Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 524

Jó-jó na nem egy ferrari a motorja, de még nem a mostani (bejáratós) állapotokat kell nézni erő szempontjából.. 

Úgy értettem, hogy erős, hogy MÁR most lehet érezni hogy hogyan nyom bele az ülésbe, pedig az ereje igazán 4000 fölött jön meg - ezt meg összesen 2* próbáltam (vajon neked megengedték hogy 4000 fölé told?)

VAlaki írta pár hsz.-al előbb hogy a motor az ereje teljében csak 10.000 km fölött lesz... Szüleimnek 1.3-as IGNIS-ük van - még talán nincs is benne 10000 km de SOKKAL erősebb mint nyers korában --- de asszem abban te is egyetértesz hogy a motorról még nem lehet objektíven nyilatkozni (nem hinném hogy bárki is beletett volna már 10e km-t...)

 

Ja, és hány km volt a tesztautóban?

Előzmény: murray (523)
murray Creative Commons License 2005.03.07 0 0 523

szombaton nyílt napon én is kipróbáltam egy 1,3 as új switet

egyetértek ennek az autónak semmi köze a régihez

igényes kidolgozott, csak helyenként gagyik a müanyagok  de semmi vész

a váltója király!!  a legjobb része a kocsinak.

a fútómű fék elmegy

azért a bivalyerős motorral vigyáznék! egy lámpánál nyomtam egy padlót és hosszú mp-ekig nem történt semmi! lehet h jó motorja van de gyorsulásra azért nem kéne!:-)

 

én sem tartom túl nagyra a szuzit /az elözöt/ de ez az autó korrekt

2 millát megér!

Előzmény: Törölt nick (519)
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 522
Van valaki aki az Ernste Bankon keresztül vette az autóját? Leírhatné a pontos konstrukciót,mert nekem csak a Merkantilon át ajálgatják csak az autót,nem hajlandóak mást mutatni,tudom hogy a kereskedő részesedést kap belőle,és biztos innen a többet,de nekem az alényeg,hogy én fizessek kevesebbet,ne ők kapjanak többet!
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 521
Azt is árúlja már el valaki,hogy mennyi a szervízintervalluma,mert mondjuk az sem mindegy,hogy 15000 km-enként kell kifizetni azt 20 rugót,vagy csak 300000 km -enként mint a renaultnál? Egyébként gratulálok az új tulajoknak akik már bitorolják az új verdákat.
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 520

A régi és új swift ÉG ÉS FÖLD! De tényleg!

Jobban használható mert mindenféle apróságra odafigyeltek.. Most így a csomagtartóban levő akasztó jut az eszembe, ahova ha felakasztasz mondjuk egy szatyrot akkor nem fog összevissza szánkózni a csomitartóban..

A másik érdekes dolog a belső világítás: olyan elektronika van benne, hogy ha kinyitod az ajtót a kulccsal felkapcsolódik 15mp-re VAGY addig amíg be nem teszed a kulcsot --- ha meg leállítod a motort, kiveszed a kulcsod, kinyitod az ajtót akkor szintén 15MPig vagy addig ég amíg be nem zárod a kocsit ---> ez főleg este jön jól ha visszanézel nem maradt-e ott valami.. És persze a világítás halványodva kapcsolódik le -- ez is egy kis finomság :)

 

Fogyasztás: 250 km alatt beszívta a tank felét (45 literes) de ez asszem nem sok egy bejáratós kocsitól - főleg hogy nem kíméltük -> ez a swift is a lámpás gyorsulások egyik "sztárja" lesz :P

Előzmény: rock10 (518)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 519

Mivel nem vagyok egy újságíró típus, ezért ne várjatok tőlem "menettudósítást"..

Inkább kérdezzetek, és megpróbálok rá válaszolni :)

Egyenlőre annyit mondok hogy a motor már most is bivajerős, a pedálok és a váltó vajpuha, élmény váltani a kis rövid bottal, a kormány isteni - hegyi szerpentinre mentünk 7végén, és olyan szépen veszi az íveket mint az álom :P

Viszont a legjobb: a futómű ... Nem pattog, és nagyon halkan, finoman csillapít --- most hasonló futóműnek a legújabb Ford Mondeo-ét tudnám mondani --> tehát remek.

120 körül semmi szélzaj, sőt semmi, a rádiót még halkan is lehet hallani.

A CD szépen szól, olyan 50-es hangerőnél már téged is "nyom" a hangerő :P

Előzmény: blendmaster (516)
rock10 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 518
De engem nagyon érdekel. Milyen vezetni? Hogy megy? Minden érdekel ami az autóval kapcsolatos. Légyszi írd le! Milyen a hi-fi minősége? Jobban használható e mint a régi swift? Fogyasztás?
Előzmény: Törölt nick (512)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 517

Igen, ez így van.. És egyben szomorú hogy a kereskedő nem szánt rá 10 percet hogy átlapozza a gépkönyvet - nekem ennyi ideig tartott, az egyértelmű dolgokat átugrottam (hogy kell kinyitni az ajtót, beindítani a motort, stb...)

JA, a kedvenc részem a könyvből: miután kiszedtük a távirányítóból a lítium elemeket, NE NYELJÜK le mert súlyos egészségkárosodást szenvedhetünk :)))

Pedig én le akartam nyelni :P

Előzmény: read_me (514)
blendmaster Creative Commons License 2005.03.07 0 0 516
Ne huzzál már:) Hogy ne érdekelne, nekem csak holnap lesz a nagy nap. Milyen? Mesélj?
read_me Creative Commons License 2005.03.07 0 0 515
Monnyad mááá!!!!!!!!!!  :))
Előzmény: Törölt nick (512)
read_me Creative Commons License 2005.03.07 0 0 514

Ebből látszik, hogy (gondolom) Te elolvastad az autó kézikönyvét, míg a kereskedő, aki bemutatta nekem az autót nem :(

Lényeg, hogy állítható :))

 

r_m

Előzmény: Törölt nick (509)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 513
Ja, és a gyári rádió végre kiderült a könyvből hogy Panasonic márkájú...
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.07 0 0 512
Úgy látom nem érdekel senkit a tapasztalat :P
BaLee Creative Commons License 2005.03.06 0 0 511

Érdekes taktika. :)

 

De végülis érthető, mivel most Swiftből jó ideig hiány lesz, mivel nagy a kereslet, viszont az Ignist meg nem nagyon keresik, mert itt az új modell.

Szóval most minden akció az Ingiseken lesz és azokat próbálják eladni nehogy a nyakukon maradjon.

Előzmény: ARPI01 (510)
ARPI01 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 510

Sajnos ma nem lehetett tesztvezetni, az eladó az időjárási körülményekre hivatkozott. (Sebaj, egy 320d-vel kárpótoltam magam, mert azt lehetett vezetni...)

Az eladó elmondta, hogy nem lehet egyedi színben/felszereltséggel rendelni Swiftet, azok közül lehet "választani" ami éppen van. Lehet, hogy bizonyos összeállítás egy évig nem lesz, elsősorban a nyugati igényeket elégíti ki a gyár.

A Swifteken (szélvédőre írva és a belső térben is) különböző Ignisekre hívták fel a figyelmet: ott nagyobb a raktér, fejtér, VVT-motor, 200 e Ft-tal olcsóbb (GLX) stb.

Érdekes marketing, hogy az új típus helyett a régire próbáják rábeszélni az embert.

Az eladó nem tudta, hogy van már törésteszteredmény.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 509

read me írta: "Műszerfalfényerő állítás nincs, viszont van valami illumi gomb, ami a kombi kijelzőt és a km számlálót kapcsolja gyengébbre, vagy erősebbre."

 

Ez nem igaz, mert 4 fokozatban lehet állítani a műszerfal fényerejét is, méghozzá úgy, hogy a km számláló bigyógombjával arra a menüre kell lépni ahol kockákat rajzol a km számláló helyére, és folyamataosan nyomva tartva lehet szép fokozatosan állítani.. 1 kocka halvány 4 kocka világos  :P

 

Písz.

 

U.i: sirrrály az ótó, már 220 kilcsi van benne :))

Előzmény: read_me (335)
dussy Creative Commons License 2005.03.06 0 0 508

Valaki írjon,aki volt tesztvezetni a hétvégén!

Újabb élménybeszámolót akarunk!

dussy Creative Commons License 2005.03.05 0 0 507
dussy Creative Commons License 2005.03.05 0 0 506

Ime a törésteszt magyar oldalon!

Go swift!

san71 Creative Commons License 2005.03.04 0 0 505
azt mondták a kereskedésben hogy a jövő héten mehetek érte.Fekete GLX.Már alig várom!
cryon Creative Commons License 2005.03.04 0 0 504
Azt tegyük még hozzá, hogy ez a 3 ajtósok ára!
Előzmény: BaLee (503)
BaLee Creative Commons License 2005.03.04 0 0 503

Na még magamat is megkevertem.

 

Szóval a 2 050 000-es 1.3-as az a GC változat (azaz a legalapabb) az 1.5-ösnél van az elírás ott ugyanis nincs GC az GS akart lenni 3 050 000-ért.

BaLee Creative Commons License 2005.03.04 0 0 502

Ez "csak" egy elírás.

 

Az 1.3-as az nem GC hanem GS azaz a legnagyobb felszereltségű az 1.5-ös meg szintén mivel abból eddig csak GS verziót láttam mindenhol (1.5ös motoros változatból).

 

1.3 GS 2 850 000.-

1.5 GS 3 050 000.-

Előzmény: wisdom (501)
wisdom Creative Commons License 2005.03.04 0 0 501

Valaki magyarázza már meg (hivatalos árlista a suzuki.hu-n):

 

SWIFT 1.5 GS 5 ajtós (AC, Navigátor) 3 300 000 SWIFT 1.3 GS 5 ajtós (AC, Navigátor) 3 100 000

 

Tehát plusz 0.2 liter és VVT =200ezer Ft. Ez eddig oké, de:

 

SWIFT 1.5 Gc 3 ajtós (AC)** 3 050 000

SWIFT 1.3 Gc 3 ajtós** 2 050 000

 

Akkor levonva a 200-ezres motorkülönbséget a klíma 800ezer? hogy van ez?

PTRgilicz Creative Commons License 2005.03.04 0 0 500

BaLee!

 

Ezen a héten hétfőn voltam a Suzuki gyárban és láttam 3 db sötétkék karosszériát egy elkerített részen.

Ajtók, motorháztetőn kívül semmi nem volt ugyan benne/rajta de nagyon jól látszott, hogy zsír lesz a 3a. verzió (is)!!

Nekem is jobban tetszik, mivel sportosabb, olcsóbb!!

(1.5 GS grafit az kéne nekem! :P)

Előzmény: BaLee (475)
snapshot Creative Commons License 2005.03.04 0 0 499

 

 

GLX+cd 2 550 000.- plusz metálfény 70 000.- = 2 620 000.-

 

41 ezer havonta, tíz százalékos kezdő befiz és amint már írtam ajándék üzembehelyez, és benzinutalvány:

Szfvár, Suzuki Kubat-Vincz

Előzmény: cryon (486)
kofy Creative Commons License 2005.03.04 0 0 498

Sziasztok!

 

Az új Swift 4 csillagot kapott az EuroNCAP törésteszten!!! A németek már megírták:

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/d/78057

 

A mi autónk már biztonságosnak is mondható!

 

Üdv,

 

kofy

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.04 0 0 497

Már ebédelek is, hisz még le kell mosatni a motort meg mindent :P

Nemsoká goooo :P

Előzmény: farriss (496)
farriss Creative Commons License 2005.03.04 0 0 496
Menj el ebédelni délben, egyél egy jót. Amíg kikéred és megeszed, addig du 1 óra lesz. És indulhatsz is... :-))))
Előzmény: Törölt nick (494)
Mandrake Creative Commons License 2005.03.04 0 0 495

azért hétfőn várjuk ám a beszámolót :)

 

ps: a kicsi talán nem is annyira kicsi :)

Előzmény: Törölt nick (494)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!