Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rock10 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 518
De engem nagyon érdekel. Milyen vezetni? Hogy megy? Minden érdekel ami az autóval kapcsolatos. Légyszi írd le! Milyen a hi-fi minősége? Jobban használható e mint a régi swift? Fogyasztás?
Előzmény: Törölt nick (512)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 517

Igen, ez így van.. És egyben szomorú hogy a kereskedő nem szánt rá 10 percet hogy átlapozza a gépkönyvet - nekem ennyi ideig tartott, az egyértelmű dolgokat átugrottam (hogy kell kinyitni az ajtót, beindítani a motort, stb...)

JA, a kedvenc részem a könyvből: miután kiszedtük a távirányítóból a lítium elemeket, NE NYELJÜK le mert súlyos egészségkárosodást szenvedhetünk :)))

Pedig én le akartam nyelni :P

Előzmény: read_me (514)
blendmaster Creative Commons License 2005.03.07 0 0 516
Ne huzzál már:) Hogy ne érdekelne, nekem csak holnap lesz a nagy nap. Milyen? Mesélj?
read_me Creative Commons License 2005.03.07 0 0 515
Monnyad mááá!!!!!!!!!!  :))
Előzmény: Törölt nick (512)
read_me Creative Commons License 2005.03.07 0 0 514

Ebből látszik, hogy (gondolom) Te elolvastad az autó kézikönyvét, míg a kereskedő, aki bemutatta nekem az autót nem :(

Lényeg, hogy állítható :))

 

r_m

Előzmény: Törölt nick (509)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 513
Ja, és a gyári rádió végre kiderült a könyvből hogy Panasonic márkájú...
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 512
Úgy látom nem érdekel senkit a tapasztalat :P
BaLee Creative Commons License 2005.03.06 0 0 511

Érdekes taktika. :)

 

De végülis érthető, mivel most Swiftből jó ideig hiány lesz, mivel nagy a kereslet, viszont az Ignist meg nem nagyon keresik, mert itt az új modell.

Szóval most minden akció az Ingiseken lesz és azokat próbálják eladni nehogy a nyakukon maradjon.

Előzmény: ARPI01 (510)
ARPI01 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 510

Sajnos ma nem lehetett tesztvezetni, az eladó az időjárási körülményekre hivatkozott. (Sebaj, egy 320d-vel kárpótoltam magam, mert azt lehetett vezetni...)

Az eladó elmondta, hogy nem lehet egyedi színben/felszereltséggel rendelni Swiftet, azok közül lehet "választani" ami éppen van. Lehet, hogy bizonyos összeállítás egy évig nem lesz, elsősorban a nyugati igényeket elégíti ki a gyár.

A Swifteken (szélvédőre írva és a belső térben is) különböző Ignisekre hívták fel a figyelmet: ott nagyobb a raktér, fejtér, VVT-motor, 200 e Ft-tal olcsóbb (GLX) stb.

Érdekes marketing, hogy az új típus helyett a régire próbáják rábeszélni az embert.

Az eladó nem tudta, hogy van már törésteszteredmény.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 509

read me írta: "Műszerfalfényerő állítás nincs, viszont van valami illumi gomb, ami a kombi kijelzőt és a km számlálót kapcsolja gyengébbre, vagy erősebbre."

 

Ez nem igaz, mert 4 fokozatban lehet állítani a műszerfal fényerejét is, méghozzá úgy, hogy a km számláló bigyógombjával arra a menüre kell lépni ahol kockákat rajzol a km számláló helyére, és folyamataosan nyomva tartva lehet szép fokozatosan állítani.. 1 kocka halvány 4 kocka világos  :P

 

Písz.

 

U.i: sirrrály az ótó, már 220 kilcsi van benne :))

Előzmény: read_me (335)
dussy Creative Commons License 2005.03.06 0 0 508

Valaki írjon,aki volt tesztvezetni a hétvégén!

Újabb élménybeszámolót akarunk!

dussy Creative Commons License 2005.03.05 0 0 507
dussy Creative Commons License 2005.03.05 0 0 506

Ime a törésteszt magyar oldalon!

Go swift!

san71 Creative Commons License 2005.03.04 0 0 505
azt mondták a kereskedésben hogy a jövő héten mehetek érte.Fekete GLX.Már alig várom!
cryon Creative Commons License 2005.03.04 0 0 504
Azt tegyük még hozzá, hogy ez a 3 ajtósok ára!
Előzmény: BaLee (503)
BaLee Creative Commons License 2005.03.04 0 0 503

Na még magamat is megkevertem.

 

Szóval a 2 050 000-es 1.3-as az a GC változat (azaz a legalapabb) az 1.5-ösnél van az elírás ott ugyanis nincs GC az GS akart lenni 3 050 000-ért.

BaLee Creative Commons License 2005.03.04 0 0 502

Ez "csak" egy elírás.

 

Az 1.3-as az nem GC hanem GS azaz a legnagyobb felszereltségű az 1.5-ös meg szintén mivel abból eddig csak GS verziót láttam mindenhol (1.5ös motoros változatból).

 

1.3 GS 2 850 000.-

1.5 GS 3 050 000.-

Előzmény: wisdom (501)
wisdom Creative Commons License 2005.03.04 0 0 501

Valaki magyarázza már meg (hivatalos árlista a suzuki.hu-n):

 

SWIFT 1.5 GS 5 ajtós (AC, Navigátor) 3 300 000 SWIFT 1.3 GS 5 ajtós (AC, Navigátor) 3 100 000

 

Tehát plusz 0.2 liter és VVT =200ezer Ft. Ez eddig oké, de:

 

SWIFT 1.5 Gc 3 ajtós (AC)** 3 050 000

SWIFT 1.3 Gc 3 ajtós** 2 050 000

 

Akkor levonva a 200-ezres motorkülönbséget a klíma 800ezer? hogy van ez?

PTRgilicz Creative Commons License 2005.03.04 0 0 500

BaLee!

 

Ezen a héten hétfőn voltam a Suzuki gyárban és láttam 3 db sötétkék karosszériát egy elkerített részen.

Ajtók, motorháztetőn kívül semmi nem volt ugyan benne/rajta de nagyon jól látszott, hogy zsír lesz a 3a. verzió (is)!!

Nekem is jobban tetszik, mivel sportosabb, olcsóbb!!

(1.5 GS grafit az kéne nekem! :P)

Előzmény: BaLee (475)
snapshot Creative Commons License 2005.03.04 0 0 499

 

 

GLX+cd 2 550 000.- plusz metálfény 70 000.- = 2 620 000.-

 

41 ezer havonta, tíz százalékos kezdő befiz és amint már írtam ajándék üzembehelyez, és benzinutalvány:

Szfvár, Suzuki Kubat-Vincz

Előzmény: cryon (486)
kofy Creative Commons License 2005.03.04 0 0 498

Sziasztok!

 

Az új Swift 4 csillagot kapott az EuroNCAP törésteszten!!! A németek már megírták:

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/d/78057

 

A mi autónk már biztonságosnak is mondható!

 

Üdv,

 

kofy

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.04 0 0 497

Már ebédelek is, hisz még le kell mosatni a motort meg mindent :P

Nemsoká goooo :P

Előzmény: farriss (496)
farriss Creative Commons License 2005.03.04 0 0 496
Menj el ebédelni délben, egyél egy jót. Amíg kikéred és megeszed, addig du 1 óra lesz. És indulhatsz is... :-))))
Előzmény: Törölt nick (494)
Mandrake Creative Commons License 2005.03.04 0 0 495

azért hétfőn várjuk ám a beszámolót :)

 

ps: a kicsi talán nem is annyira kicsi :)

Előzmény: Törölt nick (494)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.04 0 0 494

Kicsit csak????

Igen, ma van a nagy nap, pontosan 13:30-kor :D

Addig még el kell csúszkálni a régivel egy motor és külső mosásra, szegény régi suzi már ott is marad..

Viszont azt nagyon sajnálom hogy ilyen sz*r lett mára az idő, hát hogy "száguldozzunk" így nyári gumival?? :((

Az ülésfűtés sajna kimaradt a GLX-ből de asszem a tükörfűtést be kell izzítani :P

Letesztelem az utastér bemelegedési idejét, az ABS-t, a CD minőségét meg ilyen marhaságokat - lévén nagyon csúszik az út (nemrég botorkáltam át egy kb 5 cm-es jéggel borított úton gyalog...)

Jaaaaj lenne már fél2 !!!! :D

 

Előzmény: Mandrake (490)
Mandrake Creative Commons License 2005.03.04 0 0 493

mondjuk nekem pont az ülésfűtés, meg a hülye kulcsnélküliség az, ami egyáltalán nem kell ... én még az a régi manuális típus vagyok :)

 

a többit nem bánom, jöhet :)

 

egyenlőre úgy néz ki, hogy a 1.3 GS kék lesz nálunk a nyerő ...

meglátjuk mi marad lakásvársárlás után

 

egyébként úgy tudom egyes gépekre a szín miatt kell várni most még többet ...

Előzmény: djencore2 (491)
djencore2 Creative Commons License 2005.03.04 0 0 492
A hétvégén voltam tesztvezetni Solymáron (köszi a tippet). A fazon nagyon jó fej volt, "ott áll a kocsi benne van a kulcs" szöveggel a párommal furikáztunk egy negyed órát az 1,3-assal és az 1,5-es is.

Nagyon jól megy a kocsi, nagyon halk, szuper a futóműve, jól gyorsul, jó kanyarodik, a fékje is szuper, szóval nagyon jó kis kocsi!!!

Az 1,5-ös GS volt, én nem éreztem fürgébbnek az 1,3-as hoz képest. Azt mondta ott az eladó, hogy kb 5km/h-val több a végsebessége, mint az 1,3-asé.

Viszont jó pofa dolog az ülésfűtés, tényleg kellemes télen, hogy egyből melegíti a feneket és a hátat! is. Derékfájósoknak erősen ajánlott! Szóval szerintem hasznos extra.

Solymáron próbálgattak rá kereket, és azt mondta, hogy 17 colos kerék is rámegy.

Én is nagyon szívesen vennék magamnak, csak hát a régi swiftemet nagyon alacsony áron tudnám eladni, ezért inkább megtartom, és majd a párom használja, aztán ha jobban állok anyagilag hitel nélkül veszek egy 1,3-as kék GS-t, hátha valami akció is lesz majd.

Egyébként, aki akar venni, és van rá pénze csipkedje magát, mert 2-3 hónapot kell várni a kocsikra.

Egy évre 18000 kocsit terveztek eladni Mo-n és a többit Nyugatra, viszont ha kell nyugatra, akkor kevesebb kocsi marad nálunk. :-(

Gratulálok az új Swifteseknek! Használjátok egészséges, és írjatok minél több hasznos infót!
djencore2 Creative Commons License 2005.03.04 0 0 491
Ez sajnos így van. Ködfényszóró csak a GS-hez jár. Egyébként, biztos lehet majd hozzá kapni utángyártott valamit max 15-ért.
Egyébként szerintem megéri GS-t venni, ha már vesz új autót az ember. Mert a felnik már egy 100-ba kerülnének, a légzsákok, is hasznosak tudnak lenni, bár ne legyen rá szükség, a kulcsos dolog parasztvakítás, de nem baj.

Megjegyzem, hogy a töréstesztnél a függönylégzsákos verziót tesztelték, szóval a nélkül biztos kevésbé biztonságos.
Előzmény: Mandrake (489)
Mandrake Creative Commons License 2005.03.04 0 0 490

óó, tényleg, te ma veheted át ...

 

azért irigyellek egy kicsit :)

Előzmény: Törölt nick (487)
Mandrake Creative Commons License 2005.03.04 0 0 489

sziasztok

 

erősítse meg valaki: létezik, hogy a glx-be nem raknak be első ködfényszórót? merthogy nekem még az kéne a glx+ac/cd-be. a GS-ben lévő többi ketyerére meg nemigazán tartanék igényt (pl ülésfűtés), és nem szeretnék felesleges dolgok miatt +200k-t kifizetni

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!