi, mivel egy 100-assal olcsóbb, kicsit sportosabban néz ki és a hátsó ajtók kb 5%-osan vannak kihasználva most is akkor meg minek.
De a júliusi megjelenés lehet, hogy késik a nagy kereslet miatt de azt kötve hiszem, hogy meg merik azt lépni, hogy megemelik az árát. Nem hülyék dolgoztak ezeknél, felmérték előre, hogy milyen az az ár amin versenyképes lehet a gép.
Én inkább attól félek, hogy a nagy kereslet miatt nem lesz a nyáron ingyen klíma akció pedig az jó lenne. :)
De ha meglépik ezt az áremelést szerintem sok leendő vevőt veszítenek.
Az első 1000 Km csak óvatosan telt el, de már ott is megnéztem pl. hogy hol szabályoz!:)
Ügyeltem arra, hogy változatos legyen a motor terhelése, szal ne egyféle képpen használjam! De egyébként érezhető is a motoron, hogy nagyon nyers még olyankor...
2-3000 Km környékén már voltak gyorsulások is, de még mindig nem volt az igazi!
Kb 13e Km után lett ereje teljében, és ez szerencsére azóta is tart!:)
Én hiszek neked :) És a bejáratás alatt meddig toltad fel max a fordulatszámot - és milyen sűrűn?
Viszont abban biztos vagyok ha valaki nem pörgeti néha ( mondjuk napi 5*-6*.. )meg a motort bejáratás alatt akkor egy lusta tunya kocsi lesz... Ez olyan mint a gyereknevelés :PP Az első pár hónap eldönti milyen "ember" lesz belőle :)))
Pl. ültem már olyan 100 lovas astrában amit a régebbi 1.0-s swiftünk lenyomott volna simán (kivéve autópályán persze...)
Igazad van... Összekevertem a GLX - GS mizériával... Jaaaj annyi féle típus van, mi lesz ha bejön a 3 ajtós is?? Aki olcsóbban akar GS-t 1.5-ös motorral szerintem várjon nyárig, onnantól állítólag lesz 3 ajtósban is..
(hiába van ott az árlistán, még nem is kezdték el a gyártását
Viszont nekem azt mondta a kereskedő (persze lehet hogy kamuzott) hogy valószínű a nagy kereslet miatt nemsokára egy kicsit megemelik az árát a swiftnek -- így történt az Ignisnél is anno...
Ha meg valaki megrendeli a 3 ajtósat most és lefoglalózza, lehet hogy bukik a dolgon, ugyanis nincs árgarancia... Pl. ha a suzuki azt mondja májusban h na jó inkább felvisszük az árát akkor azon az új áron kell megvenned - vagy ha nem, akkor bukod a foglalót!
A bejáratás tényleg lényeges dolog, de nem értek egyet, hogy a sportos, az egyenlő a magas fogyasztással...
Én 2002 (Nov)-ben vettem egy 16V-s Swiftet, és "harapósra" neveltem a bejáratás alatt!
ÉS a fogyasztással is meg vagyok elégedve, mert most is (68e Km-el) max 6L a vegyes fogyasztásom, pedig elég tempósan közlekedem vele (pl. 120Km/h átlagsebességgel járokk dolgozni 30Km 15p országút...) És igy 5,8 a fogyim. Pedig városban is kapja az ivet...
Egyébként én is uj Swiftet akarok, sztem jöv héten megrendelem, ha sikerült végre kipróbálnom, és kellemes lesz az öszkép... (Bár próba nélkül meg merném rendelni:)
Én egy ezüst 1,3 GS-t szeretnék, már alkudozom a kereskedővel!:)
SWIFT 1.3 GS 3 AJTÓS 2.850.000
SWIFT 1.5 GS 3 AJTÓS 3.050.000
A kettő között meg a különbség tudtommal csak a sportos kipufogóvég ami ér kemény 5000ftot...
Rosszul látod a dolgokat: nem kerül az 200.000 Ft-tal többe a motor az 1.3-ashoz képest, mondhatni semmivel sem drágább: a függönylufik meg a 15"-felnik és profi 15" gumik, ülésfűtés stb stb etc...-k miatt...
Tehát vedd úgy hogy 200ért kapsz nagyobb mocit, szuper felniket etc-t... :DDDD
Fogyasztási adatokról legfeljebb 2 hónap múlva hallhatsz, addig ugyanis "bejáratós" a kocsi, ilyenkor többet is iszik, aztán majd egyszercsak beáll...
Sok múlik azon is hogy hogyan járatja be az ember a járgányt, ha túl lassan nyomod neki akkor lomha lesz, ha túl gyorsan akkor meg mindig sokat fog fogyasztani - mert mindig menni akarna :))) EL kell találni az arany középutat...
Engem is az érdekelne, hogy az 1.5-ös motor megéri-e azt a plusz 150-200ezret?
Na meg szerintetek van arra reális esély, hogy az 1.5ös motorral szerelt változatokat nem csak GS felszereltséggel lehessen kapni? Hanem mondjuk GLX vagy megmondod, hogy mi nem kell bele? (mert fűthető ülésekért, gyári rádióért meg függönylégzsákokért nem szívesen adnék ki plusz pénzt és ezek alapban benne vannak)
Ha van egy kis időd, akkor csörögd végig a budapesti márkakereskedőket: a suzuki.hu-n megtalálod a listákat. Elég nagy a szórás a hiteleknél, érdemes többfelé próbálkozni.