Jó-jó na nem egy ferrari a motorja, de még nem a mostani (bejáratós) állapotokat kell nézni erő szempontjából..
Úgy értettem, hogy erős, hogy MÁR most lehet érezni hogy hogyan nyom bele az ülésbe, pedig az ereje igazán 4000 fölött jön meg - ezt meg összesen 2* próbáltam (vajon neked megengedték hogy 4000 fölé told?)
VAlaki írta pár hsz.-al előbb hogy a motor az ereje teljében csak 10.000 km fölött lesz... Szüleimnek 1.3-as IGNIS-ük van - még talán nincs is benne 10000 km de SOKKAL erősebb mint nyers korában --- de asszem abban te is egyetértesz hogy a motorról még nem lehet objektíven nyilatkozni (nem hinném hogy bárki is beletett volna már 10e km-t...)
szombaton nyílt napon én is kipróbáltam egy 1,3 as új switet
egyetértek ennek az autónak semmi köze a régihez
igényes kidolgozott, csak helyenként gagyik a müanyagok de semmi vész
a váltója király!! a legjobb része a kocsinak.
a fútómű fék elmegy
azért a bivalyerős motorral vigyáznék! egy lámpánál nyomtam egy padlót és hosszú mp-ekig nem történt semmi! lehet h jó motorja van de gyorsulásra azért nem kéne!:-)
én sem tartom túl nagyra a szuzit /az elözöt/ de ez az autó korrekt
Van valaki aki az Ernste Bankon keresztül vette az autóját? Leírhatné a pontos konstrukciót,mert nekem csak a Merkantilon át ajálgatják csak az autót,nem hajlandóak mást mutatni,tudom hogy a kereskedő részesedést kap belőle,és biztos innen a többet,de nekem az alényeg,hogy én fizessek kevesebbet,ne ők kapjanak többet!
Azt is árúlja már el valaki,hogy mennyi a szervízintervalluma,mert mondjuk az sem mindegy,hogy 15000 km-enként kell kifizetni azt 20 rugót,vagy csak 300000 km -enként mint a renaultnál? Egyébként gratulálok az új tulajoknak akik már bitorolják az új verdákat.
Jobban használható mert mindenféle apróságra odafigyeltek.. Most így a csomagtartóban levő akasztó jut az eszembe, ahova ha felakasztasz mondjuk egy szatyrot akkor nem fog összevissza szánkózni a csomitartóban..
A másik érdekes dolog a belső világítás: olyan elektronika van benne, hogy ha kinyitod az ajtót a kulccsal felkapcsolódik 15mp-re VAGY addig amíg be nem teszed a kulcsot --- ha meg leállítod a motort, kiveszed a kulcsod, kinyitod az ajtót akkor szintén 15MPig vagy addig ég amíg be nem zárod a kocsit ---> ez főleg este jön jól ha visszanézel nem maradt-e ott valami.. És persze a világítás halványodva kapcsolódik le -- ez is egy kis finomság :)
Fogyasztás: 250 km alatt beszívta a tank felét (45 literes) de ez asszem nem sok egy bejáratós kocsitól - főleg hogy nem kíméltük -> ez a swift is a lámpás gyorsulások egyik "sztárja" lesz :P
Mivel nem vagyok egy újságíró típus, ezért ne várjatok tőlem "menettudósítást"..
Inkább kérdezzetek, és megpróbálok rá válaszolni :)
Egyenlőre annyit mondok hogy a motor már most is bivajerős, a pedálok és a váltó vajpuha, élmény váltani a kis rövid bottal, a kormány isteni - hegyi szerpentinre mentünk 7végén, és olyan szépen veszi az íveket mint az álom :P
Viszont a legjobb: a futómű ... Nem pattog, és nagyon halkan, finoman csillapít --- most hasonló futóműnek a legújabb Ford Mondeo-ét tudnám mondani --> tehát remek.
120 körül semmi szélzaj, sőt semmi, a rádiót még halkan is lehet hallani.
A CD szépen szól, olyan 50-es hangerőnél már téged is "nyom" a hangerő :P
De engem nagyon érdekel. Milyen vezetni? Hogy megy? Minden érdekel ami az autóval kapcsolatos. Légyszi írd le! Milyen a hi-fi minősége? Jobban használható e mint a régi swift? Fogyasztás?
Igen, ez így van.. És egyben szomorú hogy a kereskedő nem szánt rá 10 percet hogy átlapozza a gépkönyvet - nekem ennyi ideig tartott, az egyértelmű dolgokat átugrottam (hogy kell kinyitni az ajtót, beindítani a motort, stb...)
JA, a kedvenc részem a könyvből: miután kiszedtük a távirányítóból a lítium elemeket, NE NYELJÜK le mert súlyos egészségkárosodást szenvedhetünk :)))
Sajnos ma nem lehetett tesztvezetni, az eladó az időjárási körülményekre hivatkozott. (Sebaj, egy 320d-vel kárpótoltam magam, mert azt lehetett vezetni...)
Az eladó elmondta, hogy nem lehet egyedi színben/felszereltséggel rendelni Swiftet, azok közül lehet "választani" ami éppen van. Lehet, hogy bizonyos összeállítás egy évig nem lesz, elsősorban a nyugati igényeket elégíti ki a gyár.
A Swifteken (szélvédőre írva és a belső térben is) különböző Ignisekre hívták fel a figyelmet: ott nagyobb a raktér, fejtér, VVT-motor, 200 e Ft-tal olcsóbb (GLX) stb.
Érdekes marketing, hogy az új típus helyett a régire próbáják rábeszélni az embert.
Az eladó nem tudta, hogy van már törésteszteredmény.
read me írta: "Műszerfalfényerő állítás nincs, viszont van valami illumi gomb, ami a kombi kijelzőt és a km számlálót kapcsolja gyengébbre, vagy erősebbre."
Ez nem igaz, mert 4 fokozatban lehet állítani a műszerfal fényerejét is, méghozzá úgy, hogy a km számláló bigyógombjával arra a menüre kell lépni ahol kockákat rajzol a km számláló helyére, és folyamataosan nyomva tartva lehet szép fokozatosan állítani.. 1 kocka halvány 4 kocka világos :P
Písz.
U.i: sirrrály az ótó, már 220 kilcsi van benne :))
Az 1.3-as az nem GC hanem GS azaz a legnagyobb felszereltségű az 1.5-ös meg szintén mivel abból eddig csak GS verziót láttam mindenhol (1.5ös motoros változatból).