Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szilard155 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 675

Köszi.

De mégis mennyit kell várni???

Csak,mert ha elviszik a mostani autómat akkor nem szeretnék hónapokig autó nélkül maradni.

1-2 hetet még át tudok hidalni,de többet nem nagyon.

Előzmény: remipajtás (647)
kerub1 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 674

K&H Pannonlízing

A 7,5%-es THM jó, egyébként? Nem tom máshol mennyi?

Előzmény: Swift16V (641)
remipajtás Creative Commons License 2005.03.11 0 0 673
Nem lehet,h gond legyen,csak a kereskedő megválasztásánál legyen körültekintő mindenki!
Előzmény: Swift16V (650)
Camenzind Creative Commons License 2005.03.11 0 0 672

nem tudja valaki, hogy a gc-ben a hátsóülések egyáltalán nem döntehtőek, vagy csak osztottan nem? valamint hogy mit jelent az "audio rendszer+antenna"?

 

ZukII Creative Commons License 2005.03.11 0 0 671

Könnyűfém-felni téma:

 

SOKKAL JOBBAN néz ki a 15-ös GS-kerékkel a Swift, mint a 14-es lemezkerékkel, szerintem ebben mindenki egyetért. Ha a nyári gumijaim elkoptak (ami kb. 3-4 év) én is el fogok gondolkodni egy nagyobb kerék vásárlásán, de szerintem megmaradok a 15-ös méretnél, hogy maradjon valamennyi komfort is a rugózásban (korábban írta valaki, hogy a Suzuki Solymár próbálgatta, a kerékjáratba 17-es is belefér).

 

Viszont azt mindenképpen érdemes megnézni, hogy valóban könnyebb-e a gyári 15-ös alufelni, mint a lemezkerék. Mert ha nem, akkor nem szabad megvenni.

 

Nekem egyébként tetszik a GS kereke, csak mivel hátul dobfék van, szerintem elég bután néz ki, hogy a küllőkön belátva egy fékdobot látsz, és nem a tárcsát. Szerintem egy könnyebb, zártabb kinézetű, de a gyárinál strapabíróbb alukerék (mondjuk Speedline) jobb választásnak tűnik.

Köny Creative Commons License 2005.03.11 0 0 670
Bocs, hogy ezt mondom, de senki sem ad 20% kezdőre és 72 hónapra kamatmentes kölcsönt. Ez átverés lesz, nézz utána.
Előzmény: mgm1234 (669)
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 669

MAZDA 3

 

Csúcs autó,az ára is,szűken 4 milla,de

 

befizetsz 20% kezdőt ez 800000, 72hónap kamatmentes részlet!!!!!!!

 az ugye 44000 havonta. Ez kedvező finanszírozás ugye?

Köny Creative Commons License 2005.03.11 0 0 668

Szerintem az új Swift modernebb és komolyabb mint a mostani Clio...

2-3 év után meg úgyis veszek egy másik kocsit, ha minden jól megy.

Amúgy a Clioban már 100ezer km van, kéne rá vennem új gumikat, lassan eljön a fékcsere ideje is stb. stb. Úgy döntöttem, hogy akkor már inkább egy új Swift!

 

Üdv.

 

Köny

Előzmény: mgm1234 (664)
-Baki- Creative Commons License 2005.03.11 0 0 667

Hát én ezt a kérdést alulról közelítettem meg, próbáltam a lehető legolcsóbban, de azért mégis új és jó felszereltségű autót venni. Az 1.5 VVT nem sokkal nyújt többet az 1.3-asnál és az előző autómban már bevált a 16V DOHC.

A klímáról viszont nem mondok le semmi pénzért, ha meg a CD-t is beleteszik, ám legyen (úgyis megvettem volna hozzá, max nem gyárit, de talán ezt nem lopják annyira).

Alufelnit mindenképpen veszek hozzá, akkor már gumával együtt ott a GS ára...lehet hogy érdemes elgondolkozni??? Csak hát a gyári GS felni nekem nem nagyon jön be. Találnék rá szebbet is...

Előzmény: djencore2 (662)
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 666

A téligumikra rákészülhetsz egy százassal ebben a méretben ha normálist akarsz venni,a felnikről már nem is beszélve.

Szerintetek más felni is jó hozzá vahy csak a gyári suzuki,mert akkor húzos.

Előzmény: djencore2 (661)
Mandrake Creative Commons License 2005.03.11 0 0 665

sziasztok :)

 

most raktam le egy 1.5 GS-t, miután mentem vele jópárszáz km-t (Kecskemét-Zalaegerszeg oda-vssza). A gép nagyon jól vizsgázott, kár hogy ez a cégé, és nem az enyém még ... (egy wagon R+-t cserélt le a cég ezzel, megérte ...)

az átlagfogyasztás 5,9-re jött ki, persze nem volt hajtva a kicsike (még csak 300 km van benne :) ), és ez ugye főleg országút ...

 

a többiről majd valamikor holnap ...

 

M.

mgm1234 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 664
Képes voltál a Cliódat átcserélni egy Suzira?
Előzmény: Köny (658)
BaLee Creative Commons License 2005.03.11 0 0 663

Na jó ezt nem tudtam.

Ha ez így van akkor tényleg elég nagy parasztvakítás ami folyik.

Előzmény: A_I_R (660)
djencore2 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 662
Ami szerintem a legnagyobb átvágás, hogy nem a GLX-hez csak a KLÍMÁT VENNI, CD NÉLKÜL!

Így aztán, már inkább a GS-t érdemes megvenni.

A GLX csak klímával 2650-ből kijönne ami nagyon jó lenne.

Tényleg jó lenne egyedileg rendelni a dolgokat...
djencore2 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 661

Én úgy vagyok vele, ha már veszek egy új autót, főleg esetleg hitelre, akkor már inkább a lehető legjobb ár/teljesítmény arányút.

 

Szerintem azt a plusz 200eFt-ot simán megéri, amivel több minden van benne.

 

Alufelni szerintem is szép, igaz, hogy sérülékenyebb, de sokat dob a megjelenését.

 

Téli gumit pedig szerintem úgy is érdemes venni, és akkor már úgy is venni kell felnit, mert én nem szívesen rakatnám át a gumikat.

 

A légzsákok, nem baj ha vannak, az egészség a legfontosabb!

 

A kulcsnélküli indítás, az tényleg felesleges.

 

Az ülésfűtés szerintem meg jópofa, akinek meg még fázós is, annak ez nagyon kellemes.

 

Ködlámpa: Aki sokat autózik, az gyakrabban szalad bele ködbe, és egyébként is a gyáriért van pofájuk elkérni 50-60eFt-ot.

 

Persze én csak vágyokozom az ilyen extrákra, amikor egy full fapad GA-s régi swiftet hajtok. :-)

 

 

Előzmény: ZukII (656)
A_I_R Creative Commons License 2005.03.11 0 0 660

A Skoda hasznaltauto-beszamitasa parasztvakitas!! Vigyazz!!

Menj el egy kereskedesbe es nezd meg. A sima alap fabiara (aminek kb 2M a realis ara) kiirjak, hogy ara 2,6M aztan 600e-ert beszamitjak a kocsidat!

Tiszta atveres!! En voltam. A trabimert, amin akkor meg tobb mint fel ev muszaki volt 80e-t akartak adni. Most egy ignisbe 100e-ert szamoltak be, 2 het muszakival.

BaLee Creative Commons License 2005.03.11 0 0 659

Jól megfogalmaztad a lényeget.

Legnagyobb bánatom, hogy az 1.5-ös csak GS felszereltséggel van.

Nem értem miért nem mondhatja meg a vevő mi kell neki a kocsiba, semmeddig nem tartana ha aszerint raknák össze a gyárban.

 

Persze a válasz, hogy elsősorban nyugati piacra szánták a kocsit és ott tényleg nem néznek ilyen dolgokat, és szívesen fizetnek az extrákért.

Előzmény: ZukII (656)
Köny Creative Commons License 2005.03.11 0 0 658

Szia!

 

Nekem a Renault kereskedés 1,7-ért számította volna be a 2002 augusztusi Clio 1,5dCi-t, ezzel szemben a Suzuki simán adott érte 2,1-et, és át sem vizsgálták, csak a forgalmi kellett hozzá.

Ez az én történetem.

 

Üdv.

 

Köny

Előzmény: BaLee (657)
BaLee Creative Commons License 2005.03.11 0 0 657

Tényleg írjatok már erről a nagyon jó használtautó beszámítási részről...

 

Én csak akkor vennék Swift-et (ha vennék egyáltalán 3 milláért) ha a régi kocsimat az árához képest +400-500-ért beszámolnák az újba, mert akkor talán elgondolkodnék, hogy kiadjak egy kocsira három millát, ha abból olyan fél milla alapból lejönne, mert ennyivel többet adnának a régiért.

 

De amiket itt hallottam abból azt szűrtem le, hogy ez max az Ignisnél van így.

Mondjuk ha ez így lenne akkor még mindig nem értem a Suzuki kereskedőket, mert a Skoda, a VW, a Fiat, a Honda meg minden márka mostanában a fanstasztikus használtautó beszámításával reklámozza magát, most ha nekem aszondják Suzukiéknál, hogy majd az Ignisbe beszámítják 400-ezer plusszal és én fogom magam és elmegyek és veszek mondjuk egy Fábiát az nem hiszem, hogy nekik nagyon jó üzlet.

Így is megvan még bőven a nyereségük szerintem még bőven, de ha valaki egy másik márkához megy abból többet nem nagyon tudnak hasznot húzni.

 

Szóval kíváncsi vagyok ki mit értett nagyon jó használtatutóbeszámításon.

ZukII Creative Commons License 2005.03.11 0 0 656

Egy gondolat még a GC/GLX/GS dilemmához:

 

Akinek normálisabb felszereltségű kocsi kell, az eleve a GLX-et nézi, légkondival. Ehhez viszont kötelező gyári CD-lejátszót is rendelni, így a GLX árelőnye a GS-sel szemben 200 ezer forintra mérséklődik az eredeti 500 ezerről.

 

Hogy megéri-e a GLX CD AC-t megvenni a GS-sel szemben?

 

Szerintem nem.

 

A GLX CD AC-hez képest 200 ezer forintért a GS-ben kapsz könnyűfém kerekeket, kulcsmentes indítást, plusz négy légzsákot, első ködlámpákat és ülésfűtést.

 

Ez így jól hangzik, mert nem sok érte a 200 ezer forint, és a havi törlesztőrészletet nem nagyon dobja meg. A kérdés szerintem tehát inkább az: kellenének-e ezek az extra tartozékok akkor is, ha az ember egyesével kellene megvegye, vagy csak megveszi, mert megéri.

 

1. Én nem vagyok alukerék-párti, mert a könnyűfémkerekek többsége csak optikailag dob az autón, valójában nem könnyebb, mint a gyári acélkerék. Javít az úttartáson és a féktávon, ront a fogyasztáson és a zajon. Plusz venni kell lemezfelniket a téli gumikhoz (kb. 30000 forint), így én lemondok róla.

 

2. A kulcsmentes indítás egy ilyen kategóriájú autóba fényűzés, szükségtelen luxus. Ismeretségi körben volt, aki a zsírúj Audi A8-asába fél órára beszorult, mert kulcsmentes beengedő és indító rendszer megmakacsolta magát. Ugyanígy járt a thai elnök is, akit a zsírúj BMW-je nem engedte ki. Lopás ellen használ, mert 5 méter után leáll a kocsi, de szerintem csak egy újabb meghibásodási lehetőség.

 

3. Akinek volt már komolyabb balesete, annak számít, hogy a kocsiban hány légzsák van, így a 6 légzsákról úgysem lehet lebeszélni. Nekem még nem volt nagy karambolom, így nélkülözöm. Arról azért tudjatok, hogy a kocsi négycsillagos töréstesztjét a 6 légzsákos kocsival végeztek, ezért kapott 100 százalékot az oldalirányú ütközés tesztjére, tehát biztonságpártiaknak megéri. Mivel napi szinten nincs rá szükség, szerintem ez sem létfontosságú. Ráadásul komoly karambolok esetén, ahol 6-8 légzsák pukkan el, a biztosító kapásból gazdasági totálkárra veszi fel a kocsit, mert olyan drágák a légzsákok.

 

4. Első ködlámpák: jobban néz ki tőle a kocsi, de a Kresz szerint bekapcsolni csak nagy ködben és városon kívül szabad, ráadásul - azt hiszem - csak akkor, ha a látótávolság egészen minimálisra, mondjuk 10 méterre csökken. Ebben nem vagyok biztos (meg kell nézni a Kreszt), abban viszont igen, hogy Magyországon nincs nagy szükség rá. Az emberek többsége csak azért használja, hogy felvágjon vele, hogy felhívja a kocsijára a figyelmet, általában olyankor, mikor köd egyáltalán nincs is. Én rendszeresen bekapcsolom a hátsó ködlámpámat, amikor mögöttem valaki első ködzárófénnyel jön, remélve, hogy őt legalább annyira zavarja a hátsó vörös fény, mint engem az övé. Szóval optikai kiegészítőnek jó, idehaza nem kell.

 

5. Az első ülésfűtés aztán mindennek az alja, plusz egy fogyasztó az elektromos rendszernek, még egy meghibásodási lehetőség (volt is ilyen témájú kocsivisszahívás valamelyik német autógyárban), és még egy szükségtelen extra. Fent, északon, ahol fél éven keresztül mínusz 30 fok van reggelente, megértem. Bár a kocsit alig két hete vettem át, és volt olyan reggel, hogy -10 fok volt kint (a kocsim a szabad ég alatt áll), kb. öt perc alatt bemelegszik az utastér városi használattal is. Ez a legnagyobb hülyeség a GS felszereltségben.

 

Ennyi pénzért inkább tehetnének bele hátsó tárcsaféket,kialakíthattak volna még belső tárolórekeszeket (a 3 pohártartón, az ajtózsebekent és a kardánboxban kialakított gumival bélelt CD tartón kívül ugyanis egy sincs a kocsiban), ajánlhatnának dohányzószettet (hamutartó sincs a kocsiban), vagy ha mindenképpen fényűzni akarunk, tegyenek bele xenonlámpát. Ez utóbbiért adtam is volna 100 ezer forintot, mert van gyakorlati haszna. De a többi???

 

ZukII Creative Commons License 2005.03.11 0 0 655

Én a Suzuki Centerben vettem, ők a Hentes utcában vannak, Dél-Pesten, a Lágymányosi hídtól kb. 1 kilométerre délre.

 

Korrekt, jó fej értékesítő sráccal tárgyaltam, nem az a fajta, aki a csillagot is leigéri az égről, nem az a nagydumás, "mindentelintézünk" fajta.

 

Erste Leasing finanszírozással, 750 eFt kezdő, 2000eFt hitel, 48 hónapra havi 46000 a törlesztés + casco, THM: 5,08%.

 

Mások kérdéseire néhány válasz:

 

Fogyasztásról már írtam korábban: vegyes használattal 6.4 volt az első tankolásom, most van a kocsiban közel 1000 km, így másodszor tankolni a hétvégén fogok. Szerintem hozza a gyári értékeket, városban 8, országúton 5,5.

 

Kérdezte valaki a váltóáttételezést: tegnap este megnéztem, ötödikben 80-nál 2200-öt forog, így 120-nál 3300-at fog (ha jól matekozom).

 

 

 

Előzmény: mgm1234 (653)
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 654

MIt jelent az,hogy a régit jól számítják be?

 

Milyen autót,hány évest,mennyiért,és hol?

 

Én eddig csak nevetséges használt beszámítási ajánlatokat kaptam mindenhol a 7 éves Gc cherry swiftemre,sőt olyat is ahol elküldtem a francba az autómmal eggyütt,ha swiftet akarok,ha ignácot az más lenne.

Előzmény: Swift16V (629)
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 653
Ennek a banknak is érdekelne a neve ,és a kereskedésnek is!
Előzmény: ZukII (613)
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 652
Melyik Banknál szerződtél,és melyik kereskedésnél?
Előzmény: kerub1 (639)
-Baki- Creative Commons License 2005.03.11 0 0 651

Hát ez érdekes, akkor most vagy a kereskedések vannak megvezetve, vagy én. Esetleg a mostani készlet megy ki nyugatra??? Mindenesetre elő fogom venni a kereskedőt. Nekem ugyan nem sürgős, de ha egyszer van, akkor ne kelljen júniusig várni rá...

 

Amúgy meg... FÉL KAROMAT EGY FOTÓÉRT PLÍZ :)))

Előzmény: remipajtás (648)
Swift16V Creative Commons License 2005.03.11 0 0 650
Akkor elméletileg nem lesz gond egy szimpla ezüst GS leszállitásával sem gondolom én!?:)
Előzmény: remipajtás (649)
remipajtás Creative Commons License 2005.03.10 0 0 649
Petikeke,tudod,h lehet az új Swiftben lehajtani az ülést?Mert az is új dolog az autóban!
Előzmény: petikeke (609)
remipajtás Creative Commons License 2005.03.10 0 0 648
Mint már azt korábban leírtam,h mi már 1 hónapja tesztelünk egy narancsot és tutty.1ébként mindenféle szín wan!
Előzmény: -Baki- (642)
remipajtás Creative Commons License 2005.03.10 0 0 647
Hamarosan gyártani fogják a 3 ajtóst is,de még wárni kell wele.Egyébként üzenem mindenkinek,h a gyár tele wan fekete,narancs színű autókkal és még megannyi jó színnel.az éw wége körül 1.6-os GTI-t is fognak gyártani!
Előzmény: Szilard155 (646)
Szilard155 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 646

Nem tudja valaki,hogy mikortól fogják gyártani a 3 ajtósokat??

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!