Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Sziasztok, adott egy 2013 as 5008 as Peugeot, ma ki gyulladt a esp lámpa és azt írta ki hogy esp asr rendszer hiba, újra indítás után nem volt semmi hiba üzenet, el mentem 3 kilométert újra ez lett a jelenség. Mi lehet a baja?
Ízlések és pofonok (meg persze pénztálca függő). Na de fontosabb, hogy milyen használati stílusba lesz főleg a kocsi (dieselnél a rövid utak, mely alatt nem tud a rendszer bemelegedni és tisztulni gyilkosak!)? Ha csak városba fogsz főleg szaladgálni, akkor csak is benzines, ha hosszabb távon, akkor diesel.
Nekem 1.6HDi van, de el tudnám viselni a 2.0HDi-t is! :)
Sziasztok!Kocsi vásárlás előtt állok,kiszemelt egy 5008 as .évjárat 2010-2013 között.tanácsokat javaslatokat kérnék tőletek annak vonatkoztatásában h milyen motorral érdemes venni.1.6 hdi,1.6thp,2.0hdi,.előre is köszönöm válaszotokat!
Igen, azt tudom, hogy az első szériásnál nincs ilyen, de mintha valahol láttam volna egy képet, hogy a HUD-on ott volt az előjelző nyíl. Gondoltam a facelifttel együtt jött.
Szerintem egyik sem jelzi a regenerálást. Viszont olyankor bekapcsolja a tükörfűtést, és arra szoktak tenni egy visszajelző ledet. Én időhiány miatt még nem jutottam el odáig, így megfogom a tükröt hogy meleg-e, amikor azt veszem észre, hogy más a hangja.
Nekünk nem facelift, de nekünk nem jeleníti meg a HUD. Csak a ford. szám mérő és a km óra között. Képek alapján a facelift is ilyen, de nincs róla tapasztalatom.
Sziasztok!
2015 ös (faceliftes) 2.0 bluehdi allure verzióban van visszajelzése annak amikor regenerál (tisztít) a részecskeszűrő?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszönöm a pontosítást. Èn személy szerint azt nem értettem, hogy a kocsihoz kapott gyári papírok alapján (bocsánat a pontatlanságért) valami 120.000 km / x Èv után a részecskeszűrő
rendszert át kell nézni. Ez a karbantartási listán áll. Gondoltam ez nem lehet az SCR, hiszen ennél gyakrabban kér a kocsi eleve AdBlue folyadékot. Ráadásul az SCR rendszerre is van egy külön utaló sor.
Logikusan az jött nekem ebből le, hogy akkor van FAP is és SCR rendszer is a kocsimban.
Ùgy látszik, akkor ez tényleg így van.
Pedig már örültem, hogy a FAP gondoktól (2.0 hdi 307 SW-ben sajna volt vele pár gond ami inkább a rövid utaknak volt köszönhető) megszabadultam. :)
Annyi változott, hogy az 5008-al mondhatni most már 80% -ban hosszú utakra megyünk (600-700 km) és csak keveset városozok vele (erre a célra jött egy 307cc benzines a családba).
Szia.Szerintem igen.A leírások alapján ahhoz,hogy tudja hozni az euro6-ot kell a FAP és még plussz az SCR.Biztos hatékony,és ezáltal még komplexebb lett a rendszer.Persze a környezetvédelem és a tisztább levegönek ára van.
Bocios2 forumtársnak.Az euro 6 teljesítéséhez a blue hdi motorban van FAP és SCR katalizátor.Az scr-hez kell az adblue folyadék.Az euro4-5-nél csak FAP van.Megkövetem a korábbi hozzászolásomat.
Ezzel a fajta üzemanyag szűrővel nekem is meggyűlt a bajom, igaz nem az 5008-nál, mert abban nem ilyen van, hanem a kis kocsimban, ami egy Citroen C3. Nálam a közepén lévő szenzor és leeresztő csap tört el. Összerakáskor ugyanis nem voltam elég figyelmes és az alján lévő tömített O-gyűrűs rész nem talált rendesen a helyére és ahogy meghúztam a csavarokat megfeszült és összetört az amúgy elég gyenge műanyag. Persze ezt sem lehet külön kapni, úgyhogy vehettem kompletten 30+ ezerért.
A tanulság, hogy a cserét célszerű a komplett szűrő egység kiszerelésével kezdeni, majd ha kint van egy nagyobb méretű konzervdobozra téve elfordítani a leeresztő csapot és kihúzni felfelé ameddig engedi magát. Ezután a gázolaj szépen kifolyik a konzerv dobozba és biztonsággal le lehet szerelni a felső pumpás részről az alsó cserélendő hengeres felét anélkül, hogy a leeresztő csap megfeszülne. Összerakás ugyanez csak fordított sorrendben, kiegészítve azzal, hogy az O gyűrűt, ami e leeresztőn van és ahová annak bele kell csúsznia az új szűrőházban érdemes bekenni vékonyan szilikon zsírral, így még könnyebb lesz befordítani a helyére és kisebb a törés veszélye.
Gondolom, Te a jelenlegi, 2017-ben kijött 5008-as után érdeklődsz. Szerintem olyan még senkinek nincs ezen a fórumon, csak a régebbi, egyterű változat. Abban jól el lehet férni és a kormány is kerek! :-)
Nagycsaládosként most kezdek érdeklődni családi autók iránt. Megnéztem néhány videót az 5008-ról (Grand scenicet is néztünk). Alapból nekem túl modern, de ezzel megbarátkoznék, mert az viszont tetszik, hogy középen 3 egyenértékű ülés van. Számunkra ez nagyon fontos.
Viszont több videóban feltűnt, illetve említették is, hogy már a középső sorban eléri a felnőtt feje a plafont. Kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban?
Még 1 kérdés: Kormány nem volt furcsa az elején, nehéz megszokni? Valamint valós fogyasztási adatok érdekelnének, mert, ha nem vészes, akkor inkább benzinest vennék.
Ha valakit érdekel, eladó lett az autónk, benevezünk egy megtámogatott újra, rifter, 5008, touran, még vacillálunk...
Egy EGR szelep hibát (ami feltehetőleg már a vásáráskor is jelen volt, csak elsunnyogták) leszámítva az együtt töltött 25ezer km alatt nem volt gondja, visszaolvasva láthatjátok. Sérülésmentes, 2010-es Confort, 110LE 1.6hdi, elég fapad, de nem is volt elektromos anomália.
Egy kis olaj van a wastegate-nél, de hibát nem okoz.
Szervízkönyves, magyarországi ~205ezer km (de napi használatban van, így ez folyamatosan változik)
Aki a fórumról jelentkezik, annak a FIX ár ellenére, egy pici alkura még van leghetősége.